Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас Prepare (3,5 год./тиж.) на ІІ семестр.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас Prepare (3,5 год./тиж.) на ІІ семестр. КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 КЛАС 3,5 години на тиждень Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс Джерела використаної інформації: закрити Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс https://publishing.linguist.ua/publishing_book/prepare-ukrainian-edition/?class=5
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 5 КЛАС

3,5 години на тиждень

 

Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).

 

Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

І СЕМЕСТР

In the classroom  -  У класі

  1.  

04.09.2024

Вступ. Особисті дані.

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

Представлення себе

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо

Написання свого імені.

Алфавіт, числівники, вік

Правопис імен і числівників

WB c. 4

  1.  

04.09.2024

Дні тижня.

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка

 

Представлення себе

Дні тижня

 

WB c.5

  1.  

05.09.2024

Речі навколо нас. Артиклі a/an.

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Опис речей

 

Речі в класній кімнаті, кольори

Артиклі a/an

WB c.6

  1.  

06.09.2024

День народження. Вказівні займенники these-those, this-that. 

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Створення опитування

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації

Розмова про дні народження

 

Вказівні займенники these-those, this-that

WB c.7

All About Me  -  Усе про мене

  1.  

11.09.2024

Я і моє оточення. Прийменники My, his, her, your

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

 

 

Особисті речі, оточення

Прийменники My, his, her, your;

WB c.8

  1.  

12.09.2024

Я і моє оточення. Present Simple в стверджувальних реченнях

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку

креативності

•Розігрування ролей в

драматичних видах

діяльності (розігруванні

ситуацій).

Опис картинки, робота в парах і групах. Написання короткого повідомлення

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

 

to be в Present Simple в однині та множині,  в стверджувальних реченнях

WB c.9. Опис картинки письмово.

  1.  

13.09.2024

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching)

Робота в парах. Діалогічне мовлення.

Країни та національності. Вимова звука ə

 

WB c.10

  1.  

18.09.2024

Національності. Present Simple в заперечних реченнях

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

Прослуховування інформації про персональні дані і походження.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.

 

to be в  Present Simple в однині та множині,  в заперечних реченнях

WB c.11

My Family  -  Моя сім'я

  1.  

18.09.2024

Сім’я

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

•Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про членів родини.

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

 

WB c.12

  1.  

19.09.2024

Присвійні прийменники та прикметники.

•Може надати інформацію щодо своєї родини і задати питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи присвійні займенники і прикметники.

•Бесіда про членів родини.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

Перегляд відео бесіди про  членів родини.

Розповідь і бесіда про родину на основі зразка з відео.

 

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…)

WB c.13

  1.  

20.09.2024

Почуття. Прикметники на опис станів і емоцій.

•Можуть описати почуття і стани.

•Визначати стани і емоції.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Критичне мислення:

•Розуміння порядку подій в історіях.

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою.

 

Прикметники на опис станів і емоцій: bored clever funny happy hot hungry

nice sad tired

 

WB c.14

  1.  

25.09.2024

To be – короткі відповіді

•Можуть написати про члена сім’ї, його персональні дані, емоції.

•Створення веб-сторінки (моделі веб-сторінки)

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Робота в парах. Опитування (анкетування).

Робота в парах. Створення опитування за зразком.

 

To be – короткі відповіді.

WB c.15

Culture Time.  -  Культура

  1.  

26.09.2024

Англомовні країни. Україна

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного.

Англомовні країни. Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста

 

SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту

My Home  -  Мій дім

  1.  

27.09.2024

Мій дім. Кімнати

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

• Розповідь про місце проживання.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту-опису житла.

Опис інтер’єру на основі картинки.

Кімнати і частини інтер’єру bathroom bedroom dining room

hall kitchen living room toilet  bath door floor shower wall window

 

WB c.16

  1.  

02.10.2024

Розміщення кімнат і речей. Конструкції There is/ there are; in/on.

• Можуть визначити місцезнаходження предметів чи людей в будинку.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис місцезнаходження предметів і людей на основі картинки.

 

Конструкції There is/ there are; in/on.

WB c.17

  1.  

02.10.2024

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

Зорове сприймання тексту-опису кімнати.

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді.

Речі в кімнаті bed board game bookcase chair clock computer clothes guitar poster pet fish television (TV) toys

 

WB c.18

  1.  

03.10.2024

Моя кімната. Стверджувальні речення з have got

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:

• Робота в групах.

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію.

Опис власної кімнати і речей в ній.

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got. Використання also

WB c.19

My Things  -  Мої речі.

  1.  

04.10.2024

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Опис вмісту шкільної сумки.

 

Зорове сприймання тексту про особисті речі.

 

Особисті речі:  banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах.

 

WB c.20

  1.  

09.10.2024

Мої речі. Заперечне речення з have got.

• Можуть розповісти про власність і скласти список речей відповідно до картинки.

• Складання списку.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

Розповідь про вміст сумки, майно.

 

Заперечне речення з have got.

WB c.21

  1.  

10.10.2024

Опис речей. Порядок прикметників для однорідних означень

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Опис власності.

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Опис власних речей.

Порядок прикметників для однорідних означень

 

WB c.22

  1.  

11.10.2024

Опис речей. Побудова питання і короткої відповіді з have got.

•Можуть скласти опитування і на його основі дати базову характеристику однокласникам щодо їхньої власності та родини.

•Бесіда про власність і персональну інформацію.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи плагіату;

 

 

 

Перегляд відео інтерв’ю.

Бесіда про речі, питання і відповіді. Написання анкети для класного опитування і заповнення її. Написання інформації про однокласників.

 

Питання і короткі відповіді з have got.

WB c.23

Life Skills. Creativity and Innovations  -  Життєві навички. Креативність та інновації

  1.  

16.10.2024

Креативність та інновації Презентація проєктів. Діагностична робота.

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

 

fishbowl light rug shelf sofa

 

Ствроення проекту.

What Can You Do?  -  Що ви можете зробити?

  1.  

16.10.2024

Вільний час

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту.

Сприймання на слух для нової інформації.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

• ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

 

Емоційний розвиток:

•Виявляють розуміння емоцій та почуттів інших людей;

•Виражають протилежну думку з повагою;

 

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння.

 

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim

 

WB c.24

  1.  

17.10.2024

Вільний час. Модальне дієслово Can

Можуть розповісти і задати питання щодо діяльності та умінь.

Бесіда про уміння і види діяльності. Порівняння себе із партнером.

Сприймання на слух коротких розмов.

Бесіда про уміння.

Вимова та інтонація can\can’t в реченнях

Модальне Can – стверджувальні, заперечні, питальні речення.

WB c.25

  1.  

18.10.2024

Частини тіла. Прийменники: in, on, behind, under

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього.

 

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth

Prepositions: in, on,

behind, under

WB c.26 WB c.27

Party Time!  -  Час вечірки!

  1.  

23.10.2024

Вечірка. Харчування. Види їжі. Залічені і незлічені іменники

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

Критичне мислення:

• Категоризація

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування.

Опис картинки. Написання списку продуктів.

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes Вимова SOME

Злічені і незлічені іменники

WB c.28 WB c.29

  1.  

24.10.2024

Запрошення на вечірку

Можуть визначити і називають час за зазначеною інформацію в запрошенні.

Сприймають інформацію з листівки.

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання інформації з листівки. Сприймання на слух тексту запрошення. Визначення, кому з мовців належить повідомлення.

 

Визначення часу і місця проведення події.

 

WB c.30

  1.  

25.10.2024

Прийменники: on, at, from, until

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми для допомоги під час спілкування;

•Закликають інших до бесіди;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прийняття, відмова запрошення)

 

Написання короткого повідомлення про святкування.

Запршення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

 

Prepositions: on, at, from, until

WB c.31

Culture. Holidays in the USA and Ukraine  -  Культура. Свята в США та Україні

  1.  

06.11.2024

Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

Опис свята.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймають інших та демонструють повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюють свої та інші суспільні риси;

•Розуміють вплив різних культур на власне життя;

Сприймання письмового тексту про свята в США.

 

the American flag a parade

fireworks

a barbecue

turkey pumpkin pie

burgers

corn on the cob sweet potatoes

pecan pie

 

Розробка проекту.

  1.  

07.11.2024

Презентація проєктів. Свята в США

Презентують модель веб-сторінки про свята в англомовній країні.

Презентація проекту.

 

Написання і презентація проекту.

 

 

 

  1.  

08.11.2024

Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування.

 

to get flowers

to sing carols

to wear vyshyvankas

to wear fancy dress

the New Year tree

 

Розробка проекту

  1.  

13.11.2024

Презентація проєктів. Свята в Україні

Презентують модель веб-сторінки про улюблене свято в Україні.

Презентація проекту.

 

Написання і презентація проекту.

 

 

 

My Day   - Мій день

  1.  

13.11.2024

Мій день

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

Спілкування:

• демонструють розуміння щодо того, які теми доцільні для розмови відповідно до різних дискурсів;

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту.

 

catch the bus to school get dressed

get up go to bed have a shower

have breakfast have dinner have lunch

walk to school wash your face

 

WB c.32

  1.  

14.11.2024

Розпорядок дня. Present Simple стверджувальні речення.

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

Present Simple стверджувальні речення.

WB c.33

  1.  

15.11.2024

Час

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Зорове сприймання тексту про щоденні справи.

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

It’s … o’clock. It’s quarter to … It’s quarter past … It’s half past …

 

WB c.34

  1.  

20.11.2024

Розпорядок дня. Present Simple – заперечні речення.

Можуть розповісти про стандартні щоденні справи, які учні роблять чи не роблять.

Опис розпорядку дня по годинах.

Сприймання на слух і перегляд відео діалогу.

Бесіда з партнером про різні розпорядки, порівняння розпорядків і визначення різниці.

 

Present Simple – заперечні речення.

WB c.35

At School  -  У школі

  1.  

21.11.2024

Шкільні предмети

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі.

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення.

 

art English French geography history IT maths music PE science

 

WB c.36

  1.  

