№з/п |
дата |
Тема року |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
Природа і довкілля |
||||
44 |
|
Природні катаклізми |
Введення нових ЛО, тренуванння вживання їх у мовленні |
Вивчити слова впр.2, стор.105; Впр.3, стор.106 |
45 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища |
Розвиток навичок читання, обговорення прочитаного. Умовні речення |
Впр.9,10 стор.110(письмово) Написати есе, впр.15, стор.112 |
46 |
|
Екотуризм |
Розвиток навичок читання, перекладу. Тренування вживання умовних речень |
Заповнити таблицю впр.9, стор.118 |
47 |
|
Екологічні проблеми нашої країни, міста |
Розвиток навичок аудіювання, бесіда з теми, використовуючи активну лексику. |
Впр.2, стор.120 Вивчити ввідні слова на стор.121 |
48 |
|
Мій особистий внесок щодо захисту навколишнього середовища |
Складання та ісценізація діалогів. Практика у перекладі умовних речень |
Відповісти на запитання впр.7, стор.122 |
49 |
|
Найвідоміші заповідники України |
Перегляд відео з теми, обговорення переглянутого. Виконання вправ за підручником |
Підготувати презентацію про відомі заповідники світу( на вибір) |
51 |
|
Найвідоміші заповідники світу |
Урок-захисту учнівських презентацій |
Вивчити словосполучення на стор.125 Виконати письмово впр.11, стор.125 |
52 |
|
Розвиток граматичних навичок |
Умовні речення І,ІІ,ІІІ типів |
Зробити переклад у зошитах |
53 |
|
Парки дикої природи |
Ознайомче читання тексту, виконання післятекстових завдань |
Читати, перекладати впр.16,стор.127-128 |
54 |
|
Допоможемо нашій планеті разом |
Монологічні висловлювання з теми. Повторення та узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
Повторити стор.113-128 |
|
|
|
|
|
Україна у світі |
||||
55 |
|
Діти- невід’ємна частина будь-якої держави |
Введення нової лексики Опрацювання тексту за підручником. Ознайомлення з різними типами підрядних речень |
Вивчити правило на стор.131 Написати доповідь про участь дітей у міжнародних заходах, впр.6, стор.133 |
56 |
|
Британська Рада- міжнародна організація Сполученого Королівства |
Розвиток навичок аудіювання, виконання завдань до прослуханого |
Впр.4, стор.134-135 |
57 |
|
Британська Рада та Україна |
Обговорення переваг та недоліків Британської Ради в Українських містах Тренування вживання підрядних речень |
Виконати письмово впр.6,7 стор.135-136 |
58 |
|
Дієприкметник І, ІІ типів у ролі прикметника |
Розвиток граматичних навичок |
Впр.8, стор.136 |
59 |
|
Міжнародні відносини України з іншими країнами |
Розвиток навичок читання. Виконання вправ за піідручником |
Переказати текст впр.3, стор.137 |
60 |
|
Міжнародні організації, з якими співпрацює Україна |
Ознайомче читання тексту. Бесіда з теми. |
Написати електронного листа другу, впр.11, стор.142 |
61 |
|
Позакласне читання |
Робота з текстом роздаткового матеріалу, виконання до нього завдань |
Переказати текст позакласного читання |
62 |
|
Україна- повноправний член міжнародної спільноти |
Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Написати твір на тему «Роль України у світі» |
63 |
|
Україна у світі |
Монологічні висловлювання з теми |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
|
|
|
|
|
Англомовні країни |
||||
64 |
|
Ласкаво просимо до США |
Робота з картою США; ознайомлення з новими ЛО з теми |
Переказати текст впр.2, стор.142-144 |
65 |
|
Міжнародна політика США |
Ознайомче читання тексту, складання запитань до нього |
Читати, перекладати впр.5, стор.144-145 |
66 |
|
Американські президенти |
Перегляд відео. Обговорення переглянутого |
Підготувати повідомлення про улюбленого президента Америки |
67 |
|
Національні свята в Америці |
Виконання вправ за підручником |
Підготувати презентацію про найважливіші американські державні свята |
68 |
|
Цікаві факти з життя відомих людей Америки |
Опрацювання тексту за підручником. |
Знайти інформацію про одного з найвідоміших особистостей США та написати есе, впр.6, стор.149 |
69 |
|
Ной Вебстер та Марк Твен- відомі постаті Сполучених Штатів |
Ознайомлення з біографіями особистостей. Переклад речень з дієприкметниками І, ІІ типів |
Зробити переклад у зошитах |
70 |
|
Із історії США |
Розвиток навичок аудіювання. Виконання завдань за вказівкою вчителя |
Написати електронного листа другу, впр.7, стор.153 |
71 |
|
Подорожуємо Америкою |
Перегляд відео про найбільші міста США |
Підготувати доповідь про столицю США- Вашингтон |
72 |
|
Вашингтон-столиця США |
Монологічні висловлювання з теми |
Виконати завдання роздаткового матеріалу |
73 |
|
Національні страви США |
Ознайомче читання тексту. Виконання післятекстових завдань |
Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал |
74 |
|
Сполучені Штати Америки |
Написання лексико-граматичного тесту |
Повторити стор.143-153 |
|
|
|
|
|
Освіта |
||||
75 |
|
Освіта- шлях до успіху |
Введення нових ЛО з теми, тренування їх вживання у мовленні |
Вивчити нові слова; Відповісти на запитання впр.3, стор.154 |
76 |
|
Роль знання англійської у житті людини |
Робота з текстом підручника, виконання завдань за вказівкою вчителя |
Написати статтю про одну з найважливіших мов у світі, впр.10, стор.157 |
77 |
|
Асоційована школа ЮНЕСКО-що це? |
Розвиток навичок читання, перекладу |
Відповісти на запитання впр.5, стор.160-161 |
78 |
|
Прийменники until, till, when |
Розвиток граматичних навичок |
Cкласти речення з прийменниками |
79 |
|
Складання іспитів. Як уникнути стресів? |
Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Написати статтю до газети, впр.10, стор.163 |
80 |
|
Позитивна самооцінка: що вона дає? |
Обговорення в групах. |
Вивчити словосполучення на стор. 164 Скласти речення ,впр.5,стор.165 |
81 |
|
Різноманітні освітні програми |
Ознайомче читання. Дискусія на основі прочитаного |
Вставити правильні граматичні форми, впр.9, стор.167-168 |
82 |
|
Зовнішнє незалежне оцінювання. Переваги та недоліки |
Складання таблиці із «за» та «проти ЗНО». Обговорення теми у парах |
Впр.11, стор.168(письмово) |
83 |
|
Позакласне читання |
Робота із текстами роздаткового матеріалу |
Переказати текст позакласного читання |
84 |
|
Освіта |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Написання твору на тему «Чи є освіта для мене пріоритетом?» |
Повторити стор.154-168 |
Робота і професії |
||||
85 |
|
Різноманітність професій |
Введення та опрацювання нових ЛО, складання речень з ними |
Вивчити слова, впр.3, стор.169 |
86 |
|
Які професії притаманні твоїм рисам характеру? |
Розвиток навичок усного мовлення, тренування вживання активної лексики |
Написати листа, впр.12, стор.173 |
87 |
|
Важливість знань та навичок |
Опрацювання нових ЛО; обговорення теми у групах; Ознайомлення із правилом узгодження часів |
Вивчити правило на стор.175 Впр.4, стор.176(усно) |
88 |
|
Вибір професії |
Ознайомлення з новими ЛО; практика у читанні, перекладі
|
Читати , перекладати впр. 3, стор.179-181 |
89 |
|
Співбесіда на отримання роботи |
Розвиток навичок аудіювання
|
Впр.10, стор. 184 |
90 |
|
Написання резюме |
Практика на письмі |
Написати листа «Робота, яку я хотів би мати» |
91 |
|
Моя майбутня професія |
Монологічні висловлювання з теми |
Підготуватись до монологічних висловлювань |
92 |
|
Позакласне читання
|
Практика у розумінні англомовного тексту. Виконання завдань за вказівкою вчителя |
Поставити 12 запитань до тексту |
93 |
|
Моя майбутня професія |
Діалогічне мовлення з теми |
Повторити стор.154-185 |
94 |
|
Контроль аудіювання |
|
Підготуватись до контролю читання |
95 |
|
Контроль читання |
|
Повторити граматичний матеріал |
96 |
|
Контроль письма |
|
Повторити вивчені теми |
97 |
|
Контроль говоріння |
|
|
98 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
Повторити неправильні дієслова |
99 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу з теми «Харчування» |
|
Написати рецепт улюбленої страви |
100 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
Зробити переклад у зошитах |
101 |
|
Повторення ЛО з теми «Україна у світі» |
|
Повторити слова з теми |
102 |
|
Повторення вживання умовних речень |
|
Зробити переклад у зошитах |
103 |
|
Резервний урок |
|
|
104 |
|
Резервний урок |
|
|
105 |
|
Резервний урок |
|
|