Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі за підручником А. Несвіт
ІI семестр 2019-2020 н.р. (3 години)
№ уроку |
Дата |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Граматика |
Лексика |
Фон-ка |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Unit 5: “Sport” Тема 5: «Спорт»
|
|||||||||||
|
|
Спорт у нашому житті
|
Часи дієслова |
ЛО теми |
[p] |
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 розкрити дужки вивчити ЛО |
|
|
|
Формування граматичних навичок
|
The Present Perfect Continuous |
|
[d] [t] |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
|
Впр. 5, с.108 розкрити дужки |
|
|
|
У спортивному центрі
|
|
|
[ə] |
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 описати урок фізкультури |
|
|
|
Сучасні види спорту
|
I go in for… |
Види спорту |
[ŋ] |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 |
|
Впр.6, с.111 написати про улюблений вид спорту |
|
|
|
Золоте правило спорту
|
Прислівники |
|
[w] |
Впр. 8 с. 113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
|
Впр.7, с.113 |
Впр. 9 с. 113 написати про спортивні правила |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
The Present Perfect The Present Perfect Continuous |
|
[m] |
|
|
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.6, с.113 розкрити дужки |
|
|
|
Спортивні вболівальники
|
|
ЛО теми |
[b] |
|
|
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Вивчити ЛО |
|
|
|
Спортивна подія |
A Report about a Sporting Event |
|
|
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
|
|
Впр.6, с.115 описати спортивну подію |
|
|
|
Відомі спортсмени
|
|
ЛО теми |
[t] |
Впр.2, с.116
|
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Впр.3, с.117 закінчити речення |
|
|
|
Мій улюблений спортсмен
|
|
ЛО теми |
[ŋ] |
|
|
|
|
Впр.6, с.117 написати про улюбленого спортсмена
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
The Present Perfect Continuous Tense |
ЛО теми |
|
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Розповідь “Sport and Games” |
|
|
|
Спорт у нашому житті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми 5 “Sport” |
|||||||||
Unit 6: “Great Britain: London” Тема 6: «Велика Британія: Лондон»
|
|||||||||||
|
|
Лондон |
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити ЛО у словнику |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
[b] |
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
|
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
will/to be going to |
|
[k] |
Впр. 6,с. 124 |
|
|
Впр.7, с.125 |
Впр.5, с.124 розкрити дужки |
|
|
|
Це – Лондон
|
So/ Neither Do I |
|
[ɔu]
|
Впр.2, с.126
|
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126
|
|
Впр.3, с.127 відповісти на запитання
|
|
|
|
Визначні місця Лондона
|
So/ Neither Do I |
|
[ð] |
|
|
Впр.5, с.129 Впр.6, с.129 |
|
Впр.7, с.129 написати відповіді
|
|
|
|
Екскурсія Лондоном
|
|
ЛО теми |
[ɔu] [ð] |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Впр.2, с.130 заповнити табличку
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Артикль з власними назвами |
|
[ð]
|
|
|
|
|
Впр.7, с.132 доповнити речення артиклями
|
|
|
|
Музеї Лондона
|
|
ЛО теми |
[ᴧ] |
Впр.2, с.133 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Повідомлення про парки Лондона |
|
|
|
Парки Лондона
|
|
ЛО теми |
інтон. питань |
Впр.4, с.135 |
Повідомлення учнів |
|
Впр.5, с.136 |
Впр. 6 с. 136 скласти питання
|
|
|
|
Музей Мадам Тюссо
|
|
ЛО теми |
|
Впр.4, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
|
Розповідь “London Sights” |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
ЛО теми |
|
Впр.5, с.138 |
|
|
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 відповісти на питання
|
|
|
|
Лондон – столиця Великобританії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми 6 “Great Britain: London”
|
|||||||||
Unit 7 “Ukraine: Kyiv” Тема 7 « Україна: Київ»
|
|||||||||||
|
|
Київ
|
|
ЛО теми |
[tʃ] [ʃ] |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
|
Впр.4, с.143 погодитися чи не з твердженнями |
|
|
|
Формування граматичних навичок |
So as an adjective and a conjunction |
|
[d] [t] |
Впр. 5 с.144 |
|
Впр. 5 с.144 |
Впр.6 b), с.144 |
Впр.6 a), с.144 доповнити речення |
|
|
|
Визначні місця Києва
|
|
ЛО теми |
[p] |
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 описати визначне місце |
|
|
|
Давній Київ: історія Подолу |
|
ЛО теми |
[k] |
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148
|
Впр.1, с.147 |
Впр.7, с.149 відповісти на запитання |
|
|
|
Поділ – коштовність Києва |
|
ЛО теми |
[k] |
|
|
Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
|
Впр.9, с.150 доповнити речення
|
|
|
|
Серце столиці – Хрещатик
|
|
ЛО теми |
інтон. питань |
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 написати статтю |
|
|
|
Майдан Незалежності
|
|
ЛО теми |
[ea] |
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 написати лист |
|
|
|
Екскурсія Києвом
|
Часи дієслова |
ЛО теми |
[ɔu] |
Впр.5, с.158 Впр.6, с.158 |
|
|
Впр.2, с.156 |
Розповідь “Kyiv Sights” |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Типи запитань |
|
[w] |
|
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 |
Впр.4 b), с.157 відповісти на питання
|
|
|
|
Seven Wonders of Ukraine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми 7 “Ukraine: Kyiv”
|
|||||||||
Unit 8 “School Life” Тема 8 «Шкільне життя»
|
|||||||||||
|
|
Шкільне життя
|
|
ЛО теми |
[u] |
Впр.3, с.163 |
|
Впр.1, с.162 Впр. 2 с. 163 |
Впр.4, с.164 |
Впр.5, с.164 вивчити ЛО |
|
|
|
Після уроків
|
|
ЛО теми |
[n] [ŋ] |
Впр.5, с.164 |
Впр.6, с.165 |
|
|
Впр.7, с.165 написати е-листа
|
|
|
|
Шкільні гуртки
|
So and Such |
|
[tʃ] |
Впр.3, с.166 Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 написати про гурток |
|
|
|
Соціальні проекти
|
|
ЛО теми |
[p] |
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 |
|
Впр.1, с.169 Впр.2, с.169 |
|
Впр.1b, с.169 вивчити ЛО |
|
|
|
Проекти у нашій школі
|
|
ЛО теми |
[p] |
|
|
Впр.7, с.172 |
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 написати статтю
|
|
|
|
Мовна школа
|
|
|
[ʃ] |
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172 Впр.2, с.173 |
|
Впр.5, с.174 відповісти на питання |
|
|
|
Англійська –міжнародного спілкування |
|
ЛО теми |
[u] [w] [θ] |
Впр. 7 с. 175 |
|
Впр. с. 173 Впр. 7 с. 175 |
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 написати про вивчення англ. мови |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Неозначені та заперечні займенники |
|
[i:] |
|
|
|
|
Розповідь “Importance of English” |
|
|
|
Позашкільна діяльність
|
Відносні займенники |
|
[t] [d] |
|
|
Впр.1, с.175 Впр.2, с.176 |
|
Скласти по реченню з кожним займенником |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
Часи дієслова |
ЛО теми |
[t] [d] |
Впр.3, с.176 |
|
Впр.4, с.176 Впр. 5 с. 177 |
|
Впр.6, с.177 оформити оголошення |
|
|
|
Шкільне життя
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самостійна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми 8 “School Life”
|
Повторити вивчений лексичний матеріал |
||||||||
|
|
Контроль навичок читання
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання
|
Повторити вивчений граматичний матеріал |
||||||||
|
|
Контроль навичок письма
|
Повторити вивчені розмовні теми |
||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння
|
|
||||||||