Сценарій позакласного заходу
«Щасливий випадок»
Мета: розшити загальноосвітні знання учнів, удосконалити лексичні та граматичні навички по темі «Їжа», «Пори року», розвивати спостережливість та кмітливість, увагу, швидкість. Створити в учнів позитивний, емоційний настрій, формувати інтерес до вивчення мови.
Обладнання : алфавіт, картки з завданнями, комп’ютер
Незнайко. (виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.
Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?
Незнайко. Ну , я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of Ukrainе. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!
Мова. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?
Незнайко. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.
Мова. How do you do?
Незнайко. ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте як в університеті… Що це ви таке спитали?
Мова. Як справи?
Незнайко. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?
Мова. По-перше, словниковий запас , а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.(виходять учні )
Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки.
Учень2. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас: Оксфордський Словник Англійської мови нараховує близько 600 000 слів.
Учень 3. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.
Учень 4. Англійською друкують найбільше.
Учень 5. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!
Незнайко. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)
Учень 6. Незнайку , не плач, дорогенький!
Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…
Учень 7. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.
T.-We have two teams “Wise cats”. Hello ,”Wise cats”.”Clever Dogs”. Hello” Clever dogs”. And now every member of the team should introduce themselves. So what do you like to do? One point for each right sentence.
Task 1
P1. My name is… I like to…
P2. My name is…
Well done
Task2
T. And now let`s find if you know the ABC. Both teams have cards with letters.
You must stand in line the way these letters are in the ABC.
Team 1-DEFGHI
Team 2-PQRSTU
Translate as many words as you can.1 point for each correct word.
Sandwich |
soup |
bread |
lunch |
coffee |
cake |
tea |
milk |
glass |
jam |
cup |
breakfast |
butter |
table |
sweets |
To drink |
salad |
To eat |
fish |
fruit |
lemon |
cheese |
To cook |
potatoes |
vegetables |
spaghetti |
meat |
chicken |
Ice -cream |
Sausages |
borsch |
juice |
Task 4. Reaction game
1. I have breakfast in the morning.
2. It is hot in spring.
3. It is night now.
4. We go to school every day.
5. Cat is a domestic animal.
6. March, April and May are winter month.
Next team.
1. We have supper in the morning.
2. Оrange juice is sweet.
3. The birds sing songs in winter.
4. We celebrate the New Year in winter.
5. September ,October, November are winter months.
6. Tiger is a wild animal.
Task5
Expert in grammar ( for captains)
The task is to make sentences out of these words. They are mixed. Arrange them
in the correct order.
1) I chicken like to eat.
2) you to school go every day.
3) winter is month January a.
Next team:
1) I pizza like to eat.
2) you play tennis on Mondays
3) autumn is month September a.
Task6. The fastest game
Put the missing letters in. One person-one word.
Chic..en, cof..ee, m..at, c..ese, fi..h,te..
Lem..n, ice-cre..m, me..t,chi..s, t..a,so..p
Task7 ”Odd Word Out”.
1) Red, pig, blue, yellow
2) Boot, black, white, green
3) dog, cat, monkey, duck
4) jump, run, read, hen
5) pen, book, climb, blackboard
6) winter, spring, swim, summer
Task 8 . Find 4 seasons
w |
h |
n |
l |
d |
b |
j |
a |
||
i |
s |
p |
r |
i |
n |
g |
u |
|
|
n |
e |
v |
g |
r |
t |
y |
t |
||
t |
c |
z |
x |
m |
o |
u |
u |
||
e |
s |
u |
m |
m |
e |
r |
m |
||
r |
v |
q |
i |
a |
b |
m |
n |
||
|
|||||||||
|
|||||||||
Мова. Незнайку, чи сподобалося тобі сьогодні?
Незнайко. Дуже, дуже!
Мова. Незнайку діти багато працювали, щоб виконати завдання конкурсів. І не лише сьогодні, а кожного уроку. Тому я думаю , що тобі треба пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.
Незнайко. Обіцяю.
Мова. А тепер всі разом заспіваємо пісню про пори року. Журі підводить підсумок гри. Після пісні журі оголошує результати конкурсу.
Мова .І на згадку про нашу гру я роздам всім невеличкі подарунки.