Календарно-тематичне планування з дизайну і технології для учнів 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з дизайну і технології для учнів 3 класів за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко за підручником Морзе Н. В. Я досліджую світ : підруч. для 3 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна.
Перегляд файлу

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

______________   ________

«____»_____________2021р.

 

Календарно-тематичне планування з дизайну і технології

для учнів 3- класу

 на 2021-2022  н.р.

вчителя початкових класів

 

Календарно-тематичне планування  складено відповідно  програмі

Типова освітня програма розроблена під керівництвом Савченко О.Я., Наказ МОН від 08.10 2019 за № 1273

     Підручник

 Морзе Н. В.  Я досліджую світ : підруч. для 3 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2020. — 144 с.: іл.

 

1 година на тиждень   Усього 35 годин

Тема розділу

Кількість годин

1

Інформаційно-комунікаційне середовище

6

2

Середовище проектування

9

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

Дата

Тема

Очікувані результати

Навчальна діяльність

Сторінка підручника

Посилання на дистан-

ційний урок

 

Демонстрація

Коригування

Розділ 1. Інформаційно-комунікаційне середовище

Змістова лінія «Інформаційно-комунікаційне середовище» забезпечує розвиток асоціативно-образного та критичного мислення, оволодіння базовими знаннями у партнерській взаємодії, що формують цілісне уявлення про виробничу сферу людської діяльності, а також є підґрунтям для реалізації творчого потенціалу учнів під час засвоєння навчального матеріалу наступних змістових ліній, які структуровані за способами інтегрованої проєктнотехнологічної діяльності.

1/1

01.09

Предмети побуту в інтер’єрі. 

Макетні матеріали (папір,

картон, дріт)

Безпечна робота з ручними

інструментами й

пристосуваннями.

Виготовлення виробу за

графічними зображеннями.

розрізняє предмети побуту в традиційному і сучасному інтер’єрі, матеріали, з яких вони зроблені; [3 ТЕО 1.3] вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побуту для виготовлення макету; [3 ТЕО 1.1; 1.3; 1.4]

Створення макету комп’ютерного столу з підручних матеріалів

Ч. 2

C. 9

 

 

 

 

Предмет побуту

 

https://www.youtube.com/watch?v=64-NcAxdVHc&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F

 

 

2/2

08.09

Макетування предметів побуту.Макетні матеріали – картон, пластилін

створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями, зразком, описом або власним задумом; [3 ТЕО 1.4]

Проєктування та виготовлення моделі кімнати-музею стародавнього українського побуту

Ч. 2

 

С. 13

 

 

Карбування

 

 

 

3/3

15.09

Макетування предметів побуту.

Макетні матеріали  - фольга. Виготовлення виробу за

інструкційними картками з

описом

вибирає і аналізує конструкцію обраного предмета побуту для виготовлення макету; [3 ТЕО 1.1; 1.3; 1.4] створює поетапно макет предмета побуту за зображеннями, зразком, описом або власним задумом; [3 ТЕО 1.4]

Виготовлення картини з фольги в техніці карбування

Ч. 2

 

С. 18

https://www.youtube.com/watch?v=49w0wZSYKRk&ab_channel=%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%8F_%D0%90%D0%9D%D0%A2%D0%A0%D0%AD

 

 

 

 

4/4

22.09

Креслярські інструменти та лінії.

 

розрізняє та використовує креслярські інструменти та лінії; [3 ТЕО 1.2; 1.4] вимірює розміри предметів за допомогою лінійки; [3 ТЕО 1.4] виконує розгортку об’ємних фігур, зокрема з використанням цифрових пристроїв; [3 ТЕО 1.2; 1.4] експериментує,

Виготовлення настільної гри з полем для гри.

Ч. 2

 

С. 23

 

 

 

 

5/5

29.09

Конструктори, навчальні набори з різних матеріалів (деревинних, металевих, синтетичних тощо),

зокрема виготовлені власноруч.

Макетні матеріали  - пінопласт

добудовуючи виготовлені розгортки за потреби та бажанням; [3 ТЕО 1.2; 1.4] розробляє макет об’ємних фігур індивідуально або в групі [3 ТЕО 1.4]

Конструювання об’єктів гри з допомогою конструктора

 

 

 

 

6/6

06.10

Приклади орнаментів декоративно-ужиткового мистецтва за регіонами України.

