9 КЛАС І семестр
(За Карпюк О. Д. Англійська мова (9-й рік навчання): підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Видавництво “Астон”, 2017.)
ТЕМА 1. “Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ”
№ |
Дата
|
Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар (грамати ка) |
Мовний інвентар (лексика) |
Читання |
Аудіюван ня |
Говоріння |
Письмо |
Примітка
|
||||||||||
1 |
|
Знову в школі. Активізація лексико-граматичного матеріалу |
Громадянська відповідаль ність наводить приклади свого внеску в життя громади; планує траєкторію власного життя
Здоров’я і безпека
демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я
Громадянська відповідаль ність
висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій
|
Часові форми дієслова
|
ЛО теми (с. 7-9) |
Впр. 3 (с. 8) |
Впр. 2 (с. 7)
|
Бесіда про літо, літні канікули |
Впр. 4 (с. 8) |
|
||||||||||
2
|
|
Відкрий себе. Опис зовнішності і характеру. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Питальні речення |
ЛО уроку |
Впр. 4 (с. 17)
|
Dialogues |
Обгово рення прислів’їв про дружбу |
Впр. 6 (с. 17), впр. 10 (с. 19) |
|
|||||||||||
3 |
|
Риси характеру мого друга. Проектно-пошукова робота |
AdjectiveReported questions
|
ЛО теми |
Впр. 2 (с. 19) |
Вірш, с.19 (впр.1); TS, с. 273 |
Інтерв’ю про друзів, їх риси характеру |
Reported questions |
|
|||||||||||
4 |
|
Наші уподобання. Діалогічне мовлення по темі |
Reported questions |
ЛО уроку (с.21) |
Впр. 3, 4 (с. 20)
|
|
Обговорення проблем них питань у групах, с.21 |
Впр. 6 (с. 21) |
|
|||||||||||
5 |
|
Зачіски наших друзів. Обговорення проблемних запитань у групах |
Passive Voice |
ЛО уроку (с. 23 |
Впр. 2 (с. 24) |
Загадки до фотогра фій |
Опис зачіски друга (подруги) |
Впр. 1с (с. 24)
|
|
|||||||||||
6 |
|
Спілкування з друзями. Обмін інформацією. Розвиток ситуативного мовлення |
Would |
ЛО уроку |
Впр. 1 (с. 30) |
TS (с. 273) |
Навчаль на розмова за малюнком |
Впр. 2 (с. 30) |
|
|||||||||||
7 |
|
Складання автобіографії. Виконання тестових завдань з теми “Я, моя родина, мої друзі” |
|
ЛО уроку |
Впр. 3 (с. 31) |
|
Парна робота впр. 4 (с.31)
|
Впр. 6 (с. 32) |
|
|||||||||||
8 |
26.09 |
Складання автобіографії. Виконання тестових завдань з теми “Я, моя родина, мої друзі” |
|
|
ЛО уроку |
Впр. 3 (с. 31) |
|
Парна робота впр. 4 (с.31)
|
Впр. 6 (с. 32) |
|
||||||||||
ТЕМА 2. “ МОЛОДІЖНА КУЛЬТУРА”
9 |
|
Дозвілля підлітків. Усне введення лексики |
Громадянська відповідаль ність
висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій
Здоров’я і безпека
критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
Громадянська відповідаль ність
висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій
Здоров’я і безпека
критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
Present Continuous, Passive Voice |
ЛО уроку (с. 63-65) |
Впр. 7 (с. 65) |
Впр. 6 (с. 65), (TS, с. 276) |
Wisdom Quotes (с. 62), Впр. 1 (с. 63) |
Впр. 5 (с. 65)
|
|
10 |
|
Клуби за інтересами. Розвиток навичок читання. |
Модальне дієслово should |
ЛО уроку (с. 66-68) |
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 2 (с. 66), (TS, с. 276) |
Впр. 7 (с. 58) |
Впр. 6 (с. 68)
|
|
|
11 |
|
Молодіжні організації. Розвиток навичок говоріння |
Контрасту вання часових форм |
ЛО уроку (с. 69-71) |
Впр. 2 (с. 69-70) |
Впр. 1 (с. 69) |
Опис малюнків |
Впр. 4 (с. 71)
|
|
|
12
|
|
Молодіжні течії. Проектно-пошукова робота |
|
|
Робота з картка ми |
|
Роздатко вий матеріал |
|
|
|
13 |
|
Життя підлітків. Активізація лексики в мовленні |
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
|
Картки |
|
|
14
15 |
|
Дозвілля підлітків. Захоплення. Соціальні мережі..Створення мапи бажань
Виконання тестових завдань з теми Молодыжна культура |
|
|
|
|
Робота з картками |
|
|
|
|
ТЕМА 3. «РОБОТА І ПРОФЕСІЯ»
16 |
|
Робота. Усне введення лексики |
Громадянська відповідаль ність
Повідомляє про перспе ктиви свого професійного вибору.
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства .
|
Present Continuous, Passive Voice |
ЛО уроку (с. 63-65) |
Впр. 7 (с. 65) |
Впр. 6 (с. 65), (TS, с. 276) |
Wisdom Quotes (с. 62), Впр. 1 (с. 63) |
Впр. 5 (с. 65)
|
|
|||||
17 |
|
Характеристика професій. Розвиток навичок читання |
Модальне дієслово should |
ЛО уроку (с. 66-68) |
Впр. 4 (с. 67) |
Впр. 2 (с. 66), (TS, с. 276) |
Впр. 7 (с. 58) |
Впр. 6 (с. 68)
|
|
||||||
18 |
|
Нахили і здібності Розвиток навичок говоріння |
Контрасту вання часових форм |
ЛО уроку (с. 69-71) |
Впр. 2 (с. 69-70) |
Впр. 1 (с. 69) |
Опис малюнків |
Впр. 4 (с. 71)
|
|
||||||
19 |
|
Вибір професії. Проектно-пошукова робота |
|
|
Робота з картка ми |
|
Роздатко вий матеріал |
|
|
||||||
20 |
|
Професійні якості. Активізація лексики в мовленні |
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
|
Картки |
|
||||||
21
|
|
Захоплення і вибір професії. Виконання тестових завдань з теми “Молодіжна культура” |
|
|
|
|
Робота з картками |
|
|
||||||
|
ТЕМА 4. «НАУКА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС» |
|
|||||||||||||
22 |
|
Видатні винахідники. Усне введення ЛО теми |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Past Simple Tense |
To get in touch, a light bulb, a gadget |
Впр. 3 (с.72) |
Впр. 1 (с.110) |
Впр.1а (с. 72) |
|
|
|||||
23 |
|
Винахідники та їх винаходи. Лауреати Нобелівської премії. Проектно-пошукова робота |
презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку
Громадянська відповідаль ність
обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі Здоров’я і безпека
обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
Past Continuous |
An invention a safety razor, Scotch tape, a vacuum cleaner |
Впр. 4 (с.74) |
|
Впр. 5 (с.74)
|
|
|
|||||
24 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті |
Present Perfect
|
The Nobel prize, dynamitelaureates, a Swedish inventor |
Впр. 8 (с.75) |
Впр. 3 (с.24) |
Впр. 9 (с.75) |
|
|
||||||
25 |
|
Роль наукових винаходів в повсякденно му житті. Практика говоріння
|
Past Perfect |
Hacked into, log on/in, scroll up, log off/ out, pick up, back |
Впр. 1а (с.77) |
Впр. 3-4 (с.10) |
Впр. 3 (с.78)
|
|
|
||||||
26 |
|
Телебачення і інтернет в житті людини. |
Phrasal verbs |
cyber café, links, site map |
Впр. 1a (с.80) |
|
Впр. 3 (с.81) |
|
|
||||||
27 |
|
Використання електронної пошти. Виконання тестових завдань з теми ‘’Наука і технічний прогрес’ |
Present Perfect Continuous
|
Post a message, uk- United Kingdom Ukraine, p. 87 |
Впр.2 (с.16) |
Впр. 4 (с.136)
|
Впр. 2a (с.82) |
|
|
||||||
28 |
|
Контроль читання |
Past Perfect Continuous |
|
Впр. 4 (с.83) |
|
Впр. 5 (с.83) |
|
|
||||||
29 |
|
Контроль говоріння |
Future Simple Tense |
|
Впр.8 (с.85) |
Аудіюван ня власних назв |
|
|
|
||||||
30 |
|
Контроль письма . |
Future Continuous |
|
Впр.2 (с.86) |
|
|
|
|
||||||
31 |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||