Календарно-тематичне планування
уроків фізичної культури
4 клас
(за типовою освітньою програмою,
розробленою під керівництвом О. Я.Савченко) .
105 годин (3 год на тиждень).
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Фактична дата
|
Примітка |
Теоретико-методичні знання
|
|
|
|
||
1. |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». – це здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя. «Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Олімпійські чемпіони України. Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму». Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри |
|
|
|
|
2.
|
О.В.ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Екологічна грамотність і здорове життя» - це уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя». Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість та тривалість). Основні прийоми самоконтролю. Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобіганні плоскостопості, захворювань очей. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
|
|
3.
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Компетентності у природничих науках і технологіях» -це наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати». Правила рухливих ігор та безпека на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами. Загальнорозвивальні вправи на місці. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
|
|
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
|
|
|
||
4
|
Організаційні вправи. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою» - це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування. загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Повторення елементів акробатики. Рухлива гра , естафети. |
|
|
|
|
5
|
Організаційні вправи. ТМЗ. Загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Вдосконалення елементів акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
6
|
Організаційні вправи. ТМЗ. Загальнорозвивальні вправи в русі. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Закріплення елементів акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
7
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП.: Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
8
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
9
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення: положення тіла у просторі: упори та сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
10
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
11
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
12
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення положеннь тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі лежачи). ЗФП. Елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
13
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність», яка передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіаграмотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо). ЗРВ в русі. Повторення положеннь тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
14
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення положеннь тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
15
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення положеннь тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
16
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
17 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
18 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата) в різний спосіб. ЗФП: елементи акробатики. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
19 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
20
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
21
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріпити: елементи акробатики: два перекиди вперед злитно. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
22
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
23
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріпити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
24
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Вдосконалити: елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|
|
|||
25
|
ОВ. ТМЗ: Правила безпеки під час занять на стадіоні. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 500 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
26
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Математична компетентність» - це уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 700 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
27
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення правил бігу на довги дистанції. Біг в чергуванні з ходьбою до 1000 м. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
28
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
29
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
30
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення правил бігу з перешкодами. Біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м). ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
31
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
32
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інноваційність», яка передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
33
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріпленнятанцювальних кроків «Галоп». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
34
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробинв. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
35
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
36
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
37
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
38
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
39
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків: кроки з притупуванням. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
40
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
41
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
42
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків: «вірвечка», «вихилясник», «припадання». ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
|
Вправи для розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
43
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
44
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Спілкування іноземними мовами» - це уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
45
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
46
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
47
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
48
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - лазіння по гімнастичній стінці різними способами. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
49
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення вправи - перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
50
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення вправи - перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. ЗФП: вправи на координаційній дробині. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
51
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою» - це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробинв. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
52
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення танцювальних кроків «Полька на місці». ЗФП: вправи на координаційній дробинв. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
53
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
54
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
55
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення лижної ходи — одночасний безкроковий, поперемінний, двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
56
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
57
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдосконалення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
58
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалками. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення стрибкових вправ: вистрибування із положення присіду. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
59
|
ОВ. ТМЗ. Правила безпеки на заняттях із застосуванням м'ячів. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Повторення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
60
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Вдоскалення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
61
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Закріплення передачі набивного м’яча із різних вихідних положень. ЗФП. Ведення м'яча на місці двома руками. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем |
|
|
|
||
62
|
ОВ. ТМЗ правила безпеки при заняттях у спортивній залі. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Вивчення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
63
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Підприємливість» - це уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здітність до підприємницького ризику.ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
64
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному або двох колінах. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
65
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
66
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
67
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
68
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
69
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
70
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. ЗФП. Комплекс вправ для профілактики плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
71
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
72
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
73
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
74
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
75
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
76
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи з великим м'ячем:елементи малюкболу (утримання м'яча, кидки м’ча у вертикальну та горизонтальну ціль, кидки м’яча через сітку. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
|
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
77
|
ОВ. ТМЗ: правила безпеки під час занять стрибками. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
78
|
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Соціальні і громадянські компетентності» - це усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
79
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
80
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
81 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
82 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
83 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
84 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
85 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи стрибкиі у довжину з місця. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
86 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
87 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
88 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправи - стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
Вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості |
|
|
|
||
89 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Повторення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
90 |
ОВ. ТМЗ: Формування ключової компетентності – « Загальнокультурна грамотність» - це здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. ЗРВ в русі. Вдосконалення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
91 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Закріплення вправ на відчуття правильної постави та вправ для запобігання плоскостопості. ЗФП: махові рухи руками та ногами в різних напрямках. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
92 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Повторення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
93 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Вдосконалення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
94 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
95 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
96 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
97 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Закріплення вправ з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). ЗФП: вправи для правильної постави та вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
98 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
99 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
100 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
101
|
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
102 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
103 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
104 |
ОВ. ТМЗ. ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗФП: загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави, вправи для запобігання плоскостопості. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|
105 |
ОВ. ТМЗ. Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». ЗРВ в русі. Підсумки урок за рік. Рухлива гра, естафети. |
|
|
|
|