визначає кольорову гамму та особливості побудови й розташування орнаментів на взірцях декоративноужиткового мистецтва; [3 ТЕО 1.4; 2.2] впорядковує орнаменти за кольоровою гамою та видами (геометричні, рослинні, зооморфні, антропоморфні); [3 ТЕО 1.4; 2.2] аналізує інформацію з різних джерел (підручник, фотографії, каталоги, посібники, комп’ютерні програми, Інтернет-ресурси, музеї, фільми тощо); [3 ТЕО 1.4; 2.2] розробляє або добудовує орнамент з самостійно вибраних матеріалів; [3 ТЕО 1.4; 2.1]

Створення орнаменту з різних матеріалів (картон, папір, пластилін, глина, крупи, насіння, тканина, нитки, блискітки, бісер тощо).

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xZPTwRCXlCg&ab_channel=%D0%9E%D0%BB%D1%8F%D0%9B%D0%B8%D1%85%D0%B0%D1%87

 

 

7/7

13.10

Ткані і неткані матеріали

натурального походження

досліджує властивості тканих і нетканих матеріалів на дотик та візуально; [3 ТЕО 1.3] розрізняє види тканих і нетканих матеріалів натурального походження (рослинного і тваринного) та способи їх виготовлення; [3 ТЕО 1.3]

Виготовлення мішечка із мішковини. Оздоблення мішечка за власним задумом

Ч. 2

 

         С. 32

 

 

 

Мішковина

 

https://www.youtube.com/watch?v=h6FkCxGyGcE&ab_channel=%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%81

 

 

Розділ 2. Середовище проєктування

Змістова лінія «Середовище проєктування» спрямована на розвиток аналітичного, просторового та творчого мислення, уміння працювати в команді, створення умов для оволодіння елементами дизайну: виявлення проблем, продукування ідей, вибору соціально і особистісно значущих об’єктів проєктування; виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів для виготовлення виробу за їх властивостями; експериментування з матеріалами і технологіями для реалізації власних ідей; планування технології послідовності виготовлення виробу.

8/1

 

Обґрунтування виявленої

проблеми та вибору об’єкта

проєктування і виготовлення.

досліджує проблеми та потреби у створенні виробів; [3 ТЕО 1.1; 4.1]

вибирає об’єкт проєктування і виготовлення із низки

запропонованих або власних ідей; [3 ТЕО 1.1]

Створення сувеніру в українському стилі із вторинних матеріалів

Ч. 2

 

         С. 37

 

 

 

9/2

 

Дизайнерське проєктування -моделювання та конструювання.

виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв; [3 ТЕО 1.2; 1.4] застосовує творчі методи проєктування -переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки); [3 ТЕО 1.4]

Виготовлення автомобіля на рухомій платформі

Ч. 2

 

С. 28

 

 

 

10/3

 

Експериментування з використанням різних матеріалів, симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів.

застосовує творчі методи проєктування -переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки); [3 ТЕО 1.4] описує модель спроєктованого виробу; [3 ТЕО 1.2; 1.4] добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу; [3 ТЕО 1.3]

Створення

орнаменту з різних матеріалів

(крупи, насіння). Оздоблення виготовленої тарілки вторинними матеріалами

Ч. 2

 

С. 53

 

 

 

11/4

 

Добір матеріалів. Розрахунок витрат

добирає матеріал для виготовлення спроєктованого виробу; [3 ТЕО 1.3] матеріалів. Розрахунок витрат. розраховує орієнтовні витрати на виготовлення виробу; [3 ТЕО 3.1]

 

 

 

 

 

 

12/5

 

Технологічні операції обробки

різних матеріалів (текстильні,

вторинні).

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

Виготовлення ангелика за шаблоном викрійки із тканини

Ч. 2

 

        С. 57

Повсть,

фліс, фетр, ситець

 

 

 

13/6

 

Технологічні операції обробки різних матеріалів

 

виконує завдання з продовженням: добудовує, домальовує, удосконалює або розробляє композицію виробу (засобами малюнку, ескізу, макету), зокрема з використанням цифрових пристроїв; [3 ТЕО 1.2; 1.4]

Виготовлення тарілочки за технологією пап’є-маше

Ч. 2

 

       С. 47

 

 

 

14/7

 

Раціональне використання часу та матеріалів, зокрема вторинної переробки

застосовує творчі методи проєктування -переносить форми природних і рукотворних об’єктів на власну модель (метод біоніки); [3 ТЕО 1.4]

Виготовлення тарілочки за технологією пап’є-маше

Ч. 2

 

        С. 47

 

 

 

15/8

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу

планує послідовність технологічних операцій для виготовлення спроєктованого виробу (пласкої та об’ємної форми) [3 ТЕО 1.1; 2.2]

 

 

 

 

 

16/9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
1797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку