Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу на І семестр складено відповідно до чинної програми за підручником О.Карп'юк з тижневим навантаженням 2 години
Сьомий клас
Unit I In and out of school |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів ( комунікативна компетентність ) |
||||||||||||||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемне продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) |
Обсяг одного тексту в словах ( у межах ) |
|
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлення у мовному відношенні ( у межах ) |
|
Обсяг письмового повідомлення у словах ( у межах ) |
|
|||||||||||||||
№ п/п
|
Дата |
Тематика спілкування |
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
Лексика
|
Граматика
|
Зорове сприймання (читання) |
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог)
|
Писемне продукування (письмо)
|
||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
Unit 1. In and out of school |
||||||||||||||||||
1 |
|
В школі. Формування нав. вжив. н.л.о. |
|
library, a locker, a science lab, stuff |
A canteen, a gym, a headmaster, a |
|
Ex. 2, p. 9 |
School life |
Ex. 3, p. 9 |
Completing the sentences |
|
|
|
|
||||
2 |
|
Шкільна діяльність. Формування навичок вживання н.л.о. |
Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology |
|
An activity, an aid, a facility, Biology, |
There is / are |
Ex. 4, p. 12 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 1, p. 10 |
Sentences about school activities |
||||||||
3 |
|
Школа для нас. Формування навичок вживання н.л.о. |
|
spacious, to mean, to be close to, to show around |
Boarding school, fair, shabby, |
|
Ex. 2, p. 14. Ex. 3, p. 14. Summerhill School |
Ex. 1, p. 13 |
Do you enjoy studying? |
Making up sentences |
||||||||
4 |
|
Обов’язок і не обхід. Вдосконалення граматичних навичок |
|
|
|
Must, have to, need |
Ex. 4, p. 17 |
|
|
Ex. 1, p. 16 |
||||||||
5 |
|
Шкільні правела. Вдоск. навичок усного мовлення |
|
|
|
Must, have to, need |
Ex. 2, p. 19 |
|
Ex. 1, p. 18. Ex. 3, p. 20 |
Ex. 4, p. 20 |
||||||||
6 |
|
Опис місця. |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 21 |
|
Ex. 1, p. 21 |
Ex. 2, p. 21 |
||||||||
7 |
|
Після школи. Активізація лексичного матеріалу |
|
|
|
Suffix - er |
|
Timetable |
Ex. 2, p. 23 |
Ex. 3, p. 23 |
||||||||
8 |
|
Після шкільної діялності. Вдосконалення навичок читання й усного мовлення |
handy, to be keen on, to get together, to hang around, to join |
dangerous, online, safe, social, to be upset, to keep repeating smth |
An event, a member, to dream, to practice, to try out, |
|
Ex. 4, p. 24 |
A short story |
Ex. 5, p. 25 |
Writing about a club you would like to join |
||||||||
9 |
|
Зустріч онлайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
dangerous, online, safe, social, to be upset, to keep repeating smth |
|
Information, networking, safety, to download, to join, to post, |
Too/enough |
Ex. 3, 4, p. 27 |
Ex. 1, 2, p. 26 |
Ex. 3, 4, p. 27 |
Filling the gaps |
|
|
|
|
||||
10 |
|
Робота в інтернеті. Активізація мовного матеріалу |
|
to hang around, to join |
|
Enough/too much / too many + noun |
Ex. 2 , p. 29 |
|
The survay |
Ex. 1 , p. 29 |
||||||||
11 |
|
Гурткова робота. Активізація лексики. |
|
handy, to be keen on, to get together, |
School subjects. Numerals |
|
Ex. 2, p. 32 |
|
Ex. 3, p. 33. Ex. 4, p. 33 |
Ex. 1, p. 34 |
||||||||
12 |
|
Повторення. Удосконалення навичок письма, усного мовлення й читання |
About your hobby.
|
|
|
Must / have to |
Ex. 1, p. 35. Ex. 5, p. 36 |
|
Ex. 5, p. 36 |
Ex. 3, p. 35 |
||||||||
13 |
|
Час для читання. |
handy, to be keen on, to get together, |
School subjects. Numerals |
|
Enough/too much / too many + noun |
Ex. 7, p. 39. Ex. 9, p. 40 |
Ex. 6 (b), p. 38 |
Ex. 6 (a), p. 38. Ex. 8, p. 39 |
Completing the text |
|
|
|
|
||||
14 |
|
Зустріч онлайн. Удосконалення навичок аудіювання й усного мовлення |
|
handy, to be keen on, to get together, |
School subjects. Numerals |
|
Ex. 1, p. 42 |
|
Ex. 4, p. 23. Ex. 3, p. 43. Ex. 2, p. 43 |
Rearranging the sentences |
||||||||
Unit 2. At Home |
||||||||||||||||||
15 |
|
Виконання домашної роботи. Уведення лексичного матеріалу |
water the plants, do the laundry, fix things |
do the washing up, do the cooking, do the ironing, sweep the flooe, |
A mess, to pick up, to tidy, cozy, to get upset, |
|
Ex. 4, p. 49 |
Ex. 3, p. 49 |
Ex. 4, p. 49 Ex. 6, p. 50 |
Completing the sentences |
|
|
|
|
||||
16 |
|
Домашня робота. Удосконалення навичок аудіювання, усного мовлення й письма |
to pour, to prefer, to serve, to |
|
|
|
|
Completing the chart |
Answer the questions. Ex. 7, p. 50 |
Ex. 7, p. 50. Picture dictation |
||||||||
17 |
|
Домогосподарування Удоско. нав. усного мовлення й читаная |
|
to do householding duties |
То boil, to cut, to dry, to fry, do chores, |
|
Ex. 1, p. 52. Ex. 2, p. 54. Ex. 3, p. 57 |
Completing the chart |
|
Write about your day |
||||||||
18 |
|
Самостійність у дома. Удосконалення лексичний і граматичних навичок |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 55 |
Ex. 6, p. 56 |
Ex. 4, p. 55 |
|
|
|
|
|
||||
19 |
|
Домогосподарування. Активізація лексичного матеріалу |
|
an oven, electrical |
|
Somebody / something / somewhere |
|
Dialogue |
|
Picture dictation. Ex. 2, p. 58 |
||||||||
20 |
|
Обов’язок по дому. |
an improvement |
|
|
|
Ex. 3, p. 60 |
Completing the chart |
Ex. 1, p. 59. Ex. 2, p. 59 |
|
||||||||
21 |
|
Мій робочий день. Активізація лексичного матеріалу |
|
an oven, electrical |
An appliance, an improvement, |
|
Ex. 6, p. 62 |
Dialogue |
Ex. 7, p. 62 |
Ex. 1, p. 63 |
||||||||
22 |
|
Все про їжу. Удосконалення усного мовлення читання |
organic, protein, successful |
to increase, to repair, to smell, |
An acid, a carbohydrate, an immunity, zinc, |
|
Ex. 1 (b), p. 64. Ex. 3, p. 65 |
|
Ex. 1 (a), p. 64. Ex. 2, p. 65 |
|
||||||||
23 |
|
Улюблена страва. Активізація лексичного матеріалу |
oil, boil, chop, pour, cut, fry |
|
Peel, slice, mash, mix, |
|
Ex. 3, p. 70 |
|
About junk food |
Making up sentences. Ex. 2, p. 69 |
||||||||
24 |
|
Сервірування столу. Удоск. навичок аудіювання |
|
to lay the table |
A dish, a method, to set, to spread, |
|
Ex. 3, p. 72. Jigsaw reading |
Ex. 2, p. 72 |
Ex. 3, p. 72 |
Table manners |
||||||||
25 |
|
Удосконалення лексичних і граматичних навичок |
|
|
|
|
Ex. 2, p. 74 |
Newton’s Dinner |
Ex. 3, p. 75 |
|
|
|
|
|
||||
26 |
|
Повторення. Удосконалення навичок письма, усного мовлення й читання |
|
|
|
|
Ex. 3, p. 77. Ex. 4, p. 78 |
Ex. 1, p. 76 |
Ex. 5, p. 78 |
Ex. 2, p. 76. Writing a recipe |
||||||||
27 |
|
Час для читання. |
|
|
|
|
Ех. 1, р. 80. Ех. 3, р. 81 |
|
Ех. 1, р. 80. Ех. 2, р. 80 |
Writing about daily diet |
||||||||
28 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
29 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
30 |
|
Контроль говоріння.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
31 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
32 |
|
Узагальнююче повторення тематичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||