Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу на І семестр складено відповідно до чинної програми та підручника О. Карп'юк з тижневим навантаженням 2 години.
4 клас
Unit I Getting Ready for School! |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів ( комунікативна компетентність ) |
||||||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
Обсяг одного тексту в словах ( у межах ) |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлення у мовному відношенні ( у межах ) |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах ( у межах ) |
|
|||||||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог)
|
Писемне продукування (письмо)
|
||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||||
Unit I: Getting Ready for School! |
|||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Давайте знайомитися |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;
|
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
The ABC, numbers 1–10, personal pronouns
|
|
Ex. 1, p. 4
|
Ex. 2, 3, 4, p. 4–5
|
|
Ex. 5, p. 5 |
|||||||||||||||
2. |
|
Давайте рахувати! |
What is your name? Who is this boy / girl? How old is he / she? |
Numbers 1–100 |
|
Ex. 2, p. 6
|
Ex. 1, p. 6
|
Ex. 5–6, p. 7 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
3. |
|
Давай знайомитися Звідки ти родом? |
запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання |
What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail? |
Colours, sounds, letters
|
|
Ex. 1, p. 8 |
|
Ex. 4, p. 9
|
Ex. 3, 5, p. 9 |
|
|
|
|
|||||||||||
4. |
|
Здрастуй, школо! |
The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ... |
Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; |
|
Ex. 1, p. 10 |
Ex. 2, 7, p. 10, 12 |
Ex. 2–6, p. 10–12
|
Ex. 5, p. 11 |
|
|
|
|
||||||||||||
5. |
|
Готуємося до школи |
How are you? Are you ready for school? |
Verbs of movement, school things
|
|
Ex. 1, p. 13
|
Ex. 2, p. 13
|
Ex. 2–5, p. 13–14 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
6. |
|
Йдемо до магазину |
School Bazaar |
School things, food |
|
Ex. 1, p. 15
|
Ex. 2, 4, p. 16–17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 3, p. 16 |
|
|
|
|
||||||||||||
7. |
|
Моя шкільна форма
|
|
What colour is your school uniform? Where are you from? |
School things, food, colours |
|
Ex. 1, p. 18
|
Ex. 2, 3, p. 18
|
Ex. 5, p. 19 |
Ex. 2, 3,
p. 18 |
|
|
|
|
|||||||||||
8. |
|
Заняття розпочинаються |
Are you going to study...? |
School |
subjects, |
Ex. 1, p. 20
|
Ex. 2, 3, p. 20–21 |
|
Ex. 4, p. 22 |
|
|
|
|
||||||||||||
9. |
|
Мій улюблений предмет |
|
I like Maths |
School |
subjects |
Ex. 1, p. 23
|
Ex. 3, 4, 5, p. 24 |
Ex. 6, p. 24 |
Ex. 2, p. 23 |
|
|
|
|
|||||||||||
10. |
|
Чим ти займаєшся у вівторок? |
|
We do sums in Maths. We have a test on Maths
|
Prepositions
|
|
Ex. 1, p. 25
|
Ex. 2, 3, p. 25–26 |
Ex. 5, p. 26
|
Ex. 1, p. 25 |
|
|
|
|
|||||||||||
11. |
|
Як вчаться мої однолітки в Англії
|
English primary school |
Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team |
|
Ex. 1, p. 27
|
Ex. 4, p. 28
|
Ex. 3, p. 28
|
Ex. 1, p. 27 |
|
|
|
|
||||||||||||
12. |
|
Мій розпорядок дня. Годинник |
What time is it? It’s half past two |
Time words |
|
Ex. 2, p. 30
|
Ex. 1, 4, p. 30–31 |
Ex. 3, 5, p. 31 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
13. |
|
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Getting ready for school»
|
Узагальнення вивченого лексикограматичного матеріалу |
Закріплення лексичних одиниць за темою Ex. 1, p. 32 |
|
Ex. 1, p. 32
|
Ex. 3, p. 33
|
Ex. 4, p. 33
|
Ex. 2, p. 32 |
|
|
|
|
||||||||||||
Unit II: Free Time |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
14. |
|
Мої друзі та їхні захоплення |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); |
What is your favourite toy / sport? |
Sport activities |
Ex. 1, p. 34
|
Ex. 4, 6, 7, p. 36–38 |
Ex. 5, p. 37
|
Ex. 3, p. 35 |
Ex. 5 p. 37 |
|
|
|
|
|||||||||||
15. |
|
Розпорядок дня. Годинник |
|
What is your favourite part of the day? I like evening best |
Morning, afternoon, evening |
Ex. 2, p. 39
|
Ex. 3, p. 41
|
Ex. 5, p. 42
|
Ex. 6, p. 43 |
Ex. 5 p. 42 |
|
|
|
|
|||||||||||
16. |
|
У вільний час я люблю... |
|
I always / often / sometimes / never... |
Always, often, sometimes, never |
Ex. 2, p. 44
|
Ex. 1, 3, p. 44–45 |
Ex. 4, p. 45
|
Ex. 3, p. 45 |
Ex. 4 p. 45 |
|
|
|
|
|||||||||||
17. |
|
Мої захоплення та захоплення моїх друзів |
запитувати про відчуття/ самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї |
Are you good at ...? |
|
Hobbies |
Ex. 2, p. 46
|
Ex. 3, 4, p. 47–48
|
Ex. 5, p. 48
|
Ex. 2, p. 46 |
|
|
|
|
|||||||||||
18. |
|
У парку розваг |
|
I’m riding a bike |
|
A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan |
Ex. 1, 2, p. 49–50
|
Ex. 3, p. 51 |
|
Ex. 4, p. 51 |
|
|
|
|
|||||||||||
19. |
|
Я люблю відпочивати у парку
|
Is he riding a bike now? |
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 52
|
Ex. 2, 3, p. 52–53 |
|
Ex. 4, p. 54 |
|
|
|
|
||||||||||||
20. |
|
Давай грати у комп’ютерні ігри |
Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like |
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 55
|
Ex. 2, p. 55 |
Ex. 3, p. 56
|
Ex. 4, p. 56 |
|
|
|
|
||||||||||||
21. |
|
Чим ти зараз займаєшся? |
What is Bill doing? What are you doing?
|
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 57
|
Ex. 3, 4, p. 58–59 |
|
Ex. 5, p. 59 |
|
|
|
|
||||||||||||
22. |
|
Мої улюблені фільми |
What film can you see...? |
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 60 |
Ex. 2, 4, p. 61, 63 |
Ex. 3, p. 62 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
23. |
|
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «Free time» |
Revision |
|
Revise the words |
Ex. 1, p. 64
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 65
|
Ex. 3, p. 64 |
|
|
|
|
||||||||||||
Unit III: Let’s Celebrate! |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
24. |
|
Готуємо разом |
Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо; |
What shall I do? Will you help? |
Food, go shopping
|
|
Ex. 1, p. 66
|
Ex. 2, p. 66
|
Ex. 3, p. 67
|
Ex. 4, p. 68 |
|
|
|
|
|||||||||||
25. |
|
У магазині |
What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like? |
A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food |
|
Ex. 1, p. 69 |
Ex. 2, 3, 4, p. 69–70 |
|
Ex. 5, p. 71 |
|
|
|
|
||||||||||||
26. |
|
Готуємося до свята |
How many ...? How much ...? |
Food, fruit and vegetables
|
|
Ex. 1, 6 p. 72, 74 |
Ex. 3, p. 73 |
|
Ex. 2, p. 72 |
|
|
|
|
||||||||||||
27. |
|
У нас свято!
|
I don’t like ... He doesn’t like ....
|
Food |
|
Ex. 1, p. 75 |
Ex. 2, p. 75 |
Ex. 4, 6, p. 76, 78
|
Ex. 5, p. 77 |
|
|
|
|
||||||||||||
28. |
|
У магазині іграшок |
Can I have this postcard? |
Toys |
|
Ex. 1, 3, p. 79–80 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 2, p. 79 |
Ex. 4, p. 81 |
|
|
|
|
||||||||||||
29. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
30. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
31. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
32. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
33. |
|
Узагальнення знань учнів з теми «Let’s celebrate» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||