Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт (нова програма)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт (нова програма) допоможе вчителеві розробити конспект уроку з урахуванням всіх видів діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма

Перегляд файлу

                                         Календарно-тематичне планування                                                      Погоджую: I семестр                            

                                                  з  англійської мови                                                                        «__»_____20___

                                                        для 4 класу                                                                     _____ЗДНР С.М.Тасжанова

                                          вчителя Сайчишиної Олени Олександрівни

 

№ з/п

Тема  уроку

Мовленнєві функції

 

Засоби  вираження

Лексика

 

Аудіювання

Мовлення

 

Письмо

 

Читання

 

Тема: «Шкільне життя»  (13 год)

 

1.

Давайте знайомитися!

Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;

 

Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?

 

 

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

 

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2, 3, 4,  p. 4–5

 

 

Ex. 5,  p. 5

2.

Давайте рахувати!

What is  your name? Who is this boy / girl? How old is he / she?

Numbers 1–100

Ex. 2,  p. 6

 

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

 

3.

Звідки ти родом?

запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання

What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail?

Colours, sounds, letters

 

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 4, p. 9

 

Ex. 3, 5, p. 9

4.

Здрастуй, школо!

The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ...

Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions  of time

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,  p. 10, 12

Ex. 2–6,  p. 10–12

 

Ex. 5, p. 11

5.

Готуємося до школи

How are you? Are you ready for school?

Verbs of movement, school things

Ex. 1,  p. 13

 

Ex. 2,  p. 13

 

Ex. 2–5,  p. 13–14

 

6.

Йдемо до магазину

School Bazaar Clothes for You

School things, food

Ex. 1,  p. 15

 

Ex. 2, 4,  p. 16–17

Ex. 3,  p. 16

 

Ex. 3,  p. 16

7.

Моя шкільна форма

What colour is your school uniform? Where are you from? Can you  spell your name?

School things, food, colours

Ex. 1,  p. 18

 

 

Ex. 2, 3,  p. 18

 

Ex. 5,  p. 19

Ex. 2, 3,  p. 18

8.

Заняття розпочинаються

Are you going to study...? Yes, I am. No, I am not

School  subjects,  school  activities

Ex. 1,  p. 20

 

Ex. 2, 3,  p. 20–21

 

Ex. 4,  p. 22

9.

Мій улюблений предмет

I like Maths

School  subjects

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

 

Ex. 2,  p. 23

10.

Чим ти займаєшся у вівторок?

We do sums in Maths. We have a test on Maths

Prepositions

 

 

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Ex. 1,  p. 25

11.

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

English primary school

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Ex. 1,  p. 27

12.

Мій розпорядок дня. Годинник

What time is it? It’s half past two

Time words

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

 

13.

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school»

Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу

Закріплення лексичних одиниць за темою

Ex. 1,  p. 32

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 3,  p. 33

 

Ex. 4,  p. 33

 

Ex. 2,  p. 32

Тема:  «Відпочинок і дозвілля» (10 год)

14.

Мої друзі та їхні захоплення

 Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось;

What is your favourite toy / sport?

Sport activities

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Ex. 3,  p. 35

15.

Розпорядок дня. Годинник

What is your favourite part of the day? I like evening best

Morning,  afternoon,  evening

 

Ex. 2,  p. 39

 

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Ex. 6,  p. 43

16.

У вільний час я люблю...

I always / often / sometimes / never...

Always, often, sometimes, never

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Ex. 3,  p. 45

17.

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї

Are you good at ...?

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Ex. 2,  p. 46

18.

У парку розваг

I’m riding a bike

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan

Ex. 1, 2,  p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Ex. 4,  p. 51

19.

Я люблю відпочивати у парку

Is he riding a bike now?

Revise the words

Ex. 1,  p. 52

 

Ex. 2, 3,  p. 52–53

 

Ex. 4,  p. 54

20.

Давай грати у комп’ютерні ігри

Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like

Revise the words

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

Ex. 3,  p. 56

 

Ex. 4,  p. 56

21.

Чим ти зараз займаєшся?

What is Bill doing? What are you doing?

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4,  p. 58–59

 

Ex. 5,  p. 59

22.

Мої улюблені фільми

What film can you see...?

Revise the words

Ex. 1,  p. 60

 

Ex. 2, 4,  p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

 

23.

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Free time»

Revision

Revise the words

Ex. 1,  p. 64

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3,  p. 64

Тема: «Свята та традиціїї»  (10 год)

24.

Готуємо разом

Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо;

What shall I do? Will you help?

