21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

"Навчання аудійовання тексту в групах. Інтерактивна вправа "Ажурна пилка".

Про матеріал
Аудіювання, розуміння мови на слух. Одне із завдань зовнішнього незалежного оцінювання. Повнацінна підготовка неможлива без виконання завдань, тестів щодо аудійовання Сприйняття мови на слух - це одна з найбільш важливих складових частин процесу вивчення англійської мови, яка потребує багато практики. До вашої уваги пропонується майстер -клас по темі: "Навчання аудійовання тексту в групах. Інтерактивна вправа "Ажурна пилка".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Робота над післякурсовим завданням:“Використання сучасних педагогічних технологій в процесі викладання іноземної мови”Литвин Людмила Петрівна,вчитель англійської мови ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №7

Номер слайду 2

Тема майстер-класу: Навчання аудіювання тексту в групах.Інтерактивна вправа “Ажурна пилка”.

Номер слайду 3

Розвиток системи освіти в Україні не можливий без посилення уваги до викладання іноземних мов, зокрема, англійської. Однією з найважливіших компетенцій, необхідних учням для досягнення успіху в XXIст., є вміння спілкуватися іноземними мовами. Спілкуючись із партнерами з багатьох країн, учень має унікальну можливість вчити не лише одну, а одразу кілька інших мов.

Номер слайду 4

Аудіювання як дія, що входить до складу усної комунікативної діяльності, є дуже важливим процесом вивчення англійської мови. Аудіювання потребує багато практики. Навчання аудіювання включає усне сприймання текстового матеріалу різних типів і жанрів. У Програмі з іноземної мови зафіксовано ще й такі типи ткстів, як інтерв’ю, оголошення, реклама.

Номер слайду 5

Часто трапляється так, що вчитель, організовуючи аудіювання тексту, не має можливостей залучити максимальну кількість учнів у навчальний процес, оскільки така робота потребує певного часу. Саме інтерактивна вправа «ажурна пилка» дозволяє зробити це, працюючи в групах.

Номер слайду 6

Під час роботи з текстом з аудіювання, ячні кожної групи несуть відповідальність за якість та об’єм інформації, яку вони надають і отримують від інших груп, тому поставляться відповідально до результатів своєї роботи.

Номер слайду 7

Школярів можна об’єднати в «домашні» та «інтерактивні групи», які можна створити на уроці для роботи. Для обговорення змісту тексту(діалогу) можна обрати багато прийомів, наприклад , дати відповіді на запитання.

Номер слайду 8

ІІІ ІІІІ ІІІІІ ІІ ІІІ ІІІІІІ І“Домашні групи”“Інтерактивні групи”Варіант 1

Номер слайду 9

IV IVIVІІІ ІІІІІІІІ ІІІІІ ІІI IIIII IVI IIIII IVI IIIII IV“Домашні групи”“Інтерактивні групи”Варіант 2

Номер слайду 10

ІІІ ІІІІІІІІ ІІІІІ ІІI IIIIII IIIIII IIIII“Домашні групи”“Інтерактивні групи”Варіант з

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Використаємо підручник. Ex.2 p.26, Ex.3 p.26, Ex.4 p.27,Ex.5 p.27

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Контроль розуміння змісту прослуханого діалогу(тексту)Answer the questions:(Р1 - P2 ) (робота в парах)Are tests a good way of measuring anyone’s knowledge?Can you tell if students’ works outside exams are their own ones?Should you turn your phone off when you study?Have you enough sleep before your exam?Can eating fish help you perform better in tests?Can doing previous test papers help you do better in examinations?Should you have a break every hour when studying?

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
26 січня 2020
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку