КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 КЛАС
3,5 години на тиждень
Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).
Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
І СЕМЕСТР |
||||||||||
In the classroom - У класі |
||||||||||
|
04.09.2024 |
Вступ. Особисті дані. |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Представлення себе |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо |
Написання свого імені. |
Алфавіт, числівники, вік |
Правопис імен і числівників |
WB c. 4 |
|
04.09.2024 |
Дні тижня. |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка |
|
Представлення себе |
Дні тижня |
|
WB c.5 |
||
|
05.09.2024 |
Речі навколо нас. Артиклі a/an. |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Опис речей |
|
Речі в класній кімнаті, кольори |
Артиклі a/an |
WB c.6 |
||
|
06.09.2024 |
День народження. Вказівні займенники these-those, this-that. |
•Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення опитування |
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації |
Розмова про дні народження |
|
Вказівні займенники these-those, this-that |
WB c.7 |
|
All About Me - Усе про мене |
||||||||||
|
11.09.2024 |
Я і моє оточення. Прийменники My, his, her, your |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
|
Прослуховування діалогів у фотоісторіях.
|
|
Особисті речі, оточення |
Прийменники My, his, her, your; |
WB c.8 |
|
12.09.2024 |
Я і моє оточення. Present Simple в стверджувальних реченнях |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку креативності •Розігрування ролей в драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій). |
Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в стверджувальних реченнях |
WB c.9. Опис картинки письмово. |
|
|
13.09.2024 |
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. |
Країни та національності. Вимова звука ə |
|
WB c.10 |
|
|
18.09.2024 |
Національності. Present Simple в заперечних реченнях |
•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
Прослуховування інформації про персональні дані і походження. |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів. |
|
to be в Present Simple в однині та множині, в заперечних реченнях |
WB c.11 |
|
My Family - Моя сім'я |
||||||||||
|
18.09.2024 |
Сім’я |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
•Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про членів родини. |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). |
|
WB c.12 |
|
19.09.2024 |
Присвійні прийменники та прикметники. |
•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники. |
•Бесіда про членів родини. |
Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
Перегляд відео бесіди про членів родини. |
Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео. |
|
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) |
WB c.13 |
|
20.09.2024 |
Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій. |
•Можуть описати почуття і стани. |
•Визначати стани і емоції. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Критичне мислення: •Розуміння порядку подій в історіях. |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. |
|
Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry nice sad tired |
|
WB c.14 |
|
25.09.2024 |
To be – короткі відповіді |
•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції. |
•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки) |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Робота в парах. Опитування (анкетування). |
Робота в парах. Створення опитування за зразком. |
|
To be – короткі відповіді. |
WB c.15 |
Culture Time. - Культура |
||||||||||
|
26.09.2024 |
Англомовні країни. Україна |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. |
Англомовні країни. Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста |
|
SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту |
My Home - Мій дім |
||||||||||
|
27.09.2024 |
Мій дім. Кімнати |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
• Розповідь про місце проживання. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту-опису житла. |
Опис інтер’єру на основі картинки. |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room hall kitchen living room toilet bath door floor shower wall window |
|
WB c.16 |
|
02.10.2024 |
Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on. |
• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки. |
|
Конструкції There is/ there are; in/on. |
WB c.17 |
|
|
02.10.2024 |
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. |
Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys |
|
WB c.18 |
|
03.10.2024 |
Моя кімната. Стверджувальні речення з have got |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця: • Робота в групах. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. |
Опис власної кімнати і речей в ній. |
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. Використання also |
WB c.19 |
|
My Things - Мої речі. |
||||||||||
|
04.10.2024 |
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
• Опис вмісту шкільної сумки. |
|
Зорове сприймання тексту про особисті речі. |
|
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. |
|
WB c.20 |
|
09.10.2024 |
Мої речі. Заперечне речення з have got. |
• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки. |
• Складання списку. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
Розповідь про вміст сумки, майно. |
|
Заперечне речення з have got. |
WB c.21 |
|
10.10.2024 |
Опис речей. Порядок прикметників для однорідних означень |
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
•Опис власності. |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. |
Опис власних речей. |
Порядок прикметників для однорідних означень |
|
WB c.22 |
|
|
11.10.2024 |
Опис речей. Побудова питання і короткої відповіді з have got. |
•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини. |
•Бесіда про власність і персональну інформацію. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;
|
Перегляд відео інтерв’ю. |
Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників. |
|
Питання і короткі відповіді з have got. |
WB c.23 |
Life Skills. Creativity and Innovations - Життєві навички. Креативність та інновації |
||||||||||
|
16.10.2024 |
Креативність та інновації Презентація проєктів. Діагностична робота. |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. |
fishbowl light rug shelf sofa |
|
Ствроення проекту. |
What Can You Do? - Що ви можете зробити? |
||||||||||
|
16.10.2024 |
Вільний час |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. |
Сприймання на слух для нової інформації. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; • ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; • можуть аргументувати правдоподібність інформації;
Емоційний розвиток: •Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей; •Виражають протилежну думку з повагою;
|
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. |
|
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim |
|
WB c.24 |
|
17.10.2024 |
Вільний час. Модальне дієслово Can |
Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь. |
Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером. |
Сприймання на слух коротких розмов. |
Бесіда про уміння. |
Вимова та інтонація can\can’t в реченнях |
Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення. |
WB c.25 |
|
|
18.10.2024 |
Частини тіла. Прийменники: in, on, behind, under |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. |
|
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth |
Prepositions: in, on, behind, under |
WB c.26 WB c.27 |
Party Time! - Час вечірки! |
||||||||||
|
23.10.2024 |
Вечірка. Харчування. Види їжі. Залічені і незлічені іменники |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
Критичне мислення: • Категоризація |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. |
Опис картинки. Написання списку продуктів. |
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes Вимова SOME |
Злічені і незлічені іменники |
WB c.28 WB c.29 |
|
24.10.2024 |
Запрошення на вечірку |
Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні. |
Сприймають інформацію з листівки. |
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення. |
|
Визначення часу і місця проведення події. |
|
WB c.30 |
|
25.10.2024 |
Прийменники: on, at, from, until |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Написання запрошення і бесіда на його основі. |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування; •Закликають інших до бесіди; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)
|
Написання короткого повідомлення про святкування. |
Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
|
Prepositions: on, at, from, until |
WB c.31 |
Culture. Holidays in the USA and Ukraine - Культура. Свята в США та Україні |
||||||||||
|
06.11.2024 |
Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
Опис свята. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів; •Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси; •Розуміють вплив різних культур на власне життя; |
Сприймання письмового тексту про свята в США. |
|
the American flag a parade fireworks a barbecue turkey pumpkin pie burgers corn on the cob sweet potatoes pecan pie |
|
Розробка проекту. |
|
07.11.2024 |
Презентація проєктів. Свята в США |
Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні. |
Презентація проекту. |
|
Написання і презентація проекту. |
|
|
|
|
|
08.11.2024 |
Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. |
|
to get flowers to sing carols to wear vyshyvankas to wear fancy dress the New Year tree |
|
Розробка проекту |
|
|
13.11.2024 |
Презентація проєктів. Свята в Україні |
Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні. |
Презентація проекту. |
|
Написання і презентація проекту. |
|
|
|
|
My Day - Мій день |
||||||||||
|
13.11.2024 |
Мій день |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
Спілкування: • демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів; |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. |
|
catch the bus to school get dressed get up go to bed have a shower have breakfast have dinner have lunch walk to school wash your face |
|
WB c.32 |
|
14.11.2024 |
Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення. |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings |
Present Simple стверджувальні речення. |
WB c.33 |
||
|
15.11.2024 |
Час |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past … |
|
WB c.34 |
|
20.11.2024 |
Розпорядок дня. Present Simple – заперечні речення. |
Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять. |
Опис розпорядку дня по годинах. |
Сприймання на слух і перегляд відео діалогу. |
Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці. |
|
Present Simple – заперечні речення. |
WB c.35 |
|
At School - У школі |
||||||||||
|
21.11.2024 |
Шкільні предмети |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. |
art English French geography history IT maths music PE science |
|
WB c.36 |
|
22.11.2024 |
Шкільні предмети. Present Simple – питання і відповіді. |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. |
WB c.37 |
|
|
27.11.2024 |
Види шкіл. Багатозначні слова. |
Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту. |
Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; •Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей); Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову |
Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл. |
|
Багатозначні слова: catch come get meet see think |
|
WB c.38 |
|
27.11.2024 |
Шкільні звички. Wh- questions |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. |
Вимова Wh- questions |
Wh- questions |
WB c.39 |
||
Life Skills. Study Skills: Learning English - Життєві навички. Навички навчання: Вивчення англійської мови |
||||||||||
|
28.11.2024 |
Як вчити англійську |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Написання списку порад. |
|
|
Розробка проекту. |
|
29.11.2024 |
Презентація проєктів. Пропозиції. Діагностична робота |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської. |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
Suggestions What about? You can . … a good idea. |
|
|
||
Feeling Good - Почуваюся добре. |
||||||||||
|
04.12.2024 |
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. |
|
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах |
|
WB c.40 |
|
05.12.2024 |
Like –стверджувальні і заперечні речення. |
Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів. |
|
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту. |
|
Like – стверджувальні і заперечні речення. |
WB c.41 |
||
|
06.12.2024 |
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: • Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. |
|
Good/not good for you, feel well, feel fine. |
|
WB c.42 |
|
11.12.2024 |
Займенники з прийменниками |
Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти. |
|
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
|
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them |
WB c.43 |
||
Things We Do - Що ми робимо |
||||||||||
|
11.12.2024 |
Хобі |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. |
Розповідь про гуртки. |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
|
WB c.44 |
|
12.12.2024 |
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення. |
|
Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення. |
|
Present continuous для стверджувальних і заперечних речень. |
WB c.45 |
||
|
13.12.2024 |
Домашні справи. Використання дієслів Make/do |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: • Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями); • Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); • Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях; |
|
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog |
Make/do |
WB c.46 |
|
18.12.2024 |
Present continuous для запитань. Правопис ing |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present continuous для запитань. Правопис ing |
WB c.47 |
|
Culture. Youth Clubs in the UKКультура. - Молодіжні клуби у Великій Британії |
||||||||||
|
19.12.2024 |
Молодь в Британії |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про позакласну діяльність |
talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
|
|
20.12.2024 |
Презентація проєктів. Молодь в Британії |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Презентація проекту в команді |
Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. |
|
|
|
|
|
25.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 1. Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання. |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|||||||
|
25.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 2. Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння. |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|||||||
|
26.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 3. Сприймає письмові тексти. Читання. |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|||||||
|
27.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 4. Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
5-7 КЛАСИ НУШ
Наказом МОН від 2 серпня 2024 року № 1093 затверджено рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнівства 5‒9 класів, які навчаються відповідно до нового ДСБСО
ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ З ІНОЗОМНОЇ МОВИ ОБРАНО ДРУГА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ЗА ГРУПАМИ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІДПОВІДНО ДО НАКАЗУ МОН ВІД 02.08.2024 №1093
ХАРАКТЕРИСТИКА ОЦІНЮВАННЯ:
Упродовж семестру фіксуємо групи результатів, досягнення за кожною групою результатів і пропонуємо учнівству написати комплексну підсумкову роботу. Робота може охоплювати один чи кілька уроків, проте головне, щоб нею було оцінено всі групи результатів.
У разі відсутності учня/учениці на уроці в день проведення комплексної підсумкової роботи, оцінки за групами загальних результатів виставляють, ураховуючи поточне оцінювання впродовж вивчення окремої теми.
Оцінки за семестр виставляємо за результатами комплексної підсумкової роботи (КПР ГР1 / КПР ГР2 / КПР ГР3 / КПР ГР4) з урахуванням динаміки особистих досягнень учня / учениці впродовж семестру. Свідченням цього учнівського поступу є поточне оцінювання за певну групу загальних результатів (ПО ГР1 / ПО ГР2 / ПО ГР3 / ПО ГР4).
Приклад заповнення сторінок журналу:
КПР ГР1 + ПО ГР1 = СО ГР1
ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ:
ГР 1 |
Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання. |
ГР 3 |
Сприймає письмові тексти. Читання. |
ГР 2 |
Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння. |
ГР 4 |
Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо. |