7 КЛАС
№ |
Дата |
|
Ключові компетентності(Соціокультурні/Загальнонавчвльні) |
Тема Підтема |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Сприймання на слух (Аудіювання ) |
Усна взаємодія (Мовлення) |
Писемне продук-ування |
Примітка |
||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров”я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматич- ний матеріал |
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||||||
79 |
|
|
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення |
Відвідування театру. Опрацювання нового лексичного матеріалу |
|
|
|
|
ЛО теми |
The Present Perfect Tense Types of Questions |
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104
|
Впр.5, с.105 |
|
|||||||||||||
80 |
|
|
Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства |
Похід до театру. Розвиток аудіювання і читання |
|
Пояснює правила |
|
|
ЛО теми |
Wh-questions |
|
|
Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
|
|
|||||||||||||
81 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Елементи інтер`єру театру. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
ЛО теми |
Present , past continious |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.4, с.108 |
|
|
|||||||||||||
82 |
|
|
Повага до багатства і розмаїття культур |
Вистави та їхня постановка. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
ЛО теми |
Article |
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
|
|||||||||||||
83 |
|
|
Спілкування |
Жанри кіно. Активізація лексики в усному мовленні |
|
|
|
|
жанри |
Article |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110
|
|
|
|||||||||||||
84 |
|
|
Комунікабельність та ініціативність |
Похід до кінотеатру. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Час, місце зустрічі |
Типи запитань |
|
|
Впр.4, с.110 |
|
|
|||||||||||||
85 |
|
|
Формулювати власну позицію |
Відвідування кінотеатру. Розвиток усного мовлення |
|
|
|
Обговорює |
ЛО теми |
|
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111
|
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
|
|||||||||||||
86 |
|
|
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення |
Фільми, їхні жанри. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement |
So/ neither do I |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
|
|||||||||||||
87 |
|
|
Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і |
Відгук на переглянутий фільмє Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.116
|
|
|
|
|
|||||||||||||
88 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Театри. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
|
Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.5, с.117 |
|
|
|||||||||||||
89 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Похід до театру. Розвиток навичок читання |
|
|
|
Обговорює |
dead, the competive spirit, blood |
article |
|
|
Впр.3, с.118
|
|
|
|||||||||||||
90 |
|
|
Презентувати себе і створювати тексти ( письмово) |
Враження від перегляду вистави. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118
|
|
|||||||||||||
91 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
"Легенда про веселку" Інсценізація. Читання у ролях |
|
|
|
|
Ex.5 p.47 |
Past Continuous Ex.1,2 p.50 |
Ex.2 p.46 |
Ex.1,8 p.46 |
Ex.2,3,4 p.46 |
Ex.9 p.47 summary |
|
|||||||||||||
92 |
|
|
Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і |
Театральна постановка. Розвиток усного мовлення |
|
|
|
|
Ex.6 p.47 |
WB ex.1 p.26 |
WB ex.3 p.28 |
Ex.7 p.47 |
Ex.7 p.47 |
Ex.10 p.47 notes for the presentation |
|
|||||||||||||
93 |
|
|
Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і |
Почуття і враження від вистави або фільму. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Ex.9 p.49 |
Adverbs of Manner Ex.9,10 p.51 |
Ex.10 p.49 |
Ex.11 p.49 |
WB ex.6 p.25 |
Ex.11 p.49 |
|
|||||||||||||
94 |
|
|
Організовувати свій час і навчальний простір |
Досвід відвідування театру. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
WB ex.4 p.29 |
WB ex.7,8 p.27 |
Ex.1,2 p.54 |
Ex.4 p.54 tell about the frightening experience you had |
WB ex.1,2,3 p.29 |
Ex.3 p.54 |
|
|||||||||||||
95 |
|
|
Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства |
Відео -урок "Шекспірівський театр" |
|
|
|
|
|
Дидактичні завдання |
Дидактичні завдання |
|
Дидактичні завдання |
|
|
|||||||||||||
96 |
|
|
Бути креативним |
Проєктна робота "Мій улюблений фільм" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
97 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Кіно і театр. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
Ex.4 p.55 |
WB ex.4,5 p.97 |
Ex.3 p.55 |
Ex.1,5,7 p.55 act out dialogues |
Ex.1,2 p.55 |
Write the news headlines to ex.2,7 p.66 |
|
|||||||||||||
98 |
|
|
Подолання власних мовних бар’єрів |
Театр у нашому житті. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
|
Ex.5,6 p.53 |
WB ex.9,10,11 p.27 |
Ex.2 p.52 |
Ex.1,7 p.52 summary of the text |
Ex.2,3,4 p.52 |
Ex.8 p.53 |
|
|||||||||||||
99 |
|
|
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
Виконання тестових завдань з теми "Кіно і театр" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Велика Британія |
|||||||||||||||||||||||||
100 |
|
|
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення
Презентувати себе і створювати тексти
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Лондон, активізація лексиних одиниць у мовленні |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
|
|||||||||||||
101 |
|
|
Основні пам`ятки історії та культури Лондона,розвиток навичок читання |
|
Порівнює типові |
|
|
|
|
Впр.2, с.126
|
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126
|
|
|
||||||||||||||
102 |
|
|
Іст Енд та Вест Енд, розвиток навичок письма |
Описує види екотуризму |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.127 |
|
Впр.5, с.129 |
|
|
||||||||||||||
103 |
|
|
Центр Лондона, розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
|
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments |
|
Впр.2, с.130
|
|
|
|
|
||||||||||||||
104 |
|
|
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
Трафальгарська площа.Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
a fabulous collection, monarchs |
pronouns |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.6, с.132 |
|
|
|||||||||||||
105 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Архітектурна спадщина, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.133
|
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
|
|||||||||||||
106 |
|
|
Повага до багатства і розмаїття культур |
Музеї Лондона. Відео-урок |
|
|
|
|
|
|
Дидактичні завданняя |
Ex.8 p.53 |
|
|
|
|||||||||||||
107 |
|
|
Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні |
Визначні пам’ятки Лондона. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.135 |
|
Впр.5, с.138 |
|
|
|||||||||||||
108 |
|
|
Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і |
Визначні пам’ятки Лондона: статуя адміралу Нельсону. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
Ex.1a,5,6 p.64 |
Modals Ex.1 p.68 |
Ex.9 p.65 |
Ex.1b,4 p.64 |
Ex.2,3p.64 |
Ex.1a p.64 |
|
|||||||||||||
109 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Визначні місця Лондона, розвиток граматичних навичок |
|
Демонструє |
|
|
|
Presenr perfect, simple |
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.3, с.137 |
|
|||||||||||||
110 |
|
|
Критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел |
Велика Британія: Лондон, Белфаст, Едінбург, Кардіф. Опрацювання текстів |
|
Розпитує про |
|
|
Ex.7,8 p.65 |
Ex.2,3 p.68 |
Ex.5 p.72 |
Ex.10,11 p.65 |
Ex.11 p.67 |
Ex.11 p.65 |
|
|||||||||||||
111 |
|
|
Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства |
Символи Британії. Розвиток аудіювання |
|
|
|
|
WB ex.3,4 p.34 |
WB ex.4,5 p.36 |
WB ex.1 p.38 |
WB ex.2 p.34 |
WB ex.1 p.34 |
WB p.34 write the rules of the game |
|
|||||||||||||
112 |
|
|
Висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і |
Легенди про героїв-кельтів. Розвиток читання і говоріння |
|
|
|
|
Ex.5,6,7 p.71 |
Ex.4,5 p.68 |
Ex.1,2 p.70 |
Ex.1,4 pp.70-71 |
Ex.2,3 pp.70-71 |
Ex.8 p.71 write the questions |
|
|||||||||||||
113 |
|
|
Комунікабельність та ініціативність |
Лондонська пожежа. Розвиток читання і аудіювання. |
|
|
|
|
Ex.1 p.66 WB ex.1,2 p.35 |
WB ex.7 p.37 |
Ex.9 p.71 |
Ex.11 p.71 compare and contrast |
WB ex.1,3 p.39 |
Ex.10 p.71 write an email |
|
|||||||||||||
114 |
|
|
Бути наполегливим |
Культурна спадщина Великої Британії. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
WB VB4 ex.1,2,3 |
WB ex.1,2 p.100 |
Ex.1,2 p.72 |
WB VB4 ex.2b,4 WB ex.4 p.39 act out similar dialogue |
WB ex.4 p.39 Ex.1,2 p.80 |
Ex.2a p.72 make notes WB ex.3 p.100 |
|
|||||||||||||
115 |
|
|
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Столиця Англії. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
Визначає |
Ex.2 p.66 WB ex.3 p.35 |
WB ex.12,13 p.101 |
Ex. 2b p.73 |
Ex.3,4 p.73 act out dialogues |
Ex.1,2a p.73 |
WB VB4 ex.4 write about your favourite sport |
|
|||||||||||||
116 |
|
|
Подолання власних мовних бар’єрів |
Архітектура Лондона. Активізація лексики в усному мовленні |
|
|
|
|
WB ex.4 p.35 Ex.4 p.66 |
WB ex.14 p.101 |
WB ex.2 p.38 Ex.3 p.81 |
Ex.5b p.66 act out dialogues |
Ex.5a p.66 |
Ex.5 p.69 giving advice |
|
|||||||||||||
117 |
|
|
Бути креативним |
Проєктна робота:леп-бук "Подорож Лондоном" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
118 |
|
|
Повага до багатства і розмаїття культур |
Визначні місця Британії. Відео-урок |
|
|
|
|
|
|
|
Дидактичні завдання |
|
|
|
|||||||||||||
119 |
|
|
Організовувати свій час і навчальний простір |
Лодон. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
Ex.1 p.76 |
WB ex.15 p.101 |
Ex.2 p.76 |
Ex.5 p.76 |
Ex.2,3,4 p.76 |
Ex.6 p76 write the questions, collect information |
|
|||||||||||||
120 |
|
|
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
Виконання тестових завдань з теми "Велика Британія" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Україна |
|||||||||||||||||||||||||
121 |
|
|
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення |
Київ в мініатюрі, ак-тивізація лексичних одиниць |
|
Порівнює Київ з |
|
|
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
|
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
|
|||||||||||||
122 |
|
|
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Визначні місця Києва, розвиток навичок усного продукування |
Пропонує заходи |
|
|
|
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
|
|||||||||||||
123 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою
Ініціювати усну, писемну взаємодію |
Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом. |
|
Робить |
|
|
|
|
Впр.5, с.148
|
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148
|
|
|
|||||||||||||
124 |
|
|
Старовинний Київ: Поділ, розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
|
||||||||||||||
125 |
|
|
Серце столиці – Хрещатик, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
|
Складає перелік |
|
|
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Впр.2, с.151
|
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150
|
Впр.5, с.152 |
|
||||||||||||||
126 |
|
|
Порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні |
Хрещатик Розвиток вміння зорового сприйняття |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.152 |
|
Впр.3, с.151 |
|
|
|||||||||||||
127 |
|
|
Критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел |
Майдан Незалежності, розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154
|
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
|
|||||||||||||
128 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Київ та Лондон, розвиток граматичних навичок |
|
Демонструє |
|
|
|
Past simple |
Впр.5, с.158 |
|
Впр.6, с.155 |
Впр.1, с.156
|
|
|||||||||||||
129 |
|
|
Формулювати власну позицію |
Україна,Київ |
|
|
Запитує |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.156 |
Впр.2, с.156
|
|
|||||||||||||
Розвиток навичок читання |
||||||||||||||||||||||||||||
130 |
|
|
Дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих |
Україна: Київ, узагальнення вивченого матеріалу Розвиток навичок аудіювання
|
Обговорює |
|
|
|
Ex. 5 p.73 |
To-infinitive/-ing Ex.7,8,9 p.69 |
Ex. 5 p.73 |
WB ex.3,4 p.38 |
Ex.6 p.76 Ex. 5 p.73 |
Ex. 6,7 p.73 |
|
|||||||||||||
131 |
|
|
Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності |
Видатні українці. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
Ex.6a p.67 WB ex.5 p.35 |
Countable/uncountable WB ex.1,2,3 p.36
|
Ex.3,4 p.72 |
Ex.7 p.67 mini dialogues |
SB p.77 WB ex.2 p.39 |
Decide on a shopping list for a party |
|
|||||||||||||
132 |
|
|
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення |
Історія Києва. Розвиток читання і аудіювання |
|
|
|
|
Ex.8 p.67 WB ex.6,7 p.35 |
WB ex.8,9,10,11 p.37 |
Ex.9 p.67 |
Talk about the healthy diet |
Ex.10 p.67 |
Ex.12 p.67 write the recipe for a healthy dish |
|
|||||||||||||
133 |
|
|
Ініціювати усну взаємодію |
Музеї Києва. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
WB ex.4 p.40 |
WB ex.3,5 p.40 |
|
WB ex.6 p.40 discuss in pairs |
WB ex.1,2 p.40 |
WB ex.7 p.40 |
|
|||||||||||||
134 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Поділ. Опрацювання тексту |
Складає перелік |
|
. |
|
Ex.4,6p.74-75 |
Ex.3, 5p.74-75 |
Ex.8 p.75 |
Ex.6 p.75 |
Ex.1,2 p.74 |
Ex.9 p.75 write an email |
|
|||||||||||||
135 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Вулиці Києва. Розвиток граматичних навичок |
|
Обговорює |
|
|
Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81 |
|
|
Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81 |
|
Skills. Reading, Listening, Writing pp.78-81 |
|
|||||||||||||
136 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Пісня про Києв. Розучування пісні, вірша |
|
|
|
|
|
Skills. Speaking, Reading, Listening.WB pp.42-43 |
|
|
Skills. Speaking, Reading, Listening.WB pp.42-43 |
|
|
|||||||||||||
137 |
|
|
Усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для |
Торгівельні центри та сучасні будівлі. Активізація лексики у говорінні |
|
|
|
|
Ex.5,6 p.82-83 |
Present Perfect Ex.1 p.86 |
Ex.2 p.82 |
Ex.1,4,7 p.82 compare the festivals |
Ex.2,3 p.82 |
Ex.7 p.83 make notes under the headings |
|
|||||||||||||
138 |
|
|
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Столиця України. Розвиток монологічного мовлення |
|
|
|
|
Ex.1,2 p.4 |
Past Participle Ex.2,3 p.86 |
Ex.4 p.85 |
Ex.3b,4a p.84-85 |
Ex.3a p.84 |
Ex.4a p.85 make notes WB ex.1 p.102 |
|
|||||||||||||
139 |
|
|
Усвідомлення цінності культури для людини і суспільства |
Відео-урок "Україна" |
|
|
|
|
ie-Book Video lesson |
|
ie-Book Video lesson |
|
|
|
|
|||||||||||||
140 |
|
|
Бути креативним |
Проєктна робота "Улюблене місце у Києві" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
141 |
|
|
Відповідальність за результати навчально-пізнавальної |
Виконання тестових завдань з теми "Україна" |
|
|||||||||||||||||||||||
Шкільне життя |
||||||||||||||||||||||||||||
142 |
|
|
Визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення |
Шкільне життя, активізація лексичних одиниць |
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.163
|
Впр.6, с.165 |
Впр.1, с.162
|
|
|
|||||||||||||
143 |
|
|
Подолання власних мовних бар’єрів |
Позакласні заходи. Ровзиток навичок говоріння
|
Обговорює участь |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.164 |
|
Впр.4, с.164 |
|
|
|||||||||||||
144 |
|
|
Комунікабельність та ініціативність |
Шкільні традиції, розвиток навчиок аудіювання та усного мовлення |
|
Демонструє |
|
|
|
|
Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
|
|||||||||||||
145 |
|
|
Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та |
Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення |
|
Свідчить на |
|
|
|
|
Впр.4, с.170
|
|
Впр.1, с.169
|
Впр.6, с.171 |
|
|||||||||||||
146 |
|
|
Формулювати власну позицію |
Організація свята у класі, розвиток навичок усного мовлення |
|
Обговорює |
|
|
|
|
Впр.5, с.171 |
|
Впр.2, с.169
|
|
|
|||||||||||||
147 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
День іменинника у класі, розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172
|
Впр.6, с.174 |
|
|||||||||||||
148 |
|
|
Самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію |
Позашкільна діяльність, розвиток граматичних навичок |
|
Пропонує |
|
|
|
Irregular verbs |
Впр.3, с.176 |
|
Впр.1, с.175
|
|
|
|||||||||||||
149 |
|
|
Використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення |
Шкільне життя, розвиток навичок аудіювання |
|
|
Впорядковує |
|
|
|
|
|
Впр.4, с.176 |
|
|
|||||||||||||
150 |
|
|
Організовувати свій час і навчальний простір |
Шкільний театр. Робота з текстом |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.174 |
|
|
|
|||||||||||||
151 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Розваги у школі. Розвиток усного продукування |
|
У спілкуванні |
|
|
|
Present simple |
|
|
Впр.2, с.176 |
|
|
|||||||||||||
152 |
|
|
Створювати тексти (усно і письмово) |
Улюблений позакласний захід. Розвиток письмового продукування |
|
|
|
|
WB ex.2,3 p.44 ex.1,2 p.45 |
Just/yet/already/since Ex.5 p.86 WB ex1,2,3p.46 |
WB ex.3 p.48 |
WB ex.1 p.44 compare two events C & D |
WB ex.1 p.44 |
WB ex.2b p.45 Ex.4 p.86 |
|
|||||||||||||
153 |
|
|
Ставлення до викликів як до нових можливостей |
Шкільні свята. Виконання лексико-граматичних вправ |
|
|
|
|
WB ex.3,4 p.45 |
Present Perfect vs Past Simple Ex.6,7 p.87 |
Ex.6 p.90 |
Talk about the events you attended during winter vacations |
WB ex.7,8 p.47 |
Make notes for short presentations |
|
|||||||||||||
154 |
|
|
Співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною |
Відео-урок "Битва хорів" |
|
|
|
|
Вивчені пісні |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
155 |
|
|
Генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та |
Подорож класом. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Ex.6 p.85 Ex.2 p.91 |
WB ex.5 p.46 |
Ex.1 p.91 |
Ex.6 p.85 Ex.3,4 p.91 act out dialogues |
Ex.7 p.85 Ex.1 p.91 |
Ex.7 p.85 write an announcement to the school event |
|
|||||||||||||
156 |
|
|
Комунікабельність та ініціативність |
Анкетування однокласників. Розвиток письма і говоріння |
|
|
|
|
Ex.8 p.85 WB ex.5 p.45 |
WB ex.4,5 p.103 |
Ex.9 p.85 |
Ex.10 p.85 |
WB ex.3,4 p.49 |
Ex.10 p.85 |
|
|||||||||||||
157 |
|
|
Ставлення до викликів як до нових можливостей |
Свята і традиції нашого класу. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
WB VB ex.1,2,3 |
Ex.8,9 p.87 |
Ex.1,5 p.90 |
Ex.6 p.91 act out dialogues |
WB ex.2 p.49 Ex.5 p.91 |
Ex.6 p.91 write questions for the dialogue |
|
|||||||||||||
158 |
|
|
Сміливість у спілкуванні іноземною мовою |
Квест "Як добре ти знаєш свою школу?" |
|
|
|
|
Ex.3 p.94 |
Ex.11 p.87 |
Ex. 1 p.94 |
Ex.4,5 p.94 |
Ex.1,2 p.94 |
Ex.5 p.94 |
|
|||||||||||||
159 |
|
|
Подолання власних мовних бар’єрів |
Літературне чаювання. Розвиток читання і говоріння |
|
Дискутує довкола |
|
|
Ex.3 p.89 |
WB ex.7 p.103 |
Ex.1 p.88 |
Ex.1,5 pp.88-89 |
Ex.1,2 p.88 |
Make the list of traditional things for each festival p.88 |
|
|||||||||||||
160 |
|
|
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
161 |
|
|
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
162 |
|
|
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
163 |
|
|
Внутрішня мотивація та впевненість в успіху |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
164 |
|
|
Бути креативним |
Проєктна робота: організація свят у школі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
165 |
|
|
Подолання власних мовних бар’єрів |
Шкільна екскурсія. Спілкування англійською у громадських місцях |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
166 |
|
|
Ставлення до викликів як до нових можливостей |
Майбутні літні канікули. Складання порад для гарного відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
167 |
|
|
Відкритість до інновацій |
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||