11-А, 11-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
1 семестр 2020/2021 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ЗА 10 клас |
|
|
|
1 |
Інструктаж з ТБ. Мутації та їхні властивості. Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному людини від шкідливих мутагенних впливів. |
|
|
|
2 |
Закономірності розподілу алелів в популяціях. Сучасні завдання медичної генетики. |
|
|
|
3 |
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Трансплантація тканин та органів. |
|
|
|
4 |
Суть та біологічне значення запліднення. Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. |
|
|
|
|
ТЕМА 5. АДАПТАЦІЇ (16 год.) |
|
|
|
5 |
Адаптація як загальна властивість біологічних систем. Принцип єдності організмів та середовища мешкання. |
|
|
|
6 |
Загальні закономірності формування адаптацій. Поняття про преадаптацію та постадаптацію. |
|
|
|
7 |
Властивості адаптацій. Формування адаптацій на молекулярному та клітинному рівнях організації. |
|
|
|
8 |
Стратегії адаптацій організмів.
|
|
|
|
9 |
Поняття про екологічно пластичні та екологічно непластичні види. Поняття про адаптивну радіацію. |
|
|
|
10 |
Життєві форми тварин та рослин як адаптації до середовища мешкання.
|
|
|
|
11 |
Екологічна ніша як наслідок адаптацій організмів певного виду до існування в екосистемі. |
|
|
|
12 |
Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання (Самостійна робота № 1) |
СР № 1 |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
||
13 |
Поняття про спряжену еволюцію (коеволюцію) та коадаптацію. Основні середовища існування та адаптації до них організмів. |
|
|
|
14 |
Способи терморегуляції організмів. Симбіоз та його форми. |
|
|
|
15 |
Організм як середовище мешкання. Поширення паразитизму серед різних груп організмів. |
|
|
|
16 |
Адаптації паразитів до мешкання в організмі хазяїна. Відповідь організму хазяїна на оселення паразитів. |
|
|
|
17 |
Адаптивні біологічні ритми біологічних систем різного рівня організації.
|
|
|
|
18 |
Типи адаптивних біологічних ритмів організмів. Фотоперіодизм та його адаптивне значення. |
|
|
|
19 |
Інструктаж з ТБ. Практична роботи № 1 Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування |
ПР №1 |
|
|
20 |
Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання Контрольна робота №1 |
КР №1 |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
||
ТЕМА 6. БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ (орієнтовно 12 год.) |
|
|||
21 |
Науки, що вивчають здоров’я людини. Принципи здорового способу життя. Складові здорового способу життя: раціональне харчування, рухова активність, особиста і побутова гігієна, відпочинок. |
|
|
|
22 |
Безпека і статева культура.
|
|
|
|
23 |
Негативний вплив на здоров’я людини алкоголю, куріння та наркотиків.
|
|
|
|
24 |
Вплив стресових факторів на організм людини.
|
|
|
|
25 |
Вплив навколишнього середовища на здоров’я людини.
|
|
|
|
26 |
Імунна система людини, особливості її функціонування.
|
|
|
|
27 |
Імунокорекція. Імунотерапія.
|
|
|
|
28 |
Профілактика неінфекційних, інфекційних
|
|
|
|
29 |
Профілактика інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом. |
|
|
|
30 |
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 2 Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань |
ПР № 2 |
|
|
31 |
Навчальний проект Особиста програма зміцнення здоров’я. |
|
|
|
32 |
Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання
|
|
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
||