№ з/п |
Дата |
Тема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція |
|||||
Б |
В |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Говоріння |
||||
1 |
|
|
Вивчаємо англійську |
|
|
в.4,с.9 |
в.3,с.8, в.7-8, с.10-12 |
|
в.1-2,с.8, в.6,с.10 |
в.10-11, с.14-15 (усно); |
Стратегії різних видів читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
2 |
|
|
Що впливає на особистість? Риси характеру |
С. 20 |
|
|
в.2,с.18, в.5, с.20 |
|
в.1-3,с.18, в.4, с.19, в.6, с.20 |
вивчити ЛО; |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах |
3 |
|
|
Друзі дитинства |
Словотворення: префіксація |
|
|
в.1, с.21 |
|
в.2-5,с.21-22, в.1,с.23 |
в.2, с.24 (письм.); |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток мовної здогадки Стратегії пошукового читання Уміння працювати в парах, групах |
4 |
|
|
Відкрий себе |
|
Структура used to |
|
в.4,с.24 |
в.5,с.24 |
в.2-3,с.23-24, в.6,с.25 |
написати 10 реч., використ. стр-ру used to; |
Розвиток навичок самостійної роботи Розвиток мовної здогадки Розуміння лексико-граматичного контексту |
5 |
|
|
Особистість і її стосунки з іншими |
С.26 |
|
в.3-4,с.26 |
в.2,с.25, в.1,с.27 |
|
в.1,с.25, в.5-6,с.26 |
в.2,с.28 (усно); |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
6 |
|
|
Дискусійний клуб. Друг по листуванню. Мій найкращій друг |
|
|
|
в.2-3, с.29 |
в.5,с.30 |
в.1,с.29, в.4,с.30 |
в.6,с.31 (письм.); |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
7 |
|
|
Який я? Анкетування |
|
|
|
в.1-2, с.32 |
|
в.3-6,с.35 |
в.7,с.35 (усно); |
Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток навичок самостійної роботи Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
8 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
|
робота над помилками; |
|
9 |
|
|
Робота. Трудові вміння та навички
|
С.40 |
|
в.2, с.40 |
в.2,с.40, в.3-4, с.42 |
|
в.1, с.40, в.5-6,с.43 |
вивчити ЛО; |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
10 |
|
|
Сучасні професії |
Словотворення: суфіксація |
Past Simple, Present Perfect |
|
в.1,с.43, в.1,с.45 |
в.4,с.44 |
в.2-3,с.44 |
в.1,с.45 (дороби-ти); |
Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
11 |
|
|
Професії та професійні навички |
|
Present Perfect Continuous |
|
в.2-3, с.46 |
|
в.4-5,с.47-48, в.7, с.48 |
в.6, с.48; |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
12 |
|
|
Вимоги до кваліфікації |
С.49 |
|
в.4-5, с.49-50 |
в.1, с.50 |
|
в.1-3,с.49, в.6,с.50, в.3-4,с.51 |
в.2,с.51, вивчити діалог; |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки Уміння розрізняти факт та думку |
13 |
|
|
Вимоги до особистісних якостей. Листування. Стилі листів |
С.58 |
|
в.3,с.57 |
в.2,с.52, в.3,с.54, в.1-2, с.56 |
в.4,с.55 |
в.1,с.52, в.4-5,с.58-59 |
в.6,с.59 |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки Уміння обирати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації |
14 |
|
|
Лексико-граматичний. Освіта та професії |
С.65 |
|
в.3,с.61, в.2,с.64 |
в.1-2, с.60, в.4a,с.61, в.2,с.64 |
в.4c,с.62 |
в.4b,с.62, в.1,с.64 |
в.3,с.65, вивчити ЛО; |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
15 |
|
|
Шкільне життя. Відношення британських підлітків до школи |
С.68 |
Conditionals |
|
в.4,с.66, в.6,с.67, в.1,с.70 |
|
в.5,с.65, в.1-2, с.68-69 |
в.2,с.57 (письм.); |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
16 |
|
|
Заклади освіті. Система освіти в Україні. Школи у Великобританії та США |
|
|
в.3-4, с.72 |
в.4-5, с.71 |
в.6,с.71 |
в.3-4,с.70-71, в.1-2,с.72, в.6,с.74 |
в.5,с.73; |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
17 |
|
|
Навчальні курси. Резюме про прийом на курс |
|
|
|
в.1, с.76, в.3, с.77, в.1-2, с.80 |
в.4, с.78 |
в.1-4,с.74-75 |
в.3, с.81; |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
18 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
в.3, с.84 |
в.5, с.82, в.1, с.84 |
в.2, с.84 |
в.4, с.82, в.6-7,с.83 |
в.4, с.85; |
|
19 |
|
|
Національна британська кухня. |
С.90 |
|
в.3, с.89 |
в.3, с.89 |
в.4, с.90 |
в.1-2, с.88 |
в.5, с.90, вивчити ЛО; |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики Навички категоризації лексики |
20 |
|
|
Страви української кухні.
|
|
|
|
в.7, с.91, в.1-2, с.93 |
|
в.6, с.91, в.8, с.92 |
в.3, с.94; |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
21 |
|
|
Лексико-граматичний. Звичаї харчування у Великобританії. |
|
Conditional II |
|
в.1-3, с.95 |
в.4, с.96 |
в.6, с.96 |
в.5, с.96; |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
22 |
|
|
Меню. Меню під час посту. |
|
|
в.3-4, с.97-98 |
|
|
в.1-2, с.97, в.5, с.98 |
написати рецепт; |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах |
23 |
|
|
Приготування страв за рецептами.
|
|
|
|
|
в.3, с.100 |
в.1-2,5, с.100 |
в.4, с.100; |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Стратегії пошукового читання |
24 |
|
|
Українська гостинність.
|
|
|
|
в.4, с.102 |
в.5, с.103 |
в.1-3, с.101-102, в.3-4, с.104 |
в.1-2, с.104 (письм.); |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
25 |
|
|
Смаки. Уподобання |
|
|
в.4, с.110 |
в.5a,с.105, в.1, с.108, в.3, с.109 |
в.2, с.109 |
в.5b,6, с.106 |
в.7, с.106; |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
26 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
|
робота над помилками;
|
|
27 |
|
|
Контроль аудіювання |
повторити вивчені ЛО; |
|||||||
28 |
|
|
Контроль читання |
повторити ЛО, граматику; |
|||||||
29 |
|
|
Контроль письма |
повторити вивчену тему; |
|||||||
30 |
|
|
Контроль говоріння |
повторити вивчений матеріал; |
|||||||
31 |
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
повторити вивчений матеріал; |
|
32 |
|
|
Захист проектних робіт |
|
|
|
|
|
|
опрацювати слова у словнику. |