Календарно-тематичне планування 9 клас
( 70 годин – 2 години на тиждень)
§ |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання ( в зошиті / дистанційно) |
№ |
Дата/клас |
|||
А |
В |
Г |
Д |
||||
|
Вступ. (2) Система біологічних наук. |
|
|
|
|
|
|
|
Властивості живого |
|
|
|
|
|
|
|
Рівні організації живої природи. |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 1. Хімічний склад клітини 8
Неорганічні сполуки (вода, мінеральні солі) |
|
|
|
|
|
|
|
Органічні молекули. |
|
|
|
|
|
|
|
Вуглеводи, ліпіди |
|
|
|
|
|
|
|
Макромолекули – біополімери. Білки. |
|
|
|
|
|
|
|
Ферменти. Л.д. Вивчення властивостей ферментів. Нуклеїнові кислоти. АТФ П.р. № 1. Розв'язування елементарних вправ зі структури білків та НК Узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Структура клітини (6)
Методи цитологічних досліджень. |
|
|
|
|
|
|
|
Структура клітини |
|
|
|
|
|
|
|
Клітинні мембрани |
|
|
|
|
|
|
|
Органели клітин. |
|
|
|
|
|
|
|
Цитоплазма |
|
|
|
|
|
|
|
Л.д.Вивчення будови двомембранних органел |
|
|
|
|
|
|
|
Ядро. |
|
|
|
|
|
|
|
Типи клітин та їхня порівняльна характеристика |
|
|
|
|
|
|
|
Л.р. № 1. Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Принципи функціонування клітини. (6)
Обмін речовин і енергії в клітині |
|
|
|
|
|
|
|
Клітинне дихання. Розщеплення речовин |
|
|
|
|
|
|
|
Біохімічні механізми дихання |
|
|
|
|
|
|
|
Фотосинтез |
|
|
|
|
|
|
|
Хемосинтез |
|
|
|
|
|
|
|
Порівняльна характеристика фотосинтезу та енергетичного обміну (табл) |
|
|
|
|
|
|
|
Проект «Планетарне значення фотосинтезу» |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Збереження та реалізація спадкової інформації (11)
Подвоєння ДНК |
|
|
|
|
|
|
|
Транскрипція. |
|
|
|
|
|
|
|
Типи РНК |
|
|
|
|
|
|
|
Генетичний код. |
|
|
|
|
|
|
|
Біосинтез білка |
|
|
|
|
|
|
|
П.р. № 2. Розв'язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції, трансляції |
|
|
|
|
|
|
|
Гени та геноми |
|
|
|
|
|
|
|
Клітинний цикл |
|
|
|
|
|
|
|
Мітоз. Л.д. Фази мітозу клітин. |
|
|
|
|
|
|
|
Мейоз. |
|
|
|
|
|
|
|
Спільне та відмінне у процесах мітозу та мейозу |
|
|
|
|
|
|
|
Статеві клітини та запліднення |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Закономірності успадкування ознак (10)
|
|
|
|
|
|
|
|
Генотип та фенотип. алелі |
|
|
|
|
|
|
|
Закони Менделя. |
|
|
|
|
|
|
|
Дигібридне схрещування |
|
|
|
|
|
|
|
Кодомінування. Групи крові |
|
|
|
|
|
|
|
Генетика статі. Успадкування зчеплене зі статтю |
|
|
|
|
|
|
|
П.р. № 3. Складання схем схрещування |
|
|
|
|
|
|
|
Форми мінливості Л.д. мінливості рослин і тварин |
|
|
|
|
|
|
|
Мутації |
|
|
|
|
|
|
|
Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування |
|
|
|
|
|
|
|
Проект. Складання власного родоводу Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Еволюція органічного світу (7)
Популяція. |
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток еволюційних поглядів |
|
|
|
|
|
|
|
Фактори еволюції.
|
|
|
|
|
|
|
|
Видоутворення
|
|
|
|
|
|
|
|
Теорія Ч.Дарвіна
|
|
|
|
|
|
|
|
Докази еволюції.
|
|
|
|
|
|
|
|
Основні положення синтетичної гіпотези еволюції. |
|
|
|
|
|
|
|
Еволюція людини Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Біорізноманіття (4) Проект. Основні групи організмів |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 8. Надорганізмові біологічні системи (7)
Екологічні чинники. |
|
|
|
|
|
|
|
Екосистема |
|
|
|
|
|
|
|
Харчові зв’язки |
|
|
|
|
|
|
|
Колообіг речовин |
|
|
|
|
|
|
|
Стабільність екосистем. Сукцесії |
|
|
|
|
|
|
|
Біосфера як цілісна система |
|
|
|
|
|
|
|
Охорона біосфери |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 9. Біологія як основа біотехнології та медицини (6)
Поняття про селекцію організмів. |
|
|
|
|
|
|
|
Біотехнології. |
|
|
|
|
|
|
|
Клітинна інженерія |
|
|
|
|
|
|
|
ГМО |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення |
|
|
. |
|
|
|