КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 9 класу за оновленими програмами з домашніми завданнями Соболь

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 9 класу за оновленими програмами з домашніми завданнями Соболь

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З БІОЛОГІЇ учнів 9 класу за оновленими програмами

Перегляд файлу

be-a-helper-clipart-1КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ  БІОЛОГІЇ у 9-му  класі

(70 годин – 2 години на тиждень, із них 2 години – резервних)

 

Програма:

Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник:

Соболь В.І.. Біологія : підруч. для 9 кл. загальноосвіт.   навч. закл. / В. І. Соболь. Кам’янець-Подільський : Абетка, 2017.


 

№п/п

Дата проведення

 

Тема уроку

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Домашнє завдання

Приміт.

 

 

 

 

 

Діяльність (уміння)

Знання

Ставлення

 

 

 

ВСТУП (2 ГОД)

1

 

Біологія як наука. Предмет біології

 

практикує:

- методи біологічних досліджень у пізнанні окремих явищ живої природи (описовий, експериментальний, моделювання, моніторинг, статистичний — редставлення даних);

 

аналізує та порівнює: - біологічні системи, що перебувають на різних рівнях організації;

 

моделює / створює моделі:- простих біологічних систем різних рівнів (

оперує термінами:- описовий метод, експериментальний метод, моделювання

 

називає: основні галузі біології;

- рівні організації життя;

 

наводить приклади:- біологічних систем, що перебувають на різних рівнях організації;

 

пояснює: - значення методів біологічних досліджень у пізнанні живої природи;- зв’язок біології з іншими природничими й гуманітарними науками;

 

характеризує:

- методи біологічних досліджень (описовий, експериментальний, моделювання)

усвідомлює:

відмінність системи від її дискретних елементів та залежність функціонування системи від взаємозв’язків між елементами різних рівнів

§1 завд. на с.7 (пис.)

 

2

 

Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень

 

§2 завд. на с.11 (пис.)

 

 

ТЕМА 1. ХІМІЧНИЙ СКЛАД КЛІТИНИ (8 ГОД)

3

 

Вода та її основні фізико-хімічні властивості. Інші неорганічні сполуки

 

розпізнає:

- приклади органічних речовин за назвами;

 

досліджує / спостерігає:

- приклади дії ферментів;

 

розв’язує:

- елементарні вправи з молекулярної біологіїзі структури білків та нуклеїнових кислот;

 

аналізує та порівнює:

- структурні рівні організації білків;

- властивості органічних молекул

оперує термінами:- полімер, білки, нуклеїнові кислоти, фермент

- органічні та неорганічні речовини, що входять до складу організмів;

- складові атома (міжпредметні);

- типи хімічних зв’язків (ковалентні, йонні, водневі), гідрофобна взаємодія (міжпредметні);

 

описує:- властивості та біологічну роль води, ліпідів, вуглеводів;- будову, властивості та функції білків, структурні рівні організації білків;- будову й функції нуклеїнових кислот;

 

наводить приклади: - продуктів, що містять білки, ліпіди та вуглеводи;

 

пояснює:- необхідність зовнішніх джерел енергії для існування біологічних систем;- роль АТФ у життєдіяльності організмів;- роль білків у життєдіяльності організмів; - роль нуклеїнових кислот у спадковості організмів

висловлює та обґрунтовує судження: - про спільність складу та різницю вмісту хімічних елементів у живій та неживій природі;- щодо необхідності різних продуктів харчування в раціоні людини;

 

робить висновок:- про необхідність вживання людиною різноманітних продуктів харчування;- про значення моделювання в розумінні хімічної будови живих організмів;

 

усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток біохімії (

§3,4 завд. на с.14-15 (пис.), табл. на с.19 (пис.)

 

4

 

Органічні молекули. Вуглеводи та ліпіди

 

§6 ,7

кросворд ст. 27 (пис.)

 

5

 

Поняття про біологічні макромолекули – біополімери.

 

§5 табл. на с.23 (пис.)

 

6

 

Білки, їхня структурна організація та основні функції.

 

§8 завд. на с.35(пис.)

 

7

 

Ферменти, їхня роль у клітині

Проведено інструктаж з БЖД

ЛД №1. Вивчення властивостей ферментів

 

Повторити §7-8

Підготувати інформацію про роль НК

 

8

 

Нуклеїнові кислоти

 

§9 табл. на с.39 (пис.)

 

9

 

Роль нуклеїнових кислот як носія спадкової інформації. АТФ

 

§9,10 завд. 1-6 на с.39 (усно.)

 

10

 

ПР № 1. Розв’язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот

 

розв. задачі 1,2 ст. 43, таблиця ст. 43 (усно),

індивід.завд. с. 45 тести

 

 

ТЕМА 2.СТРУКТУРА КЛІТИНИ (6 ГОД)

11

 

Методи дослідження клітин. Типи мікроскопії

 

порівнює:- будову клітини прокаріотів й еукаріотів;

- будову клітин рослин, тварин, грибів;

 

дотримується правил:

- виготовлення мікропрепаратів та розгляду їх за допомогою мікроскопа;

- виконання малюнків біологічних об’єктів;

 

спостерігає:

- елементи будови клітини на постійних і тимчасових мікропрепаратах;

 

аналізує:- взаємозв’язок між будовою та функціями органел;

- взаємозв’язок між будовою та функціями ядра

оперує термінами:- еукаріоти, прокаріоти, віруси, клітинна мембрана, цитоплазма, ендоплазматичний ретикулум, апарат Гольджі, лізосоми, вакуолі, цитоскелет

 

називає:- методи дослідження клітин;- складові цитоплазми;

- основні клітинні органели та їхні функції;- основні компоненти та функції ядра;

 

наводить приклади:

- про- та еукаріотичних організмів;

- рухів клітин і внутрішньоклітинних рухів;

 

розпізнає:- компоненти клітин на схемах та електронних мікрофотографіях;

 

пояснює:- роль мембран у життєдіяльності клітин;

- взаємозв’язок клітини із зовнішнім середовищем;

 

характеризує:- хімічний склад клітинної мембрани

застосовує знання:

- для доказу єдності органічного світу;

 

висловлює судження:

- щодоролі клітини як елементарної структурної одиниці живих систем;

 

 

 

усвідомлює значення:

- внеску вчених у розвиток знань про клітину (Т. Шванн, М. Шлейден, К. Гольджі та ін.)

§11 вивчити нові терміни

 

12

 

Структура еукаріотичної клітини: клітинна мембрана, цитоплазма

 

§12,13 завд.  на с.53 (пис.), дом.дослід 1-2 с. 57

 

13

 

Основні клітинні органели

 

§14 завд.  на с.61 (пис.)

 

14

 

Ядро, його структурна організація та функції

 

§15 табл. с.65 (пис.)

 

15

 

Типи клітин та їхня порівняльна характеристика: прокаріотична та еукаріотична клітина, рослинна та тваринна клітина

 

§16 табл. с.69 (пис.)

 

16

 

Типи клітин та їхня порівняльна характеристика

Проведено інструктаж з БЖД

ЛР №1. Вивчення структурно-функціональної різноманітності клітин.

 

табл. с.70 усно, тести с.71 (пис.)

 

 

ТЕМА 3. ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ КЛІТИНИ (6 год)

17

 

Обмін речовин та енергії

Здоров’я і безпека

(орієнтує на застосування знання про процеси життєдіяльності клітини для мотивації здорового способу життя)

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

(орієнтує на усвідомлення планетарної ролі фотосинтезу як одного з основних механізмів підтримання гомеостазу в атмосфері)

характеризує:

- процеси фотосинтезу, клітинного дихання як джерел енергії для клітин;

 

аналізує:
- вплив зовнішніх факторів на протікання клітинних процесів (зокрема, чим зумовлений зелений колір рослин);

 

порівнює:

- процеси фотосинтезу та хемосинтезу

оперує термінами:

- метаболізм, клітинне дихання, мітохондрії, фотосинтез, пластиди, хемосинтез

 

називає:

- процеси обміну речовин та енергії, які відбуваються в цитоплазмі клітини;

- органели клітини, у яких відбувається дихання та фотосинтез;

 

наводить приклади:

- процесів розщеплення органічних речовин, що відбуваються в клітині

 

висловлює судження:- щодо значення процесів фотосинтезу, хемосинтезу, клітинного дихання для забезпечення енергетичних потреб організмів;- щодо планетарної ролі фотосинтезу;

застосовує знанняпро:- процеси життєдіяльності клітини для мотивації здорового способу життя;

 

робить висновок:- про схожість процесів обміну речовин, що відбуваються в клітинах організмів різних груп організмів;- про значення методу моделювання у вивченні клітинних процесів

§17 вивчити нові терміни, табл. с.75 (пис.)

 

18

 

Основні шляхи розщеплення органічних речовин в живих організмах

§18 завд. 1-6 на с.79 усно

 

19

 

Клітинне дихання. Біохімічні механізми дихання

§19 задача с. 83 (пис.)

 

20

 

Фотосинтез: світлова та темнова фаза

§20 табл. с.86 (пис.), інд.завд. підготувати повідомлення про значення фотосинтезу

 

21

 

Хемосинтез

§21 табл. с.90 (пис.),

 

22

 

Базові принципи синтетичних процесів у клітинах та організмах

табл. с.92 усно, тести с.93 (пис.)

 

23

 

 

Контрольна робота №1 з тем: «Хімічний склад клітини»

«Структура клітини»

«Принципи функціонування клітини»

 

ТО

 

ТЕМА 4. ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СПАДКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ (11 ГОД)

24

 

Гени та геноми. Будова генів та основні компоненти геномів про- та еукаріотів

 

характеризує:

- процес транскрипції;

- процес біосинтезу білка;

- процес реплікації ДНК;

- генетичний код та його значення в біосинтезі білків;

- взаємозв’язок між будовою та функціями хромосом;

- процеси мітозу та мейозу в еукаріотів;

- етапи клітинного циклу;

- етапи онтогенезу в рослин і тварин;

 

порівнює:

- процеси транскрипції та реплікації;

- процеси мітозу та мейозу

оперує термінами:

- ген, генетичний код, ядро, хромосоми, рибосоми, транскрипція, трансляція, мітоз, мейоз

 

називає:

- типи генів;

- етапи реалізації спадкової інформації;

- фази мітозу та мейозу;

- періоди онтогенезу в багатоклітинних організмів;

 

наводить приклади: 

- застосування принципу комплементарності нуклеотидів

робить висновок: - про визначну роль спадкового апарату клітини

§22,23 вивчити нові терміни, завд. с.97 (пис.)

 

25

 

Транскрипція.

Основні типи РНК.

 

§24,25 табл. 1,2 с.108-109 (пис.)

 

26

 

Генетичний код. Біосинтез білка

 

§26 вивчити нові терміни, задачі 5,6 с.112-113 (пис.)

 

27

 

Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК.

 

§27 табл. с.116 (пис.), вправа 1,3 с. 116-117  (пис.)

 

28

 

ПР №2 Розв’язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції

 

задачі 7,8 с. 113 (пис.),, вправа 2 с. 116-117  (пис.)

 

29

 

Поділ клітин: клітинний цикл, мітоз

 

§28 вивчити нові терміни

 

30

 

Мітоз

Проведено інструктаж з БЖД

ЛД №2: Фази мітозу (на прикладі клітин кореня цибулі).

 

§28 табл. с.121(пис.)

 

31

 

Мейоз

 

§29 завд на порівняння с.125 (пис.)

 

32

 

Рекомбінація ДНК

 

§24 кросворд с.105 усно

 

33

 

Статеві клітини та запліднення

 

§30 табл. с.129 (пис.)

 

34

 

Етапи індивідуального розвитку

 

§31,32 табл. с.133,137  (пис.), додатково табл. с.138 усно, тести с.139 (пис.)

 

35

 

Узагальнення знань з теми: «Збереження та реалізація спадкової інформації» (тестові завдання)

 

табл. с.138

ТО

 

ТЕМА 5. ЗАКОНОМІРНОСТІ УСПАДКУВАННЯ ОЗНАК (ОРІЄНТОВНО 10 +2ГОД)

36

 

Класичні методи генетичних досліджень.

Здоров’я і безпека

(орієнтує на розуміння важливості генетичного консультування та молекулярних методів діагностики задля народження здорових дітей, на глибоке засвоєння впливу на потомство шкідливих звичок батьків: тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин)

застосовує знання:

- для складання схем схрещування;

- для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини;

-для обґрунтування заходів захисту від впливу мутагенних факторів;

 

характеризує:

- успадкування, зчеплене зі статтю;

- мінливість: комбінативну, мутаційну, модифікаційну;

- можливості діагностики спадкових хвороб людини;

 

порівнює:

- модифікаційну та мутаційну мінливість;

- успадкування домінантних і рецесивних ознак;

 

дотримується правил:

- складання схем родоводів;

 

застосовує знання: для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини

 

оперує термінами:

- алель, генотип, фенотип, мутація (точкова, хромосомна, геномна), мутаген

 

називає:

- методи генетичних досліджень;

- закони Менделя;

- форми мінливості;

- мутагенні фактори;

- види мутацій;

- зчеплення генів у хромосомах;

 

 

 

наводить приклади:

- спадкової мінливості;

- неспадкової мінливості;

- спадкових захворювань людини;

 

пояснює:

- поняття: домінантний та рецесивний алелі, гомозигота, гетерозигота;

- значення генотипу й умов середовища для формування фенотипу

висловлює судження:- про важливість генетичного консультування та молекулярних методів діагностики в сучасній генетиці;- щодо впливу на потомство шкідливих звичок батьків (тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин);

 

усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток генетичних знань (Г. Мендель, Т. Х. Морган та ін.), у тому числі й українських (С.М. Гершензон)

§33 вивчити нові терміни,

умовні позначення,

 

37

 

Генотип та фенотип. Алелі.

§33

завд. с.142-143 (пис).

 

38

 

Закони Г.Менделя, їх статистичний характер

§34 вправа 1-3 с. 146-147 (пис).

 

39

 

Закони Г. Менделя, їх статистичний характер і цитологічні основи

§ 35 вправа 4-6 с.147 (пис).

 

40

 

Ознака як результат взаємодії генів. Поняття про зчеплення генів і кросинговер.

§ 36,37 вправа 1-2 с. 155 (пис).

 

41

 

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

§38 вправас.163 (пис), завд. 1 усно

 

42

 

ПР №3 Складання схем схрещування

 

Вправа 1-5 с.151 (пис).

 

43

 

Форми мінливості

Проведено інструктаж з БЖД

ЛД №3 Мінливості в рослин і тварин

§39,40 табл.170-171 (пис)

 

44

 

Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій

§41 табл.175 (пис)

 

45

 

Спадкові захворювання людини

§42

Підготувати проект

Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)

46

 

Генетичне консультування. Сучасні методи молекулярної генетики

§42 табл. с.180 усно, тести с.181 (пис.)

 

 

ТЕМА 6. ЕВОЛЮЦІЯ ОРГАНІЧНОГО СВІТУ (7 ГОД)

47

 

Популяції живих організмів та їх основні характеристики

 

характеризує:

-розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот;

 

порівнює:

- географічне й екологічне видоутворення;

 

дотримується правил:

- складання елементарних таблиць, схем, що демонструють еволюційний розвиток рослинного й тваринного світу Землі

оперує термінами:- вид, популяція, еволюція, природний добір, антропогенез

 

дає визначення понять:- конвергенція, дивергенція, паралелізм;

 

пояснює:- основні положення сучасної теорії еволюції;

- популяцію як елементарну одиницю еволюції;- основні характеристики популяції;- елементарні фактори еволюції;- критерії виду;

- способи видоутворення;- докази еволюції;- види природного добору;- різні погляди на виникнення життя на Землі (креаціонізм, спонтанне зародження, біохімічна еволюція, панспермія);- етапи еволюції людини;

- різноманіття організмів якрезультат еволюції;

 

наводить приклади:

- адаптації організмів до умов середовища;- викопних організмів різних геологічних епох

висловлює судження:- щодо співвідношення біологічних та соціокультурних факторів у розвитку людини;

 

робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;- про значення моделювання в дослідженні еволюційних процесів різних рівнів;

 

усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток еволюційного учення (

§46 завд.1-2 с.197 (пис).

 

48

 

Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін.

 

§43 завд. с.185 (пис).

 

49

 

Механізми видоутворення

 

§47 табл. с.201 (усно).

 

50

 

Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна.

 

§44, 46 завд. с.188-189 (пис).

 

51

 

Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції

 

§45 завд. с.193 (пис).

 

52

 

Еволюція людини. Етапи еволюції людини

 

§48 табл.
с. 210 усно, тести с.211 (пис.)

 

53

 

Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя

 

§49 завд. 1 с.209 (пис).

 

54

 

Контрольна робота №2 з теми: «Закономірності успадкування ознак»

«Еволюція органічного світу»

 

 

ТО

 

ТЕМА 7. БІОРІЗНОМАНІТТЯ ( 2 ГОД)

55

 

Основи еволюційної філогенії та систематики. Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти.

 

характеризує:

- основні принципи біологічної систематики;

 

аналізує та порівнює:

- засоби боротьби із хворобами різної природи (вірусні, бактеріальні, протозойні тощо)

називає:

- таксономічні одиниці;

- основні групи організмів

робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;

 

усвідомлює :- значення різних форм життя для збереження здоров’я людини

§50,52,53 вивчити нові терміни, підготувати повідомлення про віруси  та бактерії, їх значення

 

56

 

Неклітинні форми життя: віруси. Огляд основних еукаріотичних таксонів

 

§51 табл. с.227 (пис)., табл.
с. 228 усно,

додатково тести с.229 (пис.)

 

 

ТЕМА 8. НАДОРГАНІЗМОВІ БІОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ (7 ГОД)

57

 

Екосистема. Різноманітність екосистем

Екологічна безпека та сталий розвиток

(розуміння антропічного впливу на природні екосистеми, природоохоронній діяльності та вияв громадянської позиції в галузі збереження довкілля)

 

Підприємливість та фінансова грамотність

(усвідомлення відмінностей між природними та штучними екосистемами за показниками продуктивності й ефективності; впливу на них; спрямовує на дотримання екологічної культури в бізнесі).

Здоров’я і безпека

(розуміння наслідків антропічного впливу на природні екосистеми

 

Громадянська відповідальність

(спрямовує на активну участь у природоохоронній діяльності

застосовує знання:

- про особливості функціонування популяцій, екосистем, біосфери для обґрунтування заходів їх збереження, прогнозування наслідків впливу людини на екосистеми, визначення правил своєї поведінки в сучасних екосистемах;

 

розпізнає: - основні групи організмів за екологічною роллю в мережах живлення екосистем;

 

застосовує знання:

- для складання ланцюгів (мереж) живлення в екосистемах;

 

 

дотримується правил:

- побудови екологічних пірамід різних типів;

 

спостерігає:

дію екологічних факторів на різні групи організмів;

 

аналізує та порівнює:

- різні середовища життя;

- природні та штучні екосистеми;

 

описує:

- антропічний вплив на природні екосистеми;

 

бере участь у природоохоронній діяльності та дотримується екологічної культури в повсякденному житті

називає:

- методи дослідження процесів в екосистемах;

- екологічні фактори;

 

наводить приклади:

- угруповань, екосистем;

- пристосованості організмів до умов середовища;

- ланцюгів живлення;

 

пояснює:

- структуру екосистем;

- взаємодію організмів в екосистемах;

- структуру ланцюгів живлення;

- правило екологічної піраміди;

- значення колообігу речовин у збереженні екосистем;

- функціональні компоненти біосфери;

- роль заповідних територій у збереженні біологічного різноманіття, рівноваги в

біосфері;

 

порівнює:

- природні та штучні екосистеми;

- роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах

робить висновок:

- про цілісність і саморегуляцію живих систем;

- про значення природних угруповань для збереження рівноваги в біосфері;

 

усвідомлює значення:

- внеску вчених у розвиток екології (Е. Геккель, Ю. Лібіх, Е. Шелфорд та ін.), у тому числі й українських (М. І. Вернадський);

 

формує громадянську позицію:

- в галузі збереження довкілля

§54

вивчити нові терміни,

схема с.233 (пис)

 

58

 

Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах

§55 табл. с.236-237 (пис)

 

59

 

Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори.

§56,57 табл. с.245(пис)

 

60

 

Стабільність екосистем та причини її порушення.

 

§58 табл. с.249 (пис)

 

 

61

 

Біосфера як цілісна система

§59 завд 1 с.253 (усно)

 

62

 

Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.

§60 завд 1-2 с.256-257 (пис) ,

підготувати проект (дослідницький)

Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості

 

63

 

Захист проекту

Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості

табл.
с. 258 усно,

додатково тести с.259 (пис.)

 

ТЕМА 9. БІОЛОГІЯ ЯК ОСНОВА БІОТЕХНОЛОГІЇ

ТА МЕДИЦИНИ (ОРІЄНТОВНО 6 ГОД)

64

 

Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції росли

Екологічна безпека та сталий розвиток

(орієнтує на розуміння переваг сучасних біотехнологічних підходів над методами класичної селекції;

 

Громадянська відповідальність

(спрямовує на розуміння моральних і соціальних аспектів біологічних

 

Здоров’я і безпека

(орієнтує на розуміння сучасних технологій у застосування сучасних біотехнологій, генетично модифікованих організмів)

 

Підприємливість і фінансова грамотність

(класичними методами селекції; значення для підприємницької діяльності сучасних наукоємних технологій, )

порівнює:

- класичні методи селекції із сучасними біотехнологічними підходами

оперує термінами:

- біотехнологія, селекція, генетична інженерія, генетично-модифіковані організми

 

називає:

- методи селекції;

- завдання та основні напрями сучасної біотехнології;

- методи сучасної біотехнології;

- можливості діагностики спадкових хвороб людини;

 

пояснює:

- переваги та можливі ризики використання генетично модифікованих організмів;

 

наводить приклади:

- речовин (продукції), які одержують методами традиційних біотехнологій;

- речовин (продукції), які одержують методами генної інженерії

застосовує знаннядляоцінки:

- можливих позитивних і негативних наслідків застосування сучасних біотехнологій;

 

висловлює судження:

- щодо можливості використання генетично модифікованих організмів;

- щодо моральних і соціальних аспектів біологічних досліджень

§61 табл. с.263 (пис)

 

 

65

 

Одомашнення тварин. Методи селекції тварин.

§62 табл. с.267 (пис)

 

66

 

Огляд традиційних біотехнологій. Основи генетичної та клітинної інженерії

§63,66 завд 1 с.271 (пис), завд 1 с. 283 (пис)

 

67

 

Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині

§64 завд 1 с.275(пис), підготувати повідомлення про ГМО

 

68

 

Генетично модифіковані організми

§65 табл. с.279 (пис)

 

69

 

Основні загальні властивості живих систем

табл.
с. 285-286 усно,

додатково тести с.284 (пис.)

 

70

 

Узагальнення знань з теми: «Біорізноманіття»

«Надорганізмові біологічні системи»

«Біологія як основа біотехнології та медицини»  (тестові завдання)

 

характеризує:

- основні загальні властивості живих систем

оперує термінами:

- система

робить висновок:

- про єдність живих систем різних рівнів

 

ТО

 

 

 

Контрольні роботи- 4               Лабораторних робіт - 1                   Міні- проекти -2

Тематичні атестації- 5             Лабораторні дослідження -3

                                                 Практичних робіт  - 3             

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 9 клас, Планування
Додано
24 липня 2018
Переглядів
1390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку