Календарно-тематичне планування з англійської мови на І семестр для 3 класу. (Кількість годин на тиждень - 2.
Кількість годин на семестр – 32.)
Англійська мова
3-ій клас
(3-ий рік навчання)
І семестр
Кількість годин на тиждень - 2
Кількість годин на рік – 70
Дата уроку |
№ уроку
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвертар
|
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||
Лексика
|
Граматика/ Фонетика
|
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Теми: «Повторення. Я та моя сім’я» |
||||||||||
|
1 |
Welcome back! |
Розуміти і вміти надавати особисту інформацію; Рахувати від 10 до 50 |
Family, mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, numbers 1-50 Hello! I’m… Welcome back! What’s your name? I’m How old are you? I’m … years old. Thanks. |
Be There is / are Have got |
Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати |
Вимовляти слова Відповідати на питання усно та письмово Відмічати правильні відповіді Розпізнавати цифри від 10 до 50, рахувати Грати у гру «Bingo» Діалогічне мовлення Т-Р |
Zoom In WB ex.3, 4, p. 4 |
|
|
|
2 |
I’ve got the funny uncle |
Називати та описувати членів родини |
Uncle, aunt, cousin, man, woman, baby, cat, mouse, car, tall, pretty, fat, grey, little, big |
Adjectives |
Слухати та повторювати / вказувати відповідний малюнок Слухати та читати вірш |
Розпізнавати нову лексику Відповідати на питання, записувати відповіді Відмічати правильну відповідь Діалогічне мовлення: Р-Р |
Zoom In WB ex.2, p. 6 ex.6, p. 7 |
|
|
|
3 |
Meet the Browns |
Відрекомендувати третіх осіб |
ЛО попередніх уроків |
Відмінювання дієслова to be. Звуки: : [r], [æ]
|
Text “The Browns” (Part I) |
Впр.2-4 ст.7
|
PB English 3 Ex.1, 2 p.8
|
|
|
|
4 |
School Things |
Називати предмети у класі |
Book-shelf, desk, chair, table, blackboard, flower, bag, pencil-case, text-book, pen, pencil, etc. |
Рrepositions: on, in, under, near. Звук [h] |
Впр. 3 ст.11 |
Впр. 4,5 ст.11 |
PB English 3 Ex.3, 5 p.11 |
|
|
|
5 |
Is that your pet? |
Називати домашніх тварин Говорити про належність |
Hamster, rabbit, snake, duck, tortoise, frog, canary, parrot, ugly, beautiful, small, noisy How are you? I’m fine thank you. Where are you from? I’m from… Follow me! |
I like + noun Присвійні займенники
|
Слухати діалог, відповідати на питання |
Повторювати слова Відмічати правильні відповіді Відповідати на питання письмово Робота у парах |
Zoom In WB ex. 5, 6 p. 8-9 |
|
|
|
6 |
Now I can… |
Називати дії, описувати друга |
Swim, run, draw, jump, sing, dance, fly, climb, swing, read, see a…, make a party, write a letter to your friend |
Звук [i:], [ɔ:],[ɑ:], [ə:], [ u ]-[ u:], [ɑu], [ ɛə ] Модальне дієслово can |
Впр. 3 ст.13 Впр. 4 ст.13 |
Впр. 1,2 ст.13 Робота у парах |
PB English 3 Впр. 4 ст.13, Різнорівневі індивідуальні завдання |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||||
Тема: «Відпочинок та дозвілля» |
||||||||||
|
7 |
In the Greenwoods Summer Camp |
Промовляти імена по буквах, відрекомендувати співрозмовників, розпитати про країну проживання, назвати прапорець країни |
France, Greece, Ukraine, England, Italy, Germany; Діалогічна єдність «Where are you from? – I am from…» |
Запитальне слово “where?” Спеціальні запитання з “where?”
|
Впр. 1 ст.16 |
Впр. 2,3 ст.16 Впр. 4,5 ст.17 |
PB English 3 Впр. 4,5 ст.17 |
|
|
|
8 |
Summer Camp |
Описувати табір відпочинку |
Rooms for boys (girls), café, swimming pool, sports-ground, party hall |
This/that, here/there. Звуки [іə], [i:], [ ɛə ]
|
Впр. 2 ст.19 |
Впр. 1 ст.18
Робота у парах |
PB English 3 Впр. 3 ст.19 |
|
|
|
9 |
The holiday of talents at the camp |
Повідомляти про вподобання та вміння |
Swim, run, climb, fly, jump, dance, read, sing, write, play games, spell the word, draw pictures |
Модальне дієслово can, Like+verb+ing |
Впр. 1 ст.20
|
Впр. 2-4 ст.21 Робота за схемою 2→4→всі разом |
PB English 3 Впр. 1 ст.20 |
|
|
|
10 |
Calling relatives |
Розпитувати про рідних і друзів |
ЛО попередніх уроків |
Числівники Звуки [ʃ], [ʧ] |
Впр. 2 ст.23 |
Впр. 3,4 ст.23 |
PB English 3 Впр. 5 ст.23 |
|
|
|
11 |
Pasttime |
Повідомляти про уподобання/неуподобання |
Watch cartoon, play chess, paint, play music, team |
I like/don’t like |
Впр. 3 ст.25
|
Впр. 2 ст.24 |
PB English 3 Впр. 1 ст.24, Впр. 5 ст.25 |
|
|
|
12 |
Hobby |
Розповідати про свої хобі, запрошувати до гри |
Діалогічна єдність “What is your hobby? – I like…” |
Запитальне слово “what?” Спеціальні запитання з “what?” |
Впр. 1 ст.26 Впр. 3, 4 ст.27
|
Впр. 1,2 ст.26 Словниковий диктант
|
PB English 3 Впр. 1 ст.24, Впр. 5 ст.25 |
|
|
|
13 |
I like animals |
Називати диких тварин Співати пісню |
Animals, zoo, monkey, flamingo, tiger, crocodile, legs, arms, feather, wing, stripes, long, short How about you? |
I/ You like + noun Interrogative form: Do you like? Short answers: Yes, I do./ No, I don’t |
Слухати пісню Слухати нову лексику, повторювати |
Називати слова Відмічати правильні відповіді Відповідати на питання письмово Діалогічне мовлення Т-Р Співати пісню WB ex.1, 2, 3, p. 10-11 |
Zoom In
WB ex. 4, 5 p. 10-11 |
|
|
|
14 |
They’re taking pictures |
Називати дії, що відбуваються у даний момент часу, уміти висловлювати свої думки
|
Paint picture, get dressed, wear uniform, play the guitar, eat, take pictures, read comic book, watch film, listen to music, sleep, dance Come on Let’s go Don’t worry |
Present Continious |
Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати Читати запитання |
Повторювати слова та речення Відповідати на питання усно та письмово Відмічати правильні відповіді Діалогічне мовлення Т-Р WB ex.1, 2, 3 p. 12-13 |
Zoom In
WB ex. 4, 5 p. 12-13 |
|
|
|
15 |
We are having fun!
|
Розповідати, що відбувається у даний момент часу
|
Act, hold, sunbathe, make biscuits, have fun, sandcastle, drawing, city, book |
Present Continious |
Слухати і читати текст Впр. 1 ст.12 (Zoom In)
|
Відмічати правильні відповіді Знаходити відповідність малюнку, повторювати фрази Відповідати на питаня Діалогічне мовлення: робота в парах WB ex.1, 2, 4 p. 14-15 |
Zoom In
WB ex.3, 4 p. 14-15 |
|
|
|
16 |
Now I can… |
Надавати інформацію про себе та друзів |
ЛО попередніх уроків |
Особові займенники Спеціальні запитання I’ve got |
Впр. 1 ст.28
|
Впр. 2-5 ст.29 Словниковий диктант
|
Різнорівневі індивідуальні завдання Zoom In, ex. 1 p.16 |
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||||
Тема: “Я, моя сім`я і друзі” |
||||||||||
|
17 |
Story Time The Larry and Lindy Show |
Читати, слухати і розуміти короткі історії |
ЛО попередніх уроків |
Вивчені граматичні структури |
Слухати та читати діалог Слухати пояснення вчителя |
Відповідати на питання вчителя Відмічати правильні відповіді Робота в групах Робота в парах |
Zoom In, PB p.16 |
|
|
|
18 |
My dear family |
Надавати інформацію про свою родину |
Family tree, brother, cousin, uncle, aunt’s husband, son, grandparents, granddad, grandma |
Структура I have got … Присвійний відмінок іменника |
Впр. 2 ст.30 Впр. 3 ст.31
|
Впр. 1 ст.30 Впр. 4 ст.31
|
PB English 3 Впр. 4 ст.33
|
|
|
|
19 |
In the House |
Описувати свої помешкання |
Kitchen, bathroom, living-room, bedroom |
Структури: There is/there are |
Впр. 2 ст.34
|
Впр. 1 ст.34 Впр. 3 ст.35
|
PB English 3 Впр. 1 ст.34
|
|
|
|
20 |
The House in the Village |
Описувати план помешкання сільського будинку |
Look under the sofa, in the living room, under the bed, in the bedroom, hall |
Структури: There is/there are |
Впр. 3 ст.37
|
Впр. 1, 2 ст.36
|
PB English 3 Впр. 1 ст.38 |
|
|
|
21 |
My Living Room |
Описувати свою кімнату |
Sofa, armchair, carpet, floor, above, in front of, next to, under, on, near |
Прийменники місця above, in front of, next to, under, on, near |
Впр. 2,3 ст.38-39
|
Впр. 4,5 ст.39
|
PB English 3 Впр. 3 ст.39
|
|
|
|
22 |
Professions |
Розповідати про професії членів сім’ї |
Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer Діалогічна єдність: “What’s his/her job? – S/he is a doctor. |
Множина іменника Man-men Businessman-businessmen |
Впр. 4 ст.41
|
Впр. 1-3 ст.40-41
|
PB English 3 Впр. 2 ст.41
|
|
|
|
23 |
My Family Tree |
Проект «Моя сім’я» |
Закріплення ЛО попередніх уроків |
Закріплення граматичних структур попередніх уроків |
Читати текстСлухати і виконувати вказівки |
Робота в парах Робота в групах Відповідати на питання
|
Підготувати усну презентацію проекту MY Family Tree” |
|
|
|
24 |
Now I can… |
Писати листи, розповідаючи про себе та свою сім’ю |
Активізація ЛО попередніх уроків |
Активізація граматичних структур попередніх уроків |
Читати зміст завдань, виконувати вказівки |
Впр. 1-4 ст.46-47
|
PB English 3 Впр. 5 ст.47
|
|
|
Тематичне оцінювання |
||||||||||
Тема: «Школа» |
||||||||||
|
25 |
Welcome to School |
Розповідати про свій розклад уроків |
Дні тижнів, назви шкільних предметів |
The Present Simple |
Впр.2 ст.48
|
Впр.1 ст.48 Впр. 3 ст.49
|
PB English 3 Впр. 4 ст.49
|
|
|
|
26 |
Bill’s Timetable Контроль навичок аудіювання |
Розповідати про розклад Біла; сприймати мову на слух, відповідно реагувати |
ЛО попереднього уроку |
Граматичний матеріал попередніх уроків |
Тест на сприйняття мови на слух |
Впр. 4 ст.49
|
PB English 3 Впр. 1 ст.52
|
|
|
|
27 |
Vicky’s Favourite Lesson |
Розпитувати своїх однокласників та надавати інформацію про третіх осіб |
ЛО попередніх уроків |
Граматичний матеріал попередніх уроків |
Впр.1 ст.53 Впр.4 ст.53
|
Впр.2,3 ст.52
|
PB English 3 Впр. 1 ст.52
|
|
|
|
28 |
Дні тижня та розклад Lesson Контроль навичок говоріння
|
Розповідати про дні тижня та свій розклад, декламувати вірша по темі уроку |
Активне використання ЛО попередніх уроків |
Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків |
Читати зміст завдань, виконувати вказівки |
Ситуативні завдання по темі уроку Монологічне та діалогічне мовлення |
PB English 3 Впр. 4 ст.55
|
|
|
|
29 |
Activities at a lesson |
Розповідати про різні види діяльності, які учні виконують під час уроку |
Read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English |
Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків |
Впр. 4 ст.55
|
Впр. 1-3 ст.54 Впр. 5 ст.55
|
PB English 3 Впр. 2,3 ст.56-57
|
|
|
|
30 |
At school. Time. Контроль навичок читання |
Вказувати час; читати і розуміти короткі тексти |
Активне використання ЛО попередніх уроків |
Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків |
Тест для контролю навичок читання та розуміння прочитаного |
Впр. 1 ст.58
Впр. 4 ст.59
|
Zoom In, PB ex. 1 p. 22 |
|
|
|
31 |
We’re in Zutopia. |
Називати міські об’єкти Нумерувати об’єкти Співати пісню |
Airport, library, street, hotel, house, planet, student, swimming pool, travelling, going to Ordinals 1st-13th It’s fantastic! See you soon. Dear… |
Ordinals 1st-13th Present Continious In/ at + place |
Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати / виконувати вказівки
|
Знаходити відповідність малюнку Відповідати на питання Розв’язувати головоломку Знаходити помилки |
Zoom In, WB ex 4, 5 p. 21 |
|
|
|
32 |
What can they do? Контроль навичок письма |
Розуміти мову, відповідно реагувати в письмовій формі |
Вивчений лексичний матеріал за І семестр |
Вивчений граматичний матеріал за І семестр |
Мовленнєвий матеріал уроку |
|
|
|
|
Тематичное оцінювання
Англійська мова
3-ій клас
(3-ий рік навчання)
ІІ семестр
Дата уроку |
№ уроку
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвертар
|
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Лексика
|
Граматика/ Фонетика
|
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||
Тема: «Свята і традиції» |
|||||||||||||
|
33 |
У час дозвілля |
Запрошувати інформацію по темі уроку, робити пропозицію та реагувати на неї |
Sing a sоng, draw a picture, play a game, watch a cartoon, read a book |
Структури: “Let us watch! Let's watch! Look, this is my favourite one” |
Ex.1-2 p. 70
|
Ex.3, p. 71 |
PB, p. 70, ex. 1 |
|
||||
|
34 |
Різдво на Україні |
Описувати свято Різдва в Україні |
Ukrainian, usually, Christmas, carol |
Опрацювання вимови слів та висловів уроку |
Ex.1-3 p. 72-73
|
Ex. 2-4 p. 7 |
p. 72, ex. 1,2. Describe "Christmas in Ukraine" |
|
||||
|
35 |
Дозвілля друга/подруги |
Розпитувати про дозвілля та описувати дозвілля друга/подруги |
eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper |
Модальні дієслова can, may |
Ex.1 -3 p. 74-75 |
Ex. 3-4 p.75 |
p. 75, ex. 3. Draw what you do in the after-noon or in the evening |
|
||||
|
36 |
День народження
|
Розпитувати та розповідати про день народження, називати місяці року, повторювати та виконувати вказівки, читати запитання |
The Months Z., ex.4 p.31
|
Кількісні числівники Z., ex.5 p.31
|
on + date When’s your birthday? – It’s on the 21st of January. Z., ex.1,2 p.30
|
Z., ex.3 p.30 ex.4-6 p.31
|
Z., WB, pp. 28-29 (in writing) |
|
||||
|
37 |
Святковий обід |
Повідомляти про свої смаки й уподобання |
vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange, pass, some, enjoy, meal |
Іменник |
p. 76, ex. 2 Ex.1-2 p. 78 |
E Ex. 3-4 pp. 76-77 x. 3-5 pp. 78-79 |
PB p. 76, ex. 2 прописати нові слова) p. 77, ex. 4 (вивчити діалог) |
|
||||
|
38 |
Вихідні дні |
Розпитувати та розповідати про дозвілля |
go to bed, make the bed, always, along
always, never, sometimes |
Іменник |
Ex.1-2 p. 80 Ex.1 p. 82 |
Ex. 1-3 pp. 80-81 Ex. 2 p. 83 |
p. 80, ex. 2 p. 83, ex. 3. Describe your Sunday
|
|
||||
|
39 |
Створюємо проект |
Говорити про дозвілля, висловлювати дружні почуття
|
Play computer games, play board games, do a jigsaw puzzle, play chess, project |
Імпліцитне засвоєння граматичних структур уроку шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях |
|
|
Z., WB ex.1-5 p. 36-37 |
|
||||
|
40 |
Як ми розважаємось
|
Описувати розваги та говорити про ігри |
|
Want + noun |
Z., pp. 44-45
Ex.3 p. 83
|
Z., p. 45
Ex. 3 p. 83 |
Z, ex. 4, 6 p. 45 WB ex. p. 38-39 |
|
||||
|
41 |
Свята та традиції |
Розпитувати та розповідати про свята та традиції |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого лексичного матеріалу |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів |
Роздатковий матеріал |
Роздатковий матеріал |
Різнорівневі інди-відуальні завдання |
|
||||
Тематичне оцінювання |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Свята та традиції» |
|||||||||||
Тема: «Людина»/ “A human being” |
|
Тепер ти можеш… Підсумковий урок з теми “Home, sweet home”. Лексико-граматичні вправи. |
|||||||||||
|
42 |
Тіло людини: голова |
Називати органи, розташовані на голові людини |
Head, hear, forehead, face, eyes, nose, ears, cheeks, mouth, lips, theeth, chin |
Present Simple She/he has got…. |
https://www.youtube.com/watch?v=8nGRgw1Bwyo |
Роздатковий матеріал |
Вивчити нові слова та пісню |
|
||||
|
43 |
Тіло людини: тулуб |
Називати частини тіла людини |
Body, neck, shoulder, chest, heart, lungs, stomach, etc. |
Present Simple It consists of |
https://www.youtube.com/watch?v=8nGRgw1Bwyo |
Роздатковий матеріал |
Вивчити нові слова та пісню |
|
||||
|
44 |
Почуття та емоції людини |
Називати почуття та емоції людини |
Confused, sad, mad, glad |
Present Simple |
Роздатковий матеріал |
Роздатковий матеріал |
Вивчити нові слова |
|
||||
|
45 |
Опис зовнішності людини |
Описувати зовнішність людини за запропонованими малюнками |
Використання ЛО попередніх уроків |
Present Simple |
Роздатковий матеріал |
Роздатковий матеріал |
Опис зовнішності батьків (письмово та усно) |
|
||||
|
46 |
День за днем |
Розповідати про минулі події |
Was, were, last, comfortable, |
Past Simple was/were |
Ex. 1-2 рp. 86-87 |
Ex. 3-4 p. 87 Ex. 4 p. 87 |
Ex. 4 p. 87 (5-6 речень про канікули- письмово та усно) |
|
||||
|
47 |
Відпочинок |
Описувати вчорашній день |
Yesterday
|
Past Simple was not = wasn’t were not = weren’t |
Were you at home yesterday? – Yes, I was./No, I wasn’t. |
Роздатковий матеріал |
Ex. 3 p.89 (вставити was чи were) |
|
||||
|
48 |
Минулі вихідні |
Описувати минулі вихідні |
Learned, helped, listened, washed, played, watched, garage, stadium |
Past Simple, RegularVerbs |
Where were you last weekend? – I was… Ex. 1-2 p. 92 |
Ex. 3-4 p. 93 |
Ex. 2 p. 90 (прочитати та написати в минулому часі) |
|
||||
|
49 |
Людина і професія |
Розповідати про професії, використовуючи минулий простий час |
Doctor, teacher, worker, driver, painter, shop assistant |
Past Simple Irregular Verbs Ex. 1 p. 98 |
Ex. 4 p. 95 |
Ex. 2-3 p. 94-95 |
Ex. 1 p. 98 (вивчити неправильні дієслова) |
|
||||
|
50 |
Мої останні вихідні |
Узгоджувати малюнки з реченнями, розпитувати та розповідати про останні вихідні |
Help mum, cook breakfast, wash up, clean one’s room, play with a friend, watch a film, had breakfast (dinner, supper) |
Questions in Past Simple |
Ex. 1 p. 106 |
Ex. 2-3 p. 106-107 |
Ex. 4 p.107 (Розповідь “My Last Weekend” (письмово та усно ) |
|
||||
|
51 |
Людина |
Застосовувати вивчений мовний та мовленнєвий матеріал |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого лексичного матеріалу |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів |
Ex. 1 p. 101 |
Ex. 2-3 p.102
Ex. 4 p.107 |
Різнорівневі інди-відуальні завдання |
|
||||
Тематичне оцінювання |
|||||||||||||
Тема: «Природа і навколишнє середовище» |
|||||||||||||
|
52 |
Яка сьогодні погода? |
Називати пори року Співати пісню |
Spring, summer, autumn, winter Leaves fall, it snows, go to the beach, flowers bloom Cold, hot, cloudy, rainy, sunny, windy What’s the weather like? |
Безособові речення Adverbs of frequency (never, always, sometimes) In the + season |
Z., ex. 1, 3, 4 pp.32-33 |
Z., ex. 2, 5, 6 p. 33 |
Z., WB, ex. 1-3 p. 30 (письмово) |
|
||||
|
53 |
Пори року та місяці |
Називати пори року, місяці, погоду |
Еx. 1, 3 pp.110-111 |
Безособові конструкції |
ex. 1- 3 pp.110-111 |
ex. 4 p.111 |
Z., WB, p. 31 (письмово) ex. 2 p.111 (вивчити напамять) |
|
||||
|
54 |
Календар |
Розуміти мову, відповідно реагувати |
Пори року, місяці, погода |
On + date Present Simple Adverbs of frequency (never, always, sometimes) In the + season |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку |
ex. 1- 4 p.113 |
Z., p. 41 текст “Weather” читати та перекладати |
|
||||
|
55 |
Погода |
Розповідати про погоду |
Активізація ЛО попередніх уроків |
Активізація вивченого граматичного та фонетичного матеріалів |
Z., p. 41 текст “Weather” |
Роздатковий матеріал |
ex. 2 p.112 (усно та письмово) |
|
||||
|
56 |
Весна: Великдень. |
Розповідати про Великдень в усній та письмовій формах |
Church, Christ, Easter, people, hot cross bun, egg, big dinner, bring, celebrate |
Present Simple |
ex. 1- 2 p.118 |
ex. 3- 5 p.119 |
ex. 4 p.119 (написати е-мейл) |
|
||||
|
57 |
Великдень в Україні |
Розповідати про Великдень в усній та письмовій формах, декламувати вірша “Hot Cross Buns” |
Закріплення ЛО попереднього уроку |
Present Simple Future Simple |
ex. 4 p.119 |
ex. 6 p.120
|
ex. 7 p.120 (письмово та усно) |
|
||||
|
58 |
Літо |
Розпитувати та розповідати про літо, декламувати вірша |
Seaside, river, holidays, travel, visit, tomorrow |
Future Simple |
ex. 1,2 p.121 ex. 4 p.122ex. 7 p.123 |
ex. 7 p.120 ex. 5,6 p.123
|
ex. 3 p.121 (скласти речення письмово) ex. 5 p.122 (розповідати за малюнками)
|
|
||||
|
59 |
Улюблена пора року |
Розпитувати та розповідати про улюблену пору року |
Закріплення ЛО попереднього уроку |
Present Simple Future Simple |
Мовний та мовленнєвий матеріали уроку |
ex. 1-5 p.124-125
|
ex. 6 p.125 (письмово та усно)
|
|
||||
|
60 |
Плани на літо |
Розповідати про плани на літо |
Активізація ЛО попередніх уроків |
Активізація граматичного та фонетичного матеріалів попередніх уроків теми |
ex. 6 p.125 |
ex. 6 p.125 |
Z., ex. 2 p. 125 (читати та перекладати) |
|
||||
|
61 |
«Природа і навколишнє середовище» |
Застосовувати вивчений мовний та мовленнєвий матеріал, читати і розуміти короткі тексти |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого лексичного матеріалу |
Тренування та перевірка засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів |
Z., ex. 2 p. 125 Розвиток навичок читання |
Z., ex. 3 p. 125 ex. 4, 5 p. 126 |
Різнорівневі інди-відуальні завдання |
|
||||
Тематичне оцінювання |
|||||||||||||
Тема: «Повторення» |
|||||||||||||
|
62 |
Я, моя сім’я та друзі
|
Описувати себе, свою сім’ю, друзів в усній та письмовій формі |
Тренування вивченого лексичного матеріалу з теми |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Text “A new classmate” p. 126 |
Z, р. 38 |
Z, Reader’s Corner, p.35 читати та перекладати |
|
||||
|
63 |
Я, моя сім’я та друзі |
Описувати себе, свою сім’ю, друзів в усній та письмовій формі |
Тренування та активізація вивченого лексичного матеріалу з теми |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Comix “A visit” p. 127 |
Z, р. 39 |
Z,ex. 4, 6 р. 51 |
|
||||
|
64 |
Відпочинок та дозвілля. Контроль навичок аудіювання
|
Сприймати мову на слух, відповідно реагувати, розуміти основний зміст тексту, побудованому на засвоєному матеріалі |
Тренування та перевірка засво-єння вивченого лексичного матеріалу |
Граматичний матеріал попередніх уроків |
Тест на сприйняття мови на слух |
Тест |
Z,ex. 4, 6 р. 53 |
|
||||
|
65 |
Відпочинок та дозвілля
|
Повідомляти про свої смаки та уподобання |
Активізація вивчених ЛО з теми |
Використання вивченого граматичного матеріалу |
Z,ex. 1, 2 р. 54 |
Z,ex. 5-7 р. 55 |
Z, Reader’s Corner, р. 55 |
|
||||
|
66 |
Школа. Контроль навичок говоріння |
Робити короткі діало-гічні та монологічні повідомлення, що містять знайомий мовний і мовленнєвий матеріал |
Активне використання вивчених ЛО |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Z,ex. 1-3 р. 58 |
Ситуативні завдання по темі уроку Монологічне та діалогічне мовлення |
Z,ex. 4, 5 р. 59 |
|
||||
|
67 |
Школа
|
Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи |
Активне використання вивчених ЛО |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Z,ex. 4, 5 р. 59 |
Z, р. 60 |
Z, Culture Time, p. 122-123 |
|
||||
|
68 |
Свята та традиції. Контроль навичок читання |
Читати і розуміти короткі тексти |
Активне використання ЛО попередніх уроків |
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Тест для контролю навичок читання та розуміння прочитаного |
Тест Z, Culture Time, p. 122-123 |
Z, р. 59 |
|
||||
|
69 |
Людина
|
Виражати своє ставлення до когось/чогось |
|
Активне використання вивченого граматичного матеріалу |
Z, р. 61 |
Z, р. 59 |
Z, Culture Time, p. 126-127 |
|
||||
|
70 |
Людина. Контроль навичок письма
|
Розуміти мову, відповідно реагувати в письмовій формі |
Вивчений лексичний матеріал за ІІ семестр |
Вивчений граматичний матеріал за ІІ семестр |
Мовленнєвий матеріал уроку |
Тест для перевірки навичок писемного продукування |
|
|
||||
Тематичне оцінювання
1