Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу на І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 10 класу за підручником Карпюк О.Д., 2018 (І семестр)
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

 

Тема

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція

Б

В

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

Говоріння

1

 

 

Вивчаємо англійську

 

 

в.4,с.9

в.3,с.8, в.7-8, с.10-12

 

в.1-2,с.8,

в.6,с.10

в.10-11, с.14-15 (усно);

Стратегії різних видів читання

Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті

Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію

Розвиток мовної здогадки

2

 

 

Що впливає на особистість? Риси характеру

С. 20

 

 

в.2,с.18, в.5, с.20

 

в.1-3,с.18, в.4, с.19, в.6, с.20

вивчити ЛО;

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

3

 

 

Друзі дитинства

Словотворення: префіксація

 

 

в.1, с.21

 

в.2-5,с.21-22, в.1,с.23

в.2, с.24 (письм.);

Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності

Розвиток мовної здогадки

Стратегії пошукового читання

Уміння працювати в парах, групах

4

 

 

Відкрий себе

 

Структура used to

 

в.4,с.24

в.5,с.24

в.2-3,с.23-24, в.6,с.25

написати 10 реч., використ. стр-ру used to;

Розвиток навичок самостійної роботи

Розвиток мовної здогадки

Розуміння лексико-граматичного контексту

5

 

 

Особистість і її стосунки з іншими

С.26

 

в.3-4,с.26

в.2,с.25, в.1,с.27

 

в.1,с.25, в.5-6,с.26

в.2,с.28 (усно);

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

6

 

 

Дискусійний клуб.

Друг по листуванню.

Мій найкращій друг

 

 

 

в.2-3, с.29

в.5,с.30

в.1,с.29, в.4,с.30

в.6,с.31 (письм.);

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

7

 

 

Який я?

Анкетування

 

 

 

в.1-2, с.32

 

в.3-6,с.35

в.7,с.35 (усно);

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток навичок самостійної роботи

Уміння працювати в парах

Розвиток мовної здогадки

8

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

 

 

 

 

робота над помилками;

9

 

 

Робота. Трудові вміння та навички

 

С.40

 

в.2, с.40

в.2,с.40,

в.3-4, с.42

 

в.1, с.40, в.5-6,с.43

вивчити ЛО;

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

10

 

 

Сучасні професії

Словотворення: суфіксація

Past Simple, Present Perfect

 

в.1,с.43, в.1,с.45

в.4,с.44

в.2-3,с.44

в.1,с.45 (дороби-ти);

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

11

 

 

Професії та професійні навички

 

Present Perfect Continuous

 

в.2-3, с.46

 

в.4-5,с.47-48, в.7, с.48

в.6, с.48;

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

12

 

 

Вимоги до кваліфікації

С.49

 

в.4-5, с.49-50

в.1, с.50

 

в.1-3,с.49, в.6,с.50, в.3-4,с.51

в.2,с.51, вивчити діалог;

Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Розвиток мовної здогадки

Уміння розрізняти факт та думку

13

 

 

Вимоги до особистісних якостей. Листування. Стилі листів

С.58

 

в.3,с.57

в.2,с.52, в.3,с.54, в.1-2, с.56

в.4,с.55

в.1,с.52, в.4-5,с.58-59

в.6,с.59

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

Уміння обирати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації

14

 

 

Лексико-граматичний.

Освіта та професії

С.65

 

в.3,с.61, в.2,с.64

в.1-2, с.60, в.4a,с.61, в.2,с.64

в.4c,с.62

в.4b,с.62, в.1,с.64

в.3,с.65, вивчити ЛО;

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

15

 

 

Шкільне життя.

Відношення британських підлітків до школи

С.68

Conditionals

 

в.4,с.66, в.6,с.67, в.1,с.70

 

в.5,с.65, в.1-2, с.68-69

в.2,с.57 (письм.);

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

16

 

 

Заклади освіті. Система освіти в Україні. Школи у Великобританії

та США

 

 

в.3-4, с.72

в.4-5, с.71

в.6,с.71

в.3-4,с.70-71, в.1-2,с.72, в.6,с.74

в.5,с.73;

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

17

 

 

Навчальні курси. Резюме про прийом на курс

 

 

 

в.1, с.76, в.3, с.77, в.1-2, с.80

в.4, с.78

в.1-4,с.74-75

в.3, с.81;

Уміння структурувати письмове висловлювання

Уміння дотримуватись інструкцій

Уміння надавати аргументи до висловленої думки

18

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

в.3, с.84

в.5, с.82, в.1, с.84

в.2, с.84

в.4, с.82, в.6-7,с.83

в.4, с.85;

19

 

 

Національна британська

кухня.

С.90

 

в.3, с.89

в.3, с.89

в.4, с.90

в.1-2, с.88

в.5, с.90, вивчити ЛО;

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

Стратегії запам’ятовування лексики

Навички категоризації лексики

20

 

 

Страви української кухні.

 

 

 

 

в.7, с.91, в.1-2, с.93

 

в.6, с.91, в.8, с.92

в.3, с.94;

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

21

 

 

Лексико-граматичний.

Звичаї харчування у Великобританії.

 

Conditional II

 

в.1-3, с.95

в.4, с.96

в.6, с.96

в.5, с.96;

Стратегії переглядового читання

Розвиток мовної здогадки

Уміння працювати в парах

Лексико-граматичний аналіз тексту

22

 

 

Меню.

Меню під час посту.

 

 

в.3-4, с.97-98

 

 

в.1-2, с.97, в.5, с.98

написати рецепт;

Уміння виокремлювати основну думку

Розуміння текстових референцій

Стратегії виконання завдань множинного вибору

Уміння працювати в парах

23

 

 

Приготування страв за рецептами.

 

 

 

 

 

в.3, с.100

в.1-2,5,  с.100

в.4, с.100;

Уміння працювати в парах

Уміння брати участь у бесіді

Стратегії пошукового читання

24

 

 

Українська

гостинність.

 

 

 

 

в.4, с.102

в.5, с.103

в.1-3, с.101-102, в.3-4, с.104

в.1-2, с.104 (письм.);

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

25

 

 

Смаки. Уподобання

 

 

в.4, с.110

в.5a,с.105, в.1, с.108, в.3, с.109

в.2, с.109

в.5b,6, с.106

в.7, с.106;

Розвиток мовної здогадки

Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст

Стратегії переглядового читання

26

 

 

Узагальнення та систематизація знань

 

 

 

 

 

 

робота над помилками;

 

27

 

 

Контроль аудіювання

повторити вивчені ЛО;

28

 

 

Контроль читання

повторити ЛО, граматику;

29

 

 

Контроль письма

повторити вивчену тему;

30

 

 

Контроль говоріння

повторити вивчений матеріал;

31

 

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

повторити вивчений матеріал;

32

 

 

Захист проектних робіт

 

 

 

 

 

 

опрацювати слова у словнику.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пікалова Наталя Олександрівна
    Дякую за розробку. Єдиний КТП на 10 клас з запропонованих на сайті,який відповідає підручнику та співпадають сторінки.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вознюк Галина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Kuzmina Nataliia
Додано
31 березня 2020
Переглядів
5016
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку