№
|
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Граматика
|
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
Тема 1. Літній відпочинок |
||||||||||||||
1. |
|
|
|
Літня подорож. |
Past Simple Present Perfect |
Summer holiday, travel, visit, bathe/swim in the river |
Впр. ІІІ 1 с. 4,5
|
Впр. ІІ с.4 |
Впр. І с. 4 |
Впр. ІІІ 1 с. 4,5 Впр. ІІІ 2 с. 5
|
Підготувати розповідь про свої літні канікули |
|||
2. |
|
|
|
Досвід подорожування. |
Past Simple Present Perfect |
Sightseeing tour, to accomplish, an experienced traveller |
Впр. ІVс 5-6 |
Впр. ІV 2с 6 |
Впр. ІV 3 с 6 |
Впр. ІV 3 с 6 |
Впр. V a, b c. 6-7 |
|||
3. |
|
|
|
Досвід подорожування. |
Past Simple Present Perfect |
To adore sth, Poor guess, to prove the truth |
Впр. V c c. 7 |
Впр. V c) c. 7 сприйняття та розуміння схеми |
Інсценування власних діалогів |
Впр. V c c. 7 |
Впр. VІ c. 7 |
|||
4. |
|
|
|
У сьомому класі. |
Present and Past Continuous |
Subjects, to learn new things, after school activities, to have new people around |
Впр. I c. 7-8 |
Впр. II c. 8 |
Впр. III a c. 8 |
Впр. III b c. 9 |
Впр. III c) c. 9 |
|||
5. |
|
|
|
Мої плани на 7 клас. |
Future Simple |
To be going to, to take part in, to join sth |
Впр. V 2 c 11 |
Cприйняття та розуміння схеми Впр. V 2 c 11 |
Інсценування власних діалогів |
Впр. V 2 c 11 |
Впр. V 3 c 11 |
|||
6. |
|
|
|
Найбільші враження учнів. |
Past Simple |
To have memorable impressions, new experience |
Впр. IV 1 c 9-10 |
Впр. IV 2 c 10 |
Впр. IV 3 c 10 Впр. V c 10 |
Впр. IV 2 c 10 |
Впр. VI c 11 |
|||
7. |
|
|
|
Проектна робота « Я семикласник». |
Present Simple |
Л/о з теми |
Робота над проектом в групах (4 малюнки: я в школі, я вдома, я з друзями та позашкільна діяльність) обов’язкове використання засвоєних лексичних та граматичних структур |
Завершити роботу |
||||||
8. |
|
|
|
Повторення за темою «Літній відпочинок». |
Revision |
Revision |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Робота з картками |
Повторити лексику з теми |
|||
Т.О. з теми: Літній відпочинок. |
||||||||||||||
Тема 2. Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||
9. |
|
|
|
Сімейний альбом. |
To be in Present Simple |
Newly born, cute, wise, caring, to be of the same age |
Робота над засвоєнням лексики с.12 |
Впр. І с. 12 |
Впр. І с. 12 |
Вивчити слова та родинні правила с. 12-13 |
||||
10. |
|
|
|
Сімейний альбом. |
To be in Present Simple та Past Simple |
Forgive freely, speak with love, tell the truth |
Впр. ІІІ. 1 с.13 |
Впр. ІІІ. 2 с.14 |
Впр. ІІІ. 1 а с.13 |
Впр. ІІІ. 1 в с.13 |
Впр. ІІІ. 2 с.14 опрацювати та підібрати власні приклади |
|||
11. |
|
|
|
Характеристика членів родини . |
To be in Present Simple та Past Simple |
Л/о з теми |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Робота з картками |
Виписати приклади Present Simple/Past Simple з тексту |
|||
12. |
|
|
|
Характеристика членів родини. |
To be in Present Perfect та Past Simple |
Forgive freely, speak with love, tell the truth |
Впр. ІV c.15 |
Впр. ІVa c.15 Впр. ІV b c.15 |
Впр. ІІІ. 2 в с.14 |
Впр. ІІІ. 2 а с.14 |
At home c. 16 |
|||
13. |
|
|
|
Родинний альбом на вебсайті . |
Adjeсtives |
Older/elder |
Впр. V 1c.17 |
Впр. V 1c.17 |
Впр. V 2 c.17
|
Впр. V 2 c.17
|
Впр. VI 1 c.18
|
|||
14. |
|
|
|
Родинний альбом на вебсайті. |
Adjectives |
Fantastic, unfortunately |
Впр. VI 2 c. 17 |
Впр. VI 2 c. 17сприйняття та розуміння схеми |
Інсценування власних діалогів |
Впр. V 3c.18 |
Впр. VI 1 c.18 вивчити словосполучення
|
|||
№
|
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Граматика
|
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
15. |
|
|
|
Я люблю свою родину. |
Adjectives |
Fantastic, unfortunately |
Впр. V 3c.18 |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Впр. V 3c.18 |
Скласти розповідь про себе та свою родину |
|||
16. |
|
|
|
По стопам сім’ї. |
Present and Past Continuous |
Сomplicated, striking, pediatrician, essential |
Робота над засвоєнням лексики с.19 |
Впр. І с. 20 |
Впр. ІІІ. 1 а с. 20 |
Впр. ІІІ.1 в с. 21 |
||||
17. |
|
|
|
По стопам сім’ї. |
Present and Past Continuous |
To travel on business, to study out of the town |
Впр. ІІІ.2 с. 21 |
Впр. ІV 1 a, b c.22 |
Впр. ІІІ.2 а, с. 21 |
Впр. ІІІ.2 в с. 21
|
Впр. ІV 2 с. 23 |
|||
18. |
|
|
|
Поговоримо про професії в родині. |
Present Simple |
BrE paediatrician, AmE pediatrician, |
Впр. V 1 с. 23 |
Завдання до тексту с 24 |
Впр. V 3 с. 24 |
Впр. V 2 с. 24 |
Впр. VІ 1 с. 24 |
|||
19. |
|
|
|
Поговоримо про професії в родині. |
Present Simple |
Maybe, possibly, certainly |
Впр. V I. 2 c 25 |
Сприйняття та розуміння схеми Впр. V I. 2 c 25 |
Інсценування власних діалогів |
Тестові завдання |
Впр. VІI с. 25 |
|||
Т.О. з теми: Я, моя родина, мої друзі. |
||||||||||||||
20. |
|
|
|
Люди навколо мене . |
To have got and its lexical meaning |
Survey, poll, respondent, top answer, weary |
Робота над засвоєнням лексики с. 25 |
Впр. І с. 25-26
|
Впр.ІІ . с. 26 |
Впр. І с. 25-26
|
С. 25 вивчити лексику |
|||
21. |
|
|
|
Люди навколо мене. |
To have got and its lexical meaning |
Survey, poll, respondent, top answer, weary |
Впр.ІІІ . 2 с. 27 |
Впр.ІІІ. 1 с. 26 |
Впр.ІІІ . 1а с. 27 |
Впр.ІІІ. 1 в с. 27 |
Впр.ІІІ . 2а с. 27 |
|||
22. |
|
|
|
Чи багато часу ти проводиш з друзями? |
Present Simple |
Teenager friends, significant other , family members |
Впр. IV. 1 b 28 |
Впр. IV. 1 b 28 |
Впр. IV. 1 a c 28
|
Впр. IV. 1 a c 28
|
С. 28 вивчити визначення |
|||
23. |
|
|
|
Чи багато часу ти проводиш з друзями? |
Present Simple |
Л/о з теми |
Впр. IV. 2 c 28
|
Впр. IV. 1 c 28 |
Впр. IV. 2 c 28
|
Впр. IV. 1 c 28 |
At home c. 28 |
|||
24. |
|
|
|
Що робить підлітка щасливим? |
Present Simple |
Teenager friends, significant other , family members |
Впр. V. 1 c. 29 |
Впр. V. 2 c. 30 |
Впр. V. 3 c. 30 |
Впр. VI. 1 c. 31 |
Поставити 10 запитань до тексту |
|||
25. |
|
|
|
В комфорті з собою. |
Present Simple |
Outfit, worrier, genes, family budget, generation gap |
Робота над засвоєнням лексики c. 32 |
Впр. І с. 32
|
Впр. І с. 32
|
Вивчити лексику c. 32 |
||||
26. |
|
|
|
В комфорті з собою. |
Present Simple |
Outfit, worrier, genes, family budget, generation gap |
Впр. ІI с. 32
|
Впр. І V. 1 a, b с. 33 |
Впр. ІІІ с. 33 |
At home c. 33 |
||||
27. |
|
|
|
Поговоримо про те, що турбує. |
Word meaning |
Jeans genes |
Впр. V. 1 с. 34-35 |
Впр. VI.1 с.35 |
Впр. V. 3 с.35
|
Впр. V. 2 с.35 |
Впр. VII c. 37 |
|||
28. |
|
|
|
Мої успіхи в англійській мові. |
Повторення вивчених ГС |
Повторення вивчених ЛО |
Впр. ІVс. 39 |
Впр. V с. 40 |
Впр. VI.2с.36 |
Впр. І с. 38
|
Впр. III с. 39 |
|||
29. |
|
|
|
Мої успіхи в англійській мові. |
Повторення вивчених ГС |
Повторення вивчених ЛО |
Впр. ІVс. 39 |
Впр. ІІс. 38 |
Впр. ІІс. 38 |
Впр. ІІс. 38 |
Впр. . VI с. 40 |
|||
30. |
|
|
|
Повторення за темою «Я, моя родина, мої друзі». |
Revision |
Revision |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Робота з картками |
Повторити лексику з теми |
|||
Т.О. з теми: Я, моя родина, мої друзі. |
||||||||||||||
№
|
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Граматика
|
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
Тема 3. Шкільне життя. |
||||||||||||||
31. |
|
|
|
Сплануй свій день. |
Present Simple |
Day planner, to prioritise, due-data |
Впр. ІI с. 41 |
Впр. І с. 41 |
Впр. ІI с. 41
|
Впр. І с. 41
|
Вивчити лексику c. 41 |
|||
32. |
|
|
|
Організація робочого дня. |
Personal and Possessive pronouns |
Margin, random, schedule |
Впр.ІІІ. 1b с. 42 |
Впр.ІІІ. 1a с. 42 |
Впр.ІІІ. 1a с. 42 |
Впр.ІІІ. 1b с. 42 |
С.42 вивчити займенники |
|||
33. |
|
|
|
Мій робочий день. |
Personal and Possessive pronouns |
To organise oneself |
Впр.2 с. 43 |
Впр. IV 1a c. 44
|
Впр.2a с. 43 |
Впр.2b с. 44 |
Впр. IV. 1b c 44
|
|||
34. |
|
|
|
Розставимо пріоритети. |
Reflexive pronouns |
To get good grades |
Впр. V. 1 c. 45 |
Впр.3 с. 46 |
Впр.3 с. 46 |
Впр.2 с. 45 |
Впр.2 с. 46 |
|||
35. |
|
|
|
Розставимо пріоритети. |
Reflexive pronouns |
To run off one`s feet |
Впр. VIII. c. 48 |
Впр. VII. 1,2 c. 48 |
Впр. VI. 1,2 c. 47 |
Впр. VI. 1,2 c. 47 |
Впр. VIII. c. 48 |
|||
36. |
|
|
|
Позаурочна діяльність. |
First Conditional |
Leisure, fabulous, endurance |
Впр. ІI с. 49
|
Впр. І с. 48
|
Впр. ІI с. 49
|
Впр. І с. 48
|
Вивчити лексику c. 48 |
|||
37. |
|
|
|
Заняття за інтересами. |
First Conditional |
Flexibility,stren-th, clay model |
Впр.ІІІ. b с. 51 |
Впр.ІІІ. a с. 50 |
Впр.ІІІ. a с. 50 |
Впр.ІІІ. b с. 51 |
Скласти 5 речень First Conditional |
|||
38. |
|
|
|
Які заняття обрати в цьому році? |
Should/must |
To sign up for sth, to give encouragement |
Впр.2 с. 51 |
Впр.2 a с. 51 |
Впр.2 a с. 51 |
Впр.2 b с. 52 |
С.51 вивчити правило |
|||
39. |
|
|
|
Самореалізація в секціях та кружках. |
Should/must |
To have the right to do sth |
Впр. IV 1a c. 52
|
Впр. IV 1b c. 52
|
Впр. IV. 2 c 52
|
Впр. IV 1a c. 52
|
At home c. 53 |
|||
40. |
|
|
|
Моє хобі. |
Can |
Л/о з теми |
Впр. V. 1 c. 53 |
Впр. VI.a с.36 |
Впр. VI.b с.36 |
Впр. V. 2 c. 54 |
Впр. VII c. 55 |
|||
Т.О. з теми: Шкільне життя. |
||||||||||||||
№
|
Дата |
Дата |
Дата |
Тема |
Граматика
|
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
41. |
|
|
|
Хто відсутній? |
Present Simple |
To attend, frostbite, exhaustion |
Впр. І с. 56
|
Впр. ІI с. 56
|
Впр. ІI с. 56
|
Впр. І с. 56
|
Вивчити лексику c. 56 |
|||
42. |
|
|
|
Хто запізнився? |
Must / have to |
Absentee, to pretend, tardy |
Впр.ІІІ. с. 57 |
Впр.ІІІ. с. 57 |
Впр.ІІІ. 1 с. 58 |
Впр.ІІІ. 1 с. 58 |
Впр.ІІІ. 3 с. 58 |
|||
43. |
|
|
|
Сьогодні я не піду до школи. |
Must / have to |
To be away from school |
Впр. IV 1a c. 58
|
Впр. IV 1b c. 59
|
Впр. IV. 2 c 59
|
Впр. IV 1a c. 58
|
At home c. 59 |
|||
44. |
|
|
|
Шкільні проблеми та їх вирішення. |
Must / have to |
To miss school, to be in session |
Впр. V. 1 c. 60 |
Впр. V. 1 c. 60 |
Впр. V. 2 c. 61 |
Впр. V. 2 c. 61 |
Впр. V. 3 c. 61 |
|||
45. |
|
|
|
Необхідність регулярного відвідування школи. |
Must / have to |
To lag behind one`s class |
Впр. VI. 2 с.62 |
Впр. VI.1 с.62 |
Впр. VI.2с.62 |
Впр. VI.1 с.62 |
Впр. VII c. 62 |
|||
46. |
|
|
|
Як впоратись з вивченням англійської мови? |
Modal verbs |
Frustrated, success, failure, to master |
Впр. І с. 63
|
Впр. ІI с. 63
|
Впр. ІI с. 63
|
Впр. І с. 63
|
Вивчити лексику c. 63 |
|||
47. |
|
|
|
Успіхи та невдачі у навчанні. |
Modal verbs |
To feel down, to put in a lot of effort |
|
Впр.ІІІ. с. 64 |
Впр.ІІІ. с. 64 |
Впр. IV. с.64 |
At home c. 65 |
|||
48. |
|
|
|
Успіхи та невдачі у навчанні. |
Modal verbs |
To come easy/difficult to sb |
Впр. V. 1 c. 65 |
Впр. V. 1 c. 65 |
Впр. VI. 1 с.67 |
Впр. V. 2 c. 66 |
Впр. І с. 68
|
|||
49. |
|
|
|
Підтримай друга у навчанні. |
Modal verbs |
To get discouraged |
Впр. ІI с. 68
|
Впр. VII c. 67 |
Впр. VI. 2 с.67 |
Впр. ІI с. 68
|
Впр.ІІІ. 3 с. 69 |
|||
50. |
|
|
|
Перевір себе. |
Revision |
Л/о з теми |
Впр. IV c. 69
|
Впр. V c. 70 |
Впр. V c. 70 |
Впр. IV c. 69
|
Впр. VI c. 70 |
|||
51. |
|
|
|
Повторення за темою «Шкільне життя». |
Revision |
Л/о з теми |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Робота з картками |
Повторити лексику з теми |
|||
Т.О. з теми: Шкільне життя. |
||||||||||||||
Тема 4. Харчування |
||||||||||||||
52. |
|
|
|
Продукти. |
To+verb form |
Starter, garlic, pancake, to blend |
Впр. І с. 71
|
Впр. ІI с. 71
|
Впр. ІI с. 71
|
Впр. І с. 71
|
Вивчити лексику c. 71 |
|||
53. |
|
|
|
Приготування їжі. |
To+verb form |
To cut in half, to put on weight |
Впр.ІІІ. 1 b с. 73 |
Впр.ІІІ. 1 с. 72 |
Впр.ІІІ. 1a с. 72 |
Впр.ІІІ. 1b с. 73 |
Впр.ІІІ. 2 с. 73 скласти речення за зразком |
|||
54. |
|
|
|
Мій улюблений рецепт. |
To+verb form |
To taste better with |
Впр. IV 1b c. 74
|
Впр. IV 1a c. 74
|
Впр.ІІІ. 2 a с. 73 |
Впр. VI. 2 с.74 |
At home c. 75 |
|||
55. |
|
|
|
Мій улюблений рецепт. |
To+verb form |
To keep on doing sth |
Впр. V. 1 c. 75 |
Впр. V. 1 c. 75 |
Впр. V. 2 c. 76 |
Впр. V. 2 c. 76 |
Впр. V. 3 c. 76 |
|||
56. |
|
|
|
Їмо вдома. |
Present Simple |
To be good at doing sth |
Впр. VIII. c. 77 |
Впр. VII c. 37 |
Впр. VI. 1 ,2 с.76 |
Впр. VI. 1 с.76 |
Впр. VIII. c. 77 |
|||
57. |
|
|
|
Смачного ! |
Compound adjectives |
Cruet, frying pen, kitchen utensils |
Впр. І с. 78 |
Впр. ІI с. 78
|
Впр. ІI с. 78
|
Впр. І с. 78
|
Вивчити лексику c. 78 |
|||
58. |
|
|
|
В очікуванні гостей. |
Compound adjectives |
Baking tray, speciality |
Впр.ІІІ. 1 с. 79 |
Впр.ІІІ. 1 с. 79 |
Впр.ІІІ. 1a с. 79 |
Впр.ІІІ. 1a с. 79 |
Впр.ІІІ. 1 b с. 79 |
|||
59. |
|
|
|
В очікуванні гостей. |
Compound adjectives |
To lay the table, to expect guests |
Впр.ІІІ. 2 с. 80 |
Впр.ІІІ. 2 b с. 80 |
Впр.ІІІ. 2 a с. 80 |
Впр. IV 1a c. 80
|
Впр. IV 2 c. 81
|
|||
60. |
|
|
|
Сервіровка столу. |
Compound adjectives |
To need sth. badly |
Впр. V. 1 c. 81 |
Впр. V. 1 c. 81 |
Впр. V. 2 c. 82 |
Впр. V. 2 c. 82 |
Впр. V. 3 c. 82 |
|||
61. |
|
|
|
Сервіровка столу. |
Compound adjectives |
To spread the table cloth |
Впр. VI. 1 с.83 |
Впр. VI. 2 с.83 |
Впр. VI. 2 с.83 |
Впр. VI. 1 с.83 |
Впр. VII c. 83 |
|||
Т.О. з теми: Харчування . |
||||||||||||||
62. |
|
|
|
Кулінарна книга. |
Reported speech |
Cookery book, afford, ingredients |
Впр. І с. 84 |
Впр. ІI с. 84
|
Впр. ІI с. 84
|
Впр. І с. 84
|
Вивчити лексику c. 84 |
|||
63. |
|
|
|
Кулінарна книга. |
Reported speech |
Salmon, waiter, caviar |
Впр.ІІІ. 1 с. 85 |
Впр.ІІІ. 2 с.85 |
Впр.ІІІ. 2 с.85 |
Впр.ІІІ. 1 с. 85 |
Впр.ІІІ. 3 с. 85 |
|||
64. |
|
|
|
Цікаві рецепти. |
Reported speech |
To have a habit of doing sth |
Впр. IV 2 c. 86
|
Впр. IV 3 c. 86
|
Впр. IV 3 c. 86
|
Впр. IV 1 c. 85
|
At home c. 86 |
|||
65. |
|
|
|
Види обробки продуктів харчування. |
Reported speech |
To be in season, to be startled, eating habits |
Впр. V. 1 с.86 |
Впр. V. 3 c. 89 |
Впр. V. 2 c. 88 |
Впр. V. 3 c. 89 |
Впр. VI. 1 с.89 |
|||
66. |
|
|
|
Види обробки продуктів харчування. |
Reported speech |
Л/о з теми |
Впр. VI. 2 с.90 |
Впр. VII c. 90 |
Впр. VI. 2 с.90 |
Робота з картками |
Впр. VII c. 90 |
|||
67. |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
Past Simple Present Perfect |
Пояснення незнайомої лексики |
|
Слухання тексту |
|
Тестові завдання |
Повторити лексику з теми |
|||
68. |
|
|
|
Вишукані страви. |
Reported speech |
Л/о з теми |
Впр. І с. 91
|
Впр. ІI с. 78
|
Впр. ІI с. 78
|
Впр. І с. 91
|
Вивчити лексику c. 90 |
|||
69. |
|
|
|
Контроль читання. |
Past Simple Present Perfect |
Л/о з теми |
Читання тексту |
|
|
Тестові завдання |
Повторити правила |
|||
70. |
|
|
|
Вишукані страви. |
Reported speech |
Л/о з теми |
Впр. ІІІ с. 92 |
Впр. IV 1 b c. 93
|
Впр. IV 2 c. 93
|
Впр. IV 1 a c. 93
|
At home c. 94 |
|||
Т.О. з теми: Харчування . |
||||||||||||||
71. |
|
|
|
Давай перекусимо. |
Reported speech |
Cafeteria, buffet, feed, ritual |
Впр. V. 1 с. 94 |
Впр. V. 1 с. 94 |
Впр. V. 2 c. 95 |
Впр. V. 2 c. 95 |
Впр. VI. 1 с.95 |
|||
72. |
|
|
|
Контроль письма. |
Past Simple Present Perfect |
Л/о з теми |
|
|
|
Тестові завдання |
С. 95 повторити правило |
|||
73. |
|
|
|
Давай перекусимо. |
Past Simple Present Perfect |
To accept an invitation |
Впр. VIII. c. 96 |
Впр. VII. c. 96 |
Впр. VI. 2 с.96 |
Впр. VI. 2 с.96 |
Впр. VIII. c. 96 |
|||
74. |
|
|
|
Контроль усного мовлення. |
Past Simple Present Perfect |
Пояснення незнайомої лексики |
|
|
Ситуативне мовлення |
|
Повторити лексику з теми |
|||
75. |
|
|
|
Різні заклади харчування. |
Present and Past Continuous |
To have a word with sb |
Впр. І с. 96
|
Впр. ІІІ. с.97 |
Впр. ІI с. 97
|
Впр. І с. 96
|
Скласти 6 речень з непрямою мовою. |
|||
76. |
|
|
|
Різні заклади харчування. |
Present and Past Continuous |
To have a bite |
Текст |
Слухання тексту |
Інсценування власних діалогів |
Робота з картками |
С.95 написати запрошення на свій день народження |
|||
77. |
|
|
|
У ресторані. |
Present Simple |
What about going to…? |
Впр. І с. 96 |
Впр. ІІІ. с.97 |
Впр. ІI с. 97
|
Впр. І с. 96
|
С. 97 скласти діалог |
|||
78. |
|
|
|
У ресторані. |
Revision |
I`d like to invite you… |
Впр. IV c. 97
|
Впр. V. c. 98 |
Впр. V. c. 98 |
Впр. IV c. 97
|
Впр. VI. 1 с.98 |
|||
79. |
|
|
|
Святкуємо разом! |
Revision |
Л/о з теми |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Тестові завдання |
Повторити лексику з теми |
|||
80. |
|
|
|
Повторення за темою «Харчування». |
Revision |
Л/о з теми |
Текст |
Слухання тексту |
Ситуативне мовлення |
Тестові завдання |
|
|||
Т.О. з теми: Харчування . |
||||||||||||||