Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу на І семестр складено відповідно до чинної програми та підручника О. Карп'юк з тижневим навантаженням 2 години.

Перегляд файлу

                                                                                                    4 клас

Unit I

Getting  Ready  for  School!

Очікувані   результати  навчально – пізнавальної  діяльності  учнів   ( комунікативна  компетентність )

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Сприймання на  слух

Зорове  сприймання

Писемна  взаємодія

Усна  взаємодія  (діалог)

Онлайн  взаємодія

Писемне  продукування

Усне  продукування  (монолог)

Обсяг  прослуханого у  запису  матеріалу  (у межах)

Обсяг  одного  тексту  в  словах  ( у  межах )

 

Висловлення  кожного  у  репліках,  правильно  оформлення  у  мовному  відношенні  ( у межах )

 

Обсяг  письмового  повідомлення  у  словах ( у  межах ) 

 

п/п

 

Дата

Тематика  спілкування

Мовленнєві функції

 

Засоби  вираження

Мовний  інвентар

Комунікативні   уміння

Інтегровані   змістові  лінії

Лексика

 

Граматика

 

Зорове

сприймання

(читання)

Сприймання  на  слух

(аудіювання)

 

Усна  взаємодія (діалог)  Усне  продукування 

(монолог)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Писемне  продукування  (письмо)

 

Екологічна  безпека та сталий розвиток

Громадянська  відповідальність

Здоровя  і  безпека

Підприємливість  та   фінансова  грамотність

                                                      Unit I:  Getting  Ready  for  School!

1.

 

Давайте знайомитися

Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;

 

Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?

 

 

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

 

 

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2, 3, 4,  p. 4–5

 

 

Ex. 5,

 p. 5

2.

 

Давайте рахувати!

What is  your name? Who is this boy / girl? How old is he / she?

Numbers 1–100

 

 

Ex. 2,  p. 6

 

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

 

 

 

 

 

3.

 

Давай знайомитися Звідки ти родом?

запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання

What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail?

Colours, sounds, letters

 

 

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 4, p. 9

 

Ex. 3, 5,

p. 9

 

 

 

 

4.

 

Здрастуй, школо!

The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ...

Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under;

 

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,  p. 10, 12

Ex. 2–6,  p. 10–12

 

Ex. 5,

p. 11

 

 

 

 

5.

 

Готуємося до школи

How are you? Are you ready for school?

Verbs of movement, school things

 

 

Ex. 1,  p. 13

 

Ex. 2,  p. 13

 

Ex. 2–5,  p. 13–14

 

 

 

 

 

6.

 

Йдемо до магазину

School Bazaar

School things, food

 

Ex. 1,  p. 15

 

Ex. 2, 4,  p. 16–17

Ex. 3,  p. 16

Ex. 3, 

p. 16

 

 

 

 

7.

 

Моя шкільна

форма

 

 

 

What colour

is your school uniform? Where are you from?

School

things, food, colours

 

Ex. 1,  p.

 18

 

 

Ex. 2, 3,

 p. 18

 

Ex. 5,  p.

 19

Ex. 2, 3, 

 

p. 18

 

 

 

 

8.

 

Заняття розпочинаються

Are you going to study...?

School

subjects, 

Ex. 1,  p. 20

 

Ex. 2, 3,  p. 20–21

 

Ex. 4, 

p. 22

 

 

 

 

9.

 

Мій улюблений предмет

 

I like Maths

School

subjects

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

Ex. 2, 

p. 23

 

 

 

 

10.

 

Чим ти займаєшся у вівторок?

 

We do sums in Maths. We have a test on Maths

 

Prepositions

 

 

 

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Ex. 1, 

p. 25

 

 

 

 

11.

 

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

English primary school

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

 

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Ex. 1, 

p. 27

 

 

 

 

12.

 

Мій розпорядок дня. Годинник

What time is it? It’s half past two

Time words

 

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

 

 

 

 

 

13.

 

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school»

 

Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу

Закріплення лексичних одиниць за темою

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 1,  p. 32

 

Ex. 3,  p. 33

 

Ex. 4,  p. 33

 

Ex. 2, 

p. 32

 

 

 

 

Unit II:  Free   Time

 

 

 

 

14.

 

Мої друзі та їхні захоплення

 Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди);

What is your favourite toy / sport?

Sport activities

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Ex. 3, 

p. 35

Ex. 5

p. 37

 

 

 

 

15.

 

Розпорядок дня. Годинник

 

What is your favourite part of the day? I like evening best

Morning,  afternoon,  evening

Ex. 2,  p. 39

 

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Ex. 6, 

p. 43

Ex. 5

p. 42

 

 

 

 

16.

 

У вільний час я люблю...

 

I always / often / sometimes / never...

Always, often, sometimes, never

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Ex. 3, 

p. 45

Ex. 4

p. 45

 

 

 

 

17.

 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї

Are you good at ...?

 

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Ex. 2, 

p. 46

 

 

 

 

18.

 

У парку розваг

 

I’m riding a bike

 

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan

Ex. 1, 2,  p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Ex. 4, 

p. 51

 

 

 

 

19.

 

Я люблю відпочивати у парку

 

 

Is he riding a bike now?

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 52

 

Ex. 2, 3,  p. 52–53

 

Ex. 4, 

p. 54

 

 

 

 

20.

 

Давай грати у комп’ютерні ігри

Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

Ex. 3,  p. 56

 

Ex. 4, 

p. 56

 

 

 

 

21.

 

Чим ти зараз займаєшся?

What is Bill doing? What are you doing?

 

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4,  p. 58–59

 

Ex. 5, 

p. 59

 

 

 

 

22.

 

Мої улюблені фільми

What film can you see...?

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 60

Ex. 2, 4,  p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

 

 

 

 

 

23.

 

Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Free time»

Revision

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 64

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3, 

p. 64

 

 

 

 

Unit III:  Let’s  Celebrate!

 

 

 

 

24.

 

Готуємо разом

Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо;

What shall I do? Will you help?

Food, go shopping

 

 

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Ex. 4, 

p. 68

 

 

 

 

25.

 

У магазині

What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like?

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

 

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4,  p. 69–70

 

Ex. 5, 

p. 71

 

 

 

 

26.

 

Готуємося до свята

How many ...? How much ...?

Food, fruit and vegetables

 

 

 

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Ex. 2, 

p. 72

 

 

 

 

27.

 

У нас свято!

 

I don’t like ... He doesn’t like ....

 

Food

 

Ex. 1,  p. 75

Ex. 2,  p. 75

Ex. 4, 6,  p. 76, 78

 

Ex. 5, 

p. 77

 

 

 

 

28.

 

У магазині іграшок

Can I have this postcard?

Toys

 

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Ex. 4, 

p. 81

 

 

 

 

29.

 

    Контроль

   аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

    Контроль

     письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

    Контроль

    говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 вересня 2018
Переглядів
1931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку