№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінанова грамотність |
|||||||||
A sound mind in a sound body. Здоровий дух у здоровому тілі. |
||||||||||||
|
|
Спорт від А до Я.
|
Впр.1,2,3, Стр.92-93 Лексика теми спорт |
|
Вміти розповідати про улюблений вид спорту. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр. 3, ст.93 |
|
|
|
Олімпійськи ігри. |
Впр.1,2,3, Стр.93-96 Лексика теми спорт |
|
Вміти розповідати про Олім-пійськи види спорту. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.1, ст.93
|
|
|
|
Олімпійськи ігри. |
Впр.4,5,6, Стр.97 Лексика теми спорт |
|
Вміти розповідати про Олім-пійськи види спорту. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.4 Стр. 97
|
|
|
|
Спорт від А до Я.
|
Впр.1,2,3, Стр.98-99 Лексика теми спорт |
Розділові питання. |
|
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр4, Стр. 99
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
Doctor! Doctor! Лікаря! Лікаря!
|
||||||||||||
|
|
У лікаря. |
Впр.1,2,3, Стр.108-109 |
|
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр. 3, ст.109 |
|
|
|
Твоє здоров’я. |
Впр.4,5,6, Стор.110 |
|
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр. 6, ст.110 |
|
|
|
Обслуговування в лікарні. |
Впр.1,2,3, Стор.111-113 |
|
Вміти розповідати про лікарні в Україні. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3, ст.113 |
|
|
|
Медичне обслугову-вання. |
Впр.4,5,6,7,8 Стор.113-115 |
|
Вміти розповідати про лікарні в Україні. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6, ст.115
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємли- віст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Ти гарний спортсмен, чи не так?
|
Впр.4,5, Стор.99-100 |
Розділові питання. |
Вміти розповідати про улюб-лений вид спорту. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.5. Стор.100 |
|
|
|
Спортивний гурток.
|
Впр.1,3,4,5, Стор.100-102 |
Розділові питання. |
Вміти розповідати про спор-тивний гурток |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.2, Стор.101 |
|
|
|
Спорт – це весело. Чому ми любимо спорт. |
Впр.6,7, стор.103-105 Впр.1,2,3, Стор.105-106 |
Розділові питання. |
Вміти розповідати про улюб-лений вид сорту. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.3, Стор.106 |
|
|
|
Закріплення вивченої теми. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
Розділові питання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Щось не так зі мною. |
Впр.1,2, Стор.115-117 Впр.4,5,6,7, Стор.118 |
Минулий перфектний час |
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3, Стор.117 Впр.7 Стор.119 |
|
|
|
У лікаря. |
Впр.1,2,3,4, Стор.119-120 |
Минулий перфектний час |
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5, Стор.120 |
|
|
|
Бережи здоров’я. |
Впр.1,2,3,4, Стор.121-122 Впр.6,7,8, Стор.123 |
Минулий перфектний час |
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5 Стор.122 Впр.8 Стор.123
|
|
|
|
У лікаря. |
Впр.1,2, Стор.124 Впр.2,3,4, Стор.125-127 |
|
Вміти розповідати про свої больові відчуття. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, Стор.127 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Чи ти маєш які не будь спортивні речі вдома. |
Впр.8,9,10 Стор.128-130 |
Минулий перфект-ний час |
Вміти розповідати про спортивні знаряддя. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.9 Стор.130 |
|
|
|
Спорт у нашому житті. |
Впр.1,2,3,4, Стор.132-134 |
Минулий перфект-ний час |
|
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.2 Стор.134 |
|
|
|
Закріплення вивченої теми. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
Минулий перфект-ний час |
|
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
За завданнями вчителя. |
|
Leisure Time! Відпочинок. Дозвілля.
|
||||||||||||
|
|
Розваги для себе. |
Впр.1,2,3,4,5 Стр.138-139 |
|
Вміти розповідати про свій улюблений фільм |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр. 6, 7 ст.139 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Розваги для себе. |
Впр.1.2,3, Стор.140-141 |
|
Вміти розповідати про свій улюблений фільм |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр. 4, ст.141 |
|
|
|
Улюблені фільми. |
Впр.5,6,7, Стр. 142 |
|
Вміти розповідати про свій улюблений фільм |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр. 5, ст.142 |
|
|
|
Жанри фільмів. Чи ти любитель ходити в кіно. |
Впр.1,2,3, Стор.144 Впр.1,2, Стор.146-147 |
Зворотні займенники |
Вміти розповідати про свій улюблений фільм |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.4 С.144 Впр.3 Стор.147
|
|
|
|
Похід в театр. |
Впр.1,2,3, Стор.148-149 Впр.4,5,6 Стор.150-151 |
Зворотні займенники.. |
Вміти розповідати про свій останній похід у кінотеатр |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.2 Стор.149 Впр.5 Стор.151 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
Places of Interest! Цікаві місця. Видатні пам’ятки.
|
||||||||||||
|
|
Цікаві місця. |
Впр.1,2,3,4. Стор.153-154 |
|
Вміти володіти лексикою теми |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.3 Стор.154
|
|
|
|
Визначні пам’ятки Лондона. |
Впр.1,2,3 Стор.155-158 |
|
Вміти розповідати про визначні пам’ятки Лондона |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.3 Стр.158
|
|
|
|
Визначні пам’ятки Києва. |
Впр.3,4,5,6 Стор.158-161 |
|
Вміти розповідати про визначні пам’ятки Києва |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.5 Стр.161 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Пам’ятки які варто побачити. |
Впр.1,2,3, Стор.162-64 |
|
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.4 Стр.164 |
|
|
|
Пам’ятки які варто побачити. |
Впр.1,2,3 Стор.165-166 |
Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний. |
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.3 Стор.166 |
|
|
|
Пам’ятки які варто побачити. |
Впр.1,2,3 Стор.165-166 Впр.1,2,3, Стор.167-168 |
Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний. |
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.4 Стор.166 Впр.4 Стр.168
|
|
|
|
Нові враження. |
Впр.5,6,7,8 Стор.169-171 |
|
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.6 Стр.169 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Пам’ятки які варто побачити. Глобус. |
Впр.1,2, Стор.171 Впр.3,4,5,6, Стор.173-175 |
Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний. |
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
Впр.5 Стор.175 |
|
|
|
Закріплення теми. Замір. Тематична. |
За зав-даннями вчителя. |
Минулі часові форми- минулий простий, минулий тривалий та минулий доконаний. |
Вміти розповідати про визначні пам’ятки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
+ |
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the second term) |
Написати контроль аудіювання.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю читання |
|||
|
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the second term)
|
Написати контроль читання.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до конт-ролю пись-ма |
|||
|
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the second term)
|
Написати творчу роботу.
|
|
|
|
|
|
Підготу-вати-ся до мовлення |
|||
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the second term) |
Розказати обрану тему.
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||