22.11.2024

Шкільні предмети. Present Simple – питання і відповіді.

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

Зорове сприймання таблиці з розкладом.

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді.

WB c.37

  1.  

27.11.2024

Види шкіл. Багатозначні слова.

Можуть визначати значення багатозначних слів з контексту.

Опитування і бесіда щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

•Використовують стратегії та техніки вдосконалення англійської (схеми, таблиці, майндмепи для організації ідей);

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

Зорове сприймання тексту інтерв’ю про різні типи шкіл.

 

Багатозначні слова: catch come get meet see think

 

WB c.38

  1.  

27.11.2024

Шкільні звички.  Wh- questions

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування.

Вимова Wh- questions

Wh- questions

WB c.39

Life Skills. Study Skills: Learning English  -  Життєві навички. Навички навчання: Вивчення англійської мови

  1.  

28.11.2024

Як вчити англійську

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Написання списку порад.

 

 

Розробка проекту.

  1.  

29.11.2024

Презентація проєктів. Пропозиції. Діагностична робота

• Презентують індивідуальні проекти, можуть дати пораду щодо вивчення англійської.

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

Suggestions What about?

 You can .

a good idea.

 

 

Feeling Good  -  Почуваюся добре.

  1.  

04.12.2024

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту.

 

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах

 

WB c.40

  1.  

05.12.2024

Like –стверджувальні і заперечні речення.

Можуть розповісти про улюблені види спорту щодо себе і своїх друзів.

 

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту.

 

Like – стверджувальні і заперечні речення.

WB c.41

  1.  

06.12.2024

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

• Роблять вибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власне тіло, здорове харчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря.

 

Good/not good for you, feel well, feel fine.

 

WB c.42

  1.  

11.12.2024

Займенники з прийменниками

Можуть написати коротке повідомлення із проханням про пораду і відповісти.

 

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

 

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them

WB c.43

Things We Do  -  Що ми робимо

  1.  

11.12.2024

Хобі

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність.

Розповідь про гуртки.

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

 

WB c.44

  1.  

12.12.2024

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

Можуть описати діяльність на картинці, а також розповісти, що відбувається в момент мовлення.

 

Спілкування в ігровій формі про дії в момент мовлення.

 

Present continuous для стверджувальних і заперечних речень.

WB c.45

  1.  

13.12.2024

Домашні справи. Використання дієслів Make/do

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

• Знають правила поведінки в різних соціальних групах (у класі, вдома. З друзями);

• Розуміють різні аспекти соціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

• Розуміють права та обов’язки індивіда в суспільстві на локальному та національному рівнях;

 

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog

Make/do

WB c.46

  1.  

18.12.2024

Present continuous для запитань.

Правопис ing

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

 Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present continuous для запитань.

Правопис ing

WB c.47

Culture. Youth Clubs in the UKКультура.  -  Молодіжні клуби у Великій Британії

  1.  

19.12.2024

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про позакласну діяльність

talking to friends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

 

  1.  

20.12.2024

Презентація проєктів. Молодь в Британії

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Презентація проекту в команді

Сприймання на слух тексту про кімнату і вподобання.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

 

 

 

  1.  

25.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 1. Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання.

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

  1.  

25.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 2. Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння.

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

  1.  

26.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 3. Сприймає письмові тексти. Читання.

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал

  1.  

27.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 4. Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо

Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал


ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

5-7 КЛАСИ НУШ

 

Наказом МОН від 2 серпня 2024 року № 1093 затверджено рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнівства 5‒9 класів, які навчаються відповідно до нового ДСБСО

 

ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ З ІНОЗОМНОЇ МОВИ ОБРАНО ДРУГА МОДЕЛЬ ОЦІНЮВАННЯ ЗА ГРУПАМИ РЕЗУЛЬТАТІВ ВІДПОВІДНО ДО НАКАЗУ МОН ВІД 02.08.2024 №1093

 

ХАРАКТЕРИСТИКА ОЦІНЮВАННЯ:

Упродовж семестру фіксуємо групи результатів, досягнення за кожною групою результатів і пропонуємо учнівству написати комплексну підсумкову роботу. Робота може охоплювати один чи кілька уроків, проте головне, щоб нею було оцінено всі групи результатів.

У разі відсутності учня/учениці на уроці в день проведення комплексної підсумкової роботи, оцінки за групами загальних результатів виставляють, ураховуючи поточне оцінювання впродовж вивчення окремої теми.

Оцінки за семестр виставляємо за результатами комплексної підсумкової роботи (КПР ГР1 / КПР ГР2 / КПР ГР3 / КПР ГР4) з урахуванням динаміки особистих досягнень учня / учениці впродовж семестру. Свідченням цього учнівського поступу є поточне оцінювання за певну групу загальних результатів (ПО ГР1 / ПО ГР2 / ПО ГР3 / ПО ГР4).

Приклад заповнення сторінок журналу:

КПР ГР1 + ПО ГР1 = СО ГР1

ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ:

ГР 1

Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання.

ГР 3

Сприймає письмові тексти. Читання.

ГР 2

Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння.

ГР 4

Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку