Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови у 8 Г класі ІІ семестр (2 год.)
2021-2022 навчальний рік
Програма: «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Підручник: « Англійська мова (8-й рік навчання) – English (Year 8): підручник для 8-го класу закладів загальної середньої освіти. - Тернопіль : Видавництво Астон, 2021. – 272 с. : іл. – (Англ. та укр. мовами).
№ з/п |
Дата |
Тема, ситуація спілкування |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Інтегровані змістові лінії |
Компетентності |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання
|
Примітка |
|||||
|
|
|
Сприйняття на слух |
Зорове сприйняття |
Усне продукування |
Писемне продукування |
On-line продукування |
Лексика |
Граматика |
Рецептивні / продуктивні |
|
||
Тема1: «Література. Музика» (12+1=13) |
|||||||||||||
33 |
|
Літературні жанри |
|
Впр.1,с.114 Впр.3, с.116-117 |
Впр.2 с.116 Впр.4,с.117 |
WB Впр.1,2, с.52 |
|
Громадянська відповідальність |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
С.115 |
Present Simple
|
Обговорює різноманіття літературної спадщини; розпитує з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
|
34 |
|
Улюблені письменники |
|
Впр.7, с.119-120 Впр.5-6, с.117-119 |
Впр.8b, 9,с.121 |
Впр.8а, с.121 |
|
Громадянська відповідальність |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
|
Remember! С.120 |
Висловлює власне ставлення щодо письменників, вміє ставити запитання та надавати відповіді на них |
|
35 |
|
Вибір книг для читання |
|
Впр.3,4, c.123 |
GB Впр.1-3, с.51-53 |
Впр.1,2, с.122 Впр.5, 7, с.124-125 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
|
Active and Passive Voices Present Simple Passive |
Пояснює правила вибору книг; пропонує, приймає чи відхиляє пропозицію; правильно вживає Present Simple Passive |
|
36 |
|
Відвідування бібліотеки. Обладнання і послуги |
Впр.1,2а, с.125-126 Впр.6b, c.127 |
Впр.1,2, с.125-126 |
Впр.5, с.127 |
Впр.2b, с.127 Впр.6с,7, с.126-128 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
Adverbs |
Розповідає про похід до бібліотеки; Обговорює можливість замовлення книг онлайн |
|
37 |
|
Літературні герої |
Впр.2, с.129 |
Впр.2, с.129 |
Впр.1,2,3а,4, с.129-131 Впр.4, 6,с.131 |
Впр.3b, с.131 Впр.5, с.131 |
|
Громадянська відповідальність |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
ЛО теми |
Some/any+thing/one/where/body
|
Розпитує з метою роз’яснення; вміє логічно будувати речення. |
|
38 |
|
Рекомендації щодо книги для читання |
Впр.8а, с.132 |
Впр.8b, с.132-133 |
Впр.9,10, с.134 |
|
|
Громадянська відповідальність |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
С.133 |
|
Запитує про враження від прочитаної книги; надає рекомендації щодо книги. |
|
39 |
|
Шкільна бібліотека |
Текст |
Впр.1, с.135 |
|
Впр.2, с.136 |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Уміння вчитися у продовж життя |
ЛО теми |
Adverbial clause with when |
Проявляє необхідність культури поведінки в бібліотеці; пише про улюбленого письменника |
|
40 |
|
Музику чутно з відусіль. Інструменти |
Впр.4, с.140 |
Впр.1a, с.137 Впр.6а, с.140 |
Впр.1b, 2b, с.137-138 |
Впр.1с, 2а, с.138-139 Впр.5, с.140 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С.137-139 |
by |
Правильно вживає ЛО теми; ставить та відповідає на запитання про музикантів. |
|
41 |
|
Улюблені музичні стилі |
Впр.1а, с.141, Впр.2, с.143 |
Впр.1а,б, с.142 Впр.2,3, с.143-144 |
Впр.1с, с.142-143 |
|
|
Здоров’я і безпека |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття; вживає вивчені ЛО в усному мовленні. |
|
42 |
|
Музичні жанри |
|
Впр.6,7, с.145-146 |
Впр.5, с.145 Впр.3, с.147 |
Впр.4, с.144 Впр.1,2, с.147 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Уміння вчитися у продовж життя |
С.146 |
Past Simple Passive |
Вирізняє потрібну інформацію при аудіюванні; вміє писати листівку. |
|
43 |
|
Відвідування концерту |
Впр.1-3а, с.149 |
|
Впр.5, с.148 |
Впр.4, 6,с.148Впр.2,3б, с.149 |
|
Громадянська відповідальність |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
ЛО теми |
Past Simple Passive |
Запитує та задає запитання про концерт; пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
44 |
|
Виконавці |
Впр.4с, с.151 |
Впр.4, с.150 |
Впр.6, с.153 |
Впр.5, с.153 |
|
Підприємливість і фінансова грамотність |
Ініціативність і підприємливість |
С.151 |
Review of Past Tenses |
Обговорює можливість замовлення квитків онлайн; аргументує свою точку зору в дискусії. |
|
45 |
23.02 |
Контрольна робота з письма |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
|
|
Володіє лексико-граматичним матеріалом з теми та виконує тестові завдання; вміє написати текст на запропоновану тему |
|
Тема3: «Засоби масової інформації» (9+1=10)-3=7 |
|||||||||||||
46 |
23.02 |
Преса Періодичні видання |
|
Впр.1б,3, с.182-183 Впр.4, с.184 |
Впр.1а, с.182 |
Впр.2, с.183 Впр.5, с.184 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С.183 |
|
Називає професії людей, що працюють в редакції; висловлює своє ставлення до газет |
|
47 |
|
Преса в Україні |
|
Впр.2,3, с.185-187 Впр.4, с.187 |
Впр.1, с.185 Впр.5, с.188 |
Впр.6, с.188 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
С.186 |
Типи питальних речень |
Розповідає про пресу в Україні; називає різні види газет |
|
48 |
|
Британська преса |
Впр.1, с.189 |
Впр.3, с.190 Впр.4а, с.190 |
Впр.4б, с.191 Впр.5, |
Впр.2, с.189 |
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземними мовами |
С.189 |
Mixed Tenses |
Визначає достовірність інформації; слухає та розуміє інформацію про британські газети та журнали |
|
49 |
|
Улюблена періодика |
Відео |
Впр.2-4, с.192 |
Впр.1, с.191 |
Роздатковий матеріал |
|
Громадянська відповідальність |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
|
Conditional I |
Вміє презентувати улюблене видання; правильно вживає Conditional I |
|
50 |
|
Що читають підлітки? |
|
Впр.3а, с.195 |
Впр.1,2, с.194 Впр.4, с.196 |
Впр.3б, с.195 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
ЛО теми |
Типи питальних речень |
Розповідає про підліткові журнали; вміє аргументувати свій вибір |
|
51 |
|
Шкільна газета |
|
Впр.7а, с.197 Впр.8, с.198 |
Впр.5,6,7б, с.197
|
|
|
Здоров’я і безпека |
Інформаційно-цифрова компетентність |
С.197 |
Adverbial Clause with when |
Вміє правильно застосовувати ЛО теми; виражає своє ставлення преси. |
|
52 |
|
Стаття в газету |
|
Впр.1а, с.199 |
Впр.2, с.199 |
Впр.1б, с.199 |
|
Здоров’я і безпека |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
Adverbial Clause with when |
Вміє аргументувати свій вибір; складає коротку інформаційну замітку в газету. |
|
53 |
|
Інтернет |
|
Впр.4, с.225-226 |
Впр.2,3, с.225 |
Впр.1, с.225 |
|
Здоров’я і безпека |
Обізнаність і самовираженість у сфері культури |
|
Mixed Tenses |
Пояснює правила безпечної повідінки онлайн; вміє висловлювати своє ставлення. |
|
54 |
|
Місцеві газети |
|
Впр.8, с.228 |
Впр.5, с.227 |
Впр.6, с.227 |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Розповідає про зміст місцевих газет, аргументує свою точку зору |
|
55 |
|
Контрольна робота з аудіювання |
|
Текст |
|
Роздатковий матеріал |
|
Громадянська відповідальність |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Розуміє прочитаний текст, виконує тестові та творче завдання до нього. |
|
Тема4: «Велика Британія. Україна» (11)-4=7 |
|||||||||||||
56 |
|
Географічний огляд |
|
Впр.1, с.200 Remember! C.201 |
Впр.2, с.200 |
Впр.3, с.201-202 |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
С.200 |
Article the with geographical names |
Вміє розпізнавати на слух ЛО теми; надає інформацію про вживання артикля the з географічними назвами. |
|
57 |
|
Країни та континенти |
|
Впр.4,5, с.202 |
|
WB Впр.1,2, с.92 |
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземними мовами |
С.202 |
Reported wh-questions with ask/tell/know |
Вміє запитувати та відповідати на запитання про країни та континенти; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі . |
|
58 |
|
Населення Великої Британії |
Впр.2, с.205 |
Впр.1, с.203-204 |
Впр.4, с.205 |
Впр.3, с.205 |
|
Громадянська відповідальність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
С.203 |
Reported wh-questions with ask/tell/know |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки |
|
59 |
|
Національності |
Впр.6а, с.206 Впр.7, с.207 |
Впр.5, с.205 |
Впр.8б, с.208 |
Впр.6б, с.206 |
|
Громадянська відповідальність |
Інформаційно-цифрова компетентність |
С.206 |
|
Правильно вживає ЛО теми; розпитує про правила поведінки в європейських столицях |
|
60 |
|
Частини Великої Британії |
|
Remember! C.208 Впр.1,2а, с.208-209 |
Впр.4, с.209-210 |
Вправа3, с.209 |
|
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Математична компетентність |
|
Present Perfect Passive |
Вживає Past Perfect Passive Tense на письмі; описує види екотуризму |
|
61 |
|
Лондон –столиця Англії |
|
Впр.5, с.210 |
Впр.9, с.211 |
Впр.6-8, с.210-211 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
ЛО теми |
Present Perfect Passive |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови; вживає Present Perfect Passive Tense в усному мовленні. |
|
62 |
|
Географічне положено Великої Британії |
|
Впр.1,2,с.212-213 |
Впр.3, с.214 |
WB Впр.11,12, с.97-98 |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
С.212-213 |
|
Вміє пропонувати, приймати, відхиляти поради; розуміє текст на слух. |
|
63 |
|
Клімат Великої Британії |
|
Впр.4, с.214-215 |
Впр.6, с.21Впр.7, с.216-217 |
Впр.5, с.216 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська компетентності |
С.114 |
|
Читає та розуміє текст про клімат країни; вміє працювати біля карти |
|
64 |
|
Географічне положено України |
|
Впр.8, с.218-219 |
Впр.9, с.220 |
WB Впр.17,18, с.101-102 |
|
Громадянська відповідальність |
Спілкування іноземними мовами |
|
С.218 |
Аналізує географічне положення України; демонструє потребу працювати разом. |
|
65 |
|
Клімат України |
Впр.2а, с.220-221
|
|
Впр.1, с.220 Впр.2б, с.221 |
|
|
Здоров’я і безпека |
Інформаційно-цифрова компетентність |
ЛО теми |
Sequence of tenses |
Пояснює правила безпеки перебування в країні; розпитує з метою уточнення інформації. |
|
66 |
|
Населення і національності України |
|
|
Впр.3, с.222 |
Впр.4, с.222
|
|
Екологічна безпека й сталий розвиток |
Ініціативність і підприємливість |
|
Sequence of tenses |
Вміє висловлювати свої думки; складає діалог за планом. |
|
67 |
|
Контроль письма |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Інформаційно-цифрова компетентність |
|
|
Володіє лексико-граматичним матеріалом з теми та виконує тестові завдання; вміє написати текст на запропоновану тему |
|
68 |
|
Контроль аудіювання |
Текст |
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
Розуміє текст на слух, виконує тестові та творче завдання до нього |
|
69 |
|
Контроль читання |
|
Текст |
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
Розуміє прочитаний текст, виконує тестові та творче завдання до нього. |
|
70 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Спілкування іноземними мовами |
|
|
Вміє: підготувати розповідь на задану тему, ставити та відповідати на запитання. |
|
71 |
|
Музичні вподобання |
|
Впр.4, с.171 |
Впр.15, с.172 |
Впр.16, с.172 |
|
Громадянська відповідальність |
Соціальна та громадянська компетентності |
ЛО теми |
Tense Revision |
Правильно вживає ЛО з теми; вміє задавати та відповідати на запитання про музичні смаки. |
|
72 |
|
Біографія Агати Крісті |
|
Впр.4, с.175-176 |
Впр.5,6, с.176-177 |
Впр.7, с.177 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Математична компетентність |
ЛО теми |
Tense Revision |
Висловлює власне ставлення до письменниці; коментує прочитаний текст. |
|
73 |
|
Відома особисті осо Неллі Блай |
Впр.1, с.233-235 |
|
Впр.2-4, с.237 |
Роздатковий матеріал |
|
Здоров’я і безпека |
Ініціативність і підприємливість |
С.234 |
Tense Revision |
Характеризує життя Неллі Блай за текстом; складає запитання до тексту |
|