Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови у 7 класі, ІІ семестр, 3 години на тиждень. Підручник автора А.Несвіт (видавництво Генеза). Календарне планування включає графу "Інтегровані змістові лінії" і складене згідно вимог Програми.
7 КЛАС
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар
|
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||
Лексика |
Граматика |
читання |
аудіювання |
говоріння |
письмо |
|||||||||||||
ІІ семестр |
||||||||||||||||||
Кіно і театр |
||||||||||||||||||
49 |
|
Наш вільний час
|
Визначає власні уподобання та потреби. |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
Present past simple |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
|
Впр.5, с.82 |
||||||||
50 |
|
Дивимося кіно |
Дискутує з приводу жанрів кіно |
An action film, an adventure film, a comedy, |
|
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
||||||||
51 |
|
Улюблені фільми
|
Аналізує улюблений фільм |
a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
So/ so that |
|
|
Впр.2, с.83
|
Впр.4, с.84
|
Впр.5, с.84 |
||||||||
52 |
|
Перегляд фільму у кінотеатрі
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Present simple? continious |
Впр.2, с.86
|
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
||||||||
53 |
|
Кінотеатр «Україна» |
Обговорює розмаїття спадщини кінематографа |
|
|
Впр.3, с.86 |
|
Впр.1, с.88
|
|
Впр.2, с.88
|
||||||||
54 |
|
Про фільм |
Обговорює сюжет фільму |
|
|
Впр.3, с.88 |
|
Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
||||||||
55 |
|
Театр
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, |
Present perfect |
Впр.3, с.91
|
|
|
|
Впр.2, с.90 |
||||||||
56 |
|
Відвідування театру |
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience,
|
|
Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
|
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
||||||||
57 |
|
Відвідування театру |
Надає рекомендації щодо вибору вистави |
a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
|
Впр.2, с.94
|
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94
|
Впр.4, с.96 |
Впр.6, с.96 |
||||||||
58 |
|
Кіностудія О.Довженка |
Робить повідомлення про історію українського кінематографа |
|
|
Впр.5, с.96 |
|
Впр.3, с.95
|
|
Впр.7, с.96 |
||||||||
59 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
Впр.2, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
Впр.3, с.99 |
Впр.5, с.100 |
||||||||
Спорт |
||||||||||||||||||
60 |
|
Спорт в нашому житті |
Усвідомлює важливість занять спортом |
|
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104
|
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
||||||||
61 |
|
Спорт в нашому житті |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими потребами. |
|
|
|
|
Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
|
Впр.2, с.106
|
||||||||
62 |
|
Як довго ти займаєшся спортом
|
Надає рекомендації щодо здорового способу життя |
|
Present , past continious |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
||||||||
63 |
|
У спортивному центрі |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
||||||||
64 |
|
Ми займаємося спортом |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
Види спорту |
|
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110
|
|
Впр.6, с.111 |
||||||||
65 |
|
Ми займаємося спортом |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
|
|
|
Впр.4, с.110 |
|
Впр.2, с.112 |
||||||||
66 |
|
Золоті правила спорту |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни та золотих правил спорту |
|
|
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111
|
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
||||||||
67 |
|
Глядачі |
Пояснює правила поведінки на стадіоні |
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement |
So/ neither do I |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
||||||||
68 |
|
Відомі спортсмени |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. |
|
|
Впр.2, с.116
|
|
|
|
Впр.4, с.117
|
||||||||
69 |
|
Відомі спортсмени |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
|
Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 |
||||||||
70 |
|
Спорт |
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
dead, the competive spirit, blood |
article |
|
|
Впр.3, с.118
|
|
Впр.2, с.118 |
||||||||
71 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118
|
Впр.5, с.119 |
||||||||
Велика Британія: Лондон |
||||||||||||||||||
72 |
|
Лондон – столиця Великої Британії |
Порівнює столиці України та Британії |
|
|
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
||||||||
73 |
|
Лондон – столиця Великої Британії |
|
|
|
Впр.2, с.126
|
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126
|
|
Впр.7, с.129 |
||||||||
74 |
|
Визначні місця Лондона |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Впр.3, с.127 |
|
Впр.5, с.129 |
|
Впр.1, с.130
|
||||||||
75 |
|
Це – Лондон |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments |
|
Впр.2, с.130
|
|
|
|
Впр.7, с.132 |
||||||||
76 |
|
Лондон |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
a fabulous collection, monarchs |
pronouns |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.6, с.132 |
|
Розповідати про Лондон |
||||||||
77 |
|
Музеї Лондона |
Висловлює враження про музеї Лондона |
|
|
Впр.2, с.133
|
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
||||||||
78 |
|
Визначні пам’ятки Лондона |
Обговорює розмаїття архітектурних споруд |
|
|
Впр.4, с.135 |
|
Впр.5, с.138 |
|
Впр.2, с.137
|
||||||||
79 |
|
Визначні місця Лондона |
Виконує проект |
|
Presenr perfect, simple |
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 |
||||||||
80 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Україна: Київ |
||||||||||||||||||
81 |
|
Київ в мініатюрі |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
|
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
||||||||
82 |
|
Визначні місця Києва |
Порівнює Лондон і Київ |
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
||||||||
83 |
|
Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом. |
Виконує проект |
|
|
Впр.5, с.148
|
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148
|
|
Впр.6, с.149 |
||||||||
84 |
|
Старовинний Київ: Поділ |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
|
|
Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
||||||||
85 |
|
Серце столиці – Хрещатик |
Планує краєзнавчу подорож |
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Впр.2, с.151
|
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150
|
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
||||||||
86 |
|
Хрещатик
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
|
|
Впр.4, с.152 |
|
Впр.3, с.151 |
|
Розповідь про Хрещатик |
||||||||
87 |
|
Майдан Незалежності |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154
|
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
||||||||
88 |
|
Україна. Київ
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах |
|
|
|
|
Впр.3, с.156 |
Впр.2, с.156
|
Впр.4, с.157 |
||||||||
89 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Шкільне життя |
||||||||||||||||||
90 |
|
Шкільне життя |
|
|
|
Впр.3, с.163
|
Впр.6, с.165 |
Впр.1, с.162
|
|
Впр.7, с.165 |
||||||||
91 |
|
Шкільне життя |
Обговорює шкільні правила. |
|
|
Впр.5, с.164 |
|
Впр.4, с.164 |
|
Впр.3, с.166
|
||||||||
92 |
|
Вільний час |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
|
Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
||||||||
93 |
|
Соціальні проекти |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
|
Впр.4, с.170
|
|
Впр.1, с.169
|
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
||||||||
94 |
|
Соціальні проекти |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі. |
|
|
Впр.5, с.171 |
|
Впр.2, с.169
|
|
Впр.7, с.172 |
||||||||
95 |
|
Англійська мова – мова спілкування |
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» |
|
|
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172
|
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
||||||||
96 |
|
Позашкільна діяльність |
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
Irregular verbs |
Впр.3, с.176 |
|
Впр.1, с.175 |
|
Впр.6, с.177 |
||||||||
97 |
|
Шкільне життя |
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
|
Впр.4, с.176 |
|
|
||||||||
98 |
|
Підсумкова робота |
|
|
|
|
Впр.5, с.174 |
|
|
Впр.8. ст. 178 |
||||||||
99 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
100 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
101 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
102 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
103 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
104 |
|
Мої літні канікули |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||