Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу

Про матеріал
за підручником Family and friends 2 на ІІ семестр 3 години на тиждень містить Соціокультурні/Соціолінгвістичні компетенції клас працює за освітнім проєктом Інтелект України
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови. 2 семестр. 3 клас.

уроку

Дата уроку

Підтема

Соціокультурна/Соціолінгвістична компетенція

Фонетичний

матеріал

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Примітка

 

МІЙ ДЕНЬ

48

 

Заняття після школи. Опрацювання нового ЛО

Оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 6 (с. 70)

Модальні дієслова must, can, could, тау. Впр. 1 (с. 67)

Впр. 2     5(с. 69

Впр І(с. 69)

Розповідь про  святкування Різдва в Англії

Впр. 2 (с. 68)

РЗвпр 2,3(с.48)

 

49

 

Моя діяльність після школи. Усне введення лексики

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її.

Впр. 5а(с. 72)

 

Впр. І.2(с. 71- 72)

Впр 5в (с. 73-74)

 

Впр. 4(с. 72). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 71—74)

РЗвпр 1(с.49)

 

50

 

У родинному колі, щоденні обов`язки. Розвиток навичок аудіювання

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Впр. 2 (с. 76)

Питальні

займенники who? whose?

 Впр. 1 (с. 75-76), 4(с.77)

 

Гра «Одягни»

Впр. 5(с. 77)

Впр. 3 (с.76— 77) РЗ впр 2(с. 51)

 

51

 

Розпорядок дня.Розвиток діалогічного мовлення

Організовувати свій час і навчальний простір

Впр. 4 (с. 82)

 

Впр.1(с.81),

3(с.82)

Впр 4(с. 82)

Гра «Одягни»

Бесіда за малюнками в підручнику (с.81— 83). Впр. 2 (с. 81)

Впр 1,2

(с. 52)

 

52

 

Заняття вдома. Розвиток навичок читання

Розуміти конкретну інформацію

Вірш

 

Впр. 2(с. 86), 3(с. 87)

Впр. 1 (с. 86)

Опис ляльки

Бесіда за малюнками в підручнику с. 86

РЗвпр

2(с. 55)

 

53

 

Розпорядок дня друзів.Виконання лексико-граматичних вправ

Співпрацювати у парі

 

Якісні прикметники

Впр. 1(с.91)

Впр. 3(с. 92)

Гра «Відгадай, хто це»

Впр. 5,6(с. 93)

Впр. 4 (с 93)

 

54

 

Проектна робота « Мій вихідний день» Розвиток навичок письма

Проявляти креативність

Впр. 3 (с. 95)

Теперішній тривалий час. Впр. 2-4 (с. 95)

 

Впр. 3(с. 95)

 

Впр. 1 (с. 94). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 94-95)

РЗвпр 3(с.59)

 

55

 

Вільний час
моїх друзів. Розвиток усного мовлення

Висловлювати іноземною мовою власне судження

I love art.
I like sport.
I listen to my CDs

Present Simple

Vocabulary and
structures seen
previously,
stories, CD, spor

Інтонація під час
читання тексту.

WB p.46
ex.2

CB p.46
ex. 2

CB p.46
ex.1

 

56

 

Відео-урок "Ігри
британських дітей
в школі і дома"

Усвідомлювати цінності культури для людини і суспільства;

In the UK, children
don’t go to school
in July. They play
games in the
playground.

Prepositions of
time (at, in, on)
with times,
days, months
and seasons

chase, catch, run
away, rope

Інтонація питальних
та розповідних речень

WB p.120
CB p.119
ex.4

CB p.118 ex.1

CB p.119
ex.3

 

57

 

Виконання тестових завдань з теми «Мій день»

Правила поведінки

 

Тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОМЕШКАННЯ

58

 

Мій будинок.Розвиток навичок аудіювання

Стежити за презентованою інформацією

 

Впр.18 3,4 (с. 99).

Впр. 1 (с. 98—99).

Bпр. 1 (с. 98).

Розповідь учителя

Впр. 2(с. 99). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 99)

РЗвпр 2(с.60)

 

59

 

На кухні.Опрацювання лексичного матеріалу

Розуміти і вживати мовленнєві зразки

Впр. 2(с. 76)

Теперішній тривалий час. Впр. 3(с. 101)

Впр. 1,2

(с. 100-101)

 

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 101)

Впр. 3 (с. 101)

 

60

 

Наш дім.Розвиток граматичних навичок

Співпрацювати у парі

Впр. 2(с. 103)

Впр.3(с. 103). Теперішній тривалий час

Впр. 1

 (с. 102)

 

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с.102- 103)

РЗвпр 3(с.63)

 

61

 

Квартира.Розвиток діалогічного мовлення

Толерантно ставитися до інших

Впр.2(с. 105)

A,an/some. Впр.3(с. 105)

 

 

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с.104). Впр.1 (с.104), 5, 6 ст.106

РЗвпр 1,2(с. 64)

 

62

 

Кімнати у помешканні.Розвиток усного мовлення

Самостійно працювати з підручником

Впр. 3(с. 108)

 

Впр.2(с. 108), 4(с. 109)

Впр.3(с. 109)

Презентація

Впр. 1 (с. 107). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 107)

РЗвпр 1,2(с. 65)

 

63

 

Повсякденні справи вдома.Виконання лексико-граматичних вправ

Співпрацювати з іншими на результат

скоромовки

Теперішній

неозначений час. Прислівники

Частотності usually, never. Картки

 

Впр. 1,2 (с. 112)

Гра «Пантоміма»

Впр. 3—6 (с. 112—113).

РЗ

впр1(с.68)

 

64

 

Меблі. Опрацювання лексичного матеріалу.

Стежити за презентованою інформацією

Робота з віршем

Картки

 

 

 

 

 

 

65

 

Відео-урок "Будинки"

Ставитися із  повагою до багатства і розмаїття культур

Виконання дидактичних завдань

Картки

 

 

 

 

 

 

66

 

Меблі у моїй кімнаті. Активізація лексики у мовленні

Розуміти і вживати мовленнєві зразки

 

Теперішній

неозначений час. Прислівники

Частотності usually, never. Картки

Vocabulary and
structures seen
previously

WB p.57
ex.1, 3
 

CB p.57
ex. 1

CB p.57
ex. 2

CB p.57
ex. 3
WB p.57
ex.2

 

67

 

Проектна робота «Моя кімната»

Проявляти креативність

 

 

 

 

 

 

 

 

Я, МОЯ СІМ`Я, ДРУЗІ

68

 

Члени сім`ї.Розвиток навичок письма

Фрмулювати власну  думку

Гра «Передай знак»

Прислівник

частотності alwavs. Теперішній

тривалий час.

Впр. 1(с. 114)

Впр. З,4(с. 116)

Презентація

Впр. 2(с. 114—115). Бесіда за малюнками в підручнику (с. 115— 116)

РЗ Впр. 1,2(с.69-70)

 

69

 

Вік старших членів сім`ї.Розвиток усного мовлення

Розуміти і вживати мовленнєві зразки

Скоромовки

Прислівники

частотності usually, never, always, Sometimes. Впр. 1(с. 117)

 

Впр. 3а (ст. 18)

Гра «Пантоміма»

Впр.2(с. 118)

Впр. Зб (с. 118) РЗ впр 2(с. 72)

 

70

-

Місце роботи членів родини.Розвиток граматичних навичок

Співпрацювати у парі на результат

Повторення фон. знаків за картками

Впр. 4(с. 120), 6

(c. 121).

Неозначені артиклі а/ап,

неозначений Займенник some.

Впр. 2(с. 119).

  Впр. 5(с. 121)

Тест

Впр. 1(с. 119), 3(с. 120)

РЗ впр 2(с.74)

 

71

 

Мої батьки.Розвиток навичок читання

Стежити за презентованою інформацією

Пісня

going to

 

Впр2(с. 144)

Картки

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 143— 144). Впр. 1 (с. 143)

Впр. 3

(с.145)РЗ

впр3(с.85)

 

72

 

Відео – урок «Щасливий конверт». Поїздка до бабусі.

Ставитися з повагою  до багатства і розмаїття культур

Картки

 

 

 

Картки

Бесіда за змістом відео

 

 

73

 

Робочий день моєї мами. Розвиток усного мовлення

Висловлюватись іноземною мовою

This is my day.
In the morning I…
Then I… And this is
my mum’s day.
She goes home at

Present Simple
tense.

Get dressed,
cereal, go by bus,
so, lunch box,
cook dinner

Інтонація під час
читання тексту.

WB p.62
ex. 2

CB p.62
ex. 2

CB p.62
ex. 1

 

74

 

Робочий день мого тата. Розвиток аудіювання і говоріння.

Стежити за презентованою інформацією

My dad works at
night!

Спеціальні
запитання у
Present Simple.

Vocabulary and
structures seen
previously, plane

Інтонація
спеціального
запитання

WB p.63
ex.1, 3
СВ.p.63
еx. 3

CB p.63
ex. 1

CB p.63
ex. 2

 

75

 

Дідусь і бабуся. Розвиток навичок читання

Самостійно працювати з підручником

Where does she
work? She works in
a shop. Does she
work in a bank?
Yes, she does. / No,
she doesn’t.

Загальні та
спеціальні
запитання у
Present Simple.

Hospital, school,
airport, police
station, fire
station, shop,
work (v), fantastic

Інтонація загального
та спеціального
запитання.

WB p.65
ex.1
CB p.65
ex. 3

CB p.65
ex. 1

CB p.65
ex. 4

 

76

 

Моя родина. Виконання лексико-граматичних вправ.

Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих ситуацій

Places to go.
We go to the…
We see some…

The Present
Simple Tense

Station, zoo,
supermarket,
bank, garage,
place, thing, out
and about, dark,
shopping

Розучування пісні
“Places to go”

WB p.66
ex.2

CB p.66
ex. 1, 2, 3

CB p.66
ex. 3

 

77

 

Проектна робота «Моя родина»

Проявляти ініціативність і творчість

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДА І НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ

78

 

Пори року. Погода Усне введення лексики

Сприймати природу як цілісну систему

 

 

Впр. 1 (с. 122)

Впр.2(с. 122)

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 122— 123). Впр. 3(с. 123)

РЗвпр2(с.76)

 

79

 

Пори року. Погода. Весняна погодаРозвиток навичок аудіювання

Стежити за презентованою інформацією

Впр. 3(с. 124)

 

Впр. 1—3 (с. 124)

Впр.4(с. 125)

Презентація

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 124)

Впр. 5 (с. 125) РЗвпр

4с.77)

 

80

 

Пори року. Погода. Весна Активізація лексичного матеріалу

Розуміти і вживати мовленнєві зразки

скоромовки

Впр. 2(с. 126), 4(с. 127). Утворення

прислівників

Впр. 1 (с. 126)

Впр3(с. 127)

Картки текст

 

РЗвпр 1,2(с.78 )

 

81

 

Тварини Опрацювання нового лексичного матеріалу

Готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища

Вірш

 

Впр. 1—2 (с. 128—129).

Впр3(с. 130)

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 128). Впр. 4(с. 131)

РЗвпр 1,2(с.79)

 

82

 

Пори року. Розвиток граматичних навичок

Співати разом

Пісня

Конструкція doyou Like + gerund. Впр. 3(с. 133—134)

Впр. 1(с. 132)

Впр.2(с.133)

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 132)

РЗвпр 2(с.80)

 

83

 

Пори року. Літо Розвиток усного мовлення

Проявляти ініціативу і наполегливість у формуванні висловлювань

Вірш

вживання  like + gerund і форм теперішнього тривалого часу. Впр. 4, 5 (с. 136)

Впр. 1—3 (с. 135—136)

 

Тест

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 135— 137)

РЗ 1,2(с.81)

 

84

 

Довкілля.Розвиток навичок читання

Готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища

Гра «Відгадай»

 

Впр. 1 (с. 138)

Впр.2(с.138)

 

Впр, 4(с. 139)

Впр. 3 (с. 139)

 

85

 

Проєктна робота "Погода у різні пори року"

Співпрацювати у групі

 

 

 

 

 

 

 

 

86

 

Відео-урок "Прогноз погоди"

Поважати багатство і розмаїття культур

Here’s the weather
news. It’s very cold
outside. Have a nice
day! It’s a good
time to fly a kite

It’s windy /
rainy / hot.

News, warm,
windy, raincoat,
sun, sunglasses,
fly away.

Інтонація
розповідних речень

WB p.78
ex.2

CB p.78
ex. 2

CB p.78 ex. 1

 

87

 

Весна.Опрацювання тексту. Узагальнення вивченого матеріалу по темі.

Дотримуватись правил поведінки

вірш

Конструкція It

is made of... ;

повторення часів дієслова

Впр. 1— 2а(с. 140)

Впр2б(с.41)

 

Бесіда за малюнками в підручнику (с. 140— 142)

Впр. 3 (с. 142) РЗвпр 1,2(с.83)

 

ЛЮДИНА

88

 

Одяг
Опис
зовнішнього вигляду
людей

Стежити за презентованою інформацією

What are you
wearing?
I’v wearing…
He’s wearing…

Present
Continuous.
What are you
wearing? I’m
wearing…
What’s he
wearing? He is
wearing …

Skirt, scarf,
gloves, jeans,
boots, shirt,
people

Інтонація
розповідних та
питальних речень

WB p.80
ex.2

CB p.80
ex. 1, 2, 3

CB p.80 ex.2

 

89

 

Зовнішність. Складання запитань.

Розуміти і вживати мовленнєві зразки

What are you
wearing? What’s
Milly wearing?
I’m wearing…
She’s wearing…

Стверджувальн
і та питальні
речення у
Present
Continuous

Vocabulary and
structures seen
previously

Вимова звуку [w];
Інтонація
спеціального
запитання

WB p.81
ex.1, 2
CB p.81
ex.3

CB p.81
ex. 1

CB p.81 ex.4

 

90

 

Людина. Розвиток діалогічного мовлення

Співпрацювати у парі на результат

What’s the time?
It’s half past…
It’s quarter past…
Here comes the
train.

Present Simple

O’clock, quarter
past, half past,
quarter to,
platform, slow,
fast.

Вивчити пісню
“Here comes the
train

WB p.82
ex.2

CB p.82
ex. 1, 2

CB p.82 ex.3

 

91

 

Предмети одягу. Виконання лексико-грааматичних вправ

Розуміти і відтворювати мовленнєві зразки

The dog has got my
rope.
The dog is on a
stone.

 

Nose, rope, stone,
bone, home

Вимова [ou]
Розучування
рисівки. WB p. 146
Phonics Plus

WB p.83
ex.1, 2, 4

CB p.83
ex. 1, 2, 4

CB p.83 ex.2

 

92

 

Зовнішність людей. Розвиток навичок читання

Самостійно працювати з підручником

At the airport, plane
come and planes go.
Where are they
going? I don’t
always know.

Present Simple.

Planes, come, go,
adults, children,
count, look
through the
window, move,
turn around,
cousins, aunt,
uncle

Інтонація
перелічування

WB p.84
ex.3

CB p.84
ex. 2

CB p.84 ex.1

 

93

 

Опис одягу. Розвиток навичок письма.

Формулювати власну думку

Who is it?
What’s she
wearing?
She’s wearing

Present
Continuous

Vocabulary and
structures seen
previously

Інтонація
спеціального
питання та
стверджувального
речення

WB p.85
ex.1, 2, 3

CB p.85
ex. 1

CB p.85 ex.2

 

94

 

Відео-урок " Незвичайна зовнішність"

Повага до багатства і розмаїття культур

Who is it?
What’s she
wearing?
She’s wearing…

Present
Continuous

Vocabulary and
structures seen
previously

Інтонація
спеціального
питання та
стверджувального
речення

WB p.85
ex.1, 2, 3

CB p.85
ex. 1

CB p.85 ex.2

 

95

 

Проєктна робота "Загублений"

Ініціювати усну і писемну взаємодію з іншими

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Людина. Узагальнення вивченого матеріалу

Дотримуватися правил етичної поведінки

Виконання лексико-граматичних вправ

Картки

 

 

 

Картки

 

 

97

 

 

 Контроль  аудіювання

98

 

 

 Контроль  читання.

99

 

 

Контроль письма.

100

 

 

 Контроль говоріння.

101

 

 

Вікторина «У світі цікавої англійської»

102

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

 

doc
Додав(-ла)
Gorevaya Irina
Додано
11 березня 2020
Переглядів
3274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку