КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Клас 8 Семестр 1
Підручник: Full Blast 3
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
завдання |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
||||||||
1 |
Знову до школи |
Аргументувати свою точку зору |
Поважно ставитись до співрозмовника |
|
|
|
|
SB p.6 ex.1 слова в словник |
|||
2 |
Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, pp. 5-6 Давай зустрінемося. Стиль життя зарубіжних однолітків |
Оцінювати події |
Розуміти та поважно ставитись до стилю життя зарубіжних однолітків |
To come along, to get hold of, to get smth, to be up to smth; How is it going? Etc. |
|
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення хобі |
WB, p. 4, ex. A, B, С |
|||
3 |
Module 1 Teen friends 1a Let’s meet up SB, p. 7 Давай зустрінемося. Present Simple vs Present Progressive |
Обмінюватись думками |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple vs Present Progressive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення планів |
WB, p. 5, ex. D. E |
|||
4 |
Module 1 Teen friends Розвиток граматичних навичок. Present Simple vs Present Progressive |
Обмінюватись думками |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple vs Present Progressive |
|
|
SB p.7 ex.4 підготувати діалог |
|||
5 |
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 8 Екстремальні види спорту. Опрацювання тексту |
Аргументувати свою точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Snowboarding, karate, aerobics, jogging, mountain biking, skisurfing etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 6, ex. A, B, С |
|||
6 |
Module 1 Teen friends 1b Try something more SB, p. 9 Спорт. Ступені порівняння прикметників та прислівників |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparison of adjectives and adverbs |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис вільного часу в письмовій формі |
WB, p. 7, ex. С, D. E |
|||
7 |
Module 1 Teen friends Розвиток граматичних навичок. Порівняльні звороти |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Comparison of adjectives and adverbs |
|
|
WB, p. 7, ex. E |
|||
8 |
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 10 Відчуй ритм. Стилі музики |
Висловлювати власні почуття |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Hip-hop, jazz, classical, dance, rock, pop |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Musical Youth’ та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення музики та музичних інструментів |
WB, p. 8, ex. A, B, С |
|||
9 |
Module 1 Teen friends 1c Feel the beating SB, p. 11 Розвиток граматичних навичок. Some/any/ no/every та їх похідні |
Представяти себе |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
To be a big fan of, to be interested in, can’t stand, to be fond of, to be into smth, etc. |
Some/any/no/every and their compounds |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (odd one out) |
|
WB, p. 9, ex. D. E |
|||
10 |
Module 1 Teen friends Розвиток навичок письма. Написання електронного листа другу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
|
Написання електронного листа |
Написати електрон. лист другу |
|||
11 |
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 12 У світі моди. Що ти знаєш про джинси? |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Baggy trousers, flared jeans, torn jeans, checked skirt, striped shirt, sparkly dress, spotted dress |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Jeans’ та виконання завдання (true/false) |
Проведення групового дослідження |
WB, p. 10, ex. A, B, С |
|||
12 |
Module 1 Teen friends 1d In fashion SB, p. 13 У світі моди. Past Simple |
Висловлювати власну точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в групах: обговорення одягу |
WB, p. 11, ex. D. E |
|||
13 |
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 14 Що значить бути справжнім другом? |
Надавати оцінку вчинкам |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Quick-tempered, bossy, confident, stubborn, selfish, outgoing, kind, easy-going |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групова дискусія: обговорення відносин з друзями |
WB, p. 12, ex. A, B |
|||
14 |
Module 1 Teen friends 1e Being a friend SB, p. 15 Опис друга. Вживан-ня сполучників |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using conjunctions (and/or/but/so/because) |
Читання тексту та виконання завдання |
Опис людини у письмовій формі |
WB, p. 12, ex. C |
|||
15 |
Module 1 Teen friends Round-up SB, p. 16 Розвиток граматичних навичок. Теперішні та минулі часи |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 13-14, ex. A, B, C, D |
|||
16 |
Module 1 Teen friends Round-up Розвиток навичок читання. Опрацюван-ня тексту |
|
|
|
|
|
|
WB, pp. 13-14, ex. E, F, G |
|||
17 |
Узагальнення лек-сичного та грама-тичного матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
SB p.18 ex.1 слова в словник |
|||
18 |
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, pp. 17-18 Визначні місця світу. Розвиток навичок читання |
Обмінюватись думками |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якої вивчається |
Amazing, pyramid, skyscraper, tower, bell, distance, jungle, waterfall, to stretch |
|
Читання тексту вікторини та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення визначних місць |
WB, p. 15, ex. A, B, С |
|||
19 |
Module 2 Standing out 2a Landmarks SB, p. 19 Визначні місця світу. Відносні займенники |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
Прилучатись до культури країни, мова якої вивчається |
Units of measurement: centimetre, metre, kilometre, weight: gram, kilo, tonne; liquids: litre, millilitre |
Relative Pronouns: who / which / that / whose; Relative Adverb: where |
|
|
WB, p. 16, ex. D. E |
|||
20 |
Module 2 Standing out Визначні місця світу. Розвиток навичок аудіювання. |
Розпитувати з метою уточнення інформації та надавати необхідні відповіді |
|
|
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: доповнення таблиці |
WB, p. 16, ex. F |
|||
21 |
Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 20 У перукарні. Нова зачіска |
Надавати необхідні відповіді |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
To get extensions, to get a buzz cut, to tie back hair in a ponytail, to get permed hair, to get a bob |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу: виконання завдання (matching) |
Надання відповідей на запитання |
WB, p. 17, ex. A, B, С |
|||
22 |
Module 2 Standing out 2b A new look SB, p. 21 У перукарні. Умовні речення 1 типу |
Висловлювати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу під час групової роботи |
|
Прослуховування аудіо запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в маленькій групі: заповнення анкети |
WB, p. 18, ex. D |
|||
23 |
Module 2 Standing out Розвиток граматичних навичок. Умовні речення |
Висловлювати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
|
Conditional Sentences Type 1 |
|
|
WB, p. 18, ex. E |
|||
24 |
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 22 Графіті – мистецтво чи вандалізм? Розви- ток навичок читання |
Висловлювати власну точку зору |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Hip hop culture, graffiti, campaign, wild style piece, urban culture, |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення мистецтва |
WB, p. 19, ex. A, B |
|||
25 |
Module 2 Standing out 2c Art attack SB, p. 23 Розвиток граматичних навичок. Сполучники All/ both/ neither/ none/ either |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To explain, to complain, to react, to understand, to realize, to encourage, to suggest |
All/ both/ neither/ none/ either |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення локального мистецтва |
WB, p. 20, ex. C, D |
|||
26 |
Module 2 Standing out Розвиток писемних навичок. Графіті в моєму місті |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
|
All/ both/ neither/ none/ either |
|
|
SB p.23 ex.5 |
|||
27 |
Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|||
28 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|||
29 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
30 |
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|||
31 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|||
32 |
Зустрічаємо новий рік! |
|
|
|
|
|
|
|
|||
33 |
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 24 Відомі обличчя. Джеймі Олівер |
Оцінювати події |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
To improve, to get rid of, to spread, task |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групова дискусія щодо відомих людей та їх діяльності |
WB, p. 21, ex. A |
|||
34 |
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 25 Відомі люди. Слово-твір. Утворення імен-ників від основи дієсл |
Аргументувати свою точку зору |
Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури |
Preparation, collection, information, advertisement, celebrations, organization, achievement, argument |
|
|
|
WB, p. 21, ex. B |
|||
35 |
Module 2 Standing out 2d Famous faces SB, p. 25 Розвиток граматичних навичок. Підрядні речення результату |
Аргументувати власну точку зору |
Формувати елементарні уявлення про естетичні цінності чужої культури |
|
Clauses of result: so+ adjective/adverb + (that), such + a/an + adjective + adverb |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: обговорення відомих людей та їх досягнень |
WB, p. 22, ex. D. E |
|||
36 |
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 26 Подорож до Мадрида. Розвиток навичок аудіювання. |
Оцінювати факти |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
University, cathedral, ancient ruins, palace, square, statue, bicycle lane, bridge |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис міста в усній формі |
WB, p. 23, ex. A |
|||
37 |
Module 2 Standing out 2e The place to go SB, p. 27 Що за місто! Будапешт. Синоніми |
Описувати місце |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту ‘What a city’ та виконання завдання (looking for synonyms) |
Опис міста у письмовій формі |
WB, p. 23, ex. B |
|||
38 |
Module 2 Standing out Round-up SB, p. 28 Розвиток граматичних навичок |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 24, ex. A, B |
|||
39 |
Module 2 Standing out Round-up WB, p. 24-25 Подорож до Національного музею |
Аргументувати власну точку зору |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
WB, p. 24, ex. С, D |
|||
40 |
Module 2 Standing out Culture Page SB, pp. 29-30 Культура народів світу. Мегамузеї світу. |
Обговорювати відомі музеї |
Розвивати інтерес до культури країни, мова якої вивчається |
Museums; human history, classical art, antiques weapons, to locate, a visitor, a bone etc. |
|
Читання тексту ‘Mega Museums’ та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу, хоровий спів пісні |
WB, p. 25, ex. E, F, G |
|||
41 |
Урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
SB p.32 слова в словник |
|||
42 |
Module 3 Broaden your mind 3a A learning expe-rience SB, pp. 31-32 Поширюй свій круго-зір. Розвиток навичок читання |
Висловлювати свої враження |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Out of the ordinary, similar, opportunity, to produce, accommodation, extra, martial arts, train, monthly |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання рекламних текстів та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення шкільних літніх таборів |
WB, p. 26, ex. A, B |
|||
43 |
Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, p. 33 Розвиток граматичних навичок Present Perfect Simple |
Реагувати на пропозицію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Simple |
|
Робота в групі обговорення прочитаного тексту |
WB, p. 26, ex. С, D |
|||
44 |
Module 3 Broaden your mind 3a A learning experience SB, p. 33 Розвиток навичок аудіювання. У літньому таборі. |
Висловлювати свої враження |
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
WB, p. 27, ex. E, F |
|||
45 |
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 34 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Wicked, crowded, to apologize, to annoy, etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання |
Робота в групі: обговорення мови знаків |
WB, p. 28, ex. A, B, С |
|||
46 |
Module 3 Broaden your mind 3b Express yourself! SB, p. 35 |
Аргументувати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To wonder, to think, to imagine, to talk, to speak, to tell, to discuss, to say |
Present Perfect Simple vs Past Simple |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: парна дискусія |
WB, p. 29, ex. D, E |
|||
47 |
Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 36 |
Оцінювати стан речей |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
To look up, to look after, to look out, to come round, to look forward to, to come across, to come up with |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the question) |
Групова дискусія щодо вивчення іноземних мов |
WB, p. 30, ex. A, B, С |
|||
48 |
Module 3 Broaden your mind 3c Do you speak English SB, p. 37 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Perfect Progressive |
Читання речень та виконання граматичного завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: проведення дослідження |
WB, p. 31, ex. D, E |
|||
49 |
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 38 |
Надавати вказівки |
Розуміти та находити нову інформацію |
To peel, to fry, to boil, to beat, to stir, to dip, to bake, to roast, oven, to melt |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та обговорення завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення харчування |
WB, p. 32, ex. A |
|||
50 |
Module 3 Broaden your mind 3d A taste of culture SB, p. 39 |
Надавати вказівки |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronouns (this/these/that/those) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парі: написання рецепту |
WB, p. 32, ex. B |
|||
51 |
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 40 |
Описувати події |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To pass, to fail, to sit for, to take an exam, to take a test, to revise for, to attend etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Опис малюнків |
WB, p. 33, ex. A, B |
|||
52 |
Module 3 Broaden your mind 3e School days SB, p. 41 |
Описувати події |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення |
|
Читання електронного листа та виконання завдання (answering the questions) |
Написання електронного листа другові |
WB, p. 33, ex. C |
|||
53 |
Module 3 Broaden your mind Round-up SB, p. 42 |
Описувати події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 34-35, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|||
54 |
Test 3 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||
55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
3
Full Blast 3 (продовження)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
58 |
Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, pp. 43-44 |
Оцінювати факти |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To escape, trap, enormous, to survive, climate, record etc. |
|
Читання тексту ‘Extraordinary plants’ та виконання завдання (true/false) |
Групова дискусія щодо екстремальних погодних умов |
WB, p. 36, ex. A, B, С |
59 |
Module 4 The power of nature 4a The natural world SB, p. 45 |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Prepositions of time, place and movement |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: розробка проекту |
WB, p. 37, ex. D, E |
60 |
Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 46 |
Розпитувати з метою уточнення інформації |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To head back, to hand smth, to give smb a hand, a close shave, to mess around |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (ordering) |
Інсценування діалогу |
WB, p. 38, ex. A, B, С |
61 |
Module 4 The power of nature 4b A change in the weather SB, p. 47 |
Обмінюватись думками |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Foggy, to shine on, degree, to blow, lightning, to rise |
Question Tags |
Читання тексту та виконання зав |
Робота в парах: гра |
WB, p. 39, ex. D, E |
62 |
Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 48 |
Аргументувати свою точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Suddenly, fortunately, unfortunately, amazingly, then, finally |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘I lived to tell the tale’ та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення небезпечних тварин |
WB, p. 40, ex. A, B, С |
63 |
Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 49 |
Описувати тварин |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple/Past Progressive Time clauses (when/while/as/as soon as) |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис малюнків у письмовій формі |
WB, p. 41, ex. D, E, F |
64 |
Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 50 |
Висловлювати свої враження |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення природних катастроф |
WB, p. 42, ex. A, B, С |
65 |
Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 51 |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Perfect Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 43, ex. D, E |
66 |
Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 52 |
Описувати емоції |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 44, ex. A, B |
67 |
Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 53 |
Описувати події |
Розвивати здатність адекватного спілкування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Написання історії |
WB, p. 44, ex. D |
68 |
Module 4 The power of nature Round-up SB, p. 54 |
Описувати події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 45, ex. A, B, C, D |
69 |
Module 4 The power of nature Culture Page SB, pp. 55-56 |
Надавати необхідні відповіді |
Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається |
Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc |
|
Читання тексту та виконання завдань |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 46, ex. E, F, G, H |
70 |
Test 4 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4
Full Blast 3 (продовження)
75 |
Module 5 Nowadays 5a Give me a call SB, pp. 57-58 |
Пропонувати щось |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
To go for, to come in handy, to be in a hurry, to give somebody a lift, to pick somebody up |
|
Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогів |
WB, p. 47, ex. A, B |
76 |
Module 5 Nowadays 5a Give me a call SB, p. 59 |
Просити дозволу |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/could/may/will/would |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 48, ex. C, D, E |
77 |
Module 5 Nowadays 5b Fitness and fun SB, p. 60 |
Аргументувати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To practice/ to work out, to take part/to take place, to win/ to beat, champions/athletes, prize/medal |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення здорового стилю життя |
WB, p. 49, ex. A, B, C |
78 |
Module 5 Nowadays 5b Fitness and fun SB, p. 61 |
Аргументувати власну точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ be able to |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: обговорення видів бігу |
WB, p. 50, ex. D, E, F |
80 |
Module 5 Nowadays 5c Marvellous machines SB, p. 62 |
Аргументувати власну точку зору |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Domestic, industrial, fictional, intelligent, science household chores, music, sport etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering questions) |
Групова дискусія |
WB, p. 51, ex. A, B, C |
81 |
Module 5 Nowadays 5c Marvellous machines SB, p. 63 |
Розпитувати з метою роз’яснення та надавати відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Passive Voice I |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (completing the sentences) |
Робота в парах: гра Guess the invention |
WB, p. 52, ex. D, E |
82 |
Module 5 Nowadays 5d Keep it green SB, p. 64 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Fuel, global, measures, decade, to charge, to reduce |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення проблем довкілля |
WB, p. 53, ex. A, B |
83 |
Module 5 Nowadays 5d Keep it green SB, p. 65 |
Обмінюватись думками |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Passive Voice II |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення проблем довкілля та опис малюнків |
WB, p. 54, ex. С, D, E |
84 |
Module 5 Nowadays 5e Can you live without if? SB, p. 66 |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Harmful, helpful, careful, beautiful, harmless, helpless |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення ролі телебачення, його недоліків та переваг |
WB, p. 55, ex. A, B |
85 |
Module 5 Nowadays 5e Can you live without if? SB, p. 64 |
Надавати оцінку |
Давати оцінку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання (answering questions) |
Написання есе (advantage/disadvantage essay) |
WB, p. 55, ex. С |
86 |
Module 5 Nowadays Round-up |
Надавати оцінку |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F |
87 |
Test 5 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5
Full Blast 3 (продовження)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
91 |
Module 6 Night 6a What’s up there? SB, pp. 69-70 |
Надавати оцінку подіям та ситуаціям |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Telescope, astronomer, to prove, streak, meteoroid, surface, sunlight, eclipse |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групова дискусія |
WB, p. 58, ex. A, B |
92 |
Module 6 Night 6a What’s up there? SB, p. 71 |
Розпитувати з метою роз’яснення та надавати інформацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The article ‘the’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: заповнення таблиці |
WB, p. 59, ex. С, D |
93 |
Module 6 Night 6b A night out SB, p. 72 |
Висловлювати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To lose one’s way, to be on one’s way, by the way, to know one’s way around, to be in one’s way, the other way round |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
Групова дискусія щодо проведення вільного часу |
WB, p. 60, ex. A, B |
94 |
Module 6 Night 6b A night out SB, p. 73 |
Аргументувати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
So / neither / too / either |
Читання коротких діалогів та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в групі: обговорення уподобань |
WB, p. 61, ex. С, D, E |
95 |
Module 6 Night 6c Spooky tales SB, p. 74 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Chain, skeleton, to terrify, to smash, scared, slippers, old-fashioned, to succeed |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘The Canterville Ghost’ та виконання завдання (completing the text) |
Групова дискусія |
WB, p. 62, ex. A, B |
96 |
Module 6 Night 6c Spooky tales SB, p. 74 |
Висловлювати припущення |
Знаходити та розуміти інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Full Infinitive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Доповнення тексту |
WB, p. 62, ex. C |
97 |
Module 6 Night 6d Good night SB, p. 75 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To be aware of, to get used to, to catch up, behind the wheel, to make sense |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Feeling sleepy’ та виконання завдання |
Групове обговорення звичок, пов’язаних зі сном |
WB, p. 63, ex. A, B, C |
98 |
Module 6 Night 6d Good night SB, p. 76 |
Описувати ситуації та події |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
-ing form |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис сюжету власного сну у письмовій формі |
WB, p. 64, ex. D, E |
99 |
Module 6 Night 6e Let’s celebrate! SB, p. 77 |
Розповідати про свята |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Fireworks, lanterns, candles, streamers, masks, party poppers etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення свят |
WB, p. 65, ex. A |
100 |
Module 6 Night 6e Let’s celebrate! SB, p. 78 |
Описувати свято |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту ‘Moon Festival’ та виконання завдання |
Опис свята у письмовій формі |
WB, p. 65, ex. B |
101 |
Module 6 Night Round-up SB, p. 80 |
Описувати свято, обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 66, ex. A, B, C, D |
102 |
Module 6 Night Culture Page SB, pp. 81-82 |
Надавати відповіді |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Guide, department store, statue, landmark, skyscraper, midnight etc |
|
Читання тексту ‘New York City:Helicopter Ride’ |
Хоровий спів пісні; групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 67, ex. E, F, G |
103 |
Test 6 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6
Full Blast 3
|
Module 7 Challenge 7a Solving crimes SB, pp. 83-84 |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Robbery/robber, shoplift/shoplifter, burglary/burglar, theft/thief, pickpocket/pickpocketing etc |
|
Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering questions) |
Групове обговорення детективних історій |
WB, p. 68, ex. A, B, C |
|
Module 7 Challenge 7a Solving crimes SB, p. 85 |
Розпитувати з метою роз’яснення інформації |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Subject-Object Questions |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групі: the Alibi Game |
WB, p. 69, ex. D, E, F |
|
Module 7 Challenge 7b DIY SB, p. 86 |
Висловлювати припущення |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To turn on, to turn over, to turn up, to turn off, to turn into, to turn down, to turn out |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (proving the sentences) |
Групове обговорення малюнку |
WB, p. 70, ex. A, B |
|
Module 7 Challenge 7b DIY SB, p. 87 |
Описувати дії |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reflexive pronouns |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: опис нещодавніх дій |
WB, p. 70, ex. С, D |
|
Module 7 Challenge 7c A friend in need SB, p. 88 |
Оцінювати стан речей |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To borrow, asap, band, to suggest, to compete, to blame for, game console etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту-вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення результатів вікторини |
WB, p. 71, ex. A, B, C |
|
Module 7 Challenge 7c A friend in need SB, p. 89 |
Запитувати та надавати пораду |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type II |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написання листа другові |
WB, p. 72, ex. D, E |
|
Module 7 Challenge 7d Helping out SB, p. 90 |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Donation, to educate, tough, to treat, patient, extremely |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Doctors without borders’ та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення діяльності благодійних організацій |
WB, p. 73, ex. A, B |
|
Module 7 Challenge 7d Helping out SB, p. 91 |
Пропонувати щось |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Wish + Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення варіантів покращення екологічної ситуації |
WB, p. 74, ex. C, D |
|
Module 7 Challenge 7e Good luck! SB, p. 92 |
Реагувати на пропозиції |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Contest, competition, audience, contestant, trick, skateboard, championship etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення постерів та реклам |
WB, p. 75, ex. A |
|
Module 7 Challenge 7e Good luck! SB, p. 93 |
Давати пораду |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання електронного листа та виконання завдання |
Написання відповіді на електронний лист |
WB, p. 75, ex. B |
|
Module 7 Challenge Round-up SB, p. 94 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 76-77, ex. A, B, C, D, E, F, G |
|
Test 7 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
7
Full Blast 3(продовження)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
|
Module 8 Have a nice trip 8aWhat an adventure SB, pp. 95-96 |
Аргументувати власну точку зору |
Розуміти та знаходити нову інформацію |
Camping holiday, backpacking holiday, skiing trip, guided city tour, safari, holiday by the seaside |
|
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення подорожей |
WB, p. 78, ex. A, B, C |
|
Module 8 Have a nice trip 8aWhat an adventure SB, p. 97 |
Розпитувати та надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (statements) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
WB, p. 79, ex. D, E |
|
Module 8 Have a nice trip 8b The great outdoors SB, p. 98 |
Надавати інформацію |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Steer clear, to talk nonsense, to be a good laugh, disgusting etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (answering questions) |
Групове обговорення проведення вільного часі |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
|
Module 8 Have a nice trip 8b The great outdoors SB, p. 99 |
Робити презентацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (commands, requests) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Підготовка презентації |
WB, p. 81, ex. D, E |
|
Module 8 Have a nice trip 8c What went wrong? SB, p. 100 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
To miss a flight, to forget passport, to wait for a delayed train, to lose suitcase, to run out of money etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (completing the blanks) |
Групове обговорення малюнків |
WB, p. 82, ex. A, B, C |
|
Module 8 Have a nice trip 8c What went wrong? SB, p. 101 |
Надавати оцінку ситуаціям |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (statements) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення поганого досвіду подорожей |
WB, p. 83, ex. D, E |
|
Module 8 Have a nice trip 8d Going abroad SB, p. 102 |
Висловлювати власну точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To wave, to hug, to shake hands, to kiss, to nod, to bow |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 84, ex. A, B |
|
Module 8 Have a nice trip 8d Going abroad SB, p. 103 |
Надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronunciation (stress) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення мови жестів |
WB, p. 84, ex. С |
|
Module 8 Have a nice trip 8e Holiday plans SB, p. 104 |
Обмінюватись думками |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Обговорення рекламного повідомлення |
|
|
Module 8 Have a nice trip 8e Holiday plans SB, p. 105 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
|
Direct and indirect questions |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: рольова гра |
|
|
Module 8 Have a nice trip Round-up SB, p. 106 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
|
|
Module 8 Have a nice trip Culture Page SB, pp. 107-108 |
Аргументувати власну точку зору |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Route, network of railways, luxurious, journey, unforgettable experience, freshwater |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
|
|
Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Final test |
|
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|