Календарно – тематичне планування з фізичної культури
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу в ІІ семестрі |
Формування ключових компетентностей |
Очікувані результати навчально – пізнавальної діяльності учнів |
Дата |
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем |
||||
47 |
Інструктаж з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба «змійкою». Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань; виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу; застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу; володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
|
48 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі приставними. Вправи з великим м’ячем: ведення м'яча, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Попади в ціль!». |
|
||
49 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Рибаки і рибки». |
|
||
50 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба «протиходом». Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Вибивний». |
|
||
51 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Другий зайвий». |
|
||
52 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу. Рухлива гра «Попади в ціль!». |
|
||
53 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу. Рухлива гра «Гуси - лебеді». |
|
||
54 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. ння великим м’ячем. Рухлива гра «Міні - футбол». |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань; виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу; застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу; володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.
|
|
55 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!». |
|
||
56 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи футболу. Рухлива гра «Міні - футбол!» |
|
||
57 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Найкраща пара». |
|
||
58 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Передав – сідай!» . |
|
||
59 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!». |
|
||
60 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Рухлива гра «Міні - футбол». |
|
||
61 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем. Елементи баскетболу. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
||
62 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Елементи баскетболу. Естафети з м’ячами. |
|
||
63 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами. |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань; виконує вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу та футболу; застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу; володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
|
64 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Міні – баскетбол». |
|
||
65 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами. |
|
||
66 |
Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Рухлива гра «Міні – баскетбол». |
|
||
67 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Міні – баскетбол». |
|
||
68 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Елементи футболу. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
||
69 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Елементи футболу. Рухлива гра «Міні - футбол». |
|
||
Стрибкові вправи |
||||
70 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Вибивний».
|
|
|
|
71 |
Інструктаж з БЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань;
виконує фізичні вправи для формування виконує стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах; виконує стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
|
72 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Заморозка». |
|
||
73 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Лисичка». |
|
||
74 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
||
75 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами. |
|
||
76 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
||
77 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
||
78 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
||
79 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
||
80 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Пень». |
|
||
81 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань;
виконує фізичні вправи для формування виконує стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах; виконує стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
|
82 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». |
|
||
83 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
||
84 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Бездомний заєць» |
|
||
85 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Лисичка». |
|
||
86 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами. |
|
||
87 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами. |
|
||
88 |
Організуючі вправи: перешикування. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
||
89 |
Організуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
||
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|
|||
90 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань;
виконує фізичні вправи для формування бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.
|
|
91 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Рибалка» |
|
||
92 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Естафети з м’ячами |
|
||
93 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Другий зайвий». |
|
||
94 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Рухлива гра «Ямки». |
|
||
95 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Рухлива гра «Білі ведмеді». |
|
||
96 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами. |
|
||
97 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
||
98 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Рухлива гра «Заморозко» |
- спілкування державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя. - математична компетентність; - інформаційно-цифрова компетентність; - соціальні та громадянські компетентності.
|
- пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять; виконує організовуючі вправи команди на перешикування; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами і без предметів; володіє навичками пересувань;
виконує фізичні вправи для формування бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільних командних ціле; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності. |
|
99 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, притупування. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
||
100 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Рухлива гра |
|
||
101 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
||
102 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
||
103 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри. Підсумковий урок за рік. |
|