Календарно-тематичне планування уроків англійської мови із змістовими лініями у 8 класі II семестр (3 години на тиждень) за підручником А.Несвіт. Складено відповідно чинній програмі.
|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|
|||||||||||||
47 49 |
|
Музика. Магія музики. |
с.90 |
Теперішній майбутній час у пасивному стані |
Дискутує про різноманітність вияву музичного мистецтва
|
|
+ |
|
|
Впр.3 с.91 |
Впр.1 с.90 |
Впр.2 с.90 |
|
Впр.5 с.91 |
|||||||
48 50 |
|
Магія музики. |
с.90 |
Теперішніймайбутній час у пасивному стані |
Дискутує про різноманітність вияву музичного мистецтва
|
|
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с.91 |
Впр.7с.92 |
Впр.8 с.92 |
|||||||
49 51 |
|
Музичні стилі. |
с.93 |
|
Демонструє розуміння цінності музики |
|
+ |
|
|
Впр.4 (а) с.93 |
Впр.3 с.92 |
Впр.1, 2 с.92 |
|
Впр.4 (b) с.94 |
|||||||
50 52 |
|
Музичні стилі. |
с.93 |
|
Відстоює власну точку зору щодо музичних стилів |
|
+ |
|
|
|
Впр.6 с.95 |
Впр.5 с.94 |
Впр.9 с.95 |
Впр.8 с.95 |
|||||||
5153 |
|
Музичні інструменти. |
c.97 |
Модальні дієслова |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
|
+ |
|
Впр.1 с.96 Впр.3 (а) с.97 |
|
Впр.2 с.96 |
Впр.3 (b) с.97 |
Впр.8 с.99 |
|||||||
5254 |
|
Музичні інструменти. |
c.97 |
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
|
+ |
|
Впр.4 (a) с.98 |
|
Впр.6 с.99 |
Впр.4 (b) с.98 |
Впр.7 с.99 |
|||||||
5355 |
|
Уроки музики. |
c.100 |
|
Розповідає про уроки музики |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.100 |
Впр.3 с.101 |
Впр.2 с.101 |
|
Впр.7 с.102 |
|||||||
5456 |
|
На концерті. |
|
|
Демонструє розуміння цінності музики |
|
+ |
|
|
Впр.3 (1,2) с.104-105 |
|
Впр.1 с.103 |
Впр.2 с.104 |
Впр.3 (3,4) с.104-105 |
|||||||
5557 |
|
Українські співаки та групи. |
|
|
Робить повідомлення про улюбленого співака |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.4 с.105 |
Впр.8 с.106 |
Впр.9 с.106 |
|||||||
5658 |
|
Улюблні мелодії. |
|
Теперішній доконаний час у пасивному стані |
Висловлює думку про улюблені жанри музики |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.108 |
Впр.1 с.107 |
|
Впр.3 с.108 |
Впр.5 с.109 |
|||||||
5759 |
|
Відомі композитори. |
|
|
Усвідомлює значення світової культурної спадщини |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.109-110 |
|
Впр.3 с.111 |
Впр.1 с.109 |
Впр.4 с.111 с.174 |
|||||||
5860 |
|
Урок домашнього читання. |
с.174 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
с.174-176 |
|
|
|
Впр.2,3 с.177 |
|||||||
5961 |
|
Урок домашнього читання. |
с.174 |
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.5 с.178 Впр.6 с.179 |
Впр.7 с.179 Впр.9 с.180 |
Впр.17 с.181
|
|||||||
6062 |
|
Урок граматики. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.113 |
|
|
Впр.2 с.113 Впр.4,5 с.114 |
Підготувати проект |
|||||||
6163 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.10 с.180 |
|||||||
62 64 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
6365 |
|
Великобританія та Україна. Мої друзі за листуванням. |
с.116 |
Прислівники |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.116 |
|
|
Впр.3 с.117 |
Впр.4 с.117 |
|||||||
6466 |
|
Розкажи мені про себе. |
|
|
Пояснює вибір особистих символів. |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.5 с.118 |
Впр.6 с.118 |
Впр.7 с.118 |
|||||||
6567 |
|
Дозвілля підлітків. |
|
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.119 |
|
Впр.1 с.119 |
|
Робочий зошит |
|||||||
6668 |
|
Улюблені заняття українських дітей. |
|
|
Дискутує про улюблені заняття |
|
+ |
|
|
|
Впр.4 с.121 |
|
Впр.5 с.121Впр.8 с.123 |
Впр.6 с.121 |
|||||||
6769 |
|
Клімат Великобританії |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.124 |
Впр.1 с.123 |
|
|
Впр.2 с.124 |
|||||||
6870 |
|
Клімат Великобританії |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
+ |
|
|
|
|
|
Впр.4 с.125 |
Впр.3 с.125 |
Впр.5 с.125 |
|||||||
6971 |
|
Прогноз погоди. |
