Календарно-тематичне планування з англійської мови

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови із змістовими лініями у 9 класі II семестр (3 години на тиждень) за підручником А.Несвіт. Складено відповідно чинній програмі.

Перегляд файлу

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

47

 

Наука.

Вплив сучасних технологій на наше життя.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.93

Теперішній неозначений час

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

+

 

Впр.5 с.95

 

Впр.1,4 с.93, 94-95

Впр.3 с.94

Впр.2 с.93

48

 

Визначні винаходи та відкриття.

Впр.5 с.94- 95

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

+

 

 

Впр.6

с.96

Впр.7

с.96

 

 

Впр.9 с.97

49

 

Підтримуйте зв'язок!

Лексичні оди­ниці теми Впр.4 с.99

 

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі.

 

 

+

 

 

Впр.3

с.98-99

Впр.3

с.98-99

Впр.2

с.98

Граматич­ні вправи

Впр.5 с.99

50

 

Підтримуйте зв'язок!

Conversation Lab: Talking Over the Te­lephone

Синоніми

Обговорює культуру спілкування

по телефону

 

 

 

+

 

 

Впр.7

с.101

Впр.6

с.100

Впр.8

с.102

Впр.4 с.99

Впр.9 с.102

51

 

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.103

Непряма мова

Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі

 

+

 

 

Впр.3aс.103

 

Впр.1

с.102

Впр.2 с.103

Впр.4 с.104

52

 

Чи можливе життя без комп'ютера?

Лексичні оди­ниці теми (profitable, on the cutting edge)

Минулий неозначений час

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля

 

 

 

+

 

 

 

Впр.6,7

с.105

 

Впр.8, 9 с.105-106

Впр.5 с.104-105

Впр.10 с.106

53

 

Працюємо за комп'ю­тером.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.5

с.108

Впр.2

с.107

Впр.1

c.106

Впр.3с.107

Впр.4 с.108

54

 

Працюємо за комп'ю­тером.

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.106-107

 

Минулий неозначений час

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.6

с.108

 

Впр.7

c.107

 

Впр.8 с.110

55

 

Безглузді винаходи.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.111

Непряма мова

Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів

 

 

 

 

+

 

Впр.2, 4a

с.111

Впр.1

с.110

Впр.3, 5 c.111-112

Граматич­ні вправи

Впр.1

с.203

56

 

Урок домашнього читання

"Thomas

Alva

Edison".

 

Лексичні оди­ниці теми Впр.1 с.204

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

 

+

 

 

Text

"Thomas Alva Edison" c.204-206

 

Впр.15

с.210

Впр.2, 3 с.206-207

Впр.8

с.208

57

 

Урок домашнього читання

"Thomas

Alva

Edison".

 

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

+

 

 

Text

"Thomas Alva Edison" c.204-206

Впр.6

с.207

Впр.5, 14 c.207,

209

Впр.11

с.209

Впр.4b

с.112

58

 

Урок граматики.

Лексичні оди­ниці теми

Непряма мова

Використовує набуті знання

 

 

 

+

 

 

Впр.1,4 c.112-113

 

Впр.5

c.114

Впр.2 с.113

Підготувати проект

59

 

Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Впр.9

с.209

60

 

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

61

 

Дивовижна Британія.

Міста-столиці.

Лексичні оди­ниці теми. Впр.2a с.118

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

+

 

 

Впр.4

с.119

Впр.3 с.118

Впр.1

с.117

Впр.2 b,с с.118

Впр.5 с.120

62

 

Міста-столиці.

Лексичні оди­ниці теми Впр.6a с.120

 

Порівнює  європейські столиці

 

 

+

 

 

Впр.10 12a с.123-124

Впр.9, 11 с.122, 124

Впр.8, 12b с.122-124

Впр.6b с.120

Впр.13 с.125

63

 

Единбург – столиця Шотландії.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с. 125

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування містами Британії

 

 

 

 

+

 

Впр.3

с.126

 

Впр.1

с.125

Впр.4

с.127

Впр.2,5 с.125

64

 

Урок граматики. Герундій.

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Am І Right?"

Герундій.

Впр.6

с.127-128

Використовує набуті знання

 

 

 

+

 

 

Впр.8

с.128

 

Впр.9

с.129

Впр.7 с.128

Впр.10 с.129

65

 

Стежка Велетня.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3с.131

Герундій

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

+

 

 

Впр.2

с.131

Впр.5

с.132

Впр.1

с.130

Впр.4 с.132

Впр.3 с.131

66

 

Стежка Велетня.

Лексичні оди­ниці теми. Гра "Noughts and Crosses"

Герундій

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

 

+

 

 

 

 

Впр.6b, 9

с.133

Впр.7, 8

с.133

Впр.10 с.133

67

 

Загадковий Стоунхендж.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.135

Пряма / непряма мова: накази та інст­рукції у непря­мій мові

Робить повідомлення про основні памятки історії та культури

 

 

 

 

+

 

 

Впр.2

с.134-135

 

Впр.1,6 с.134, 136

Впр.4, 5

с.135

Впр.7 с.136

68

 

Чудеса

Великої

Британії.

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

Пряма/ непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Британії

 

 

 

 

+

 

 

Впр.1 с.137

 

Впр.2

с.137

 

Граматич­ні вправи

69

 

Кембридж.

 

Пряма / непряма мова: накази та інструкції у непрямій мові

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

 

 

 

 

+

 

 

Впр.1, 2

с.137-139

Впр.4 с.140

 

 

Впр.3 с.140

70

 

Оксфорд. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

 

 

 

+

 

 

 

с.280

 

 

с.280

71

 

Урок домашнього читання. Sandra Bullock, A Non-typical Hollywood star.

с. 211

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

+

 

 

с.211-213

Впр.3,4

Впр.2 с.213

Впр.6-8 с.215-216

Впр.10

Впр.7 с.215 Впр.9 с.216

72

 

Урок граматики.

 

 

Використовує набуті знання

 

 

+

 

 

 

 

Впр.5 с.141

Впр.6 с.141

с.142

73

 

Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Грама тигра вправи

74

 

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

75

 

Засоби масової інформації.

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.145

Теперішній тривалий час

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

 

 

 

 

+

 

 

Впр.3

с.146

Впр.4

с.146

Впр.1

с.145

Впр.5

с.147

Впр.2

с.145

76

 

Засоби масо­вої інфор­мації в на­шому житті.

Лексичні оди­ниці теми. Гра"Right or Wrong"

 

Визначає достовірність інформації

 

 

+

 

 

Впр.6

с.147-148

Впр.9

с.148

Впр.10,

11

с.148-

149

Впр.7 с.148

Впр.12

с.149

77

 

Телебачення та радіо.

Лексичні оди­ниці теми Впр.2 с.150

Герундій

Висловлює власне ставлення до розмаїття телепередач

 

 

 

+

 

 

Впр.2, 4a

с.150-151

 

Впр.1, 3b

с.149- 150

Впр.3a

с.150

Впр.4b

с.151

78

 

Телебачення та радіо.

Лексичні оди­ниці теми Впр.7 с.153

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

+

 

 

Впр.6

с.152

Впр.6 с.152:

filling in the gaps

Впр.7,8 с.153

Впр.9 с.153

Впр.10

с.154

79

 

 

Моя улюб­лена теле­передача.

Лексичні оди­ниці теми (foray, day­time, the hi­ghest rated, namesake,

assessment sitcom, countdown)

Герундій

Обговорює свою улюблену передачу

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

Впр.5

с.158

Впр.2

c.155

Впр.1,3 с.155-156

Впр.7

с.159

Впр.6 с.158

Впр.4

с.157

Впр.8

с.159

80

 

Шкільна радіо­програма.

Лексичні оди­ниці теми (to be respon­sible for, writ­ing scripts)

Герундій

Визначає достовірність інформації

 

 

 

+

 

 

Впр.1

с.159

 

Впр.3

c.159

Впр.2 c.159

Впр.4

с.159

81

 

Розвиток навичок аудіювання.

 

 

Використовує набуті знання

 

 

+

 

 

 

с.282, впр.4

 

 

Впр.6

c.162

82

 

Телебачення і радіо Британії.

Лексичні оди­ниці теми

Герундій

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

 

 

 

+

 

Впр.3

c.161

Впр.4

с.162

 

Впр.1,2 c.160

Впр.5

c.162

83

 

Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

Аналізує зміст прочитаного

 

 

 

+

 

 

Впр.1 c.217

 

Впр.5

Впр2,3 с.219

Впр.6

c.220

84

 

Урок домашнього читання. “Is Television Useful or Harmful for Kids?”

 

 

Висловлює власну думку з приводу прочитаного

 

 

 

 

+

 

 

Впр.9 с.221

 

Впр.8 с.221

Впр.1113 с.222

Підготувати проект

85

 

 

Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів.

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

 

Повторити ЛО теми

86

 

Карєра.

 Світ професій.

Лексичні оди­ниці теми

Впр.3 с.166

Впр.5 с.167

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

 

 

 

+

Впр.3b c.166

Впр.4 с.167

 

Впр.6

с.168

Впр.1,2 c.165

Впр.9 с.168

Впр.3a c.166

Впр.7,8 c.168

87

 

Один день із життя...

Лексичні оди­ниці теми

Впр.2a с.170

Впр.4 с.171

Модальні дієслова Впр.6 с.171

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

 

+

 

 

Впр.3

с.170-171

Впр.3

с.170 Впр.9 с.173

Впр.2b, 3b с.170

Впр.1,7

 с.169, 172

Впр.8

с.172-173

88

 

Перспекти­ви розвитку кар'єри.

Лексичні оди­ниці теми Впр.3 с.176

Модальні дієслова

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

+

 

 

 

Впр.1

с.175

Впр.2,3a

с.175- 176

Впр.5 с.177-178

Впр.11, 12 с.174

89

 

Улюблена професія.

 

 

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору

 

 

+

 

 

Впр.5,7

с.177-179

Впр.6 с.178

Впр.4 с.176

 

Впр.9

c.179

90

 

Затребувана робота в Україні.

Лексичні оди­ниці теми (demanded job, survey, out-of-date)

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

 

 

 

 

 

 

+

Впр.1

с.180

 

Впр.2

с.180-181

 

Впр.8

с.179

91

 

Працюємо в команді.

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

+

 

 

Впр.5, с.183

 

Впр.6 с.184

 

Впр.7 с.184

92

 

Узагальнююче повторення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

93

 

Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

94

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Герундій

95

 

 

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити ЛО теми

96

 

Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати проект

97

 

Робота з мовним порт фоліо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал теми

98

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.15 с.222

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Іванова Галина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
13 січня 2019
Переглядів
5097
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку