Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 8 В класі І семестр (2 год.)
2021-2022 навчальний рік
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Підручник: « Англійська мова (8-й рік навчання) – English (Year 8): підручник для 8-го класу закладів загальної середньої освіти. - Тернопіль : Видавництво Астон, 2021. – 272 с. : іл. – (Англ. та укр. Мовами).
№ з/п |
Дата |
Тема, ситуація спілкування |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентності |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання
|
Примітка |
|||||
|
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
On-line продукування |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні / продуктивні |
|
||
Тема1: « Я і мої друзі» (8) |
|||||||||||||
1 |
|
Особистість. Риси характеру. |
|
Впр.4, с.19
Роздатковий матеріал |
Впр.1, 2, с.18 |
Впр.3, с.18 |
|
Громадянська відповідальність |
Уміння вчитися упродовж життя |
С.18 |
Adjectives rather, almost, quite |
Характеризує якості особистості та аргументує свою точку зору, пояснює вибір особистих символів |
|
2 |
|
Мої друзі |
Впр.1,2, с.19-20 Впр.5, с.21 |
Впр.3, с. 20 |
Впр.4, с.21 |
Впр.3, с.20 |
|
Громадянська відповідальність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
ЛО теми |
Present Continuous |
Вміє формулювати особисті ціннісні пріоритети |
|
3 |
|
Мій друг по листуванню |
Впр.4, с.22 |
Впр.1, с.21 |
Впр.2,3, с.22
|
Впр.5, с.23 |
|
Здоров’я і безпека |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
|
Adverbs as modifiers |
Вміє формулювати правила безпеки онлайн спілкування |
|
4 |
|
Дружба |
Впр.6, с.23
|
Роздатковий матеріал |
Впр.7 с.24 |
Впр.8, с.24 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Екологічна грамотність і здорове життя |
c.24 |
Remember! C.24 |
Вміє давати відповіді на запитання щодо прослуханого тексту; складає діалог-запрошення |
|
5 |
|
Справжній друг. Який він? |
|
Remember! Learning Tip! C.25 |
Впр.1, с.25 |
GB Впр.1, 2,с.15, Впр.6,8, с.19-20 |
|
Громадянська відповідальність |
Інформаційно-цифрова компетентність |
ЛО теми |
As…as So…as |
Вміє правильно вживати конструкції as…as, so…as, описуючи людей, обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
6 |
|
Онлайн спілкування |
|
Впр.1, с.26-27 |
Впр.3, с.28 |
Впр.2,с.28 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
С.27 |
Adjectives |
Прогнозує наслідки небезпечної поведінки в мережі Інтернет |
|
7 |
|
Кореспонденція |
|
WB Впр.13, с.18-19 |
Впр.4,6, с.28 |
Впр.5, с.28 |
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземними мовами |
|
Adjectives |
Вміє описувати людей та правильно ставити запитання, формулює особисті ціннісні пріоритети |
|
8 |
|
Спілкування |
|
Впр.1, с.29
|
Впр.3, с.29 |
Впр.2, с.29 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська компетентність |
ЛО теми |
|
Вміє писати лист за планом, порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
Тема2: « Стиль життя» (8) |
|||||||||||||
9 |
|
Користь сну |
Впр.2, с.30
|
Впр.2,3, с.30-31
|
Впр.1, с.30 Впр.4, с.31 |
Впр.5b,6, с.32 |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
С.31 |
Present Simple Articles |
Надає рекомендації щодо здорового способу життя |
|
10 |
|
Їжа та смаки |
Впр.4а, с.35 |
Впр.3, с.34 Впр.6, с.36 |
Впр.1,2, с.33-34 Впр.7, с.36 |
|
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
С.33 |
Past Simple |
Вміє описувати свій раціон харчування; розуміє текст на слух та аргументує власну думку |
|
11 |
|
Здорова та корисна їжа |
Video1 |
Remember! C. 37 Впр1, с.37 |
|
Впр.2,3, 4,с.37-38 |
|
Здоров’я і безпека |
Соціальна та громадянська компетентність |
|
Future Tenses Present Continuous |
Вміє застосовувати правильний граматичний час, запитує та надає інформацію, обговорює список продуктів, корисних для здоров’я |
|
12 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
Remember! c/39 |
|
Впр.5-7, с.38-39 |
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування іноземними мовами |
ЛО теми |
Future Tenses Present Continuous |
Надає рекомендації щодо дотримання здорового життя, наводить приклади збалансованості власного раціону |
|
13 |
|
Активний відпочинок |
Впр.2b, с.41 |
Впр.1, с.39 |
Впр.4, с.42 |
Впр.2а, 3, с.41 |
|
Здоров’я і безпека |
Математична компетентність |
Indoor out door с.41 |
|
Розуміє прослуханий текст, розповідає про свій відпочинок, розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
14 |
|
Види дозвілля |
|
Впр.6, с.43 Впр.8, с.44 |
Впр.5, с.42 Впр.7а, с.44 |
Впр.7b, с.44 Роздатковий матеріал |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Уміння вчитися впродовж життя |
С.43 |
Anybody, somebody, everybody, nobody etc. |
Порівнює види дозвілля, пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
15 |
|
Повсякденні дії. |
|
Впр.4, с.47-48 |
Впр.1,3, с.46-47 |
Впр.2, с.46 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
As…as |
Розповідає про свій типовий день; демонструє розуміння якостей справжніх друзів |
|
16 |
|
Дієта чи здорове харчування |
Впр.9, с.51 |
Впр.10, с.51-52 |
Впр.11, с.52 |
Впр.12, с.53 |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
ЛО теми |
С.51 |
Демонструє розуміння цінності здорового харчування, обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
|
Тема3: « Шкільне життя» (8) |
|||||||||||||
17 |
|
Враження про перший день у школі. (приміщення) |
Впр.2-4, с.62-63 |
Впр.4, с.63 |
Впр.1,5, с.62-63 |
Впр.3, с.63 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С.53 |
Present Simple |
Розуміє прослуханий текст, оцінює стан речей, факти та висловлює свої враження |
|
18 |
|
Шкільні правила поведінки |
|
Впр.2, с.65 Впр.7, с.67 |
|
Впр.1, с.64-65 Впр.3-6, с.65-67 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Modal Verbs: should may/might, ought to |
Вміє складати список правил поведінки в школі; упорядковує власний робочий день з урахуванням принципів здорового способу життя |
|
19 |
|
Школи в Україні та за кордоном |
Текст2 |
Впр.1b, с.68 Впр.6,7, с.71-73 |
Впр.1а, с.68 Впр4,5, с.70-71
|
Впр.2,3, с.70 Впр.8, с.73 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Спілкування іноземними мовами |
С.68 |
|
Порівнює школи в Україні та за кордоном; обговорює участь у шкільних екологічних проектах |
|
20 |
|
Навчальні кімнати та шкільне обладнання |
|
Впр.1а, с.73 Впр.2,3,с.77-78 |
Впр.2-4, с.74-75 Впр.5-7, с.75-77 |
Впр.1b, с.74 Впр.1, с.77 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська компетентності |
c.73 |
Must |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами; вміє розповідати про шкільне оснащення |
|
21 |
|
Працівники школи |
|
WB Впр.1а, с.45 |
Впр.1,2b, с.79 |
Впр.2а-4, с.79-80 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С.79 |
|
Описує людей, демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
22 |
|
Педагогічний колектив |
|
Впр.3-5, с.81-84 |
Впр.1-3а, с.80-81 Впр.6, с.84 |
Впр.4, с.83 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
Характеризує якості особистості; обмінюється думками та оцінює факти |
|
23 |
|
Типи шкіл |
Впр.9, с.84 |
Впр.1, с.84 Remember! C.85-86 |
|
Впр.2-6, с.85-87
|
|
Здоров’я і безпека |
Соціальна та громадянська компетентності |
ЛО теми |
Past Continuous Tense |
Демонструє розуміння потреби мати хороші знання, характеризує різні школи, вміє правильно вживати граматичні часи |
|
24 |
|
Контрольна робота з говоріння |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування іноземними мовами |
|
|
Вміє: підготувати розповідь на задану тему, ставити та відповідати на запитання. |
|
25 |
|
Контроль письма |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
Володіє лексико-граматичним матеріалом з теми та виконує тестові завдання; вміє написати текст на запропоновану тему |
|
26 |
|
Контроль аудіювання |
Текст |
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
Розуміє текст на слух, виконує тестові та творче завдання до нього |
|
27 |
|
Контроль читання |
|
Текст |
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Розуміє прочитаний текст, виконує тестові та творче завдання до нього. |
|
28 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування іноземними мовами |
|
|
Вміє: підготувати розповідь на задану тему, ставити та відповідати на запитання. |
|
29 |
|
Справжній товариш |
Впр.1, с.54-55 |
Впр.1, 2, с.54-56 |
Впр.3-8, с.56-57 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська компетентності |
С.55 |
|
Правильно вживає ЛО з теми; вміє задавати та відповідати на запитання за текстом. |
|
30 |
|
Шкільні правила в Англії |
|
Впр.3а, с.98-99 |
Впр.3b,5а, с.99-101 |
Впр.1,2, с.98 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Математична компетентність |
ЛО теми |
Past Continuous |
Обговорює шкільні правила, характеризує школи Англії |
|
31 |
|
Моя ідеальна школа |
|
Впр.6а, с.102 |
Впр.6b,8, с.103-104 |
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
С.107 |
Tense Revision |
Задає та відповідає на запитання про ідеальну школу |
|