с.126 |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
+ |
|
|
|
Впр.3 с. 126 |
|
Впр.1 с.126 |
Впр.2 с.126 |
Впр.5,6 с.132 |
|||||||
7072 |
|
Пори року. |
|
|
Робить повідомлення про зміну погодних умов |
+ |
|
|
|
с.127 |
|
Впр.4 с.127 |
Впр.5 с.127 |
Впр.6 с.127
|
|||||||
7173 |
|
Великобританія на карті. |
|
Прийменники |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу людини на погоду |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.128 |
|
Впр.1 с.128 Впр.3 с.129 |
|
Впр.7 с.130 |
|||||||
7274 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4 с.129 Впр.5 с.130 |
Повторити ЛО теми |
|||||||
7375 |
|
Територія Великобританії |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.131 |
|
Впр.1 с.131 |
|
Впр.3 с.132 |
|||||||
7476 |
|
Урок граматики. |
|
с.133 |
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
|
|
Впр.4 (b) с.133 |
Впр.6 с.133 |
Робочий зошит |
|||||||
7577 |
|
Життя у Британії. |
с.134
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.134 |
|
|
Впр.1с.134 |
Робочий зошит |
|||||||
7678 |
|
Життя у Британії. |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
+ |
|
|
|
Впр.3 с.135 |
|
|
Впр.5 (1-3) с.136 |
Впр.5 (4-8) с.136 |
|||||||
7779 |
|
Різні країни різні традиції. |
|
|
Порівнює країни |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.137 |
|
|
Впр.2 с.137 |
Впр.6 с.139 |
|||||||
7880 |
|
Урок граматики. |
|
с.138 |
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.3 с.138
|
|
|
Впр.4 (1-3) с.139 |
Підготувати проект |
|||||||
7981 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Впр.4 (4-6) с.139 |
|||||||
8082 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
8183 |
|
Люблю Україну. |
|
|
Висловлює власну думку |
|
+ |
|
|
Впр.1 с.140 Впр.4 (1-3) с.141 |
Впр.2 с.140 |
|
|
Робочий зошит
|
|||||||
8284 |
|
Сім чудес України. |
|
|
Вчиться знаходити інформацію |
|
+ |
|
|
Впр.4 (4-7) с.141 |
|
Впр.5 с.142 |
|
Впр.6 с.142
|
|||||||
8385 |
|
Україна на карті. |
|
|
Обговорює різноманіття природи України |
+ |
|
|
|
Впр.2 с.143 |
|
Впр.1 с.143 |
|
Впр.2 с.143 |
|||||||
8486 |
|
Географічне положення України. |
Впр.3 с.145 |
Неозначений артикль
|
Обговорює різноманіття природи України |
+ |
|
|
|
Впр.4 с.145 |
|
Впр.6 с.146 |
Впр.3 с.145 |
Впр.5 с.146 |
|||||||
8587 |
|
Народ України. |
|
|
Демонструє толерантне відношення до кожного народу |
|
+ |
|
|
Впр.2 с.147 |
|
|
Впр.3 с.148 |
Впр.6 с.148 |
|||||||
8688 |
|
Урок домашнього читання. |
с.183 |
|
Аналізує зміст прочитаного |
|
+ |
|
|
Впр.2,4 с.184 |
|
Впр.3 с.184 |
|
Впр.5 с.185 |
|||||||
8789 |
|
Урок домашнього читання. |
с.183 |
|
Висловлює власну думку з приводу прочитаного |
|
+ |
|
|
Впр.7 с.186 |
|
Впр.6 с.186 |
|
Впр.11 с.187 |
|||||||
8890 |
|
Урок граматики. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.4 с.150 |
|
|
Впр.1,2 с.150 |
Впр.7 с.152 |
|||||||
8991 |
|
Урок граматики. |
|
|
Використовує набуті знання |
|
+ |
|
|
Впр.5 с.151 |
|
|
Впр.3 с.150 |
Підготувати проект |
|||||||
9092 |
|
Робота з мовним порт фоліо. Захист проектів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Захист проектів |
|
Повторити грам. матеріал теми |
|||||||
9193 |
|
Узагальнююче повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робочий зошит |
|||||||
9294 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
9395 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити грам. матеріал теми |
|||||||
9496 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робочий зошит |
|||||||
9597 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
9698 |
|
Майбутні літні канікули. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робочий зошит |
|||||||
9799 |
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити ЛО теми |
|||||||
98100 |
|
Робота з мовним портфоліо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені грама тичні теми |
|||||||
99101 |
|
Узагальнення вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
|||||||