Діагностична робота 3 кл

Про матеріал
3 клас. Нова українська школа. Діагностична робота №6. Я досліджую світ. Людина. Організм людини.
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я _______________________________________   Дата _________________

Я досліджую світ.

Діагностична робота №6 «Людина. Організм людини»

І варіант

  1. Найдивовижніший орган, «командний пункт» (вмістилище розуму, уяви, фантазії, пам’яті), керує роботою всього організму – це:

  а) серце

  б) мозок

  в) голова

  1. Визнач внутрішні органи:

  а) голова                            г) шлунок

  б) серце                              д)  тулуб

  в) шия    ж) кишечник                           

  1. Що впливає на здоров’я?

 а) навколишнє середовище            д) харчування

 б) домівка                                         е) родина

           в) спосіб життя                                є) медична служба

           г) шкідливі звички                 ж) загартовування

  1. Які зміни відбуваються з дитиною від її народження? З’єднай відповідне.

Дошкільнята               • до року

Ранній вік               • від 6 до 11 років

Немовля                • від 1 до 3 років

Молодший шкільний вік         • від 3 до 6 років

  1. Допиши речення.

    Об’єднання людей, які взаємодіють, залежать один від одного – це _____________________.

  1. Що, на твою думку, важливе для дорослішання? Підкресли відповідне.

Хизуватися, бути культурною людиною, мати довге волосся, самостійно виконувати обов’язки, брехати, уміти спілкуватися, не поважати дорослих, не ображати інших.

  1. Закінчіть речення. Впишіть назви органів чуття.

Ми визначаємо, що лимон кислий за допомогою _________________,  що поверхня гладенька -  _________________, що сонце жовтого кольору -_________________, що квіти приємно пахнуть - _______________, що колядку співають - _________________.

  1. Напишіть п’ять порад, що потрібно робити, щоб дбати про своє здоров’я?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Прізвище та ім’я _______________________________________   Дата _________________

Я досліджую світ.

Діагностична робота №6 «Людина. Організм людини»

ІІ варіант

  1. Орган людини, «командний пункт» (є вмістилищем розуму, уяви, фантазії, пам’яті), керує роботою всього організму – це:

  а) серце

  б) голова

  в) мозок

  1. Визнач частини тіла:

         а) голова                                г) шлунок

         б) серце                                 д) тулуб

         в) шия                                    ж) легені

  1. Яка роль шкіри для нашого організму.

а) захищає внутрішні органи від ушкоджень;    д) захищає від спеки і холоду.

б) крізь пори проникає вода в організм;     е) на ній немає шкідливих мікробів;

в) захищає організм від мікробів;       є) регулює температуру тіла;

г) через шкіру людина дихає;      ж) шкіра не еластична, пропускає воду

  1. Які зміни відбуваються з дитиною від її народження? З’єднай відповідне.

Дошкільнята               • до року

Ранній вік               • від 6 до 11 років

Немовля                • від 1 до 3 років

Молодший шкільний вік         • від 3 до 6 років

  1. Допиши речення.

На земній кулі є дві життєві основи -  _______________________ і ______________________.

  1. Які ознаки відрізняють  людину від тварини? Підкресли відповідне.

Уміння говорити й читати, наявність чотирьох кінцівок, вигодовування немовлят молоком, опанування різними видами праці, уміння здобувати собі їжу, розвиненість органів чуття: слуху, зору, нюху, смаку, дотику.

  1. Закінчіть речення. Впишіть назви органів чуття.

Ми визначаємо, що полуниця солодка за допомогою _________________,  що поверхня гладенька -_______________, що небо блакитного кольору -________________, що квіти приємно пахнуть - ________________, що щедрівку співають - ________________.

8. Напишіть п’ять порад, що потрібно робити, щоб дбати про своє здоров’я?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 вересня 2021
Переглядів
4448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку