Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас, 3 год. А.Несвіт
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєві функції |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
ІІ семестр |
||||||||||
Тема: Світ кіно та театру |
||||||||||
47. |
|
Наш вільний час, ак-тивізація лексичних одиниць |
What are you going to do? |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
Впр.3, с.81 |
|
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
|
Впр.5, с.82 |
|
48. |
|
Дивлячись кіно |
|
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
|
49. |
|
У кінотеатрі |
|
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
|
50. |
|
Про фільм, розвиток навичок усного мовлення |
A film Review |
|
Впр.3, с.88 |
|
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
|
51. |
|
Відвідування театру |
|
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
|
52. |
|
Відвідування театру. Домашнє читання |
|
|
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95 Впр.6, с.96 |
Впр.4, с.96 |
Впр.7, с.96 |
|
53. |
|
Дивлячись виставу, розвиток навичок писемного мовлення |
The Theatrical Performance Review |
|
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Впр.5, с.98 |
|
54. |
|
Світ кіно та театру
|
|
|
Впр.2, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
Впр.1, с.98 Впр.3, с.99 |
Впр.5, с.100 |
|
55. |
|
Граматичний практикум |
|
|
|
|
|
|
Переклад речень |
|
56. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Світ кіно та театру» |
|
Повторити ЛО з теми |
||||||
Тема: Спорт |
||||||||||
57. |
|
Спорт в нашому житті |
|
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104 Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
|
58. |
|
Як довго ти займаєш-ся спортом? |
The Present Perfect Continuous Tense |
|
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.2, с.106 Впр.4, с.108 |
Впр.5, с.108 |
Впр.6, с.108 |
|
59. |
|
У спортивному центрі |
|
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
|
60. |
|
Ми займаємося спор-том |
I go in for… |
Види спорту |
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110 Впр.4, с.110 |
|
Впр.6, с.111 |
|
61. |
|
Золоті правила спорту |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111 Впр.2, с.112 |
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
|
62. |
|
|||||||||
63. |
|
Глядачі |
A Report about a Sporting Event |
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spectators, follow, shout, encouragement |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
|
64. |
|
Ті, хто допомагають нам вигравати |
The Present Perfect and Present Perfect Continuous |
|
Впр.3 с.114 |
Впр.2.с.114 |
«Золоті правила спорту» |
Впр.5.с.115 |
Впр.6.с.115 |
|
65. |
|
Відомі спортсмени |
|
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition, dead, the competive spirit, blood |
Впр.2, с.116 Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.4, с.117 Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 |
|
66. |
|
|||||||||
67. |
|
Спорт, спорт, спорт! Повторення |
|
|
|
|
Впр.3, с.118 Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118 Впр.2, с.118 |
Впр.5, с.119 |
|
68. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Спорт» |
|
|
Повтор.грам матеріал |
|||||
Тема: Велика Британія, Лондон |
||||||||||
69. |
|
Завітайте до Великої Британії |
Прийменник: часу (before, after, for, since). |
|
Впр.4, с.124 Впр.2, с.126
|
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
|
70. |
|
|||||||||
71. |
|
Це – Лондон! |
So/ Neither Do I |
|
Впр.3, с.127 |
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126 Впр.5, с.129 |
картки |
Впр.7, с.129
|
|
72. |
|
|||||||||
73. |
|
Визначні місця Британії |
|
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments, a fabulous collection, monarchs |
Впр.2, с.130 Впр.4, с.131 |
|
Впр.1, с.130 Впр.6, с.132 |
|
Впр.7, с.132 |
|
74. |
|
|||||||||
75. |
|
Визначні місця Лон-дона |
|
|
Впр.2, с.133 Впр.4, с.135 |
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
Впр.5, с.136 |
Впр.6, с.136 |
|
76. |
|
|||||||||
77. |
|
З історії Великобританії |
Прислівник a lot, a little. |
|
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.137 Впр.3, с.137 |
Розповідати про визначні місця Британії |
|
78. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Велика Британія, Лондон» |
|
|
|
Повтор.вивч матеріал |
||||
Тема: Україна, Київ |
||||||||||
79. |
|
Київ в мініатюрі, активізація лексичних одиниць |
So as an adjective and a conjunction |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
|
80. |
|
|||||||||
81. |
|
Визначні місця Києва |
|
Boast, attraction, contains, frescoes |
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
|
82. |
|
Старовинний Київ: Поділ |
|
|
Впр.5, с.148 Впр.6, с.149 |
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148 Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|
83. |
|
|||||||||
84. |
|
Серце столиці – Хрещатик |
|
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
Впр.2, с.151 Впр.4, с.152 |
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150 Впр.3, с.151 |
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
|
85. |
|
Майдан Незалежності |
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 Впр.6, с.155 |
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
|
86. |
|
Київ. Повторення |
|
|
Впр.5, с.158 |
|
Впр.3, с.156 |
Впр.1, с.156 Впр.2, с.156 Впр.4, с.157 |
Впр.6, с.158 |
|
87. |
|
Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
За завданням вчителя |
Впр.7, с.158 |
|
88. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Україна, Київ» |
|
|
Повтор.вивчматеріал |
|||||
Тема: Шкільне життя |
||||||||||
89. |
|
Шкільне життя. Гуртки |
|
A school orchestra, the Drama Club, a school newspaper, the Sports Club, Arts and Crafts Clubs, the piano classes, a school choir, the Literature Club, the Nature Study Club |
Впр.3, с.163 |
Впр.6, с.165 |
Впр.1,2, с.162-163 Впр.4, с.164 |
Впр.5, с.164-165 |
Впр.7, с.165 |
|
90. |
|
|||||||||
91. |
|
Дозвілля. Допомога |
So and such |
|
Впр.3,4, с.166-167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
|
92. |
|
Благодійність. Соціальні проекти |
What? When? Where? Who? Why? In addition, Indeed, I can agree with that, It is not as simple as it seems, I completely/ absolutely agree with you |
To organize a concert for the orphans, to clean the river bank, to plant a fruit garden, to help the elderly people, to collect toys and school things, to work collaboratively, to organize a charity event, to run a charity marathon |
Впр.4, с.170 Впр.5, с.171 Впр.7, с.172 |
|
Впр.2, с.169 Впр.3, с.170 |
Впр.1, с.169 Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
|
93. |
|
|||||||||
94. |
|
Мовна школа |
|
The international language, the language of computers, culture, penfriends, to communicate |
Впр.1, с.172 Впр.4, с.173 Впр.7, с.175 |
|
Впр.2,3, с.173 Впр.5, с.174 |
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
|
95. |
|
|||||||||
96. |
|
Граматичний практикум |
|
|
Впр.4, с.176 |
|
Впр.1 с.175 Впр.5, с.176 |
Впр.2,3, с.176 |
Впр.6, с.177 |
|
97. |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Шкільне життя» |
|
|
|
|
Повтор.вивч матеріал |
|||
98. |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
За завданням вчителя |
|
|
Повтор.лекс матеріал |
|
99. |
|
Контроль навичок читання |
|
|
За завданням вчителя |
|
|
|
Повтор.грам матеріал |
|
100 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
За завданням вчителя |
Повтор.вивч матеріал |
|
101 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
За завданням вчителя |
|
Повтор.вивч матеріал |
|
102 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
Робота над помилками |
|
103 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр та рік |
|
|
|
|
|
|
- |
|