Календарно-тематичне планування уроків англійської мови. 2 семестр. 3 клас.
№ уроку |
Дата уроку |
Підтема |
Соціокультурна/Соціолінгвістична компетенція |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Примітка |
||
|
МІЙ ДЕНЬ |
||||||||||||
48 |
|
Заняття після школи. Опрацювання нового ЛО |
Оцінювати власні навчальні досягнення |
Впр. 6 (с. 70) |
Модальні дієслова must, can, could, тау. Впр. 1 (с. 67) |
Впр. 2 5(с. 69 |
Впр І(с. 69) |
Розповідь про святкування Різдва в Англії |
Впр. 2 (с. 68) |
РЗвпр 2,3(с.48) |
|
||
49 |
|
Моя діяльність після школи. Усне введення лексики |
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її. |
Впр. 5а(с. 72) |
|
Впр. І.2(с. 71- 72) |
Впр 5в (с. 73-74) |
|
Впр. 4(с. 72). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 71—74) |
РЗвпр 1(с.49) |
|
||
50 |
|
У родинному колі, щоденні обов`язки. Розвиток навичок аудіювання |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Впр. 2 (с. 76) |
Питальні займенники who? whose? |
Впр. 1 (с. 75-76), 4(с.77) |
|
Гра «Одягни» |
Впр. 5(с. 77) |
Впр. 3 (с.76— 77) РЗ впр 2(с. 51) |
|
||
51 |
|
Розпорядок дня.Розвиток діалогічного мовлення |
Організовувати свій час і навчальний простір |
Впр. 4 (с. 82) |
|
Впр.1(с.81), 3(с.82) |
Впр 4(с. 82) |
Гра «Одягни» |
Бесіда за малюнками в підручнику (с.81— 83). Впр. 2 (с. 81) |
Впр 1,2 (с. 52) |
|
||
52 |
|
Заняття вдома. Розвиток навичок читання |
Розуміти конкретну інформацію |
Вірш |
|
Впр. 2(с. 86), 3(с. 87) |
Впр. 1 (с. 86) |
Опис ляльки |
Бесіда за малюнками в підручнику с. 86 |
РЗвпр 2(с. 55) |
|
||||||||||||||||
53 |
|
Розпорядок дня друзів.Виконання лексико-граматичних вправ |
Співпрацювати у парі |
|
Якісні прикметники |
Впр. 1(с.91) |
Впр. 3(с. 92) |
Гра «Відгадай, хто це» |
Впр. 5,6(с. 93) |
Впр. 4 (с 93) |
|
||||||||||||||||
54 |
|
Проектна робота « Мій вихідний день» Розвиток навичок письма |
Проявляти креативність |
Впр. 3 (с. 95) |
Теперішній тривалий час. Впр. 2-4 (с. 95) |
|
Впр. 3(с. 95) |
|
Впр. 1 (с. 94). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 94-95) |
РЗвпр 3(с.59) |
|
||||||||||||||||
55 |
|
Вільний час |
Висловлювати іноземною мовою власне судження |
I love art. |
Present Simple |
Vocabulary and |
Інтонація під час |
WB p.46 |
CB p.46 |
CB p.46 |
|
||||||||||||||||
56 |
|
Відео-урок "Ігри |
Усвідомлювати цінності культури для людини і суспільства; |
In the UK, children |
Prepositions of |
chase, catch, run |
Інтонація питальних |
WB p.120 |
CB p.118 ex.1 |
CB p.119 |
|
||||||||||||||||
57 |
|
Виконання тестових завдань з теми «Мій день» |
Правила поведінки |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
ПОМЕШКАННЯ |
|||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Мій будинок.Розвиток навичок аудіювання |
Стежити за презентованою інформацією |
|
Впр.18 3,4 (с. 99). |
Впр. 1 (с. 98—99). |
Bпр. 1 (с. 98). |
Розповідь учителя |
Впр. 2(с. 99). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 99) |
РЗвпр 2(с.60) |
|
||||||||||||||||
59 |
|
На кухні.Опрацювання лексичного матеріалу |
Розуміти і вживати мовленнєві зразки |
Впр. 2(с. 76) |
Теперішній тривалий час. Впр. 3(с. 101) |
Впр. 1,2 (с. 100-101) |
|
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 101) |
Впр. 3 (с. 101) |
|
||||||||||||||||
60 |
|
Наш дім.Розвиток граматичних навичок |
Співпрацювати у парі |
Впр. 2(с. 103) |
Впр.3(с. 103). Теперішній тривалий час |
Впр. 1 (с. 102) |
|
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с.102- 103) |
РЗвпр 3(с.63) |
|
||||||||||||||||
61 |
|
Квартира.Розвиток діалогічного мовлення |
Толерантно ставитися до інших |
Впр.2(с. 105) |
A,an/some. Впр.3(с. 105) |
|
|
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с.104). Впр.1 (с.104), 5, 6 ст.106 |
РЗвпр 1,2(с. 64) |
|
||||||||||||||||
62 |
|
Кімнати у помешканні.Розвиток усного мовлення |
Самостійно працювати з підручником |
Впр. 3(с. 108) |
|
Впр.2(с. 108), 4(с. 109) |
Впр.3(с. 109) |
Презентація |
Впр. 1 (с. 107). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 107) |
РЗвпр 1,2(с. 65) |
|
||||||||||||||||
63 |
|
Повсякденні справи вдома.Виконання лексико-граматичних вправ |
Співпрацювати з іншими на результат |
скоромовки |
Теперішній неозначений час. Прислівники Частотності usually, never. Картки |
|
Впр. 1,2 (с. 112) |
Гра «Пантоміма» |
Впр. 3—6 (с. 112—113). |
РЗ впр1(с.68) |
|
||||||||||||||||
64 |
|
Меблі. Опрацювання лексичного матеріалу. |
Стежити за презентованою інформацією |
Робота з віршем |
Картки |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
65 |
|
Відео-урок "Будинки" |
Ставитися із повагою до багатства і розмаїття культур |
Виконання дидактичних завдань |
Картки |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
66 |
|
Меблі у моїй кімнаті. Активізація лексики у мовленні |
Розуміти і вживати мовленнєві зразки |
|
Теперішній неозначений час. Прислівники Частотності usually, never. Картки |
Vocabulary and |
WB p.57 |
CB p.57 |
CB p.57 |
CB p.57 |
|
||||||||||||||||
67 |
|
Проектна робота «Моя кімната» |
Проявляти креативність |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Я, МОЯ СІМ`Я, ДРУЗІ |
|||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Члени сім`ї.Розвиток навичок письма |
Фрмулювати власну думку |
Гра «Передай знак» |
Прислівник частотності alwavs. Теперішній тривалий час. |
Впр. 1(с. 114) |
Впр. З,4(с. 116) |
Презентація |
Впр. 2(с. 114—115). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 115— 116) |
РЗ Впр. 1,2(с.69-70) |
|
||||||||||||||||
69 |
|
Вік старших членів сім`ї.Розвиток усного мовлення |
Розуміти і вживати мовленнєві зразки |
Скоромовки |
Прислівники частотності usually, never, always, Sometimes. Впр. 1(с. 117) |
|
Впр. 3а (ст. 18) |
Гра «Пантоміма» |
Впр.2(с. 118) |
Впр. Зб (с. 118) РЗ впр 2(с. 72) |
|
||||||||||||||||
70 |
- |
Місце роботи членів родини.Розвиток граматичних навичок |
Співпрацювати у парі на результат |
Повторення фон. знаків за картками |
Впр. 4(с. 120), 6 (c. 121). Неозначені артиклі а/ап, неозначений Займенник some. |
Впр. 2(с. 119). |
Впр. 5(с. 121) |
Тест |
Впр. 1(с. 119), 3(с. 120) |
РЗ впр 2(с.74) |
|
||||||||||||||||
71 |
|
Мої батьки.Розвиток навичок читання |
Стежити за презентованою інформацією |
Пісня |
going to |
|
Впр2(с. 144) |
Картки |
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 143— 144). Впр. 1 (с. 143) |
Впр. 3 (с.145)РЗ впр3(с.85) |
|
||||||||||||||||
72 |
|
Відео – урок «Щасливий конверт». Поїздка до бабусі. |
Ставитися з повагою до багатства і розмаїття культур |
Картки |
|
|
|
Картки |
Бесіда за змістом відео |
|
|
||||||||||||||||
73 |
|
Робочий день моєї мами. Розвиток усного мовлення |
Висловлюватись іноземною мовою |
This is my day. |
Present Simple |
Get dressed, |
Інтонація під час |
WB p.62 |
CB p.62 |
CB p.62 |
|
||||||||||||||||
74 |
|
Робочий день мого тата. Розвиток аудіювання і говоріння. |
Стежити за презентованою інформацією |
My dad works at |
Спеціальні |
Vocabulary and |
Інтонація |
WB p.63 |
CB p.63 |
CB p.63 |
|
||||||||||||||||
75 |
|
Дідусь і бабуся. Розвиток навичок читання |
Самостійно працювати з підручником |
Where does she |
Загальні та |
Hospital, school, |
Інтонація загального |
WB p.65 |
CB p.65 |
CB p.65 |
|
||||||||||||||||
76 |
|
Моя родина. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій |
Places to go. |
The Present |
Station, zoo, |
Розучування пісні |
WB p.66 |
CB p.66 |
CB p.66 |
|
||||||||||||||||
77 |
|
Проектна робота «Моя родина» |
Проявляти ініціативність і творчість |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ |
|||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Пори року. Погода Усне введення лексики |
Сприймати природу як цілісну систему |
|
|
Впр. 1 (с. 122) |
Впр.2(с. 122) |
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 122— 123). Впр. 3(с. 123) |
РЗвпр2(с.76) |
|
||||||||||||||||
79 |
|
Пори року. Погода. Весняна погодаРозвиток навичок аудіювання |
Стежити за презентованою інформацією |
Впр. 3(с. 124) |
|
Впр. 1—3 (с. 124) |
Впр.4(с. 125) |
Презентація |
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 124) |
Впр. 5 (с. 125) РЗвпр 4с.77) |
|
||||||||||||||||
80 |
|
Пори року. Погода. Весна Активізація лексичного матеріалу |
Розуміти і вживати мовленнєві зразки |
скоромовки |
Впр. 2(с. 126), 4(с. 127). Утворення прислівників |
Впр. 1 (с. 126) |
Впр3(с. 127) |
Картки текст |
|
РЗвпр 1,2(с.78 ) |
|
||||||||||||||||
81 |
|
Тварини Опрацювання нового лексичного матеріалу |
Готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища |
Вірш |
|
Впр. 1—2 (с. 128—129). |
Впр3(с. 130) |
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 128). Впр. 4(с. 131) |
РЗвпр 1,2(с.79) |
|
||||||||||||||||
82 |
|
Пори року. Розвиток граматичних навичок |
Співати разом |
Пісня |
Конструкція doyou Like + gerund. Впр. 3(с. 133—134) |
Впр. 1(с. 132) |
Впр.2(с.133) |
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 132) |
РЗвпр 2(с.80) |
|
||||||||||||||||
83 |
|
Пори року. Літо Розвиток усного мовлення |
Проявляти ініціативу і наполегливість у формуванні висловлювань |
Вірш |
вживання like + gerund і форм теперішнього тривалого часу. Впр. 4, 5 (с. 136) |
Впр. 1—3 (с. 135—136) |
|
Тест |
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 135— 137) |
РЗ 1,2(с.81) |
|
||||||||||||||||
84 |
|
Довкілля.Розвиток навичок читання |
Готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища |
Гра «Відгадай» |
|
Впр. 1 (с. 138) |
Впр.2(с.138) |
|
Впр, 4(с. 139) |
Впр. 3 (с. 139) |
|
||||||||||||||||
85 |
|
Проєктна робота "Погода у різні пори року" |
Співпрацювати у групі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
86 |
|
Відео-урок "Прогноз погоди" |
Поважати багатство і розмаїття культур |
Here’s the weather |
It’s windy / |
News, warm, |
Інтонація |
WB p.78 |
CB p.78 |
CB p.78 ex. 1 |
|
||||||||||||||||
87 |
|
Весна.Опрацювання тексту. Узагальнення вивченого матеріалу по темі. |
Дотримуватись правил поведінки |
вірш |
Конструкція It is made of... ; повторення часів дієслова |
Впр. 1— 2а(с. 140) |
Впр2б(с.41) |
|
Бесіда за малюнками в підручнику (с. 140— 142) |
Впр. 3 (с. 142) РЗвпр 1,2(с.83) |
|
||||||||||||||||
ЛЮДИНА |
|||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
Одяг |
Стежити за презентованою інформацією |
What are you |
Present |
Skirt, scarf, |
Інтонація |
WB p.80 |
CB p.80 |
CB p.80 ex.2 |
|
||||||||||||||||
89 |
|
Зовнішність. Складання запитань. |
Розуміти і вживати мовленнєві зразки |
What are you |
Стверджувальн |
Vocabulary and |
Вимова звуку [w]; |
WB p.81 |
CB p.81 |
CB p.81 ex.4 |
|
||||||||||||||||
90 |
|
Людина. Розвиток діалогічного мовлення |
Співпрацювати у парі на результат |
What’s the time? |
Present Simple |
O’clock, quarter |
Вивчити пісню |
WB p.82 |
CB p.82 |
CB p.82 ex.3 |
|
||||||||||||||||
91 |
|
Предмети одягу. Виконання лексико-грааматичних вправ |
Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки |
The dog has got my |
|
Nose, rope, stone, |
Вимова [ou] |
WB p.83 |
CB p.83 |
CB p.83 ex.2 |
|
||||||||||||||||
92 |
|
Зовнішність людей. Розвиток навичок читання |
Самостійно працювати з підручником |
At the airport, plane |
Present Simple. |
Planes, come, go, |
Інтонація |
WB p.84 |
CB p.84 |
CB p.84 ex.1 |
|
||||||||||||||||
93 |
|
Опис одягу. Розвиток навичок письма. |
Формулювати власну думку |
Who is it? |
Present |
Vocabulary and |
Інтонація |
WB p.85 |
CB p.85 |
CB p.85 ex.2 |
|
||||||||||||||||
94 |
|
Відео-урок " Незвичайна зовнішність" |
Повага до багатства і розмаїття культур |
Who is it? |
Present |
Vocabulary and |
Інтонація |
WB p.85 |
CB p.85 |
CB p.85 ex.2 |
|
||||||||||||||||
95 |
|
Проєктна робота "Загублений" |
Ініціювати усну і писемну взаємодію з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
96 |
|
Людина. Узагальнення вивченого матеріалу |
Дотримуватися правил етичної поведінки |
Виконання лексико-граматичних вправ |
Картки |
|
|
|
Картки |
|
|
||||||||||||||||
97 |
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||
98 |
|
|
Контроль читання. |
||||||||||||||||||||||||
99 |
|
|
Контроль письма. |
||||||||||||||||||||||||
100 |
|
|
Контроль говоріння. |
||||||||||||||||||||||||
101 |
|
|
Вікторина «У світі цікавої англійської» |
||||||||||||||||||||||||
102 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
||||||||||||||||||||||||