Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником О. Карпюк. Англійська мова: Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (6-й рік навчання) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2014. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.
№ |
Дата |
Вид роботи |
Тематика ситуативного спілкуваня |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
|
Лексика |
Граматика |
1*, 2*, 3*, 4* |
||||
І семестр |
||||||
Я, моя сім’я і друзі. |
||||||
1. |
|
Вступ. Знайомство з підручником. Повторення вивченого, введення в атмосферу іншомовного мовлення, актуалізація мовних та мовленнєвих компетенцій. |
Знову до школи |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «there is/ there are» |
2. Вказує на важливість здобуття знань. |
2. |
|
Повторення вивченого. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Режим дня школяра |
Вирази класного вжитку (ст..9) |
|
3. Пояснює необхідність дотримання режиму дня. |
3. |
|
Повторення вивченого. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Наші друзі |
Activity, relative, cuddly, similar |
|
2. Розповідає про соціальну взаємодію з друзями. |
4. |
|
Повторення вивченого. Навчальне аудіювання з опорою на текст. Робота з текстом. |
Уподобання та хобі друзів. |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Питальні речення have got – has got |
3. Виявляє розуміння комп'ютерної залежності як негативного явища |
5. |
|
Повторення вивченого. Теперішні часи. Тренувальні вправи з граматики. |
Як виглядає твій друг? |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Present Simple, Present Continuos |
4. Розповідає про використання кишенькових грошей |
6. |
|
Повторення вивченого. Теперішні часи. Тренувальні вправи з граматики. |
Характер мого друга |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Present Simple, Present Continuos |
3. Пов'язує вибір одягу з погодними умовами. |
7. |
|
Розвиток навичок письма. Опис свого характеру. |
Риси характеру |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності
|
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Висловлює адекватну самооцінку. |
8. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Моя сім’я |
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
Присвійний відмінок |
2. Розповідає про родинні зв'язки. |
9. |
|
Навчальне аудіювання. |
Звичайнісінька сім’я |
|
Присвійний відмінок |
|
10. |
|
Введення нових ЛО, усне мовлення. Утворення прислівників. |
Зовнішність членів родини |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Прислівник |
2. Диференціює позитивні та негативні якості характеру. |
11. |
|
Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Розповідь про сім’ю |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності.
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
12. |
|
Розвиток навичок письма. Розповідь про свою сім'ю |
Як виглядають члени твоєї родини? |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності. |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Розповідає про себе та виявляє толерантне ставлення до однокласників. |
13. |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Зовнішність членів родини. |
Повторення ЛО теми |
Закріплення граматичного матеріалу |
|
14. |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Про себе та про друзів. |
Повторення актуальної лексики |
Закріплення граматичного матеріалу |
|
Шкільне життя. |
||||||
15. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. |
Що вивчають на різних уроках |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science, ст.. 49 |
is, are, have got, has got |
2. Демонструє розуміння значимості різних шкільних предметів. |
16. |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Модальні дієслова. Тренувальні вправи. |
Різні види шкіл |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності. |
Модальні дієслова |
2. Порівнює різні види шкіл. 3. Розповідає про правила поведінки у школі. |
17. |
|
Навчальне аудіювання. Тренувальні вправи. |
Шкільні предмети |
ст..55. |
Модальні дієслова |
2. Аргументує значення володіння англійською мовою у сучасному світі. |
18. |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Навчальне аудіювання. |
Розклад уроків |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності. |
Модальні дієслова |
3. Складає розклад уроків
|
19. |
|
Введення нових ЛО. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Майбутня професія та необхідні навички. |
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Називає навички необхідні для здобуття майбутньої професії. |
20. |
|
Розвиток навичок письма. Складання правил поведінки у школі. |
Шкільні правила |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності. |
Модальні дієслова |
3. Розповідає про правила поведінки у школі. |
Спорт. |
||||||
21. |
|
Усне мовлення. Введення нових ЛО. Читання та робота з текстом. |
Командні види спорту. |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
go, play, do з назвами видів спорту. |
2. Визначає власні спортивні уподобання. |
22. |
|
Навчальне аудіювання, тренувальні вправи |
Види спорту |
ст.. 70, 71 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Диференціює безпечні та екстремальні види спорту. |
23. |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Спортивні ігри |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Питальні речення. Сполучники |
3. Пояснює вплив регулярних тренувань на здоров'я та самодисципліну. |
24. |
|
Усне мовлення |
Спортивні правила. |
ст.. 76 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Наводить приклади правил безпеки у спорті. |
25. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
26. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
27. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
28. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
29. |
|
Письмо: створення брошури. |
Спорт в Україні |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Називає відомих укр.. спортсменів. |
30. |
|
Повторення та систематизація. Усне мовлення. Виконання лексико-граматичних вправ. |
Вивчення англійської мови. |
Закріплення ЛО теми |
Закріплення граматичних структур. |
2. Усвідомлює анг. мову як мову міжнаціонального спілкування. |
31. |
|
Повторення та систематизація. Виконання лексико-граматичних вправ |
Спорт у моєму житті. |
game - sport |
Закріплення граматичних структур. |
2. Визначає власні спортивні уподобання. |
32. |
|
Повторення граматики |
Спорт |
Закріплення ЛО теми |
Сполучники |
|
Харчування |
||||||
33 |
|
Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. |
Продукти харчування |
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
Вираження родового відмінку іменника |
|
34 |
|
Введення ЛО теми. Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Здорове харчування |
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Вираження родового відмінку іменника |
3. Диференціює корисні та шкідливі продукти харчування |
35 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання. Злічувальні та незлічувальні іменники (much, many) |
Солодощі |
boiled, fried, habit, takeaway, weight, do shopping, to put on weight, to lose weight, to eat out |
Злічувальні та незлічувальні іменники (much, many) |
3. Розуміє наслідки надмірного вживання нездорової їжі |
36 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи. Структури Would/wouldn’t |
Улюблені страви |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Злічувальні та незлічувальні іменники (much, many). Структури Would/wouldn’t |
2. Виражає власні вподобання щодо продуктів харчування. |
37 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи. Позначення дії в майбутньому |
Улюблені страви |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Позначення дії в майбутньому: shall, will, be going to |
2. Виражає власні наміри щодо харчування |
38 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
Їжа і напої |
впр.3, ст.106 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Виражає власні вподобання щодо продуктів харчування. |
39 |
|
Розвиток навичок письма: розповідь про харчові звички. |
Харчові звички. |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Аналізує вплив харчових звичок на здоров'я людини |
Покупки |
||||||
40 |
|
Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. |
Магазини та товари |
впр. 1, ст. 110, впр. 3, ст. 111 |
Вираження родового відмінку іменника |
2. Орієнтується у різновидах магазинів за призначенням |
41 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Покупки в Британії |
Cash, cashier, cheap, goods, price, sale, self-service, size, trolley, ready-made |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
4. Надає пропозиції вигідних покупок |
42 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання |
Найвідоміші магазини Британії |
Ex.3, p. 118 Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
Форми to be у теперішньому часі |
4. Обговорює ціну, орієнтується в грошових одиницях Британії |
43 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи. Усне мовлення |
Шопінг. |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Часи дієслів, ступені порівняння прикметників та прислівників |
4. Розподіляє кошти на необхідні товари |
44 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. Діалог з продавцем. |
Покупки в Лондоні |
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Вираження родового відмінку іменника |
4. Порівнює ціни на товари |
45 |
|
Розвиток навичок письма: написання рекламної листівки про магазини у рідному місті |
Магазини у моєму місті |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Описує торгівельну інфраструктуру міста |
46 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Покупки |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Злічувальні та незлічувальні іменники (much, many, is, are) |
4. Складає список покупок |
47 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Ввічливість в сфері торгівлі у Великобританії |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
4. Складає список покупок |
Подорож |
||||||
48 |
|
Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. |
Транспортні засоби |
Ex.1-2, p. 142-143 |
Фразові дієслова |
2. Орієнтується в різних видах транспорту |
49 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Подорожування. |
ст. 145 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Розповідає про правила поведінки в аеропорту та під час подорожей |
50 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
В аеропорту |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
3. Розповідає про правила поведінки в аеропорту та під час подорожей |
51 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання. Усне мовлення. |
Переваги і недоліки різних видів транспорту |
впр. 1, ст. 148 |
enough, too |
2. Визначає переваги і недоліки різних видів транспорту |
52 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Подорожі |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Прислівники yet, already, never, ever, recently, lately. |
|
53 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Подорожі |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Часи дієслів. |
|
54 |
|
Введення ЛО теми. Усне мовлення. |
На вокзалі |
ст. 154 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
4. Веде діалог щодо купівлі квитків |
55 |
|
Розвиток навичок письма: порівняння різних видів транспорту |
Переваги і недоліки різних видів транспорту |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Визначає переваги і недоліки різних видів транспорту |
Україна. Велика Британія. |
||||||
56 |
|
Введення ЛО теми. Умовно-комунікативні лексичні вправи. |
Країни світу |
впр.1, ст.157 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
57 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Визначні місця Лондону |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Орієнтується у культурних надбаннях Британії |
58 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Визначні місця Києва, Каїру та Мехіко |
ст.164 |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
2. Розповідає про визначні місця Києва |
59 |
|
Введення ЛО теми. Навчальне аудіювання |
Визначні місця Британії та світу |
ст.167. |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
60 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи. Означений артикль з власними назвами |
Навколо світу |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Означений артикль з власними назвами |
|
61 |
|
Розвиток граматичних навичок, тренувальні вправи |
Навколо світу |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Означений артикль з власними назвами |
|
62 |
|
Усне діалогічне мовлення |
Подорожі |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
63 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
64 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
65 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
66 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
67 |
|
Розвиток навичок читання, робота з текстом. Тренувальні вправи. |
Тур по Україні |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Складає краєзнавчу подорож Україною |
68 |
|
Розвиток навичок письма: написання інформаційноїлистівки |
Міста світу |
Активація ЛО теми під час практичної мовленнєвої діяльності |
Активація граматичних навичок під час мовленнєвої діяльності |
1. Описує улюблене місто |
69 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Україна |
Закріплення ЛО теми |
Закріплення граматичних структур. |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
70 |
|
Виконання тренувальних вправ на закріплення лексико-граматичного матеріалу теми. |
Великобританія |
Закріплення ЛО теми |
Закріплення граматичних структур. |
2. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
|
|
|
|
|
1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.
2* - Громадянська відповідальність.
3* - Здоров'я і безпека.
4* - Підприємливість та фінансова грамотність.