Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 7 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
3 год.на тиждень
ІI семестр
Мельничук Тетяна Юріївна
№ з\п |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна\усна взаємодія/ продуктування |
|||||||
UNIT:A Sound Mind in a Sound Body Sports from A to Z |
||||||||||
1 |
|
Спорт – це весело. Види спорту. |
Kinds of sport |
Play, go, do with sports |
Завдання додаткові |
ex. 2, p. 93 |
Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту |
Впр.3-с.93 |
||
2 |
|
Олімпійські ігри.
|
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, ceremony |
|
ex. 2, p. 93-96 |
ex. 1, p. 93ex. 4, p. 97 ex. 5, p. 97 |
Впр.6, с. 97 |
|||
3 |
|
Ти любиш спорт, чи не так? |
сhimp, water polo, competition |
розділові запитання
|
|
еx. 1,2,3,4 p. 98 |
Впр.5с.100 |
|||
4 |
|
Спортивний гурток.
|
freestyle, score, a draw, fabulous, membership, junior, training
|
|
ex. 1,2 p. 100 |
ex. 1,2,3 p. 100 |
В.5 с.102-103 |
|||
5 |
|
Мій улюблений спортсмен |
take part in, go for, practice, surf the net, event, try out, member, dream, handy, be |
|
ex. 4, 102 ex. 6, p. 103 |
ex. 4, 102
|
Визначаєвласні спортивні уподобання та потреби |
В. 7 (а,б) с. 104 |
||
6 |
|
Чому ми любимо спорт? Why we love sport |
|
|
ex. 2,3 p. 105 |
ex. 1, p. 105 ex. 2,3 p. 105 dialogue ex. 1, p. 107 |
Визначаєвласні спортивні уподобання та потреби |
Впр.3,с.106 |
||
7 |
|
Домашнє читання |
|
|
Робота з роздруківкам |
|
Визначаєвласні спортивні уподобання та потреби |
Опрацювати художній твір |
||
8 |
|
Спорт в нашому житті |
|
|
|
Перегляд кінофільму « Спорт в нашому житті» |
Визначаєвласні спортивні уподобання та потреби |
Написати анотацію до фільму «Спорт у нашому житті» |
||
9 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Спорт від А до Я» |
|
|
|
|
Визначаєвласні спортивні уподобання та потреби |
В.2 с.107 |
||
Doctor! Doctor! |
||||||||||
10 |
|
Хвороби |
tummy ache, headache, earache medicine,toothacheex. 1, p. 108 |
|
|
ex. 2, p. 108 dictation dialogue |
Описуватисвоє самопочуття, висловлювати свої враження від медичного огляду. |
Sentences about health problems |
||
11 |
|
Медичний огляд. |
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, to make an appointment |
|
ex. 6, p. 110 |
ex, 4, p. 110 |
Впр. 5, с. 110 |
|||
12 |
|
Я погано почуваюся |
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine \pills, to see a doctor, to examine |
Past Perfect Tense |
ex.2,112 |
ех. 3,113 ex. 4, 113 |
Даєпорадищодо правил поведінкипід час хвороби
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
healthserviceinourcountry - твір |
||
13 |
|
Я простудивсяHealth. Feeling ill. |
p. 113 |
|
|
ex. 6, p. 114 ex. 7, p. 114 |
ex. 5, p. 114 |
|||
14 |
|
Візит до лікаря. Health is better than wealth |
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, to have operation, hospital, aid, |
|
ex. 1, p. 119 ex. 2, p. 119 |
ex. 2, p. 119 ex. 4, p. 120 |
ex. 5 p. 120 |
|||
15 |
|
Розповідь про хворобу. Offschool |
ambulance, blood, to bleed, X-ray, injection |
|
ex. 2, p. 125 ex. 4, p. 126 |
ex. 3, p. 126 ex. 4, p. 126 |
ex. 5, p. 127 |
|||
16 |
|
Твоє здоров’я - у твоїх руках!Sportsinourlife |
|
ex. 9, p. 130 |
|
ex. 10, p. 130 |
ex. 12, p. 131 |
|||
17 |
|
Урок домашнього читання |
a сoach, training, excellent,impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
|
Bingo game ex. 1, p. 132 ex. 3, p. 133 |
ex. 2, p. 130 ex. 3, p. 133 ex. 4, p. 133 |
Дає поради щодо правил Поведінки під час хвороби
|
Впр.4с.133переказувати текст
|
||
18 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Лікар!Лікар!» |
|
|
|
|
Даєпорадищодо правил Поведінки під час хвороби
|
|
||
Entertain Yourself |
||||||||||
19 |
|
Жанри фільмів |
Comedy, thriller, science fiction film, cartoon, horror film, action film, leisure, entertainment, to entertain, to have leisure |
|
ex. 2, p. 139 |
ex. 3, p. 139 ex. 5, p. 139
|
Називає жанри фільмів, розповідати про свої смаки
Висловлює свої враження, розповідати про свої вподобання;
Називає улюблені фільми, вистави
Висловлює свої враження, розповідає сюжет вистави чи фільмів |
Впр.7 с.139 |
||
20 |
|
Мої улюблені фільми. |
plot, title, catchy, spectacular, view convincing, point of, fascinating, confusing, pinion |
Sugges-ting/inviting |
ex. 1, p. 140 ex. 3, 4 p. 141 ex. 6, p. 142 |
ex. 2,4 p. 140 |
Впр.5 с.142 |
|||
21 |
|
Популярні фільми
|
|
|
1, 2, p. 143
|
|
Переказ тексту с. 143-144 |
|||
22 |
|
Огляд популярних фільмів
|
|
Who, which, where |
ex. 4, p. 145 |
ex. 3, p. 144 |
Впр.4 с.145 |
|||
23 |
|
Зворотні займенники |
|
Reflexive pronouns |
|
Ex. 1,2 p. 146 |
Впр. 3 с. 147 |
|||
24 |
|
Глобус – всесвітньовідомий театр Кіно чи театр? |
An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage ex. 1, p. 148 |
Reflexive pronouns |
ex. 1, p. 148 |
|
Впр. 2,3 с. 149 |
|||
25 |
|
Порадь мені хороший фільм! |
|
|
Ex. 4 p. 150 |
Ex. 6 p. 151 |
Висловлює свої враження, розповідати про свої вподобання |
ex. 1, p. 152 Написати про улюбл фільм чи виставу |
||
26 |
|
Перегляд та обговорення фільму |
|
|
|
|
Слухає та висловлює свої враження про фільм |
Виконати завдання на роздруківках на основі фільму |
||
27 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Розважайся!» |
|
|
|
|
Висловлює свої враження, розповідати про свої вподобання |
Ex. 7 p.151 |
||
Places of interest |
||||||||||
28 |
|
Вирушаємовподорож. Placesofinterest |
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
|
|
ex. 2, p. 154
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
ex. 3, p. 154 |
||
29 |
|
Визначні місця Лондона |
landmark,to save,architect, medieval skyscraper… |
Вживання артикля з власними назвами |
ex. 1, p. 155 ex. 2, p. 157 |
ex. 4, p. 154 |
Вивчити про визначні місця Лондона c. 155-157 |
|||
30 |
|
Визначні місця Києва |
to found , worth, named after, dignity, attraction, to cover the territory |
|
ex. 3(b), p. 158 |
ex. 3 (a), p. 158ex. 5, p. 161 |
Планує краєзнавчу подорож
Повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Києва та Лондону
Планує екскурсійний маршрут |
Впр.4 , 6 c. 161 |
||
31 |
|
Подорож по Австралії |
|
|
Ех. 1, 2, 3 с. 162-163 |
|
Впр. 4 с. 164 |
|||
32 |
|
Минулі часи |
|
|
ex. 2, p. 165 |
ex. 1, p. 165 ex. 3, p. 166 |
Впр. 4, с. 166 |
|||
33 |
|
Ласкаво просимо до Лондона. |
An observation, to afford, to observe,fashionable, impressive, magnificent |
Review of Past Tenses |
ex. 2, p. 167
|
ex. 1, p. 167 ex. 4, p. 168
|
ex. 7, p. 169 |
|||
34 |
|
Лондон. Нові враження |
|
Review of Past Tenses |
ex. 6, p. 169 |
|
Ех. 1 р. 171 |
|||
35 |
|
Ласкаво просимо до Канади |
ex. 11, p. 177 |
Reflexive pronouns |
Ex. 2 p. 172 |
ex. 3 p. 173
|
ex. 5,6 , p. 175 |
|||
36 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
Ex. 1 p. 179 |
|
Розповідає про життя В. Шекспіра |
Переказ тексту с. 180-181 |
||
37 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Цікаві місця» |
|
|
|
|
|
|
||
Revision of the Material |
||||||||||
38 |
|
Повторення теми «У здоровому тілі- здоровий дух» |
|
Play/go/do Question tags |
|
|
Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту |
Виконати завдання по темі «розділові запитання» |
||
39 |
|
Повторення теми «Спорт від А до Я» |
|
|
Ех. 1 с. 105 |
|
Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту |
В. 8 с. 128 (виконати тест) |
||
40 |
|
Повторення теми «Лікар!Лікар» |
|
Past perfect tense |
|
|
Дає поради щодо правил Поведінки під час хвороби
|
Виконати завдання по темі «Минулий завершений час» |
||
41 |
|
Повторення теми «Дозвілля» |
|
Past Simple tense |
|
|
Називає жанри фільмів, розповідати про свої смаки
|
Скласти 10 речень по темі, випростовуючи минулий простий час |
||
42 |
|
Повторення теми «Розважайся!» |
|
Past Continuous Tense |
|
|
Висловлює свої враження, розповідає сюжет вистави чи фільмів |
Скласти 10 речень по темі, випростовуючи минулий прогресивний час |
||
43 |
|
Повторення теми «Цікаві місця» |
|
Минулі часи |
|
|
Планує краєзнавчу подорож
|
Виконати завдання на роздруківках по минулих та теперішніх часах |
||
44 |
|
Презентація «Місто, яке варто відвідати» |
|
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
Презентація на тему: «Місто, яке варто відвідати» |
||
45 |
|
Перегляд відео |
|
|
|
Виконання завдань до фільму |
|
Написати анотацію до фільму |
||
46 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
Розповідає про поезію В. Шекспіра |
Вивчити вірш В. Шекспіра |
||
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю аудіювання |
||
48 |
|
Контроль аудіювання |
||||||||
49 |
|
Контроль письма |
||||||||
50 |
|
Контроль читання |
||||||||
51 |
|
Контроль говоріння |
||||||||
52 |
|
Повторення і узагальнення вивченого |
|
|
|
|
|
Повторити вивчене за рік |
||