"Basics of media literacy/Основи медіаграмотності". Урок розвитку навичок усного продукування (конспект)

Про матеріал
навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою; удосконалювати навички читання, письма, аудіювання та говоріння; розвивати мовні та мовленнєві навички за темою; розвивати комунікативні здібності школярів; виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства; виховувати свідомих громадян своєї держави; розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; висловлювати свої враження, почуття та емоції; висловлювати думку з приводу прочитаного; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації.
Перегляд файлу

Lesson 15

Form: 8

Date: 21.09.2022

Тема уроку/ The subject of the lesson     Basics of media literacy/Основи медіаграмотності

Цілі/Aims:

  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • удосконалювати навички читання, письма, аудіювання та говоріння;
  • розвивати мовні та мовленнєві навички за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати;
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати свідомих громадян своєї держави.

Очікувані результати/Learning outcomes:

  • розповідати про сучасні електронні та друковані засоби масової інформації;
  • розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
  • висловлювати свої враження, почуття та емоції;
  • висловлювати думку з приводу прочитаного;
  • розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації

Тип уроку/Type of the lesson: урок розвитку навичок усного продукування.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: вправа «Асоціативне гроно», глосарія,  робота з таблицею «Медіащоденник», гра «Факт-фейк», вправа “Match the description of the types of mass media”, фронтальна бесіда.

Перебіг уроку/Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Привітання/Greeting:

T: Good morning!

P: Good morning, good morning, good morning to you! Good morning, good morning I`m glad to see you!

Повідомлення теми, мети уроку:

T: Our theme is ` Basics of media literacy `. We will continue speaking about mass media, especially media literacy.

Вправа «Асоціативне гроно»/Exercise “Associated bush”

T: What are your associations with a word “journalist/reporter”?

P: I think that the reporter is connected with news, events…

  1. Основна частина уроку

Глосарія/Glossary

T: Let`s meet with a notion “Media literacy”:

Media literacy is an expanded conceptualization of literacy that includes the ability to access and analyze media messages as well as create, reflect and take action, using the power of information and communication to make a difference in the world.

Writing

Робота з таблицею/Work with the table “Media diary”

T: You have to fill in the table the types of media and the time:

Types of media

 

 

 

 

 

Type

 

 

 

 

 

 

Гра «Факт-фейк»/The game “Fact/Fake”

T: Let`s listen to the news and think if it is truth:

  1. Boychuk recounted a second similar fact - how in Rostocky Serednyh two such amateurs also went to rob each other (Fact)
  2. Mummies were buried with their mouths open so that the dead could eat in the afterlife (Fact)
  3.  China has defeated the coronavirus (Fake)
  4. The coronavirus was invented for a specific purpose (Fake)

Вправа  «Поєднай описи видів медіапростору»/Exercise “Match the description of the types of mass media”

T: Let`s join the description with the kind of media:

  1. Today we take an interview with Taras Topolia.              Magazine
  2. Watch a film “Home alone at 09.00 p.m.                        Newspaper
  3. Please, search the notice “Psychology”.                             Radio
  4. I have read an article about the king Elizabeth II.              The Internet
  5. My brother admires models                                                TV

 

 Заключна частина уроку

Фронтальна бесіда/ Face-to-face conversation

T: Let`s correct how have you repeated the material:

-         What is media literacy?

  • How can you distinguish a fact from a fake?
  • What types of media are useful for you? Explain why?

 

Підсумки уроку/Summarizing

T: What did you do on this lesson?

P: I know…

I liked…

Домашнє завдання/Home tasks

Come up with eight facts and eight fakes in writing

 

 

 

 


 

docx
Додано
21 вересня 2022
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку