Календарно-тематичне планування уроків англійської мови із змістовими лініями у 9 класі I семестр (3 години на тиждень) за підручником А.Несвіт. Складено відповідно чинній програмі.
№ уроку |
Дата
|
Підтема
|
Мовна компетенція |
Змістова лінія |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє |
|||||||
|
|
|
|
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Письмо |
Аудіювання |
Читання
|
Мовлення
|
завдання
|
Тема: Сім’я та друзі
|
|
Знову в школи |
ЛО уроку, р. 7-9 |
Часові форми дієслова
|
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
Ex. 4, 7 p. 8 |
Ex. 2, p. 7 |
Ex. 3, p. 8 |
Ex. 8, p. 9 |
Ex. 9, p. 9 |
||||
|
|
Освіта в Україні. Базова середня освіта в Україні |
the Headmaste, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education, etc. |
Present Simple, Past Simple, Future Simple,
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
|
Ex. 5, 6, p. 11 |
|
Ex. 2, p. 10 |
Ex. 4, p. 11 |
Ex. 8, p. 12 |
||||
|
|
Відкрий себе |
To succeed in, to possess, a challenge, obstinate, a fault, to be enlarged with |
Питальні речення |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
Ex. 2, p. 16 |
Dialogues |
Ex. 4(b), p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 5, p. 17 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
Риси характеру мого друга |
Adjectives, Reported questions
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Ex. 10, p. 19 |
|
Ex. 6, p. 17 |
Ex. 7, p. 18 |
Ex. 11, p. 19 |
|||||
|
|
Наші уподобання |
ЛО уроку, р. 20 - 21 |
Reported questions |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
|
Ex. 2, p. 19 |
Ex. 3, p. 20 |
|
Ex. 4, p. 21 |
||||
|
|
Як справи? |
|
Reported questions |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Ex. 7, p. 22 |
|
|
Ex. 5, p. 22 |
Ex. 8, p. 23 |
||||
|
|
Зачіски наших друзів |
ЛО уроку, р. 24 |
Passive Voice |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p.25 |
Ex. 1, p. 24 |
Ex. 3, p. 25 |
||||
|
|
Чи важлива зовнішність? |
Unique, involved, invention, safety, attractiveness disappear, youth, machinery, pigtails |
Узгодження часів |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 5, p. 26 |
Ex. 6, p. 26 |
Ex. 8, p. 27 |
||||
|
|
Молодь сьогодні |
Питальні речення |
|
Висловлюєвласне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 28 |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 3, p. 29 |
|||||
|
|
Розваги дітей та молоді |
ЛО уроку, p. 29 |
Узгодження часів |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
|
|
Ex. 7, p. 30 |
Ex. 5, 6 p. 29 |
Ex. 9, p. 30 |
||||
|
|
Спілкування з друзями. Обмін інформацією |
To share, discussion |
Would |
|
|
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
|
Ex. 2, p. 31 |
Ex. 3, p. 32 |
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 4, p. 32 |
||||
|
|
Автобіографія |
ЛО уроку |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Ex. 6, p. 33 |
|
Ex. 5, p. 33 |
|
Написати автобіографію |
|||||
|
|
Молодіжні організації |
ЛО уроку, p. 35 |
Модальні дієслова must, can |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
|
|
Ex. 1, 3, p. 34 |
Ex. 4 (a), p. 35 |
Ex. 4 (b), p. 35 Підготувати проект |
||||
|
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
p. 186 - 188 |
||||
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
|
Ex. 6, p. 189 |
|
Ex. 5, p. 33 |
Ex. 2, p. 188 |
Ex. 8, p. 190 |
||||
|
|
Узагальнююче повторення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 190 |
||||
Тема: Магія природи
|
|||||||||||||||||
|
|
Це наша Земля |
ЛО уроку, р. 41-42 |
Relative Clauses |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Mind Map, p. 42 |
Ex. 1, p. 41 |
Ex.4, p. 42 |
|
Ex.6, p. 43 |
||||
|
|
Довкілля |
To refer, to comprise, to concern, wildlife, to endanger |
Modal verbs: should, ought to, must, may, can |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
|
Ex. 8, p. 43 |
Ex.9, p. 43 |
Ex.7, p.43 |
Ex.10, p. 44 |
Ex.11, p. 44 |
||||
|
|
Ласкаво просимо до Асканії-Нової! |
Ex. 1, p. 44 |
Passive Voice |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
|
|
Ex.3, p. 44, 45 |
|
Ex.4, 5 p. 46 |
||||
|
|
З історії заповідника Асканія-Нова |
ЛО уроку, р. 47-49 |
Types of relative clauses |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
Ex.10, p. 48 |
|
Ex. 6, 7 p. 46 |
Ex. 12, p. 49 |
Ex.13, p. 49 |
||||
|
|
Національні парки Великобританії |
ЛО уроку, р. 50 |
Вживання артикля the з геогр. назвами |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
Ex. 1, p. 50 (special questions) |
Ex. 2, p. 50 |
Ex. 3, 4, p.51, 52 |
|
Ex.5, p. 54 |
||||
|
|
Вихідні на природі |
ЛО уроку, р. 54-56 |
Relative Clauses |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Ex. 7, p. 55 |
Ex. 8, p. 55, 56 |
Ex. 6, p. 54 |
Ex.10, p. 56 |
||||
|
|
Національні парки світу |
Accumulation, allocate, cay, creature, remnant, turquoise |
Passive Voice |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
|
|
|
Ex.2, p. 57 |
Ex.1, p. 57 |
Ex.3, p. 57 Підготувати проект |
||||
|
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
р. 192 - 193 |
||||
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
|
Ex.6, p. 195 |
|
Ex.2, 3 p. 194 Ex. 9, p. 196 |
Ex.5, p. 195 Ex. 12, 13, p. 197
|
Ex.8, p. 196 |
||||
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 16, p. 197 |
||||
Тема: Охорона довкілля
|
|||||||||||||||||
|
|
Охорона довкілля |
ЛО уроку, р. 63-65 |
Pr. Cont. Passive Voice |
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку |
|
|
|
Ex. 4, p. 64 |
|
Ex. 3, p. 64 |
Ex. 1, p. 63 |
Ex. 5, p. 65 |
||||
|
|
Довкілля та ми |
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc |
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 65 |
Ex. 7, p. 65 |
Ex. 8, p. 65 |
Ex. 9, p. 66 |
||||
303131 |
|
Що таке ‘fly-tipping’? |
ЛО уроку, р. 66-68 |
Модальне дієслово should |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Ex. 5, p. 67 |
Ex. 2, p. 66 |
Ex. 4, p. 67 |
Ex. 1, p. 66 |
Ex. 7, p. 68 |
||||
3322 |
|
Незаконне забруднення довкілля |
Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
Ex. 4, p. 71 |
|
Ex. 2, p. 69 |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 11, p. 74 |
||||
|
|
Вплив людини на її довкілля |
ЛО уроку, р. 69-71 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
Ex. 5, p. 71 |
Ex. 7, p. 71 |
Ex. 6, p. 71 |
Ex. 3, p. 70 |
Ex. 9, p. 72 |
||||
|
|
SOS: Тварини під загрозою знищення. |
Endanger, species, etc. |
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Ex. 1 (b), p. 74 |
Ex. 3 (A), p. 75
|
Ex. 2, p. 74
|
Ex. 3 (B), p. 75
|
||||
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 76
|
||||
|
|
Тварини, які знаходяться на межі зникнення |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
Formal letter |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
|
Ex. 6, p. 77
|
Ex. 5, p. 76
|
Ex. 8, p. 77
|
||||
|
|||||||||||||||||
34 |
|
Довкілля і ми |
ЛО уроку, р.78-81 |
Узгодження часів; you’d better + Infinitive |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
Ex. 2, p. 79
|
Ex. 1 (a), p. 78 Ex. 4, p. 80 |
|
Ex. 7, p. 81
|
||||
|
|
Життєдайний розвиток
|
Ex. 3, p. 82 |
Фразеологічні вирази |
|
|
|
|
Quiz, p. 82 |
|
Ex.3, p. 82 |
Ex. 4, 5, p. 83 - 84
|
Ex. 6, p. 85
|
||||
|
|
Як виглядає наше довкілля
|
|
|
|
|
Оцінює вплив людини на навколишнє середовище |
|
Ex.2, p. 86 |
|
|
Ex.1, p. 85 |
Підготувати проект |
||||
|
|
Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
Ex.3, p. 88 |
||||
|
|
Узагальнююче повторення
Є» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
р. 198 - 199 |
||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.4, p. 88 |
||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.5, p. 88 |
||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.6, p. 88 |
||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.8, p. 90 |
||||
|
|
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
Ex.6, p. 201 |
|
р. 198 - 199 |
Ex.2, 3, p. 200 |
Ex.8, p. 202 |
||||
|
|
Великий бар’єрний риф |
|
|
|
|
|
|
Ex.10, p. 202 |
|
|
Ex.14, p. 203 |
Ex.15, p. 203 |
||||
|
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
|
|
|
Ex.8, p. 90 |
|
|
|
Повторити ЛО теми |
||||
|
|
Узагальнююче повторення за I семестр
i
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||||