Календарно- тематичне планування з англійської мови для 7 класу до підручника "Англійська мова" (7-й рік навчання), Карпюк О.Д. (Видавництво: Астон) на 2 семестр
7 клас ( 2 години) II семестр |
|||||||||||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тема уроку
|
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання
|
Примітки |
|||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність
|
||||||||||||||||||
Тема: Спорт від А до Я |
|
|
|||||||||||||||||||||
34. |
|
Спорт це весело |
с.92 |
|
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|
|
Написати про види спорту, які відвідуєте |
|
|||||||||||||
35.
|
|
Олімпійські ігри |
с.97 |
|
|
|
|
|
Впр.6, с.97 |
|
|||||||||||||
36. |
|
Ти займаєшся спортом, чи не так? |
|
Впр.1, с.98 |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом |
|
Впр.5, с.100 |
|
|||||||||||||
37. |
|
Відвідування спортивного клубу. |
С.101 |
|
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
Написати про мій улюблений вид спорту.
|
||||||||||||||
38. |
|
Чи спорт завжди весело? |
Впр.4, с.102 |
|
|
|
|
|
Написати правила спорту |
||||||||||||||
39. |
|
Чому ми любимо спорт? |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.107
|
||||||||||||||
40 |
|
Підсумковий урок по темі: Спорт від А до Я |
Самостійна робота. |
Впр.1, с.108 |
|
||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||||||||||
Тема: Медицина. Здоровий спосіб життя. |
|||||||||||||||||||||||
41 |
|
Лікар! Лікар! |
Впр.1, с.108 |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.110 |
|
|||||||||||||
42 |
|
Сервіси здоров’я |
с.113 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
Впр.5, с.114 |
||||||||||||||
43 |
|
Щось трапилось зі мною |
p.113 |
Впр.1, с.115 |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
|
Впр.7, с.119 |
||||||||||||||
44 |
|
У лікаря |
|
|
|
|
|
|
Впр.5, с.120 |
||||||||||||||
45 |
|
Бути здоровим. |
|
|
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Впр.1,2, с.124 |
|
|||||||||||||
46 |
|
Поза школою |
Впр.1, с.125 |
Впр.9,с.130 |
|
|
|
|
Впр.5, с.127 |
|
|||||||||||||
47 |
|
Час для читання
|
|
|
|
|
|
|
Написати підсумок історії |
|
|||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7
|
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||||||||||
Тема: Час відпочинку |
|||||||||||||||||||||||
48 |
|
Захопи себе. |
С.138, 139 |
|
|
|
|
|
Впр.6, 7 с.139 |
|
|||||||||||||
49 |
|
Улюблені фільми. |
С.142 |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.142 |
|
|||||||||||||
50 |
|
Жанри кінофільмів. |
|
|
|
|
|
|
Впр.4 (частина2), с.145 |
|
|||||||||||||
51 |
|
Тобі подобаються кінофільми? |
|
С.199 |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Написати про улюблений кінофільм |
|
|||||||||||||
52 |
|
Ти любиш відвідувати кінотеатр? |
|
Впр.1, с.146 |
|
|
|
|
Впр.3, с.147 |
|
|||||||||||||
53 |
|
Відвідування театру. |
С.149 |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Написати про візит до театру |
||||||||||||||
54 |
|
Підсумковий урок по темі: Час відпочинку
|
Самостійна робота. |
Впр.1, с.152 |
|
||||||||||||||||||
Тематична
|
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||||||||||
Тема: Цікаві місця |
|||||||||||||||||||||||
55 |
|
Цікаві місця |
Впр.1, с.153 |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.154 |
|
|||||||||||||
56 |
|
Визначні місця Лондона. |
с.156 |
|
|
|
|
|
Знайти інформаціє про визначні місця Лондона |
. |
|||||||||||||
57 |
|
Визначні місця Києва. |
Впр.4, с.161 |
|
Описує види екотуризму |
|
|
|
Написати про своє улюблене місце |
|
|||||||||||||
58 |
|
Те, що можна побачити. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|
|
Впр.2, с.163 |
||||||||||||||
59 |
|
Минулі діяльності. |
|
Впр.1, с.165 Впр.3, с.166 Впр.3, с.166 |
|
|
|
|
Впр.4, с.166 |
||||||||||||||
60. |
|
Нові враження. |
|
|
|
|
|
|
Впр.1, с.171 |
|
|||||||||||||
61 |
|
Культурний Лондон. |
|
|
|
|
|
Визначає орієнтовану вартість перебування в країні виучуваної мови |
Впр.7, с.175 |
|
|||||||||||||
62 |
|
Ласкаво просимо до Канади |
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с.171 |
|
|||||||||||||
63 |
|
Підсумковий урок по темі: Цікаві місця
|
Самостійна робота. |
Повторити слова та граматику |
|
||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||||||||||
64 |
|
Контроль навичок письма |
|
Підготувати текст на одну із тем. |
|
||||||||||||||||||
65 |
|
Контроль навичок читання |
|
Повторити вивчену граматику, ЛО |
|
||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
Підготувати текст на одну із тем. |
|
||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
Скласти 10 запитань |
|
||||||||||||||||||
68 |
|
Час для читання |
|
|
|
|
|
|
Впр.6, с.182 |
|
|||||||||||||
69 |
|
Урок узагальнення знань |
Повторення лексики. |
Повторити вивчену граматику |
|
Складання діалогів. |
|
|
Повторити вивчену граматику, ЛО |
|
|||||||||||||