Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3 класу за підручником А.Несвіт (нова програма) допоможе вчителеві розробити конспект уроку з урахуванням всіх видів діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма
Календарно-тематичне планування Погоджую: I семестр
з англійської мови «__»_____20___
для 4 класу _____ЗДНР С.М.Тасжанова
вчителя Сайчишиної Олени Олександрівни
№ з/п |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
|||||
Тема: «Шкільне життя» (13 год)
|
|||||||||||||
1. |
Давайте знайомитися! |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;
|
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5 |
|||||
2. |
Давайте рахувати! |
What is your name? Who is this boy / girl? How old is he / she? |
Numbers 1–100 |
Ex. 2, p. 6
|
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
|
||||||
3. |
Звідки ти родом? |
запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання |
What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail? |
Colours, sounds, letters
|
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Ex. 3, 5, p. 9 |
|||||
4. |
Здрастуй, школо! |
The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ... |
Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions of time |
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11 |
||||||
5. |
Готуємося до школи |
How are you? Are you ready for school? |
Verbs of movement, school things |
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
|
||||||
6. |
Йдемо до магазину |
School Bazaar Clothes for You |
School things, food |
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16
|
Ex. 3, p. 16 |
||||||
7. |
Моя шкільна форма |
What colour is your school uniform? Where are you from? Can you spell your name? |
School things, food, colours |
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3, p. 18 |
||||||
8. |
Заняття розпочинаються |
Are you going to study...? Yes, I am. No, I am not |
School subjects, school activities |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Ex. 4, p. 22 |
||||||
9. |
Мій улюблений предмет |
I like Maths |
School subjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24
|
Ex. 2, p. 23 |
||||||
10. |
Чим ти займаєшся у вівторок? |
We do sums in Maths. We have a test on Maths |
Prepositions
|
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25 |
||||||
11. |
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
English primary school |
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27 |
||||||
12. |
Мій розпорядок дня. Годинник |
What time is it? It’s half past two |
Time words |
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
||||||
13. |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school» |
Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою Ex. 1, p. 32 |
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 2, p. 32 |
||||||
Тема: «Відпочинок і дозвілля» (10 год) |
|||||||||||||
14. |
Мої друзі та їхні захоплення |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось; |
What is your favourite toy / sport? |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35 |
|||||
15. |
Розпорядок дня. Годинник |
What is your favourite part of the day? I like evening best |
Morning, afternoon, evening
|
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43 |
||||||
16. |
У вільний час я люблю... |
I always / often / sometimes / never... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
||||||
17. |
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї |
Are you good at ...? |
Hobbies |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46 |
|||||
18. |
У парку розваг |
I’m riding a bike |
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
||||||
19. |
Я люблю відпочивати у парку |
Is he riding a bike now? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
||||||
20. |
Давай грати у комп’ютерні ігри |
Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like |
Revise the words |
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
||||||
21. |
Чим ти зараз займаєшся? |
What is Bill doing? What are you doing?
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
||||||
22. |
Мої улюблені фільми |
What film can you see...? |
Revise the words |
Ex. 1, p. 60
|
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
||||||
23. |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Free time» |
Revision |
Revise the words |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64 |
||||||
Тема: «Свята та традиціїї» (10 год) |
|||||||||||||
24. |
Готуємо разом |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо; |
What shall I do? Will you help? |
Food, go shopping
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
|||||
25. |
У магазині |
What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like? |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
||||||
26. |
Готуємося до свята |
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables |
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
||||||
27. |
У нас свято!
|
I don’t like ... He doesn’t like .... |
Food |
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75
|
Ex. 4, 6, p. 76, 78 |
Ex. 5, p. 77 |
||||||
28. |
У магазині іграшок |
Can I have this postcard? |
Toys |
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
||||||
29. |
Коли у тебе день народження? Контроль аудіювання |
висловлювати прохання та реагувати на нього; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; визначати час / проміжки часу
|
How many days / seasons / months / weeks are there? |
Calendar words, ordinal numbers
|
Ex. 1, 2, p. 82 |
Ex. 3, p. 83
|
Ex. 5, p. 84
|
Ex. 3, p. 83 |
|||||
30. |
День народження. Контроль читання |
What day is it today? |
Calendar words, ordinal numbers, special occasions |
|
Ex. 4, p. 87
|
Ex. 5, p. 87
|
Ex. 1, 2, 3, p. 85–86 |
||||||
31. |
Свята. Контроль письма |
My favourite holiday is ... |
Holidays, romantic, celebrate |
Ex. 1, 3, p. 88, 89 |
Ex. 2, 5, p. 88, 90 |
Ex. 6, p. 90
|
Ex. 4, p. 89 |
||||||
32. |
Ніч перед Різдвом. Контроль говоріння |
My favourite holiday is ... |
Fireplace, list, hang, tradition |
Ex. 1, p. 92 |
Ex. 2, 3, 4, p. 92–93 |
Ex. 3, p. 93 |
Ex. 2, p. 92 |
||||||
33. |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate» |
Revision
|
Revise the words |
|
Ex. 1, p. 94 |
Ex. 4, p. 95
|
Ex. 5, 7, p. 96–97 |
||||||
|
Тема: «Природа і навколишнє середовище» (10 год) |
||||||||||||
34. |
Яка сьогодні погода? |
Вміти: представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ... ... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; |
It’s wet. My favourite season ... |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98
|
Ex. 2, 4, p. 98–99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98–99 |
|||||
35. |
Пори року |
It was warm. Describing the weather |
Months, seasons |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, 3, p. 101 |
|
Ex. 3, p. 101 |
||||||
36. |
Ось і зима прийшла до нас! |
It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather |
Winter activities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104 |
|
Ex. 1, 5, p. 103, 105 |
||||||
37. |
Погода в Англії |
Adjectives: comparatives |
Weather words |
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
Ex. 5, p. 108 |
||||||
38. |
Наша домівка — планета Земля |
Adjectives: comparatives and superlatives |
Poles, the Earth, desert, tropical forest |
Ex. 1, 2, p. 109 |
Ex 3, p. 109– 110 |
Ex. 4–6, p. 111 |
|
||||||
39. |
Планета Земля
|
Adjectives: comparatives and superlatives |
North, top, bottom, ice, camel |
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115 |
Ex. 3, 4, p. 113– 114 |
Ex. 2, 4, p. 112, 114 |
||||||
40. |
На фермі |
реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання |
The house was old. It is new now |
Farm animals |
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116– 117 |
Ex. 4, p. 117 |
Ex. 5, p. 118 |
|||||
41. |
Ферма дядечка Фреда |
Adjectives Comparatives and superlatives |
Field, drive a car, fat / thin |
Ex. 1, p. 119 |
Ex. 4, 6, p. 120, 121 |
Ex. 5, p. 121 |
Ex. 2, 5, p. 119– 121 |
||||||
42. |
Цікавий світ тварин |
Wild animals and insects. Adjectives: comparatives and superlatives |
Wh-questions |
Ex. 1–2, p. 122 |
Ex. 6, p. 125 |
Ex. 4, 5, p. 124– 125 |
Ex. 3, p. 123 |
||||||
43. |
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 1, 2, p. 126 |
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127 |
||||||
Тема: «Я, моя сім’я, друзі (місце проживання)», «Помешкання» (10 год) |
|||||||||||||
44. |
Наша домівка |
Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього; |
There is / are... In my bedroom... |
Furniture |
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2, 3, p. 128– 129 |
|||||
45. |
Англійські домівки |
Where do you live? |
Upstairs, downstairs |
Ex. 1, 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131 |
||||||
46. |
Подорож містом |
Vicky lives at 10 Green Street |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 132 |
Ex. 3, 5, p. 133 |
|
Ex. 2, p. 132 |
||||||
47. |
Лондон — столиця Великої Британії |
London is the capital |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134– 136
|
||||||
48. |
Подорож містом |
представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання; |
Is there a ... in your town? |
Supermarket, gallery, circus, theatre |
Ex. 1, p. 137 |
Ex. 2–4, p. 137– 138 |
|
Ex. 2, p. 137– 138 |
|||||
49. |
Подорож містом |
Where is ...? It is ... |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 139– 140 |
Ex. 4, 5, p. 141– 142 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 3, p. 140 |
||||||
50. |
Вулиця, на якій я живу |
Is there a school in your street? |
Kinds of shops |
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 3, 4, p. 144– 145 |
|
Ex. 3, p. 144– 145 |
||||||
51. |
Як зорієнтуватися у незнайомому місті |
Excuse me, where is the cinema?
|
Giving and following instructions |
Ex. 1, 2, p. 146– 147 |
Ex. 2, 3, p. 146– 147 |
|
Ex. 4, p. 148 |
||||||
52. |
У подорож із картою |
повідомляти про смаки, уподобання; |
Wh-questions; Let’s go to ... |
|
Ex. 1, p. 149 |
Ex. 2, 3, p. 149– 150 |
Ex. 4, p. 151 |
|
|||||
53. |
Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME» |
Wh-questions
|
Irregular verbs |
|
Ex. 1–4, p. 152– 155 |
Ex. 5, p. 155 |
Ex. 3, p. 154 |
||||||
Тема: «Подорож» (10 год) |
|||||||||||||
54. |
Люблю подорожувати |
Вміти: запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання; виражати своє ставлення до когось / чогось; |
I like travelling |
Transport |
Ex. 1, p. 156 |
Ex. 6, p. 159 |
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p. 157– 158 |
|||||
55. |
На вокзалі |
I like travelling |
Arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160– 162 |
Ex. 2, p. 160– 161 |
||||||
56. |
Чому ми подорожуємо? |
|
Ticket, passenger, suitcase |
Ex. 1, 2, p. 163 |
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 3, 4, p. 164– 165 |
Ex. 2, p. 163 |
||||||
57. |
Я збираюсь у подорож |
Did you buy the ...? |
Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport |
Ex. 1, 2, p. 166 |
Ex. 3, 4, p. 167– 168 |
Ex. 5, p. 168 |
|
||||||
58. |
Міські види транспорту |
запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; |
How can I get to the railway station? |
Tram, underground, trolleybus |
Ex. 1, p. 169 |
Ex. 2, 4, p. 169– 170; Ex. 6, 7, p. 173 |
Ex. 3, p. 170
|
Ex. 2, p. 169 |
|||||
59. |
В аеропорту |
|
Journey, voyage, to board, beforehand |
Ex. 1, p. 174 |
Ex.3, p. 176 |
|
Ex. 1, p. 174 |
||||||
60. |
Видатні місця Лондона |
I have been to London. I have done many interesting things |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180 |
||||||
61. |
Мої враження від подорожі |
запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам |
Have you ever been...? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 181 |
Ex. 4, 5, p. 183 |
|
Ex. 1, p. 181 |
|||||
62. |
Мій улюблений вид транспору |
|
|
|
|
|
|
||||||
63. |
Мої враження від подорожі |
Have you visited the London Eye? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, 4, p. 184– 185 |
|
Ex. 1, p. 184 |
||||||
64. |
Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «ON THE MOVE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 2, 7–9, p. 186, 189 |
Ex. 6, p. 189 |
Ex. 3, 4, 5, p. 187– 189 |
||||||
65. |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
66. |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
67. |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
68. |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
69. |
Узагальнення вивченого. Вікторина |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
70. |
Урок-гра |
|
|
|
|
|
|
|
|||||