Food, go shopping

 

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Ex. 4,  p. 68

25.

У магазині

What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like?

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4,  p. 69–70

 

Ex. 5,  p. 71

26.

Готуємося до свята

How many ...? How much ...?

Food, fruit and vegetables

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Ex. 2,  p. 72

27.

У нас свято!

 

I don’t like ... He doesn’t like ....

Food

Ex. 1,  p. 75

Ex. 2,  p. 75

 

Ex. 4, 6,  p. 76, 78

Ex. 5,  p. 77

28.

У магазині іграшок

Can I have this postcard?

Toys

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Ex. 4,  p. 81

29.

Коли у тебе день народження? Контроль аудіювання

 висловлювати прохання та реагувати на нього; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; визначати час / проміжки часу

 

 

 

 

 

 

How many days / seasons / months / weeks are there?

Calendar words, ordinal numbers

 

Ex. 1, 2, p. 82

Ex. 3,  p. 83

 

Ex. 5,  p. 84

 

Ex. 3,  p. 83

30.

День народження. Контроль читання

What day is it today?

Calendar words, ordinal numbers, special occasions

 

Ex. 4,  p. 87

 

Ex. 5,  p. 87

 

Ex. 1, 2, 3,  p. 85–86

31.

Свята.

Контроль письма

My favourite holiday is ...

Holidays, romantic, celebrate

Ex. 1, 3,  p. 88, 89

Ex. 2, 5,  p. 88, 90

Ex. 6,  p. 90

 

Ex. 4,  p. 89

32.

Ніч перед Різдвом. Контроль говоріння

My favourite holiday is ...

Fireplace, list, hang, tradition

Ex. 1,  p. 92

Ex. 2, 3, 4,  p. 92–93

Ex. 3,  p. 93

Ex. 2,  p. 92

33.

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate»

Revision

 

 

 

 

Revise the words

 

Ex. 1,  p. 94

Ex. 4,  p. 95

 

Ex. 5, 7,  p. 96–97

 

Тема: «Природа і навколишнє середовище»  (10 год)

34.

Яка сьогодні погода?

Вміти: представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ...

... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо;

It’s wet. My favourite season ...

Wet, foggy, frosty, leaves

Ex. 1,  p. 98

 

Ex. 2, 4,  p. 98–99

 

Ex. 3, 5,  p. 98–99

35.

 Пори року

It was warm. Describing the weather

Months, seasons

Ex. 1,  p. 100

Ex. 2, 3, p. 101

 

Ex. 3, p. 101

36.

Ось і зима прийшла до нас!

It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather

Winter activities

 

Ex. 1,  p. 103

 

Ex. 3, 4, p. 104

 

Ex. 1, 5, p. 103, 105

37.

Погода в Англії

Adjectives: comparatives

Weather words

Ex. 1,  p. 106

 

Ex. 4,  p. 108

 

Ex. 3,  p. 107

 

Ex. 5,  p. 108

38.

Наша домівка — планета Земля

Adjectives: comparatives and superlatives

Poles, the Earth, desert, tropical forest

Ex. 1, 2, p. 109

Ex 3,  p. 109– 110

Ex. 4–6, p. 111

 

39.

Планета Земля

 

 

Adjectives: comparatives and superlatives

North, top, bottom, ice, camel

Ex. 1,  p. 112

 

Ex. 6, 7, p. 115

Ex. 3, 4, p. 113– 114

Ex. 2, 4,  p. 112, 114

40.

На  фермі

реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга  / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання

The house was old. It is new now

Farm animals

Ex. 1,  p. 116

Ex. 2, 3,  p. 116– 117

Ex. 4,  p. 117

Ex. 5,  p. 118

41.

Ферма дядечка Фреда

Adjectives Comparatives and superlatives

Field, drive a car, fat / thin

Ex. 1,  p. 119

Ex. 4, 6, p. 120, 121

Ex. 5,  p. 121

Ex. 2, 5, p. 119– 121

42.

Цікавий світ тварин

Wild animals and insects. Adjectives: comparatives and superlatives

Wh-questions

Ex. 1–2, p. 122

Ex. 6,  p. 125

Ex. 4, 5, p. 124– 125

Ex. 3,  p. 123

43.

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE»

Revision

Revision

 

Ex. 1, 2, p. 126

Ex. 4,  p. 127

 

 

 

 

Ex. 3,  p. 127

 

Тема: «Я, моя сім’я, друзі (місце проживання)», «Помешкання»  (10 год)

44.

Наша домівка

Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього;

There is / are... In my bedroom...

Furniture

Ex. 1,  p. 128

 

Ex. 2,  p. 128

 

Ex. 5,  p. 129

Ex. 2, 3, p. 128– 129

45.

Англійські домівки

Where do you live?

Upstairs, downstairs

Ex. 1, 2, p. 130

Ex. 3,  p. 131

 

Ex. 2, 4, p. 130– 131

46.

Подорож містом

Vicky lives at 10 Green Street

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 132

Ex. 3, 5, p. 133

 

Ex. 2,  p. 132

47.

Лондон — столиця Великої Британії

London is the capital

Bridge, city, town, underground

Ex. 1,  p. 134

 

 

Ex. 3,  p. 136

Ex. 2, 4, p. 134– 136

 

 

48.

Подорож містом

представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання;

Is there a ... in your town?

Supermarket, gallery, circus, theatre

Ex. 1,  p. 137

Ex. 2–4,  p. 137– 138

 

Ex. 2,  p. 137– 138

49.

Подорож містом

Where is ...?  It is ...

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 139– 140

Ex. 4, 5, p. 141– 142

Ex. 4,  p. 141

Ex. 3,  p. 140

50.

Вулиця, на якій я живу

Is there a school in your street?

Kinds of shops

Ex. 1,  p. 143

Ex. 3, 4, p. 144– 145

 

Ex. 3,  p. 144– 145

51.

Як зорієнтуватися у незнайомому місті

Excuse me, where is the cinema?

 

 

 

Giving and following instructions

Ex. 1, 2, p. 146– 147

Ex. 2, 3, p. 146– 147

 

Ex. 4,  p. 148

52.

У подорож із картою

повідомляти про смаки, уподобання;

Wh-questions; Let’s go to ...

 

Ex. 1, p. 149

Ex. 2, 3,  p. 149– 150

Ex. 4, p. 151

 

53.

Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME»

Wh-questions

 

 

 

 

Irregular verbs

 

Ex. 1–4,  p. 152– 155

Ex. 5, p. 155

Ex. 3, p. 154

Тема: «Подорож» (10 год)

54.

Люблю подорожувати

Вміти: запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання;  виражати своє ставлення до когось / чогось;

I like travelling

Transport

Ex. 1,  p. 156

Ex. 6,  p. 159

Ex. 5,  p. 158

 

Ex. 2, 3,  p. 157– 158

55.

На вокзалі

I like travelling

Arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1,  p. 160

Ex. 1,  p. 160

Ex. 2, 3, 5, 6,  p. 160– 162

Ex. 2,  p. 160– 161

56.

Чому

 ми подорожуємо?

 

Ticket, passenger, suitcase

Ex. 1, 2,  p. 163

Ex. 5,  p. 165

Ex. 3, 4,  p. 164– 165

Ex. 2,  p. 163

57.

Я збираюсь у подорож

Did you buy the ...?

Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport

Ex. 1, 2,  p. 166

Ex. 3, 4,  p. 167– 168

Ex. 5,  p. 168

 

58.

Міські види транспорту

запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії;  описувати погоду; розповідати про пори року;

How can I get to the railway station?

Tram, underground, trolleybus

Ex. 1,  p. 169

Ex. 2, 4,  p. 169– 170;  Ex. 6, 7,  p. 173

Ex. 3,  p. 170

 

Ex. 2,  p. 169

59.

В аеропорту

 

Journey, voyage, to board, beforehand

Ex. 1,  p. 174

Ex.3,  p. 176

 

Ex. 1,  p. 174

60.

Видатні місця Лондона

I have been to London. I have done many interesting things

A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal

Ex. 1,  p. 179

Ex. 5,  p. 180

 

Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180

61.

Мої враження від подорожі

запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам

Have you ever been...?

Irregular verbs

Ex. 1,  p. 181

Ex. 4, 5,  p. 183

 

Ex. 1,  p. 181

62.

Мій улюблений вид транспору

 

 

 

 

 

 

63.

Мої враження від подорожі

Have you visited the London Eye?

Irregular verbs

Ex. 1,  p. 184

Ex. 1, 4,  p. 184– 185

 

Ex. 1,  p. 184

64.

Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «ON THE MOVE»

Revision

Revision

 

Ex. 2, 7–9,

p. 186, 189

Ex. 6,  p. 189

Ex. 3, 4, 5,  p. 187– 189

65.

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

66.

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

67.

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

68.

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

69.

Узагальнення вивченого. Вікторина

 

 

 

 

 

 

 

70.

Урок-гра

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2018
Переглядів
732
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку