Календарно – тематичне планування з фізичної культури 2 семестр за програмою Савченко

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з фізичної культури 2 семестр з очікуваними результатами навчально – пізнавальної діяльності учнів
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з фізичної культури

п/п

Зміст навчального матеріалу

в ІІ семестрі

Формування ключових компетентностей

Очікувані результати

навчально – пізнавальної

діяльності учнів

Дата

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем

47

Інструктаж з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба «змійкою». Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара».

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу;

застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу;

володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

48

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі приставними. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Попади в ціль!».

 

49

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Рибаки і рибки».

 

50

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба «протиходом». Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Вибивний». 

 

51

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу.  Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Другий зайвий». 

 

52

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу.  Рухлива гра «Попади в ціль!».

 

53

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу.  Рухлива гра «Гуси - лебеді».

 

54

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу.  ння великим м’ячем. Рухлива гра «Міні - футбол». 

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу;

застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу;

володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

 

55

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!».

 

56

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу. Рухлива гра «Міні - футбол!» 

 

57

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Найкраща пара». 

 

58

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу.  Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Передав – сідай!» .

 

59

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!». 

 

60

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Міні - футбол».

 

61

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

62

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Елементи баскетболу. Естафети з  м’ячами.

 

63

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами. 

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу;

застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу;

володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

64

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Міні – баскетбол».

 

65

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Естафети з  м’ячами.    

 

66

Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Рухлива гра «Міні – баскетбол».

 

67

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Рухлива гра «Міні – баскетбол».

 

68

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Елементи футболу. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

69

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Елементи футболу. Рухлива гра «Міні - футбол».

 

Стрибкові вправи

70

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Вибивний».

 

 

 

 

71

Інструктаж з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.   Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами    

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує фізичні вправи для формування
правильної постави і профілактики плоскостопості;

виконує стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах;

виконує стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом  «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

72

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Заморозка».

 

73

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Лисичка».  

 

74

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

75

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.   

 

76

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

77

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

78

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».   

 

79

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

80

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Пень».   

 

81

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».  

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує фізичні вправи для формування
правильної постави і профілактики плоскостопості;

виконує стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах;

виконує стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом  «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

82

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Гречка».   

 

83

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

84

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Бездомний заєць»

 

85

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Лисичка».  

 

86

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.   

 

87

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами.    

 

88

Організуючі вправи: перешикування.  Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

89

Організуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань

 

90

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок.  Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує фізичні вправи для формування
правильної постави і профілактики плоскостопості;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

 

91

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Рибалка»

 

92

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг»

4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Естафети з м’ячами    

 

93

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Другий зайвий».

 

94

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.   Лазіння по

гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Ямки».

 

95

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки    «припадання», притупування. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

96

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг

4х9 м.  Танцювальні кроки  – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами.    

 

97

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

98

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Рухлива гра «Заморозко»

- спілкування державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя.

- математична компетентність;

- інформаційно-цифрова компетентність;

- соціальні та громадянські компетентності.

 

- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

- добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту;

контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

виконує організовуючі вправи команди на перешикування;

виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів;

володіє навичками пересувань;

виконує фізичні вправи для формування
правильної постави і профілактики плоскостопості;

бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле;

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

 

99

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

100

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Рухлива гра

 

101

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

 

102

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.   

 

103

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри. Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку