Календарно-тематичне планування з англійської мови на 1 семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови на І семестр для 3 класу. (Кількість годин на тиждень - 2.

Кількість годин на семестр – 32.)

Перегляд файлу

                                                                                                                                         

Англійська мова

3-ій клас

(3-ий рік навчання)

І семестр

 

Кількість годин на тиждень - 2

Кількість годин на рік – 70

Дата

уроку

№ уроку

 

Тематика

ситуативного

спілкування

Очікуваний результат

На кінець уроку учні

вмітимуть:

Мовний інвертар

 

 

Комунікативна компетентність

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

 

Граматика/  Фонетика

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Теми: «Повторення. Я та  моя сімя»

 

 

1

 

Welcome back!

Розуміти і вміти надавати особисту інформацію;

Рахувати від 10 до 50

Family, mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather, numbers 1-50

Hello! I’m…

Welcome back!

What’s your name? I’m

How old are you? I’m … years old.

Thanks.

Be

There is / are

Have got

Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати

Вимовляти слова

Відповідати на питання усно та письмово

Відмічати правильні відповіді

Розпізнавати цифри від 10 до 50, рахувати

Грати у гру «Bingo»

Діалогічне мовлення Т-Р

Zoom In

WB ex.3, 4, p. 4

 

 

2

I’ve got the funny uncle

Називати та описувати членів родини

Uncle, aunt, cousin, man, woman, baby, cat, mouse, car, tall, pretty, fat, grey, little, big

Adjectives

Слухати та повторювати / вказувати відповідний малюнок

Слухати та читати вірш

Розпізнавати нову лексику

Відповідати на питання, записувати відповіді

Відмічати правильну відповідь

Діалогічне мовлення: Р-Р

Zoom In

WB ex.2, p. 6

       ex.6, p. 7

 

 

3

Meet the Browns

Відрекомендувати третіх осіб

ЛО попередніх уроків

Відмінювання дієслова to be.

Звуки: :  [r], [æ]

 

Text “The Browns”

(Part I)

Впр.2-4 ст.7

 

PB English 3

Ex.1, 2  p.8

 

 

 

4

School Things

Називати предмети у класі

Book-shelf, desk, chair, table, blackboard, flower, bag, pencil-case, text-book, pen, pencil, etc.

Рrepositions: on, in, under, near.

Звук [h]

Впр. 3 ст.11

Впр. 4,5  ст.11

PB English 3

Ex.3, 5 p.11

 

 

5

Is that your pet?

Називати домашніх тварин

Говорити про належність

Hamster, rabbit, snake, duck, tortoise, frog, canary, parrot, ugly, beautiful, small, noisy

How are you? I’m fine thank you.

Where are you from? I’m from…

Follow me!

I like + noun

Присвійні займенники

 

Слухати діалог, відповідати на питання

 

Повторювати слова

Відмічати правильні відповіді

Відповідати на питання письмово

Робота у парах

Zoom In

WB ex. 5, 6      p. 8-9

 

 

6

Now I can…

Називати дії,

описувати друга

Swim, run, draw, jump, sing, dance, fly, climb, swing, read, see a…, make a party, write a letter to your friend

Звук [i:], [ɔ:],[ɑ:], [ə:],        [ u ]-[ u:], [ɑu],    [ ɛə ]

Модальне дієслово can

Впр. 3  ст.13

Впр. 4  ст.13

Впр. 1,2  ст.13

Робота у парах

PB English 3

Впр. 4  ст.13,

Різнорівневі індивідуальні завдання

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: «Відпочинок та дозвілля»

 

 

7

In the Greenwoods Summer Camp

Промовляти імена по буквах, відрекомендувати співрозмовників, розпитати про країну проживання, назвати прапорець країни

France, Greece, Ukraine, England, Italy, Germany;

Діалогічна єдність «Where are you from? – I am from…»

Запитальне слово

where?”

Спеціальні запитання з where?”

 

Впр. 1  ст.16

Впр. 2,3  ст.16

Впр. 4,5  ст.17

PB English 3

Впр. 4,5  ст.17

 

 

8

Summer Camp

Описувати табір відпочинку

Rooms for boys (girls), café, swimming pool, sports-ground, party hall

This/that, here/there.

Звуки [іə], [i:],      [ ɛə ]

 

Впр. 2  ст.19

Впр. 1  ст.18

 

Робота у парах

PB English 3

Впр. 3  ст.19

 

 

9

The holiday of talents at the camp

Повідомляти про вподобання та вміння

Swim, run, climb, fly, jump, dance, read, sing, write, play games, spell the word, draw pictures

Модальне дієслово can,

Like+verb+ing

Впр. 1  ст.20

 

Впр. 2-4  ст.21

Робота за схемою

2→4→всі разом

PB English 3

Впр. 1  ст.20

 

 

10

Calling relatives

Розпитувати про рідних і друзів

ЛО попередніх уроків

Числівники

Звуки ], [ʧ]

Впр. 2  ст.23

Впр. 3,4  ст.23

PB English 3

Впр. 5  ст.23

 

 

11

Pasttime

Повідомляти про уподобання/неуподобання

Watch cartoon, play chess, paint, play music, team

I like/don’t like

Впр. 3  ст.25

 

Впр. 2  ст.24

PB English 3

Впр. 1  ст.24,

Впр. 5  ст.25

 

 

12

Hobby

Розповідати про свої хобі, запрошувати до гри

Діалогічна єдність

“What is your hobby? – I like…”

Запитальне слово

what?”

Спеціальні запитання з what?”

Впр. 1  ст.26

Впр. 3, 4  ст.27

 

Впр. 1,2  ст.26

Словниковий диктант

 

PB English 3

Впр. 1  ст.24,

Впр. 5  ст.25

 

 

      13

I like animals

Називати диких тварин

Співати пісню

Animals, zoo, monkey, flamingo, tiger, crocodile, legs, arms, feather, wing, stripes, long, short

How about you?

I/ You like + noun

Interrogative form: Do you like?

Short answers: Yes, I do./ No, I don’t

Слухати пісню

Слухати нову лексику, повторювати

Називати слова

Відмічати правильні відповіді

Відповідати на питання письмово

Діалогічне мовлення Т-Р

Співати пісню

WB ex.1, 2, 3,  p. 10-11

Zoom In

 

WB ex. 4, 5 p. 10-11

 

 

14

They’re taking pictures

Називати дії, що відбуваються у даний момент часу, уміти висловлювати свої думки

 

Paint picture, get dressed, wear uniform, play the guitar, eat, take pictures, read comic book, watch film, listen to music, sleep, dance

Come on

Let’s go

Don’t worry

Present Continious

Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати

Читати запитання

Повторювати слова та речення

Відповідати на питання усно та письмово

Відмічати правильні відповіді

Діалогічне мовлення Т-Р

WB ex.1, 2, 3 p. 12-13

Zoom In

 

WB ex. 4, 5 p. 12-13

 

 

15

We are having fun!

 

Розповідати, що відбувається у даний момент часу

 

Act, hold, sunbathe, make biscuits, have fun, sandcastle, drawing, city, book

Present Continious

Слухати і читати текст

Впр. 1  ст.12 (Zoom In)

 

 

Відмічати правильні відповіді

Знаходити відповідність малюнку, повторювати фрази

Відповідати на питаня

Діалогічне мовлення: робота в парах

WB ex.1, 2, 4 p. 14-15

Zoom In

 

WB ex.3, 4 p. 14-15

 

 

16

Now I can…

Надавати інформацію про себе та друзів

ЛО попередніх уроків

Особові займенники

Спеціальні запитання

I’ve got

Впр. 1  ст.28

 

Впр. 2-5  ст.29

Словниковий диктант

 

Різнорівневі індивідуальні завдання

 Zoom In, ex. 1 p.16

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: “Я, моя сім`я і друзі”

 

17

Story Time

The Larry and Lindy Show

Читати, слухати і розуміти короткі історії

ЛО попередніх уроків

Вивчені граматичні структури

Слухати та читати діалог

Слухати пояснення вчителя

Відповідати на питання вчителя

Відмічати правильні відповіді

Робота в групах

Робота в парах

Zoom In, PB p.16

 

 

18

My dear family

Надавати інформацію про свою родину

Family tree, brother, cousin, uncle, aunt’s husband, son, grandparents, granddad, grandma

Структура

I have got …

Присвійний відмінок іменника

Впр. 2   ст.30

Впр. 3   ст.31

 

Впр. 1   ст.30

Впр. 4   ст.31

 

PB English 3

Впр. 4  ст.33

 

 

 

19

In the House

Описувати свої помешкання

Kitchen, bathroom, living-room, bedroom

Структури:

There is/there are

Впр. 2   ст.34

 

Впр. 1   ст.34

Впр. 3   ст.35

 

PB English 3

Впр. 1  ст.34

 

 

 

20

The House in the Village

Описувати план помешкання сільського будинку

Look under the sofa, in the living room, under the bed, in the bedroom, hall

Структури:

There is/there are

Впр. 3   ст.37

 

Впр. 1, 2   ст.36

 

PB English 3

Впр. 1  ст.38

 

 

21

My Living Room

Описувати свою кімнату

Sofa, armchair, carpet, floor, above, in front of, next to, under, on, near

Прийменники місця above, in front of, next to, under, on, near

Впр. 2,3   ст.38-39

 

Впр. 4,5   ст.39

 

PB English 3

Впр. 3  ст.39

 

 

 

22

Professions

Розповідати про професії членів сімї

Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer

Діалогічна єдність: “What’s his/her job? – S/he is a doctor.

Множина іменника

Man-men

Businessman-businessmen

Впр. 4  ст.41

 

Впр. 1-3   ст.40-41

 

PB English 3

Впр. 2  ст.41

 

 

 

23

My Family Tree

Проект «Моя сім’я»

Закріплення ЛО попередніх уроків

Закріплення  граматичних структур попередніх уроків

Читати текст

Слухати і виконувати вказівки

 

Робота в парах

Робота в групах

Відповідати на питання

 

Підготувати усну презентацію проекту MY Family Tree

 

 

24

Now I can…

Писати листи, розповідаючи про себе та свою сімю

Активізація ЛО попередніх уроків

Активізація граматичних структур попередніх уроків

Читати зміст завдань, виконувати вказівки

Впр. 1-4   ст.46-47

 

PB English 3

Впр. 5  ст.47

 

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: «Школа»

 

25

Welcome to School

Розповідати про свій розклад уроків

Дні тижнів, назви шкільних предметів

The Present Simple

Впр.2  ст.48

 

Впр.1  ст.48

Впр. 3  ст.49

 

PB English 3

Впр. 4  ст.49

 

 

 

26

Bill’s Timetable

Контроль навичок аудіювання

Розповідати про розклад Біла; сприймати  мову на слух, відповідно реагувати

ЛО попереднього уроку

Граматичний матеріал попередніх уроків

Тест на сприйняття мови на слух

Впр. 4  ст.49

 

PB English 3

Впр. 1  ст.52

 

 

 

27

Vickys Favourite Lesson

Розпитувати своїх однокласників та надавати інформацію про третіх осіб

ЛО попередніх уроків

Граматичний матеріал попередніх уроків

Впр.1 ст.53

Впр.4  ст.53

 

Впр.2,3  ст.52

 

PB English 3

Впр. 1  ст.52

 

 

 

28

Дні тижня та розклад

Lesson

Контроль навичок говоріння

 

Розповідати про дні тижня та свій розклад, декламувати  вірша по темі уроку

Активне використання ЛО попередніх уроків

Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків

Читати зміст завдань, виконувати вказівки

Ситуативні завдання по темі уроку

Монологічне та діалогічне мовлення

PB English 3

Впр. 4  ст.55

 

 

 

29

Activities at a lesson

Розповідати про різні види діяльності, які учні виконують під час уроку

Read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English

Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків

Впр. 4  ст.55

 

Впр. 1-3  ст.54

Впр. 5  ст.55

 

PB English 3

Впр. 2,3   ст.56-57

 

 

 

30

At school. Time.

Контроль навичок читання

Вказувати час; читати і розуміти короткі тексти

Активне використання ЛО попередніх уроків

Активне використання граматичного матеріалу попередніх уроків

Тест для контролю навичок читання та розуміння прочитаного

Впр. 1  ст.58

 

Впр. 4  ст.59

 

Zoom In,

PB ex. 1 p. 22

 

 

31

Were in Zutopia.

Називати міські об’єкти

Нумерувати об’єкти

Співати пісню

Airport, library, street, hotel, house, planet, student, swimming pool, travelling, going to

Ordinals 1st-13th

It’s fantastic!

See you soon.

  Dear…

Ordinals 1st-13th

Present Continious

In/ at + place

Слухати та вказувати відповідний малюнок / повторювати / виконувати вказівки

 

 

Знаходити відповідність малюнку

Відповідати на питання

Розв’язувати головоломку

Знаходити помилки

Zoom In,

WB ex 4, 5

 p. 21

 

 

32

What can they do?

Контроль навичок письма

Розуміти мову, відповідно реагувати в письмовій формі

Вивчений лексичний матеріал                         за І семестр

Вивчений граматичний матеріал                         за І семестр

Мовленнєвий матеріал уроку

 

 

 

 

Тематичное оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова

3-ій клас

(3-ий рік навчання)

ІІ семестр

Дата

уроку

№ уроку

 

Тематика

ситуативного

спілкування

Очікуваний результат

На кінець уроку учні

вмітимуть:

Мовний інвертар

 

 

Комунікативна компетентність

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

 

Граматика/  Фонетика

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Тема: «Свята і традиції»

 

33

У час дозвілля

Запрошувати інформацію по темі уроку, робити пропозицію та реагувати на неї

Sing a sоng, draw a picture, play a game, watch a cartoon, read a book

Структури:

Let us watch! Let's watch! Look, this is my favourite one”

Ex.1-2  p. 70

 

Ex.3, p. 71

PB, p. 70, ex. 1

 

 

34

Різдво на Україні

Описувати свято Різдва в Україні

Ukrainian, usually, Christmas, carol

Опрацювання вимови слів та висловів уроку

Ex.1-3  p. 72-73

 

Ex. 2-4 p. 7

p. 72, ex. 1,2. Describe "Christmas in Ukraine"

 

 

35

 Дозвілля друга/подруги

Розпитувати про дозвілля та описувати дозвілля друга/подруги

eat, drink, cook, make, lunch, dinner, supper

Модальні дієслова

can, may

Ex.1 -3  p. 74-75

Ex. 3-4 p.75

p. 75, ex. 3. Draw what you do in the after-noon or in the evening

 

 

36

День народження

 

Розпитувати та розповідати про день народження, називати місяці року, повторювати та виконувати вказівки,

читати запитання

The Months

Z., ex.4  p.31

 

Кількісні числівники

Z., ex.5  p.31

 

on + date

Whens your birthday? – It’s on the 21st of January.                                      Z., ex.1,2   p.30

 

Z.,  ex.3  p.30                                 ex.4-6   p.31

 

Z., WB, pp. 28-29 (in writing)

 

 

37

Святковий обід

Повідомляти про свої смаки й уподобання

vegetables, fruit, carrot, cabbage, cucumber, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange, pass, some, enjoy, meal

Іменник

p. 76, ex. 2                   Ex.1-2 p. 78

E Ex. 3-4  pp. 76-77

x. 3-5  pp. 78-79

PB p. 76, ex. 2 прописати нові слова)  p. 77, ex. 4 (вивчити діалог)

 

 

38

Вихідні дні

Розпитувати та розповідати про дозвілля

go to bed, make the bed, always, along

 

always, never, sometimes

Іменник

Ex.1-2  p. 80

Ex.1  p. 82

Ex. 1-3 pp. 80-81

Ex. 2  p. 83

p. 80, ex. 2

p. 83, ex. 3. Describe your Sunday

 

 

 

 

39

Створюємо проект

Говорити про дозвілля, висловлювати дружні почуття

 

 

Play computer games, play board games, do a jigsaw puzzle, play chess, project

Імпліцитне засвоєння граматичних структур уроку шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях

 

 

Z.,

WB ex.1-5                 p. 36-37

 

 

40

Як ми розважаємось

 

 

Описувати розваги та говорити про ігри

 

Want + noun

Z.,  pp. 44-45

 

Ex.3  p. 83

 

Z.,  p. 45

 

Ex. 3 p. 83

Z, ex. 4, 6 p. 45                       WB ex. p. 38-39

 

 

41

Свята та традиції

Розпитувати та розповідати про свята та традиції

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого лексичного матеріалу

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів

Роздатковий матеріал

Роздатковий матеріал

 

Різнорівневі інди-відуальні завдання

 

Тематичне оцінювання

 

Узагальнюючий урок з теми: «Свята та традиції»

 

Тема: «Людина»/  “A human being”

 

Тепер ти можеш… Підсумковий урок з теми “Home, sweet home”. Лексико-граматичні вправи.

 

42

 

Тіло людини: голова

 

Називати органи, розташовані на голові людини

Head, hear, forehead, face, eyes, nose, ears,  cheeks, mouth, lips, theeth, chin

Present Simple She/he has got….

https://www.youtube.com/watch?v=8nGRgw1Bwyo

Роздатковий матеріал

Вивчити нові слова та пісню

 

 

43

Тіло людини: тулуб

Називати частини тіла людини

Body, neck, shoulder, chest, heart, lungs, stomach, etc.  

Present Simple             It consists of

https://www.youtube.com/watch?v=8nGRgw1Bwyo

Роздатковий матеріал

Вивчити нові слова та пісню

 

 

44

Почуття та емоції людини

Називати почуття та емоції людини

Confused, sad, mad, glad

Present Simple

Роздатковий матеріал

Роздатковий матеріал

Вивчити нові слова

 

 

45

Опис зовнішності людини

Описувати зовнішність людини за запропонованими малюнками

Використання ЛО попередніх уроків

Present Simple

Роздатковий матеріал

Роздатковий матеріал

Опис зовнішності батьків (письмово та усно)

 

 

46

День за днем

Розповідати про минулі події

Was, were, last, comfortable,

Past Simple

was/were

Ex. 1-2 рp. 86-87

Ex. 3-4 p. 87 Ex. 4 p. 87

Ex. 4 p. 87 (5-6 речень про канікули- письмово та усно)

 

 

47

Відпочинок

Описувати вчорашній день

Yesterday

 

Past Simple

was not = wasn’t

were not = weren’t

Were you  at home yesterday? – Yes, I was./No, I wasn’t.

Роздатковий матеріал

Ex. 3 p.89 (вставити was чи were)

 

 

48

Минулі вихідні

Описувати минулі вихідні

Learned, helped, listened, washed, played, watched, garage, stadium

Past Simple,

RegularVerbs

Where were you last weekend? – I was…

Ex. 1-2  p. 92

 

Ex. 3-4 p. 93

Ex. 2 p. 90 (прочитати та написати в минулому часі)

 

 

49

Людина і професія

Розповідати про професії, використовуючи минулий простий час

Doctor, teacher, worker, driver, painter, shop assistant

Past Simple Irregular Verbs

Ex. 1 p. 98

Ex. 4 p. 95

Ex. 2-3 p. 94-95

Ex. 1 p. 98 (вивчити неправильні  дієслова)

 

 

50

Мої останні вихідні

Узгоджувати малюнки з реченнями, розпитувати та розповідати про останні вихідні

Help mum, cook breakfast, wash up, clean one’s room, play with a friend, watch a film, had breakfast  (dinner, supper)

Questions in Past Simple

Ex. 1 p. 106

Ex. 2-3 p. 106-107

Ex. 4 p.107

(Розповідь “My Last Weekend”

(письмово та усно )

 

 

51

Людина

Застосовувати вивчений мовний та мовленнєвий матеріал

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого лексичного матеріалу

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів

Ex. 1 p. 101

Ex. 2-3 p.102

 

Ex. 4 p.107

Різнорівневі інди-відуальні завдання

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: «Природа і навколишнє середовище»

 

52

Яка сьогодні погода?

Називати пори року

Співати пісню

Spring, summer, autumn, winter

Leaves fall, it snows, go to the beach, flowers bloom

Cold, hot, cloudy, rainy, sunny, windy

What’s the weather like?

Безособові речення

Adverbs of frequency (never, always, sometimes)

In the + season

Z., ex. 1, 3, 4  pp.32-33

Z., ex. 2, 5, 6  p. 33

Z., WB, ex. 1-3 p. 30 (письмово)

 

 

53

Пори року та місяці

Називати пори року, місяці, погоду

Еx. 1, 3  pp.110-111

Безособові конструкції

ex. 1- 3  pp.110-111

ex. 4  p.111

Z., WB, p. 31 (письмово) ex. 2  p.111 (вивчити напамять)

 

 

 

 

 

 

 

 

54

Календар

Розуміти мову, відповідно реагувати

Пори року, місяці, погода

On + date

Present Simple

Adverbs of frequency (never, always, sometimes)

In the + season

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

ex. 1- 4  p.113

Z.,  p. 41 текст Weather   читати та перекладати

 

 

55

Погода

Розповідати про погоду

Активізація ЛО попередніх уроків

Активізація вивченого граматичного та фонетичного матеріалів

Z.,  p. 41 текст “Weather”  

Роздатковий матеріал

ex. 2 p.112 (усно та письмово)

 

 

56

Весна: Великдень.

Розповідати про Великдень в усній та письмовій формах

Church, Christ, Easter, people, hot cross bun, egg,  big dinner,  bring, celebrate

Present Simple

ex. 1- 2 p.118

ex. 3- 5 p.119

ex. 4 p.119

(написати е-мейл)

 

 

57

Великдень в Україні

Розповідати про Великдень в усній та письмовій формах, декламувати вірша Hot Cross Buns

Закріплення ЛО попереднього уроку

Present Simple

Future Simple

ex. 4 p.119

ex. 6 p.120

 

ex. 7 p.120

(письмово та усно)

 

 

58

Літо

Розпитувати та розповідати про літо, декламувати вірша

Seaside, river, holidays, travel, visit, tomorrow

Future Simple

ex. 1,2  p.121                      ex. 4  p.122

ex. 7 p.123

 

ex. 7 p.120

ex. 5,6  p.123

 

 

ex. 3  p.121 (скласти речення письмово)

ex. 5 p.122 (розповідати за малюнками)

 

 

 

59

Улюблена пора року

Розпитувати та розповідати про улюблену пору року

Закріплення ЛО попереднього уроку

Present Simple

Future Simple

Мовний та мовленнєвий матеріали уроку

ex. 1-5  p.124-125

 

ex. 6  p.125         (письмово та усно)

 

 

 

60

Плани на літо

Розповідати про плани на літо

Активізація ЛО попередніх уроків

Активізація граматичного та фонетичного матеріалів попередніх уроків теми

ex. 6  p.125        

ex. 6  p.125        

Z., ex. 2                     p. 125

(читати та перекладати)

 

 

61

 «Природа і навколишнє середовище»

Застосовувати вивчений мовний та мовленнєвий матеріал, читати і розуміти короткі тексти

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого лексичного матеріалу

Тренування та перевірка  засвоєння вивченого граматичного та фонетичного матеріалів

Z., ex. 2   p. 125

Розвиток навичок читання

Z., ex. 3   p. 125

        ex. 4, 5   p. 126

Різнорівневі інди-відуальні завдання

 

Тематичне оцінювання

 

Тема: «Повторення»

 

62

Я, моя сімя та друзі

 

Описувати себе, свою сімю, друзів в усній та письмовій формі

Тренування    вивченого лексичного матеріалу з теми

Використання вивченого граматичного матеріалу

Text “A new classmate”

p. 126

Z, р. 38

Z, Readers Corner, p.35 читати та перекладати

 

 

63

Я, моя сімя та друзі

Описувати себе, свою сімю, друзів в усній та письмовій формі

Тренування та активізація    вивченого лексичного матеріалу з теми

Використання вивченого граматичного матеріалу

Comix “A visit”

p. 127

Z, р. 39

Z,ex. 4, 6       р. 51

 

 

64

Відпочинок та дозвілля. Контроль навичок аудіювання

 

Сприймати  мову на слух, відповідно реагувати, розуміти основний зміст тексту, побудованому на засвоєному матеріалі

Тренування та перевірка  засво-єння вивченого лексичного матеріалу

Граматичний матеріал попередніх уроків

Тест на сприйняття мови на слух

Тест

Z,ex. 4, 6       р. 53

 

 

65

Відпочинок та дозвілля

 

Повідомляти про свої смаки та уподобання

Активізація   вивчених ЛО  з теми

Використання вивченого граматичного матеріалу

Z,ex. 1, 2      р. 54

Z,ex. 5-7      р. 55

Z, Reader’s Corner,  р. 55

 

 

66

Школа. Контроль навичок говоріння

Робити короткі діало-гічні та монологічні повідомлення, що містять знайомий мовний і мовленнєвий  матеріал

Активне використання вивчених ЛО

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Z,ex. 1-3      р. 58

Ситуативні завдання по темі уроку

Монологічне та діалогічне мовлення

Z,ex. 4, 5      р. 59

 

 

67

Школа

 

Ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи

Активне використання вивчених ЛО

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Z,ex. 4, 5      р. 59

Z,  р. 60

Z, Culture Time, p. 122-123

 

 

68

Свята та традиції. Контроль навичок читання

Читати і розуміти короткі тексти

Активне використання ЛО попередніх уроків

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Тест для контролю навичок читання та розуміння прочитаного

Тест

Z, Culture Time, p. 122-123

Z, р. 59

 

 

69

Людина

 

Виражати своє ставлення до когось/чогось

 

Активне використання вивченого граматичного матеріалу

Z, р. 61

Z, р. 59

Z, Culture Time, p. 126-127

 

 

70

Людина. Контроль навичок письма

 

Розуміти мову, відповідно реагувати в письмовій формі

Вивчений лексичний матеріал                         за ІІ семестр

Вивчений граматичний матеріал                         за ІІ семестр

Мовленнєвий матеріал уроку

Тест для перевірки навичок писемного продукування

 

 

Тематичне оцінювання

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Дякую об'ємна робота і відповідає вимогам!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
2627
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку