Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас Prepare (3,5 год./тиж.) на І семестр.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас Prepare (3,5 год./тиж.) на І семестр. КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 КЛАС 3,5 години на тиждень Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 7. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс Джерела використаної інформації: закрити Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.). Підручник: Prepare 5. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс https://publishing.linguist.ua/publishing_book/prepare-ukrainian-edition/?class=7
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 КЛАС

3,5 години на тиждень

 

Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).

 

Підручник: Prepare 7. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

І СЕМЕСТР

It’s a challenge.  -  Це виклик

  1.  

03.09.2024

Це виклик.

Особові прикметники. Present Simple

•Описує характер людей, використо-вуючи прості мовні засоби.

• Обговорювати види діяльності у вільний час

Розповідь про людей та події – їх характеристика, коли та скільки тривають.

 

Комунікативність:

•Використання доцільних форм для опису людей.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо.

Зорове сприймання тексту.

 

Опис людей, подій. Визна-чення осіб, що відпові-дають опису.

Говорити про досягнення – свої та інших.

Volunteering, fitness, skills, expedition

Friendly, popular, funny, polite, active, quiet, creative, lazy, helpful, kind

Present Simple

WB c. 4

  1.  

04.09.2024

Частотні прислівники. Present Simple vs Present Continuous

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

 

Опис себе, хобі, планів на майбутнє.

Advebs of frequency

Present Simple and Present Continuous

WB c.5

  1.  

05.09.2024

Особиста інформація. Подання заявки на отримання нагороди

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Зорове сприймання тесту (правдиві та хибні твердження).

 

Персональ-на інформа-ція

 

WB c.6

  1.  

06.09.2024

Алфавіт, персональна інформація

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Повідомляє необхідну інформацію

Прослуховування аудіо (різниця у звучанні)

Заповнення анкети зі своєю персо-нальною інформацією

Алфавіт, персональ-на інформа-ція

 

WB c.7

Our changing planet.  -  Наша мінлива планета

  1.  

10.09.2024

Географічні особливості

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі природи (географічних явищ).

• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та

комунікативні стратегії, щоб підтримувати

розмову чи дискусію

 

• Пише прості, детальні повідомлення на низку

знайомих тем, що входять до сфери

особистих інтересів.

Для розвитку соціальної відповідальності:

•обговорення глобальних питань (зміни у житті планети)

Прослуховування аудіо (утворення пар)

 

Обговорення проблем навколиш-нього середо-вища.

Вирази по темі географіч-них явищ, клімату

 

WB c.8

  1.  

11.09.2024

Статичні дієслова, що не вживаються у тривалому аспекті.

•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем.

Для розвитку навичок співпраці

• Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми

Прослуховування аудіо

Робота в парах: запитання – відповідь

Pronuncia-tion of th: [θ] and [ð] 

Verbs we don’t usually use in the continuous

WB c.9

  1.  

13.09.2024

Тварини

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування аудіо (утворення пар). Зорове сприймання тексту (правдиві та хибні твердження)

 

Назви тварин

 

WB c.10

  1.  

17.09.2024

Прийменники: between, about, around, including

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про тварин (утворення пар)

Робота у парах: говоримо про тварин.

 

Написання статті про тварину

Назви тварин, країни.

Prepositions: between, about, around, including

WB c.11

Culture. National parks in Ukraine.  - Культура. Національні парки в Україні.

  1.  

18.09.2024

Прикметники для опису місцевості

• Читають короткі тексти про міста України.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про Національний природній парк «Подільські Товтри»

подальша бесіда на основі нової інформації.

Історія виникнення національних парків у світі, цікаві факти.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

 

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Утворення пар – зображення місцевості та її опис. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Прикметники для опису місцевості

 

 

  1.  

19.09.2024

Національні парки в Україні

• Читають короткі тексти про міста України.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці

Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації

Прикметники для опису місцевості

 

Розробка проєкту

  1.  

20.09.2024

Презентація проєктів. Національні парки в Україні

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці

Презентація проєкту про національний парк.

 

 

Презентація проєкту

On holiday.  -  У відпустці

  1.  

24.09.2024

Канікули. Способи подорожей

•Сприймає на слух текст про подорож з друзями, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про подорожі.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лекси-ки про способи подорожування (пересування)

 

WB c.12

  1.  

25.09.2024

Свята. Past Simple

•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.

 

•Розуміння порядку подій в історіях.

Критичне мислення:

•Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих.

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події.

Silent letters

Past Simple

WB c.13

  1.  

27.09.2024

Святкова лексика

• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання.

•Встановлення відповідностей між частинами тексту та запитаннями.

Критичне мислення:

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Сприймання на слух тексту і співвідне-сення з картинкою.

Обговорення можливих туристичних місць.

Holiday vocabulary

 

WB c.14

  1.  

01.10.2024

Туристичні місця

• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику

•Створення невеликого письмового повідомлення про свій день.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Сприймання на слух тексту про туристичний досвід.

Робота в парах – розігрування ситуації у туристичному місці.

 

 

WB c.15

My place.  -  У мене вдома.

  1.  

02.10.2024

Домівки

• Можуть назвати різні частини (елементи) будинку, описувати їх.

• Розповідь про будинок, його характеристики.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою.

Опис житлового приміщення та його елементів.

Balcony, ceiling, cooker, cupboard, entrance, first floor, garage, ground floor, lamp, sink, sofa

 

WB c.16

  1.  

03.10.2024

Past Continuous and Past Simple

 

• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому – послідовно чи одночасно.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання запису на слух (різниця у вимові фоніксів)

Опис подій що відбувались у певний час у минулому.

Pronunciation /і:/  and /i/

Past Continuous and Past Simple

 

WB c.17

  1.  

04.10.2024

Дивні будинки. Прикметники для опису дому

• Можуть розповісти про незвичайні будівлі

• Розповідь про будинки

 

Критичне мислення:

• розрізняє факти та думки;

•визначають докази та їхню надійність;

•ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;

 

Зорове сприймання тексту-опису про незвичні (дивні) будинки.

Обговорення того, у якому будинку хотів/хотіла би проживати

Adjectives to describe home

 

WB c. 18

  1.  

08.10.2024

Заміна іменників займенниками

•Можуть написати опис будинку.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів.

Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді)

.

 

Replacing nouns with pronouns

WB c.19

Life Skills. Critical thinking.  -  Життєві навички. Критичне мислення

  1.  

09.10.2024

Прийняття думки інших людей

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

Interrupt, agree with, ignore, exchange, respect

 

Ствроення проєкту.

  1.  

11.10.2024

Презентація проєктів. Діагностична робота.

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо плану дій – заходи, що будуть цікавими для учнів за обміном.

•Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про попередній досвід організації вечірки до дня народження.

Розробка плану заходів, що були б цікавими для учнів що приїхали за обміном.

Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. 

 

 

 

School.  -  Школа

  1.  

15.10.2024

Робота школи у Фінляндії

• Можуть називати шкільні предмети (науки) та розповідати про них.

• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про систему освіти у Фінляндії .

Комунікативні уміння:

• Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування;

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

 

Зорове сприймання тексту про роботу школи у Фінляндії.

Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді.

 

Biology, chemistry, design and technology, drama, foreign languages, geography, history, ICT, maths, PE, physics, science

 

WB c.20

  1.  

16.10.2024

Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників

• Можуть утворювати ступені порівняння та використовувати їх на практиці.

• Порівнювати між собою речі, ситуації, стани.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та другорядні типи інформації.

• Можуть аргументувати різну інформацію.

Сприймання аудіозапису на слух (наголос у словах).

 

 

Comparative and superlative adverbs

WB c.21

  1.  

17.10.2024

Активні види відпочинку

• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Опис різних видів активного відпочинку.

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації.

Опис активних видів відпочинку.

Почуття:

afraid, angry glad, happy, interested,

nervous, sorry, surprised, upset, worried

 

WB c.22

  1.  

18.10.2024

Вечірки.

• Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках.

•Бесіда про різні вечірки.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть в нормальному темпі.

Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час.

Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки.

 

 

WB c.23

Favorite things.  -  Улюблені речі

  1.  

22.10.2024

Улюблені речі.

Матеріали

• Можуть описати картинку – розповісти про матеріал, з якого виготовлений одяг. Навести приклади свого улюбленого одягу.

 

 

 

 

 

Опис різного одягу.

Розповідь про свій одяг та одяг однокласни-ків.

 

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту на слух – заповнення таблиці.

Розповідь про одяг, з чого він виготовлений

Cotton, glass, gold, leather, metal, paper, plastic, silver, wood, wool

 

WB c.24

  1.  

23.10.2024

Власність. Детермінанти

• Можуть розповісти про речі та у чиїй власності вони знаходяться.

Комунікативні уміння:

• Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

• Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс.

Сприймання аудіозапису на слух – правильна вимова weak forms a and of

Розповідь про улюблені речі – свої та членів родини.

Pronuncia-tion: weak forms a and of

Determiners

WB c.25

  1.  

25.10.2024

Улюблені речі.

Особливі спогади

• Можуть розповісти про одяг та улюблені речі, з якими пов’язані особливі спогади.

Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали.

Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору.

Комунікативні уміння:

• Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості;

• Закликають інших до бесіди;

• Пишуть у достатньо швидкому темпі;

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи

Плагіату

Зорове сприймання тексту про зв’язок речей та особливих спогадів.

Бесіда щодо особливих спогадів/моментів та які речі про них нагадують.

 

 

WB c.26

  1.  

05.11.2024

Порядок прикметників

• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір.

Сприймання на слух розмови про речі, їх опис та їх власників.

Написання опису цінної речі для виставки у музеї (опис експонату)

Adjectives for describing objects

Adjective order

WB c.27

Culture. Secondary school.  -  Культура. Середня школа

  1.  

06.11.2024

Середня школа

• Читають короткі тексти про середню школу у Британії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту систему освіти у Британії: організація роботи середньої школи.

Подальша бесіда на основі нової інформації.

Критичне мислення:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Порівняння систем освіти України та Британії. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

School language

 

 

  1.  

08.11.2024

Презентація проєктів. Secondary school

• Презентують результати проєктної роботи.

 

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про спортивні змагання та діяльність шкіл

Презентація проєкту про вебсайт школи

 

 

Презентація проєкту

Adventure holidays.  -  Пригодницькі канікули

  1.  

12.11.2024

Пригодницький відпочинок

• Можуть розповісти про різні види діяльності під час канікул.

•Бесіда про різні види діяльності під час канікул

Уміння вчитись:

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

•Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні.

Сприймання на слух тексту про активне проведення часу під час канікул.

Заповнення таблиці після прослуховування тексту.

Робота у парі – обговорення можливих активностей/дійі під час канукул.

Camping, diving, hiking, horse riding, kite surfing, mountain biking, paddle boarding, sailing, waterskiing, zip wiring

 

WB c.28

  1.  

13.11.2024

Present continuous for future

• Можуть вести бесіду та розповідати про особисті плани на майбутнє.

•Розмова щодо планів на вихідні/на тиждень.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Розмова – планування дій на найближчі вихідні.

Sentence stress

Present continuous for future

WB c.29

  1.  

14.11.2024

Відпочинок в умовах дикої природи

• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо планів на майбутнє, необхідних речей.

•Розмова щодо планів на майбутнє – планування поїздки та переліку необхідних речей.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Зорове сприймання тексту про відпочинок у Карпатах.

Обговорення відпочинку в умовах дикої природи.

Kit list

 

WB c.30

  1.  

15.11.2024

Презентація проєктів.

Презентують результати проєктної роботи.

•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Сприймання на слух тексту про спортивні змагання та діяльність шкіл. Порівняння своєї школи із ліцеєм «Лідер»

Презентація проєкту про вебсайт школи

 

 

WB c.31

Life in the future.  -  Життя в майбутньому

  1.  

19.11.2024

Життя в майбутньому

• Можуть поділитись та надати інформацію щодо меблів та побутових приладів

•Опис різних видів меблів та побутових приладів, їхнього застосування.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

 

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

 

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови

Сприймання тексту на слух – радіо інтерв’ю щодо будинків майбутнього.

Встановлен-ня відповід-ностей між приладами та їх використанням.

Air conditioning, barbecue, bin, bookcase, drawer, fridge, heating, lights, roof, seat, stairs, washing machine

 

WB. C32

  1.  

20.11.2024

Future with will

Future with may and might

• Розповідають про майбутні події.

•Опис можливих майбутніх подій, ситуацій, станів.

Сприймання аудіозапису на слух – правильна вимова слів

Вибір правильних варіантів для доповнення речень. Обговорен-ня можливих/

Вірогідних ситуацій у майбутньо-му

Pronunciation of will and won’t

Future with will

Future with may and might

WB c.33

  1.  

22.11.2024

Капсула часу

• Можуть розповісти про те, що б вони помістили у капсулу часу.

• Розповідь/

обговорення можливого наповнення капсули часу. • Написання листа для капсули часу.

Сприймання тексту на слух – капсула часу.

Обговорення варіантів наповнення капсули часу, що була б цікавою для людей у майбтньому

 

Words with two meanings

Too, also, as well

WB c.34

  1.  

26.11.2024

Капсула часу

• Можуть вести бесіду про планування майбутніх подій.

 

 

Сприймання на слух розмови щодо активного відпочинку..

Обговорення програми заходів на час майбутнього відпочинку.

Holiday vocabulary

 

WB c.35

Life Skills.  Having a good conversation.  -  Життєві навички.  Вміння добре розмовляти

  1.  

27.11.2024

Гарна розмова

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;

Критичне мислення:

• можуть аргументувати правдоподібність інформації;

• аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій

Зорове сприймання тексту, визначення правильності чи хибності тверджень.

Сприймання тексту на слух – дати відповіді на запитання.

 

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

 

 

Ствроення проєкту.

  1.  

28.11.2024

Презентація проєктів. Діагностична робота.

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу.

Сприймання на слух тексту про створення капсули часу учнями однієї із шкіл.

Розробка капсули касу: з чого виготовити, як прикрасити, де зберігати, що покласти всередину 

Do we all agree?

What do you think?

Come on! Why?

Excuse me. Can I say something?

Pardon?

 

 

Sports, games and activities.  -  Спорт, ігри та активності

  1.  

29.11.2024

Спорт та активний відпочинок

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри.

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них.

Уміння вчитись:

•На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова;

• Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні).

•Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

 

Зорове сприймання тексту про заняття у альпіністському центрі.

Обговорення діяльності/активного проведення часу в альпіністському центрі.

Badminton, board game, card game, climbing, cricket, dance class, diving, fishing, fitness class, golf, karate, puzzle, skateboarding, skiing, video games

 

WB c.36

  1.  

03.12.2024

Must, mustn’t, have to, don’t have to.

Pronunciation of must, mustn’t

• Можуть вести бесіду про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту із правилами участі у змаганнях.

Обговорення правил участі у змаганнях з плавання.

 

Must, mustn’t, have to, don’t have to.

Pronunciation of must, mustn’t

WB c.37

  1.  

04.12.2024

Суфіксальний спосіб творення іменників.

• Можуть вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості. • Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови.

Спілкування:

•Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову

•Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Зорове сприймання тексту про кіберспорт. Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень.

 

Sports vocabulary. Suffix -er

WB c.38

  1.  

06.12.2024

Суфіксальний спосіб творення іменників.

• Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови.

 

 

Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту

Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень.

 

Sports vocabulary. Suffix -er

WB c.39

Useful websites.  -  Корисні веб-сайти

  1.  

10.12.2024

Корисні веб-сайти

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

• Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

• Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;

 

Уміння вчитись:

• Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;

• Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити;

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями.

Relationships: best friend, classmate, close friend, contact, guest, member, neighbour, old friend, penfriend, relative

Pronunciation [gh]

WB c.40

  1.  

11.12.2024

Дієслівні моделі: герундій та інфінітив

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною

 

Обговорення правил використання герундію та інфінітивів у реченнях

 

Verb patterns: gerunds and infinitives

WB c.41

  1.  

12.12.2024

Використання веб-сайтів та різноманітних додатків

• Обговорення використання вебсайтів та різноманітних додатків – з якою метою використовуємо, позитивні та негативні сторони та інше.

 

 

 

 

 

Опис вебсайтів, що були б корисними для підлітків.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Зорове сприймання та співвідношення прочитаного (потреби підлітка в інформації), вибір правильної відповіді.

Розповідь про цікаві та корисні для підлітка вебсайти.

 

 

WB c.42

  1.  

13.12.2024

Переваги та недоліки використання інтернету.

• Визначення та обговорення переваг та недоліків використання інтернету.

Розповідь про плюси та мінуси використання інтернету.

Сприймання на слух думок підлітків, щодо використання Інтернету

Написання листа про улюблені вебсайти.

 

Internet nouns and verbs

WB c.43

Culture. The beautiful game.  -  Культура. Прекрасна гра

  1.  

17.12.2024

Прекрасна гра

 Можуть проаналізувати текст новий вид спорту, його особливості.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

• Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Бесіди про улюблені види спорту.

Indoors, team, rules, speed, equipment, helmet

 

 

  1.  

18.12.2024

Презентація проєктів. Улюблений спорт

• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою.

• Презентація проєкту в команді

Сприймання на слух тексту про незвичайні види спорту.

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.

 

 

 

 

  1.  

20.12.2024

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

  1.  

24.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 1. Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання.

 

  1.  

25.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 2. Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння.

 

  1.  

26.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 3. Сприймає письмові тексти. Читання.

 

  1.  

27.12.2024

Комплексна підсумкова робота за групою результатів 4. Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку