2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу

Про матеріал
за підручником On Screen A2 на ІІ семестр 5 годин на тиждень містить Соціокультурні/Соціолінгвістичні компетенції та змістові лінії
Перегляд файлу

 7 КЛАС

Дата

 

Ключові компетентності(Соціокультурні/Загальнонавчвльні)

Тема

Підтема

                 Змістові лінії

 

 

Лексичний матеріал

 

Зорове сприймання

(Читання)

Сприймання на слух

(Аудіювання )

Усна взаємодія

(Мовлення)

Писемне продук-ування

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Граматич- ний

матеріал

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

Кіно і театр

79

 

 

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
іноземної мови

Відвідування театру. Опрацювання нового лексичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛО теми

The Present Perfect Tense Types of Questions

Впр.2, с.104

Впр.2, с.104

Впр.1, с.104

 

Впр.5, с.105

 

80

 

 

 

Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства

Похід до театру. Розвиток аудіювання і читання

 

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури.

 

 

 

 

ЛО теми

Wh-questions

 

 

Впр.3, с.105

Впр.4, с.105

 

 

81

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Елементи інтер`єру театру. Виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛО теми

Present , past continious

Впр.3, с.107

Впр.1, с.106

Впр.4, с.108

 

 

82

 

 

Повага до багатства і розмаїття культур

Вистави та їхня постановка. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

ЛО теми

Article

 

Впр.3, с.109

Впр.1, с.108

Впр.2, с.109

Впр.4, с.110

 

 

83

 

 

Спілкування
іноземними мовами

Жанри кіно. Активізація лексики в усному мовленні

 

 

 

 

жанри

Article

Впр.2, с.110

 

Впр.1, с.110

 

 

 

84

 

 

Комунікабельність та ініціативність

Похід до кінотеатру. Розвиток діалогічного мовлення

 

 

 

 

Час, місце зустрічі

Типи запитань

 

 

Впр.4, с.110

 

 

85

 

 

Формулювати власну позицію

Відвідування кінотеатру. Розвиток усного мовлення

 

 

 

Обговорює
можливості
замовлення
квитків онлайн.

ЛО теми

 

Впр.6, с.113

Впр.1, с.111

 

Впр.4, с.112

Впр.5, с.112

 

86

 

 

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

Фільми, їхні жанри. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement

So/ neither do I

Впр.3, с.114

Впр.2, с.114

Впр.1, с.114

Впр.5, с.115

 

 

87

 

 

Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і
судження щодо творів мистецтва

Відгук на переглянутий фільмє Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.116

 

 

 

 

 

88

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Театри. Виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

 

 

An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition

 

Впр.3, с.117

Впр.1, с.116

Впр.5, с.117

 

 

89

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Похід до театру. Розвиток навичок читання

 

 

 

Обговорює
можливості
замовлення
квитків онлайн.

dead, the competive spirit, blood

 article

 

 

Впр.3, с.118

 

 

 

90

 

 

Презентувати себе і створювати тексти ( письмово)
іноземною мовою

Враження від перегляду вистави. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.118

Впр.1, с.118

 

 

91

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

"Легенда про веселку" Інсценізація. Читання у ролях

 

 

 

 

Ex.5 p.47

Past Continuous

Ex.1,2 p.50

Ex.2 p.46

Ex.1,8 p.46

Ex.2,3,4 p.46

Ex.9 p.47 summary

 

92

 

 

Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і
судження щодо творів мистецтва

Театральна постановка.

Розвиток усного мовлення

 

 

 

 

Ex.6 p.47

WB ex.1 p.26

WB ex.3 p.28

Ex.7 p.47

Ex.7 p.47

Ex.10 p.47 notes for the presentation

 

93

 

 

Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і
судження щодо творів мистецтва

Почуття і враження від вистави або фільму. Розвиток навичок письма

 

 

 

 

Ex.9 p.49

Adverbs of Manner Ex.9,10 p.51

Ex.10 p.49

Ex.11 p.49

WB ex.6 p.25

Ex.11 p.49

 

94

 

 

Організовувати свій час і навчальний простір

Досвід відвідування театру.

 Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

WB ex.4 p.29

WB ex.7,8 p.27

Ex.1,2 p.54

Ex.4 p.54 tell about the frightening experience you had

WB ex.1,2,3 p.29

Ex.3 p.54

 

95

 

 

Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства

Відео -урок "Шекспірівський театр"

 

 

 

 

 

Дидактичні завдання

Дидактичні завдання

 

Дидактичні завдання

 

 

96

 

 

Бути креативним

Проєктна робота "Мій улюблений фільм"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Кіно і театр. Виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

Ex.4 p.55

WB ex.4,5 p.97

Ex.3 p.55

Ex.1,5,7 p.55 act out dialogues

Ex.1,2 p.55

Write the news headlines to ex.2,7 p.66

 

98

 

 

Подолання власних мовних бар’єрів

Театр у нашому житті. Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

 

Ex.5,6 p.53

WB ex.9,10,11 p.27

Ex.2 p.52

Ex.1,7 p.52 summary of the text

Ex.2,3,4 p.52

Ex.8 p.53

 

99

 

 

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

Виконання тестових завдань з теми "Кіно і театр"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Велика Британія

100

 

 

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
іноземної мови.

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

 

 

Презентувати себе і створювати тексти

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

 Лондон, активізація лексиних одиниць у мовленні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.124

Впр.2, с.123

Впр.1, с.122

Впр3 с.123

Впр.5, с.124

 

101

 

 

Основні пам`ятки історії та культури Лондона,розвиток навичок читання

 

Порівнює типові
для різних
культур вербальні
та невербальні
норми поведінки

 

 

 

 

Впр.2, с.126

 

Впр.4, с.128

Впр.1, с.126

 

 

 

102

 

 

Іст Енд та Вест Енд, розвиток навичок письма

 

 Описує види екотуризму

 

 

 

 

 

Впр.3, с.127

 

Впр.5, с.129

 

 

103

 

 

Центр Лондона, розвиток навичок усного мовлення

 

 

 

 

Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments

 

Впр.2, с.130

 

 

 

 

 

104

 

 

 

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

Трафальгарська площа.Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

a fabulous collection, monarchs

pronouns

Впр.4, с.131

 

Впр.6, с.132

 

 

105

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Архітектурна спадщина,

розвиток навичок усного та діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.133

 

Впр.3, с.134

Впр.1, с.132

 

 

106

 

 

Повага до багатства і розмаїття культур

Музеї Лондона. Відео-урок

 

 

 

 

 

 

Дидактичні завданняя

Ex.8 p.53

 

 

 

107

 

 

Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні
традиції різних народів

Визначні пам’ятки

Лондона.

Розвиток навичок письма

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.135

 

Впр.5, с.138

 

 

108

 

 

Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і
судження щодо творів мистецтва

Визначні пам’ятки Лондона: статуя адміралу Нельсону. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

Ex.1a,5,6 p.64

Modals Ex.1 p.68

Ex.9 p.65

Ex.1b,4 p.64

Ex.2,3p.64

Ex.1a p.64

 

109

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Визначні місця Лондона, розвиток граматичних навичок

 

Демонструє
розуміння
цінності
культурного
розмаїття та
потреби жити
разом у мирі.

 

 

 

Presenr perfect, simple

Впр.4, с.138

Впр.5, с.138

 

Впр.1, с.136

Впр.3, с.137

 

110

 

 

Критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел

Велика Британія: Лондон, Белфаст, Едінбург, Кардіф. Опрацювання текстів

 

Розпитує про
правила
поведінки в
європейських
столицях.

 

 

 

 

Ex.7,8 p.65

Ex.2,3 p.68

Ex.5 p.72

Ex.10,11 p.65

Ex.11 p.67

Ex.11 p.65

 

111

 

 

Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства

Символи Британії. Розвиток аудіювання

 

 

 

 

WB ex.3,4 p.34

WB ex.4,5 p.36

WB ex.1 p.38

WB ex.2 p.34

WB ex.1 p.34

WB p.34 write the rules of the game

 

112

 

 

Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і
судження щодо творів мистецтва

Легенди про героїв-кельтів. Розвиток читання і говоріння

 

 

 

 

Ex.5,6,7 p.71

Ex.4,5 p.68

Ex.1,2 p.70

Ex.1,4 pp.70-71

Ex.2,3 pp.70-71

Ex.8 p.71 write the questions

 

113

 

 

Комунікабельність та ініціативність

Лондонська пожежа. Розвиток читання і аудіювання.

 

 

 

 

Ex.1 p.66

WB ex.1,2 p.35

WB ex.7 p.37

Ex.9 p.71

Ex.11 p.71 compare and contrast

WB ex.1,3 p.39

Ex.10 p.71 write an email

 

114

 

 

Бути наполегливим

Культурна спадщина Великої Британії. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

WB VB4 ex.1,2,3

WB ex.1,2 p.100

Ex.1,2 p.72

WB VB4 ex.2b,4 WB ex.4 p.39 act out similar dialogue

WB ex.4 p.39 Ex.1,2 p.80

Ex.2a p.72 make notes

WB ex.3 p.100

 

115

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

Столиця Англії. Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

Ex.2 p.66

WB ex.3 p.35

WB ex.12,13 p.101

Ex. 2b p.73

Ex.3,4 p.73 act out dialogues

Ex.1,2a p.73

WB VB4 ex.4 write about your favourite sport

 

116

 

 

Подолання власних мовних бар’єрів

Архітектура Лондона. Активізація лексики в усному мовленні

 

 

 

 

WB ex.4 p.35 Ex.4 p.66

WB ex.14 p.101

WB ex.2 p.38 Ex.3 p.81

Ex.5b p.66 act out dialogues

Ex.5a p.66

Ex.5 p.69 giving advice 

 

117

 

 

Бути креативним

Проєктна робота:леп-бук "Подорож Лондоном"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

118

 

 

Повага до багатства і розмаїття культур

Визначні місця Британії. Відео-урок

 

 

 

 

 

 

 

Дидактичні завдання

 

 

 

119

 

 

Організовувати свій час і навчальний простір

Лодон. Виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

Ex.1 p.76

WB ex.15 p.101

Ex.2 p.76

Ex.5 p.76

Ex.2,3,4 p.76

Ex.6 p76 write the questions, collect information

 

120

 

 

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

Виконання тестових

завдань з теми "Велика Британія"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Україна

121

 

 

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

Київ в мініатюрі, ак-тивізація лексичних одиниць

 

Порівнює Київ з
іншими
європейськими
столицями.

 

 

To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings

 

Впр.3, с.143

Впр.4, с.143

 

Впр.1, с.142

Впр.2, с.142

Впр.6, с.144

 

122

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

Визначні місця Києва, розвиток навичок усного продукування

Пропонує заходи
щодо покращення
екологічної
ситуації в Києві

 

 

 

Boast, attraction, contains, frescoes

 

Впр.2, с.145

Впр.3, с.146

Впр.2, с.145

Впр.1, с.144

Впр.4, с.146

 

 

123

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

 

 

 

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

 

Ініціювати усну, писемну взаємодію
іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої
проблеми

Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом.

 

 

 

Робить
повідомлення про
основні пам’ятки
історії та культури
Києва.

 

 

 

 

Впр.5, с.148

 

 

Впр.2, с.148

Впр.3, с.148

 

 

 

124

 

 

Старовинний Київ: Поділ, розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.148

Впр.7, с.149

Впр.1, с.147

 

125

 

 

Серце столиці – Хрещатик, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення

 

Складає перелік
правил поведінки
під час екскурсії.

 

 

Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy

 

Впр.2, с.151

 

Впр.4, с.152

Впр.1, с.150

 

Впр.5, с.152

 

126

 

 

Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні
традиції різних народів

Хрещатик

Розвиток вміння зорового сприйняття

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.152

 

Впр.3, с.151

 

 

127

 

 

Критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел

Майдан Незалежності, розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 

Впр.2, с.153

Впр.2, с.153

Впр.1, с.153

Впр.3, с.154

 

Впр.4, с.155

Впр.5, с.155

 

128

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Київ та Лондон, розвиток

граматичних навичок

 

Демонструє
розуміння
цінності
культурного
розмаїття та
потреби жити
разом у мирі.

 

 

 

Past simple

Впр.5, с.158

 

Впр.6, с.155

Впр.1, с.156

 

 

129

 

 

Формулювати власну позицію

Україна,Київ

 

 

Запитує
про/пояснює
правила безпеки
пересування по
Києву.

 

 

 

 

 

Впр.3, с.156

Впр.2, с.156

 

 

Розвиток навичок читання

130

 

 

Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих
проблем

Україна: Київ, узагальнення вивченого матеріалу Розвиток навичок аудіювання

 

Обговорює
питання, пов’язані
із збереженням
навколишнього
середовища у
своєму регіоні та
державі

 

 

 

Ex. 5 p.73

To-infinitive/-ing

Ex.7,8,9 p.69

Ex. 5 p.73

WB ex.3,4 p.38

Ex.6 p.76

Ex. 5 p.73

Ex. 6,7 p.73

 

131

 

 

Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності

Видатні українці. Розвиток навичок письма

 

 

 

 

Ex.6a p.67

WB ex.5 p.35

Countable/uncountable

WB ex.1,2,3 p.36

 

Ex.3,4 p.72

Ex.7 p.67 mini dialogues

SB p.77

WB ex.2 p.39

Decide on a shopping list for a party

 

132

 

 

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

Історія Києва. Розвиток читання і аудіювання

 

 

 

 

Ex.8 p.67

WB ex.6,7 p.35

WB ex.8,9,10,11 p.37

Ex.9 p.67

Talk about the healthy diet

Ex.10 p.67

Ex.12 p.67 write the recipe for a healthy dish

 

133

 

 

Ініціювати усну взаємодію
іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої
проблеми

Музеї Києва. Розвиток діалогічного мовлення

 

 

 

 

WB ex.4 p.40

WB ex.3,5 p.40

 

WB ex.6 p.40 discuss in pairs

WB ex.1,2 p.40

WB ex.7 p.40

 

134

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Поділ. Опрацювання тексту

Складає перелік
місць для екотуризму у своєму
регіоні.

 

.

 

Ex.4,6p.74-75

Ex.3, 5p.74-75

Ex.8 p.75

Ex.6 p.75

Ex.1,2 p.74

Ex.9 p.75 write an email

 

135

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Вулиці Києва. Розвиток граматичних навичок

 

Обговорює
громадянську
позицію та власні
погляди на
різноманітні
соціальні
проблеми своєї
країни та
світового
простору.

 

 

Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81

 

 

Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81

 

Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81

 

136

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Пісня про Києв. Розучування пісні, вірша

 

 

 

 

 

Skills. Speaking, Reading, Listening.WB pp.42-43

 

 

Skills. Speaking, Reading, Listening.WB pp.42-43

 

 

137

 

 

Усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для
підвищення власного добробуту

Торгівельні центри та сучасні будівлі. Активізація лексики у говорінні

 

 

 

 

Ex.5,6 p.82-83

Present Perfect

Ex.1 p.86

Ex.2 p.82

Ex.1,4,7 p.82 compare the festivals

Ex.2,3 p.82

Ex.7 p.83 make notes under the headings

 

138

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

Столиця України. Розвиток монологічного мовлення

 

 

 

 

Ex.1,2 p.4

Past Participle

Ex.2,3 p.86

Ex.4 p.85

Ex.3b,4a p.84-85

Ex.3a p.84

Ex.4a p.85 make notes

WB ex.1 p.102

 

139

 

 

Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства

Відео-урок "Україна"

 

 

 

 

ie-Book  Video lesson

 

ie-Book  Video lesson

 

 

 

 

140

 

 

Бути креативним

Проєктна робота "Улюблене місце у Києві"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

141

 

 

Відповідальність за результати навчально-пізнавальної
діяльності

Виконання тестових завдань з теми "Україна"

 

Шкільне життя

142

 

 

Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
іноземної мови

Шкільне життя, активізація лексичних одиниць

 

 

 

 

 

 

Впр.3, с.163

 

Впр.6, с.165

Впр.1, с.162

 

 

 

143

 

 

Подолання власних мовних бар’єрів

Позакласні заходи. Ровзиток навичок говоріння

 

Обговорює участь
у шкільних
екологічних
заходах

 

 

 

 

 

Впр.5, с.164

 

Впр.4, с.164

 

 

144

 

 

Комунікабельність та ініціативність

Шкільні традиції, розвиток навчиок аудіювання та усного мовлення

 

Демонструє
розуміння
потреби
працювати разом

 

 

 

 

Впр.4, с.167

Впр.2, с.166

Впр.1, с.166

Впр.6, с.168

Впр.5, с.167

 

145

 

 

Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та
об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Соціальні проекти,

розвиток навичок усного мовлення

 

Свідчить на
користь
необхідності
толерантного
ставлення до
людей з
особливими
навчальними
потребами.

 

 

 

 

Впр.4, с.170

 

 

Впр.1, с.169

 

Впр.6, с.171

 

146

 

 

Формулювати власну позицію

Організація свята у класі, розвиток навичок усного мовлення

 

Обговорює
шкільні правила.

 

 

 

 

Впр.5, с.171

 

Впр.2, с.169

 

 

 

147

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

День іменинника у класі,

розвиток навичок усного мовлення

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.173

 

Впр.1, с.172

 

Впр.6, с.174

 

148

 

 

Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
з різних джерел та критично оцінювати її

Позашкільна діяльність, розвиток граматичних навичок

 

Пропонує
варіанти участі
школи/класу в
житті громади

 

 

 

Irregular verbs

Впр.3, с.176

 

Впр.1, с.175

 

 

 

 

149

 

 

Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
мови відповідно до власного стилю навчання

Шкільне життя,

розвиток навичок аудіювання

 

 

Впорядковує
власний робочий
день з
дотриманням
здорового
способу життя.

 

 

 

 

 

Впр.4, с.176

 

 

150

 

 

Організовувати свій час і навчальний простір

Шкільний театр. Робота з текстом

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5, с.174

 

 

 

151

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Розваги у школі.

Розвиток усного продукування

 

У спілкуванні
дотримується
толерантності та
принципу «no
hate speech»
(мова проти
ненависті – з
англ.).

 

 

 

Present simple

 

 

Впр.2, с.176

 

 

152

 

 

Створювати тексти (усно і письмово)
іноземною мовою

Улюблений позакласний захід. Розвиток письмового продукування

 

 

 

 

WB ex.2,3 p.44 ex.1,2 p.45

Just/yet/already/since

Ex.5 p.86  WB ex1,2,3p.46

WB ex.3 p.48

WB ex.1 p.44 compare two events

C & D

WB ex.1 p.44

WB ex.2b p.45

Ex.4 p.86

 

153

 

 

Ставлення до викликів як до нових можливостей

Шкільні свята. Виконання лексико-граматичних вправ

 

 

 

 

WB ex.3,4 p.45

Present Perfect vs Past Simple        Ex.6,7 p.87

Ex.6 p.90

Talk about the events you attended during winter vacations

WB ex.7,8 p.47

Make notes for short presentations

 

154

 

 

Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною
мовою

Відео-урок "Битва хорів"

 

 

 

 

Вивчені пісні

 

 

 

 

 

 

155

 

 

Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та
об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Подорож класом. Розвиток діалогічного мовлення

 

 

 

 

Ex.6 p.85

Ex.2 p.91

WB ex.5 p.46

Ex.1 p.91

Ex.6 p.85 Ex.3,4 p.91

act out dialogues

Ex.7 p.85 Ex.1 p.91

Ex.7 p.85 write an announcement to the school event

 

156

 

 

Комунікабельність та ініціативність

Анкетування однокласників. Розвиток письма і говоріння

 

 

 

 

Ex.8 p.85

WB ex.5 p.45

WB ex.4,5 p.103

Ex.9 p.85

Ex.10 p.85

WB ex.3,4 p.49

Ex.10 p.85

 

157

 

 

Ставлення до викликів як до нових можливостей

Свята і традиції нашого класу. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

WB VB ex.1,2,3

Ex.8,9 p.87

Ex.1,5 p.90

Ex.6 p.91 act out dialogues

WB ex.2 p.49 Ex.5 p.91

Ex.6 p.91 write questions for the dialogue

 

158

 

 

Сміливість у спілкуванні іноземною мовою

Квест "Як добре ти знаєш

свою школу?"

 

 

 

 

Ex.3 p.94

Ex.11 p.87

Ex. 1 p.94

Ex.4,5 p.94

Ex.1,2 p.94

Ex.5 p.94

 

159

 

 

Подолання власних мовних бар’єрів

Літературне чаювання. Розвиток читання і говоріння

 

Дискутує довкола
питань про свою
роль і місце у
сучасному
мультилінгвальному та
полікультурному
середовищі.

 

 

Ex.3 p.89

WB ex.7 p.103

Ex.1 p.88

Ex.1,5 pp.88-89

Ex.1,2 p.88

Make the list of traditional things for each festival p.88

 

160

 

 

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

161

 

 

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

162

 

 

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

163

 

 

Внутрішня мотивація та впевненість в успіху

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

164

 

 

Бути креативним

Проєктна робота: організація свят у школі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

165

 

 

Подолання власних мовних бар’єрів

Шкільна екскурсія. Спілкування англійською у громадських місцях

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

166

 

 

Ставлення до викликів як до нових можливостей

Майбутні літні канікули. Складання порад для гарного відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

167

 

 

Відкритість до інновацій

Узагальнення вивченого матеріалу за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Gorevaya Irina
Додано
11 березня 2020
Переглядів
3550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку