КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 7 КЛАС
3,5 години на тиждень
Відповідає модельній програмі “Іноземна мова. 5-9 класи” для закладів загальної середньої освіти (авт. Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.).
Підручник: Prepare 7. Ukrainian Edition. Автор – Джоанна Коста, Мелані Вільямс
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
|||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||
І СЕМЕСТР |
|||||||||||
It’s a challenge. - Це виклик |
|||||||||||
|
03.09.2024 |
Це виклик. Особові прикметники. Present Simple |
•Описує характер людей, використо-вуючи прості мовні засоби. • Обговорювати види діяльності у вільний час |
Розповідь про людей та події – їх характеристика, коли та скільки тривають.
|
Комунікативність: •Використання доцільних форм для опису людей.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту.
|
Опис людей, подій. Визна-чення осіб, що відпові-дають опису. Говорити про досягнення – свої та інших. |
Volunteering, fitness, skills, expedition Friendly, popular, funny, polite, active, quiet, creative, lazy, helpful, kind |
Present Simple |
WB c. 4 |
|
|
04.09.2024 |
Частотні прислівники. Present Simple vs Present Continuous |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
|
Опис себе, хобі, планів на майбутнє. |
Advebs of frequency |
Present Simple and Present Continuous |
WB c.5 |
|||
|
05.09.2024 |
Особиста інформація. Подання заявки на отримання нагороди |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
Зорове сприймання тесту (правдиві та хибні твердження). |
|
Персональ-на інформа-ція |
|
WB c.6 |
|||
|
06.09.2024 |
Алфавіт, персональна інформація |
•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Повідомляє необхідну інформацію |
Прослуховування аудіо (різниця у звучанні) |
Заповнення анкети зі своєю персо-нальною інформацією |
Алфавіт, персональ-на інформа-ція |
|
WB c.7 |
||
Our changing planet. - Наша мінлива планета |
|||||||||||
|
10.09.2024 |
Географічні особливості |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі природи (географічних явищ). |
• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та комунікативні стратегії, щоб підтримувати розмову чи дискусію
• Пише прості, детальні повідомлення на низку знайомих тем, що входять до сфери особистих інтересів. |
Для розвитку соціальної відповідальності: •обговорення глобальних питань (зміни у житті планети) |
Прослуховування аудіо (утворення пар)
|
Обговорення проблем навколиш-нього середо-вища. |
Вирази по темі географіч-них явищ, клімату |
|
WB c.8 |
|
|
11.09.2024 |
Статичні дієслова, що не вживаються у тривалому аспекті. |
•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем. |
Для розвитку навичок співпраці • Участь у бесіді, висловлюючи доцільні пропозиції відповідно до теми |
Прослуховування аудіо |
Робота в парах: запитання – відповідь |
Pronuncia-tion of th: [θ] and [ð] |
Verbs we don’t usually use in the continuous |
WB c.9 |
||
|
13.09.2024 |
Тварини |
• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування аудіо (утворення пар). Зорове сприймання тексту (правдиві та хибні твердження) |
|
Назви тварин |
|
WB c.10 |
||
|
17.09.2024 |
Прийменники: between, about, around, including |
• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про тварин (утворення пар) |
Робота у парах: говоримо про тварин.
Написання статті про тварину |
Назви тварин, країни. |
Prepositions: between, about, around, including |
WB c.11 |
||
Culture. National parks in Ukraine. - Культура. Національні парки в Україні. |
|||||||||||
|
18.09.2024 |
Прикметники для опису місцевості |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про Національний природній парк «Подільські Товтри» подальша бесіда на основі нової інформації. Історія виникнення національних парків у світі, цікаві факти. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту
|
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Утворення пар – зображення місцевості та її опис. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Прикметники для опису місцевості |
|
|
|
|
19.09.2024 |
Національні парки в Україні |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці |
Визначення правдивості чи хибності тверджень. Знаходження необхідної інформації |
Прикметники для опису місцевості |
|
Розробка проєкту |
||
|
20.09.2024 |
Презентація проєктів. Національні парки в Україні |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про національні парки та доповнення порівняльної таблиці |
Презентація проєкту про національний парк. |
|
|
Презентація проєкту |
|
On holiday. - У відпустці |
|||||||||||
|
24.09.2024 |
Канікули. Способи подорожей |
•Сприймає на слух текст про подорож з друзями, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. |
•Відповіді на запитання про подорожі. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Повторення та вивчення нової лекси-ки про способи подорожування (пересування) |
|
WB c.12 |
|
|
25.09.2024 |
Свята. Past Simple |
•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.
|
•Розуміння порядку подій в історіях. Критичне мислення: •Вибір оптимального варіанту з різних запропонованих. |
|
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події. |
Silent letters |
Past Simple |
WB c.13 |
|
|
27.09.2024 |
Святкова лексика |
• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання. |
•Встановлення відповідностей між частинами тексту та запитаннями. |
Критичне мислення: Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Сприймання на слух тексту і співвідне-сення з картинкою. |
Обговорення можливих туристичних місць. |
Holiday vocabulary |
|
WB c.14 |
|
|
01.10.2024 |
Туристичні місця |
• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику |
•Створення невеликого письмового повідомлення про свій день. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. |
Сприймання на слух тексту про туристичний досвід. |
Робота в парах – розігрування ситуації у туристичному місці. |
|
|
WB c.15 |
|
My place. - У мене вдома. |
|||||||||||
|
02.10.2024 |
Домівки |
• Можуть назвати різні частини (елементи) будинку, описувати їх. |
• Розповідь про будинок, його характеристики. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух і поєднання з картинкою. |
Опис житлового приміщення та його елементів. |
Balcony, ceiling, cooker, cupboard, entrance, first floor, garage, ground floor, lamp, sink, sofa |
|
WB c.16 |
|
|
03.10.2024 |
Past Continuous and Past Simple
|
• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому – послідовно чи одночасно. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання запису на слух (різниця у вимові фоніксів) |
Опис подій що відбувались у певний час у минулому. |
Pronunciation /і:/ and /i/ |
Past Continuous and Past Simple
|
WB c.17 |
||
|
04.10.2024 |
Дивні будинки. Прикметники для опису дому |
• Можуть розповісти про незвичайні будівлі |
• Розповідь про будинки
|
Критичне мислення: • розрізняє факти та думки; •визначають докази та їхню надійність; •ідентифікують здогадки та міркування в аргументах;
|
Зорове сприймання тексту-опису про незвичні (дивні) будинки. |
Обговорення того, у якому будинку хотів/хотіла би проживати |
Adjectives to describe home |
|
WB c. 18 |
|
|
08.10.2024 |
Заміна іменників займенниками |
•Можуть написати опис будинку. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів. |
Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді) |
. |
|
Replacing nouns with pronouns |
WB c.19 |
||
Life Skills. Critical thinking. - Життєві навички. Критичне мислення |
|||||||||||
|
09.10.2024 |
Прийняття думки інших людей |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення;
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
Interrupt, agree with, ignore, exchange, respect |
|
Ствроення проєкту. |
|
|
11.10.2024 |
Презентація проєктів. Діагностична робота. |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо плану дій – заходи, що будуть цікавими для учнів за обміном. |
•Самопрезентація. |
Сприймання на слух тексту про попередній досвід організації вечірки до дня народження. |
Розробка плану заходів, що були б цікавими для учнів що приїхали за обміном. Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. |
|
|
|
||
School. - Школа |
|||||||||||
|
15.10.2024 |
Робота школи у Фінляндії |
• Можуть називати шкільні предмети (науки) та розповідати про них. |
• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про систему освіти у Фінляндії . |
Комунікативні уміння: • Перефразовують сказане іншими людьми під час спілкування; •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови
|
Зорове сприймання тексту про роботу школи у Фінляндії. Сприймання тексту на слух і вибір правильної відповіді. |
|
Biology, chemistry, design and technology, drama, foreign languages, geography, history, ICT, maths, PE, physics, science |
|
WB c.20 |
|
|
16.10.2024 |
Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників |
• Можуть утворювати ступені порівняння та використовувати їх на практиці. |
• Порівнювати між собою речі, ситуації, стани. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та другорядні типи інформації. • Можуть аргументувати різну інформацію. |
Сприймання аудіозапису на слух (наголос у словах). |
|
|
Comparative and superlative adverbs |
WB c.21 |
|
|
17.10.2024 |
Активні види відпочинку |
• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
•Опис різних видів активного відпочинку. |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. |
Опис активних видів відпочинку. |
Почуття: afraid, angry glad, happy, interested, nervous, sorry, surprised, upset, worried |
|
WB c.22 |
||
|
18.10.2024 |
Вечірки. |
• Можуть поділитись інформацією у письмовому вигляді про досвід перебування на вечірках. |
•Бесіда про різні вечірки. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть в нормальному темпі. |
Сприймання тексту на слух про різні види діяльності у вільний час. |
Бесіда про різні вечірки. Написання опису вечірки. |
|
|
WB c.23 |
|
Favorite things. - Улюблені речі |
|||||||||||
|
22.10.2024 |
Улюблені речі. Матеріали |
• Можуть описати картинку – розповісти про матеріал, з якого виготовлений одяг. Навести приклади свого улюбленого одягу. |
Опис різного одягу. Розповідь про свій одяг та одяг однокласни-ків. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту на слух – заповнення таблиці. |
Розповідь про одяг, з чого він виготовлений |
Cotton, glass, gold, leather, metal, paper, plastic, silver, wood, wool |
|
WB c.24 |
|
|
23.10.2024 |
Власність. Детермінанти |
• Можуть розповісти про речі та у чиїй власності вони знаходяться. |
Комунікативні уміння: • Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; • Використовує зрозумілі мовленнєві інструменти, щоб зв’язати речення у мовленнєвий дискурс. |
Сприймання аудіозапису на слух – правильна вимова weak forms a and of |
Розповідь про улюблені речі – свої та членів родини. |
Pronuncia-tion: weak forms a and of |
Determiners |
WB c.25 |
||
|
25.10.2024 |
Улюблені речі. Особливі спогади |
• Можуть розповісти про одяг та улюблені речі, з якими пов’язані особливі спогади. |
Розповідь про улюблену річ, яку вони придбали. Розповідь про одяг та прикраси, аргументація вибору. |
Комунікативні уміння: • Використовують прості техніки для початку, ведення і завершення розмови різної тривалості; • Закликають інших до бесіди; • Пишуть у достатньо швидкому темпі; Уміння вчитись: • Можуть за допомогою записів висловити власну думку, уникаючи Плагіату |
Зорове сприймання тексту про зв’язок речей та особливих спогадів. |
Бесіда щодо особливих спогадів/моментів та які речі про них нагадують. |
|
|
WB c.26 |
|
|
05.11.2024 |
Порядок прикметників |
• Можуть описати одяг та прикраси, аргументують свій вибір. |
Сприймання на слух розмови про речі, їх опис та їх власників. |
Написання опису цінної речі для виставки у музеї (опис експонату) |
Adjectives for describing objects |
Adjective order |
WB c.27 |
|||
Culture. Secondary school. - Культура. Середня школа |
|||||||||||
|
06.11.2024 |
Середня школа |
• Читають короткі тексти про середню школу у Британії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту систему освіти у Британії: організація роботи середньої школи. Подальша бесіда на основі нової інформації. |
Критичне мислення: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Порівняння систем освіти України та Британії. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
School language |
|
|
|
|
08.11.2024 |
Презентація проєктів. Secondary school |
• Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про спортивні змагання та діяльність шкіл |
Презентація проєкту про вебсайт школи |
|
|
Презентація проєкту |
|
Adventure holidays. - Пригодницькі канікули |
|||||||||||
|
12.11.2024 |
Пригодницький відпочинок |
• Можуть розповісти про різні види діяльності під час канікул. |
•Бесіда про різні види діяльності під час канікул |
Уміння вчитись: • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; •Визначають власні сильні та слабкі сторони в навчанні. |
Сприймання на слух тексту про активне проведення часу під час канікул. Заповнення таблиці після прослуховування тексту. |
Робота у парі – обговорення можливих активностей/дійі під час канукул. |
Camping, diving, hiking, horse riding, kite surfing, mountain biking, paddle boarding, sailing, waterskiing, zip wiring |
|
WB c.28 |
|
|
13.11.2024 |
Present continuous for future |
• Можуть вести бесіду та розповідати про особисті плани на майбутнє. |
•Розмова щодо планів на вихідні/на тиждень. |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Розмова – планування дій на найближчі вихідні. |
Sentence stress |
Present continuous for future |
WB c.29 |
||
|
14.11.2024 |
Відпочинок в умовах дикої природи |
• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо планів на майбутнє, необхідних речей. |
•Розмова щодо планів на майбутнє – планування поїздки та переліку необхідних речей. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Зорове сприймання тексту про відпочинок у Карпатах. |
Обговорення відпочинку в умовах дикої природи. |
Kit list |
|
WB c.30 |
|
|
15.11.2024 |
Презентація проєктів. |
Презентують результати проєктної роботи. |
•Презентують простер для презентації, послуговуючись прикладом. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Сприймання на слух тексту про спортивні змагання та діяльність шкіл. Порівняння своєї школи із ліцеєм «Лідер» |
Презентація проєкту про вебсайт школи |
|
|
WB c.31 |
|
Life in the future. - Життя в майбутньому |
|||||||||||
|
19.11.2024 |
Життя в майбутньому |
• Можуть поділитись та надати інформацію щодо меблів та побутових приладів |
•Опис різних видів меблів та побутових приладів, їхнього застосування. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді.
Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови |
Сприймання тексту на слух – радіо інтерв’ю щодо будинків майбутнього. |
Встановлен-ня відповід-ностей між приладами та їх використанням. |
Air conditioning, barbecue, bin, bookcase, drawer, fridge, heating, lights, roof, seat, stairs, washing machine |
|
WB. C32 |
|
|
20.11.2024 |
Future with will Future with may and might |
• Розповідають про майбутні події. |
•Опис можливих майбутніх подій, ситуацій, станів. |
Сприймання аудіозапису на слух – правильна вимова слів |
Вибір правильних варіантів для доповнення речень. Обговорен-ня можливих/ Вірогідних ситуацій у майбутньо-му |
Pronunciation of will and won’t |
Future with will Future with may and might |
WB c.33 |
||
|
22.11.2024 |
Капсула часу |
• Можуть розповісти про те, що б вони помістили у капсулу часу. |
• Розповідь/ обговорення можливого наповнення капсули часу. • Написання листа для капсули часу. |
Сприймання тексту на слух – капсула часу. |
Обговорення варіантів наповнення капсули часу, що була б цікавою для людей у майбтньому
|
Words with two meanings |
Too, also, as well |
WB c.34 |
||
|
26.11.2024 |
Капсула часу |
• Можуть вести бесіду про планування майбутніх подій. |
|
|
Сприймання на слух розмови щодо активного відпочинку.. |
Обговорення програми заходів на час майбутнього відпочинку. |
Holiday vocabulary |
|
WB c.35 |
|
Life Skills. Having a good conversation. - Життєві навички. Вміння добре розмовляти |
|||||||||||
|
27.11.2024 |
Гарна розмова |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
|
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи проєкт, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою в роботі з аналізом проблем та способами іх вирішення; Критичне мислення: • можуть аргументувати правдоподібність інформації; • аналізують причини та наслідки проблемних ситуацій |
Зорове сприймання тексту, визначення правильності чи хибності тверджень. Сприймання тексту на слух – дати відповіді на запитання. |
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
|
|
Ствроення проєкту. |
|
|
28.11.2024 |
Презентація проєктів. Діагностична робота. |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу. |
Сприймання на слух тексту про створення капсули часу учнями однієї із шкіл. |
Розробка капсули касу: з чого виготовити, як прикрасити, де зберігати, що покласти всередину |
Do we all agree? What do you think? Come on! Why? Excuse me. Can I say something? Pardon? |
|
|
|||
Sports, games and activities. - Спорт, ігри та активності |
|||||||||||
|
29.11.2024 |
Спорт та активний відпочинок |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі спорт та ігри. |
Питання і відповіді щодо персональної інформації.
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі. • Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них. |
Уміння вчитись: •На рівні речення чи дискурсу можуть визначити значення невідомого слова; • Використовує метакогнітивні стратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посилення успішності в навчанні). •Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових;
|
Зорове сприймання тексту про заняття у альпіністському центрі. |
Обговорення діяльності/активного проведення часу в альпіністському центрі. |
Badminton, board game, card game, climbing, cricket, dance class, diving, fishing, fitness class, golf, karate, puzzle, skateboarding, skiing, video games |
|
WB c.36 |
|
|
03.12.2024 |
Must, mustn’t, have to, don’t have to. Pronunciation of must, mustn’t |
• Можуть вести бесіду про правила поведінки, що потрібно чи не потрібно робити. |
Зорове сприймання граматичних правил, тексту із правилами участі у змаганнях. |
Обговорення правил участі у змаганнях з плавання. |
|
Must, mustn’t, have to, don’t have to. Pronunciation of must, mustn’t |
WB c.37 |
|||
|
04.12.2024 |
Суфіксальний спосіб творення іменників. |
• Можуть вести діалог про спорт, визначати характеристики видів спорту; говорити про кіберспорт та його особливості. • Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови. |
Спілкування: •Ефективно ведуть бесіду, використовуючи відповідну мову •Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
|
Зорове сприймання тексту про кіберспорт. Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту |
Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень. |
|
Sports vocabulary. Suffix -er |
WB c.38 |
||
|
06.12.2024 |
Суфіксальний спосіб творення іменників. |
• Можуть утворювати іменники з допомогою додавання суфіксів до інших частин мови. |
|
|
Сприймання на слух розмови доньки та батька щодо кіберспорту |
Практикування утворень нових слів, речень з ними. Визначення правдивості речень. |
|
Sports vocabulary. Suffix -er |
WB c.39 |
|
Useful websites. - Корисні веб-сайти |
|||||||||||
|
10.12.2024 |
Корисні веб-сайти |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: • Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; • Ввічливо приймають ідеї, що відрізняються;
Уміння вчитись: • Визначають, які навчальні цілі мають пройти повторно перед встановленням нових; • Планують шляхи вдосконалення умінь і знань з предмету та теми, що вивчається. Визначаючи, що можна було б покращити; |
Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями. |
Relationships: best friend, classmate, close friend, contact, guest, member, neighbour, old friend, penfriend, relative |
Pronunciation [gh] |
WB c.40 |
|
|
11.12.2024 |
Дієслівні моделі: герундій та інфінітив |
• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною |
|
Обговорення правил використання герундію та інфінітивів у реченнях |
|
Verb patterns: gerunds and infinitives |
WB c.41 |
|||
|
12.12.2024 |
Використання веб-сайтів та різноманітних додатків |
• Обговорення використання вебсайтів та різноманітних додатків – з якою метою використовуємо, позитивні та негативні сторони та інше. |
Опис вебсайтів, що були б корисними для підлітків. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Зорове сприймання та співвідношення прочитаного (потреби підлітка в інформації), вибір правильної відповіді. |
Розповідь про цікаві та корисні для підлітка вебсайти. |
|
|
WB c.42 |
|
|
13.12.2024 |
Переваги та недоліки використання інтернету. |
• Визначення та обговорення переваг та недоліків використання інтернету. |
Розповідь про плюси та мінуси використання інтернету. |
Сприймання на слух думок підлітків, щодо використання Інтернету |
Написання листа про улюблені вебсайти. |
|
Internet nouns and verbs |
WB c.43 |
||
Culture. The beautiful game. - Культура. Прекрасна гра |
|||||||||||
|
17.12.2024 |
Прекрасна гра |
• Можуть проаналізувати текст новий вид спорту, його особливості. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: • Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Бесіди про улюблені види спорту. |
Indoors, team, rules, speed, equipment, helmet |
|
|
|
|
18.12.2024 |
Презентація проєктів. Улюблений спорт |
• Презентують індивідуальні проєкти, готують і проводять опитування за відповідною темою. |
• Презентація проєкту в команді |
Сприймання на слух тексту про незвичайні види спорту. |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проєктної роботи.
|
|
|
|
||
|
20.12.2024 |
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
||||||||
|
24.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 1. Сприймає усну інформацію на слух. Аудіювання. |
|
||||||||
|
25.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 2. Усно взаємодіє та висловлюється. Говоріння. |
|
||||||||
|
26.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 3. Сприймає письмові тексти. Читання. |
|
||||||||
|
27.12.2024 |
Комплексна підсумкова робота за групою результатів 4. Письмово взаємодіє та висловлюється. Письмо |
|
||||||||