Календарно-тематичне планування
з англійської мови у 7 класі
за підручником А.Несвіт І семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Змістові лінії |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||
Повторення |
|||||||||
1 |
|
Знову до школи |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.2, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 Впр.6, с.6 |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
2 |
|
Літні канікули |
|
|
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
|
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. |
3 |
|
Новий шкільний рік |
Will I find…? Will I get on…? |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset |
Впр.2, с.10 |
|
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
Обговорює шкільні правила |
4 |
|
На уроці англійської мови |
I like it. I don`t like it |
|
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
5 |
|
Мої плани на рік |
|
|
|
|
Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
|
Аргументує плани на рік |
Я, моя сім’я та друзі |
|||||||||
6 |
|
Моя сім’я |
To like/don`t like doing smth |
|
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
|
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.3, с.13 Впр.4, с.13 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
7 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.13 Впр.4, с 14 |
|
8 |
|
Моя сім’я, людина, якою я захоплююся |
|
|
Впр.4, с.19 |
Впр.2, с.19 |
Впр.1, с.18
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
9 |
|
Відносини у родині |
|
|
|
|
Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
|
10 |
|
Моя сім’я |
Object pronouns, reflexive pronouns |
Get on well with, a lot of things in common |
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
|
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
|
11 |
|
Домашні обов’язки |
What do you usually do? |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.1, с.22 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
12 |
|
Допомога по господарству |
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
Впр.2, с.24 |
|
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25
|
|
|
13 |
|
Розподіл обов’язків у родині |
|
|
|
|
Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
Розподіляє домашню роботу |
14 |
|
Новий літній котедж |
Question tags |
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
|
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
15 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
Сімейні традиції та звичаї |
|
|
Впр.2, с.30 |
Впр.2, с.30 |
Впр.1, с.30
|
|
Порівнює сімейні традиції |
17 |
|
Улюблене свято моєї родини |
|
|
|
|
Впр.3, с.31 |
Впр.4, с.31 |
|
18 |
|
Великдень в Україні |
Question tags |
|
Впр.2, с.33 |
|
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
19 |
|
Виготовлення стінгазети. Проектна робота |
|
|
|
|
|
С 34 |
|
20 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
Їжа |
|||||||||
21 |
|
Продукти харчування |
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti jam |
|
Впр.2, с.39 |
|
Впр.1, с.38
|
|
22 |
|
Здорова їжа |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
23 |
|
Ланч |
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert |
Впр.2, с.40 Впр.3, с.41 |
|
|
Впр.1, с.40 Впр.4, с.41 Впр.5, с.41 |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
24 |
|
Наша кухня |
|
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
Впр.1, с.42 |
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
Обговорює облаштування кухні |
25 |
|
Кухонне обладнання |
|
|
|
|
Впр.4, с.43 |
Впр.3, с.43 |
|
26 |
|
Кухонне обладнання |
|
Впр.1, с.44 |
Впр.3, с.44 Впр.4, с.45 |
|
|
Впр.2, с.44
|
|
27 |
|
Що ти збираєшся готувати? |
|
|
Впр.5, с.45 |
|
|
Впр.6, с.45 |
Аргументує свій вибір |
28 |
|
Приготування їжі, сервіровка столу |
Making Suggestions |
|
Впр.3, с.47 |
|
|
Впр.1, с.46 Впр.2, с.47
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
29 |
|
Збираємося на пікнік |
|
|
|
|
|
Впр.4, 5с.48 |
Обговорює список продуктів |
30 |
|
На кухні з дідусем |
The Past perfect Tense |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Впр.2, с.49 Впр.3, с.49 |
|
|
Впр.1, с.49 Впр.5, с.50 |
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я |
31 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
Підсумкова робота |
|
Classmate, attachment, email address, website, look forward |
Впр.1, с.51 Впр.2, с.51 |
|
Впр.3, с.51 |
Впр.5, с.53 |
|
Здоров’я |
|||||||||
33 |
|
Здоров’я, як ти себе почуваєш? |
I feel fine. She looks happy. |
|
Впр.4, с.58 |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
|
Впр.3, с.57 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
34 |
|
Хвороби |
|
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee a pain in the elbow |
Впр.4, с.60 |
Впр.2, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
Розповідає про симптоми захворювань |
35 |
|
Хвороби |
How do you feel? |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
|
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
36 |
|
У лікаря |
|
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
Впр.3, с.64 |
Впр.1, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
Розповідає про симптоми захворювань |
37 |
|
Здоровий спосіб життя |
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Впр.2, с.66
|
Впр.1, с.65 |
Впр.4, с.67
|
Впр.5, с.67 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
38 |
|
Модальні дієслова |
|
|
Впр.3, с.66 |
|
Впр.4, с.67 |
Впр.5, с.67 |
|
39 |
|
Форми лікувальних засобів |
|
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Впр.3, с.69 |
Впр.2, с.68 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
Розповідає про форми лікувальних засобів |
40 |
|
Хвороби та їх лікування . |
What should I do? |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth |
Впр.2, с.70 |
Впр.1, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Впр.3, с.71 |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
41 |
|
Підсумкова робота |
|||||||
42 |
|
Контроль письма
|
|||||||
43 |
|
Контроль читання |
|||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|||||||
45 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||
46 |
|
Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Підсумковий урок |