Календарно-тематичне планування з фізичної культури 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за модулями: Доджбол Бадмінтон Фістбол Гімнастика Футбол Сквош
Перегляд файлу

Погоджено»                                                                                                                                                                             «Затверджено»

Заступник з НВР __________                                                                                                                         Директор ________________________

 

 

 

Календарно тематичне планування

5 кл НУШ ( 3 год/тиждень)

Складено на основі

модельної навчальної програми

«Фізична культура. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

 

(автори: Педан О.С., Коломоєць Г. А. , Боляк А. А., Ребрина А. А., Деревянко В. В., Стеценко В. Г., Остапенко О. І., Лакіза О. М., Косик В. М. та інші)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

наказ Міністерства освіти і науки України від 17.08.2022 року № 752

 

 

Розробив вчитель фізичної культури ___Буба Ю.А.

 

2023 р.

 

 

Сітка розподілу навчальних годин за модулями програмового матеріалу

на   2022/2023 н.р.

з/п

Модулі

Уроки

Рік навчання

Кількість  годин

  •  

Теоретико - методичні знання

1-105

Перший

На всіх уроках

  •  

Загальна фізична підготовка

1-105

Перший

На всіх уроках

 

Другий семестр

 

 

59

3

    Доджбол

Бадмінтон

Фістбол

47-75

Перший

29

4

Гімнастика  

 Футбол

Сквош

76-105

Перший

30

 

Всього

105

 

105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/р

№ в темі

            Доджбол

            Бадмінтон

Фістбол

                                    28 год.

Дата

Очікувані результати навчання

Наскрізні змістові лінії

Ключові компетенції

47

1

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Загальна характеристика гри доджбол  (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри).   Рухлива гра «Вибивний» https://youtu.be/uTINmN5nFFM

2.Бадмінтон. Історія розвитку українського бадмінтону. Загальна характеристика гри та її основні правила. https://youtu.be/x2D1DLMxE1Q

3. Фістбол. Правила безпечної поведінки на ігровому майданчику. Стійка фістболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. https://youtu.be/BORZRddiSEY

 

1.  Доджбол. Характеризує історію розвитку доджболу;

називає: загальну характеристику гри доджбол, назви ліній, розміщення гравців на майданчику;

правила безпеки на ігровому майданчику; санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю та вимоги особистої гігієни;

дотримується: правил безпечної поведінки на ігровому майданчику, правил гри та правил здорового способу життя;

виконує: стрибкові вправи;

спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності; вправи для кистей рук: обертальні рухи кистю (повільні та максимально швидкі); для пальців рук;

імітаційні вправи: імітація кидків та ловіння м’яча (у різному та заданому темпі);

характеризує: розміщення гравців на майданчику;

виконує: пересування в стійці доджболіста (вправо, вліво, вперед, назад), вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах, в колонах; ловіння м’яча знизу, від стіни;

бере участь у рухливій грі «Вибивний»,

«Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший? тощо»

вміє боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки.

контролює самопочуття до, під час та після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан

 

2.Бадмінтон.     Характеризує історію розвитку українського бадмінтону; основні стійки та положення бадмінтоніста. Знає: назви ліній, розміри майданчика; властивості ракетки та волану;

Називає: спеціальні вправи з воланом, основні удари відкритою та закритою стороною ракетки, загальні положення гри.

Має уявлення: про точку удару.

Вміє: корегувати точку удару, своє положення та підхід до волану.

Володіє: правильним хватом ракетки та триманням волану.

Використовує: базові положення та основні стійки бадмінтоніста, вправи із підбирання волану ракеткою (жонглювання).

Виконує: пересування різними способами та кроками; підкидання та ловіння волана з різних вихідних положень; стрибкові вправи, стрибки на скакалці; вправи із перенесенням воланів; вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового поясу; вправи для розвитку сили; вправи для пресу; вправи для розвитку рухливості та сили кисті; вправи на гнучкість; вправи для розвитку спритності; спеціальні вправи з воланом (підкидання та ловіння волана рухом, що нагадує виконання удару); жонглювання.

Уміє: виконувати окремі удари справа та зліва, подачу, удар над головою.

Пояснює: значення фізичного розвитку учня роль підвідних та імітаційних вправ у навчанні гри в бадмінтон. Причини вдалих та невдалих спроб виконання подач та ударів.

Взаємодіє: з однолітками для досягнення спільних цілей під час рухової діяльності. Бере участь у рухливих іграх та естафетах.

Дотримується: режиму дня та особистої гігієни учнів; правил безпечної поведінки під час занять бадмінтоном.

 

3. Фістбол. Характеризує історію розвитку фістболу; розміщення гравців на майданчику;

 

Знає назви ліній, правила розміщення та переходу гравців на майданчику;

 

Називає правила безпечної поведінки на ігровому майданчику; санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю та особистої гігієни;

 

Дотримується правил безпечної поведінки та правил гри;

 

Виконує: стрибкові вправи;

 

спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та

нижніх кінцівок, черевного преса, спини;

вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності; вправи для кистей рук: обертальні рухи кистю (повільні та максимально швидкі), для пальців рук;

 

імітаційні вправи: імітація ударів та подач і прийомів м’яча (у різному та заданому темпі);

 

пересування в стійці фістболіста (вправо, вліво, вперед, назад), вибір вихідного положення для передач та прийому м’яча; передачі м’яча зверху, від стіни, в парах, в колонах; прийом м’яча знизу, від стіни, з накидання партнера; прийом м’яча знизу, від стіни, з накидання партнер(а/ки);

 

Бере участь у рухливій грі «Малюкбол» тощо; у рухливих іграх та естафетах

 

Цінує дружбу та взаємопідтримку;

 

Взаємодіє: з однолітками для досягнення спільних колективних цілей під час гри та інших видів рухової діяльності;

 

Називає: спеціальні та підвідні вправи, спеціальні вправи з м’ячем, фізичні вправи для розвитку окремих фізичних якостей;

 

Вміє: боротися, гідно поводиться у разі виграшу чи поразки;

 

Контролює: самопочуття до, під час та після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

Екологічна безпека та сталий розвиток.       Націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Використовувати знання про особливості фізичного стану та  адаптацію організму до фізичних навантажень в процесі  фізкультурно-оздоровчих занять, використовувати інноваційні технології для покращення здоров’я, усвідомлювати людину як частину природи, її взаємодію з природнім середовищем у процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності, використовувати сили природи в процесі занять з фізичної культури, вміти проводити різні форми рухової активності в умовах природного середовища тощо.

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Уміння правильно використовувати термінологічний апарат, спілкуватися в різних ситуаціях під час занять фізичною культурою і спортом, за допомогою спілкування розв’язувати конфлікти, популяризувати ідеї фізичної культури і спорту мовними засобами.

Ставлення:усвідомлення ролі фізичної культури для гармонійного розвитку особистості, пошанування національних традицій у фізичному вихованні, українському спортивному русі.

Навчальні ресурси: інформація про історію спортивного руху в Україні та українську спортивну термінологію.

48

2

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Історія розвитку українського доджболу.  Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Рухлива гра «Мисливець і звірі»

2.Бадмінтон. Ігрова стійка бадмінтоніста. Хват ракетки та триманням волану. Спеціальні та підготовчі вправи з воланом.

3. Фістбол. Історія розвитку фістболу. Імітаційні вправи. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Гра "Малюкбол"

 

49

3

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Рухлива гра з ел. доджболу.

2.Бадмінтон. Хват ракетки та триманням волану. Створення уявлення про точку удару, положення ракетки та  гравця у момент контакту ракетки з воланом.

3. Фістбол. Загальна характеристика гри фістбол (розмітка  ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). Рухлива гра з ел. фістболу.

 

50

4

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на  ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Гра у «Доджбол»

2.Бадмінтон. Вихідні та ударні положення гравця.  Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані.   Гра у бадмінтон.

3. Фістбол. Санітарно-гігієнічні вимоги до спортивного інвентарю. Пересування в стійці фістболіста приставними                         кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча.

 

51

5

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Гра у «Доджбол»

2.Бадмінтон. Вихідні та ударні положення гравця.  Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані.   Гра у бадмінтон.

3. Фістбол. Передачі м’яча зверху від стіни, в парах. Рухлива гра з ел.фістболу.

 

52

6

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.   Гра у «Доджбол»

2.Бадмінтон. Гра у бадмінтон.

3. Фістбол.

 

53

7

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на               місці, від стіни, в парах, в колонах.

2.Бадмінтон. Ігрова стійка бадмінтоніста.  Вихідні та ударні положення гравця.  Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності.

3. Фістбол. Особиста гігієна учня/учениці.

 

54

8

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук.   Кидки м’яча однією рукою зверху над собою  на місці, від стіни, в парах, в колонах. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. Гра у бадмінтон.

3. Фістбол. Імітаційні вправи. Передачі м’яча з накиданням партнера. Естафети з м'ячами.

 

55

9

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.  Доджбол.   Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Гра у бадмінтон.

3. Фістбол.  Передачі м’яча   в парах. Елементи гри у фістбол.

 

56

10

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.   Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни. Рухлива гра «Хто найвлучніший?»

2.Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва з підкиданням волана партнером на відстані.

3. Фістбол. Пересування в стійці фістболіста (вправо, вліво, вперед, назад). Гра у "Малюкбол" двома м'ячами.

 

57

11

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук.   Рухлива гра  «Вибивний»

2.Бадмінтон. Гра у бадмінтон

3. Фістбол. Прийом м’яча знизу, від стіни, з накидання партнера.

 

58

12

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.   Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Прийом м’яча знизу однією   рукою, від стіни, з накидання партнера. Елементи гри у фістбол.

 

59

13

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою  місці, від стіни, в парах, в колонах. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Подачі з фіксацією ударного положення. Удар над головою. Навчальна гра.

3. Фістбол. Вправи для  розвитку швидкості, спритності. Передачі м’яча в парах. Естафети з перенесенням предметів.

 

60

14

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Імітаційні вправи . Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни.  Гра у «Доджбол»

2.Бадмінтон. Подачі з фіксацією ударного положення. Удар над головою. Навчальна гра

3. Фістбол. імітація ударів та подач і прийомів м’яча. Вправи на розтягування.

 

61

15

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.    Гра у «Доджбол»

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

62

16

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху  ,   в парах, в колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від  стіни. Рухлива гра «М’яч ведучому»

2.Бадмінтон. Подачі  .Удар над головою.

3. Фістбол. Подачі та прийом м'яча. Гра "Малюкбол"

 

63

17

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Пересування. Подачі та прийом м'яча. Гра "Малюкбол"

 

64

18

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху  ,   в парах, в колонах.

2.Бадмінтон. Рухливі ігри з ел. бадмінтону

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

 

 

65

19

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху  ,   в парах, в колонах. Естафети.

2.Бадмінтон. Удари з власного підкидання  

3. Фістбол. Вправи для розвитку спеціальної витривалості. Імітаційні вправи. Рухлива гра.

 

66

20

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Удари з власного підкидання  . Гра у бадмінтон.

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

 

 

67

21

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра

3. Фістбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Передачі м'яча в парах.

 

 

 

 

68

22

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності.  Навчальна гра.

3. Фістбол. Гра у "Малюкбол".

 

 

 

 

69

23

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

 

 

 

70

24

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Прийом м’яча знизу однією                      рукою, від стіни, з накидання партнера. Естафети.

 

 

 

 

71

25

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Імітаційні вправи. Вправи для розвитку стрибучості. "Малюкбол"

 

 

 

 

72

26

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Імітаційні вправи. Вправи для розвитку  спритності.  Елементи гри у фістбол.

 

 

 

 

73

27

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра.

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

 

 

 

74

28

ОВ.ЗРВ.СФП.

1. Доджбол.  Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол.

2.Бадмінтон. Навчальна гра. Естафети.

3. Фістбол. Гра у фістбол за спрощеними правилами.

 

 

 

 

75

29

Підсумковий урок.

 

 

 

 

№ з/р

№ в темі

  Гімнастика

Футбол

Сквош

                               29 год. 

Дата

Очікувані результати навчання

Наскрізні змістові лінії

Ключові компетенції

76

1

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Техніка безпеки під час занять гімнастикою . Історія розвитку гімнастики.

Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль, повага до свого здоров’я https://youtu.be/n-k2tNYzBrs

2. Футбол. Правила безпеки на уроках футболу. Правила гри у футбол. Рухлива гра «Виклик номерів» https://youtu.be/cKW1UZPJ-uY

3. Сквош. Правила безпеки на ігровому майданчику. Ознайомлення з модулем.   https://youtu.be/DEednoknQSY

 

1.Гімнастика. Знає: історію розвитку гімнастики;

види гімнастики; терміни гімнастичних вправ; основні елементи акробатики; основи техніки безопорних та опорних стрибків, прикладних

вправ; правила техніки безпеки під час виконання гімнастичних вправ. Володіє та використовує:

технікою загальнорозвиваючих, прикладних, стрибкових, акробатичних, силових вправ;виконує комбінації вправ.

Уміє: складати комплекси ранкової гімнастики, комбінувати різновиди стрибків зі скакалкою, елементи акробатичних вправ та вправ для розвитку рівноваги.Пояснює мету, завдання та значення різних гімнастичних вправ; особливості техніки виконання вправ.

Взаємодіє з однолітками для вирішення спільних рухових завдань, досягнення командних цілей під час рухової діяльності. Дотримується правил безпеки під час виконання гімнастичних вправ; правил здорового способу життя. Називає види гімнастики, гімнастичні вправи; фізичні

вправи для розвитку окремих фізичних якостей.

Вміє виконувати вправи загальної фізичної підготовки,

стройові вправи; безопорні та опорні стрибки; лазіння,

вправи з рівноваги, акробатичні вправи. Контролює самопочуття до, під час, після виконання фізичних вправ; контролює власний емоційний стан.

Усвідомлює значення гімнастичних вправ для здоров’я та розвитку фізичних якостей.

 

2. Футбол. Знає історію розвитку футболу.

Усвідомлює, що спортивна гра «Футбол» є важливим засобом підвищення соціальної активності людей, задоволення їх моральних запитів тощо.

Дотримується правил: гри у футбол; безпеки під час уроків футболу.

Володіє технікою виконання вправ.

Виконує вправи з елементами футболу для розвитку фізичних якостей. Виконує: пересування: поєднання прийомів техніки пересування з технікою володіння м’ячем;

удари по м’ячу ногою: удар зовнішньою частиною підйому по нерухомому м’ячу; удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу, що котиться; удари в русі;

удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку;

зупинки м’яча: зупинки м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи в русі; зупинка внутрішньою стороною стопи м’яча, що летить;

ведення м’яча: ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій, по колу,

«вісімкою», а також поміж стійок (фішок); ведення м’яча зі зміною напрямку і швидкості руху;

вкидання м’яча: вкидання м’яча вивченими способами на дальність;

жонглювання м’ячем: жонглювання м’ячем ногою, стегном, головою.

фінти         «відходом»,          «ударом»,

«зупинкою» в умовах виконання ігрових вправ;

відбирання м’яча, атакуючи суперника спереду, збоку, ззаду.

Застосовує:      маневрування       на       полі:

«відкривання» для прийому м’яча, відволікання суперника;

взаємодію двох і більше гравців;

взаємодію з партнерами під час організації атаки;

вибір позиції стосовно суперника та протидію отриманню ним м’яча;

3.  Сквош. Характеризує етапи розвитку сквошу;

Називає: загальні вимоги до гри, назви ліній, розміщення гравців на майданчику;

правила безпеки на ігровому майданчику; санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю та вимоги особистої гігієни;

 

Дотримується: правил безпеки на ігровому майданчику, правил гри та правил здорового способу життя;

 

Виконує: стрибкові вправи;

 

спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса, сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності; вправи для кистей рук: обертальні рухи кистю (повільні та максимально швидкі); для пальців рук;

 

імітаційні вправи: імітація ударів та прийому м’яча (у різному та заданому темпі);

 

пересування в стійці сквошиста (праворуч, ліворуч, вперед, назад), вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча, від стіни, в парах, в колонах;

 

Характеризує: розміщення гравців на майданчику;

 

Бере участь у рухливій грі «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» тощо

Підприємливість та фінансова грамотність.         Націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Формувати уміння надавати фізкультурно-оздоровчі послуги з урахуванням особливостей конкретного підприємства, організації тощо. Сприяти формуванню здатності до оцінювання власних можливостей в процесі рухової діяльності, вміти працювати в команді, формувати навички співробітництва, реалізовувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за прийняті рішення, усвідомлювати важливість співпраці під час ігрових ситуацій, власних позитивних сторін та визнавати свої недоліки у тактичних діях в різних видах спорту, проявляти ініціативність та активність у фізкультурній діяльності, вміти планувати змагання між класами, школами тощо та укладати кошторис запланованих змагань.

Предметна компетентність є багатокомпонентним утворенням, основними компонентами є знаннєвий, діяльнісний і ціннісний. Зміст цих компонентів розкрито в рубриці програми «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць».

 

Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння:організовувати та здійснювати туристичні мандрівки;застосовувати інноваційні технології для покращення здоров’я;виконувати різні фізичні вправи в умовах природного середовища, використовувати сили природи в процесі занять із фізичної культури.

Ставлення:розуміння гармонійної взаємодії людини і природи, сприймання екологічного довкілля як ідеального простору для реалізації фізичної активності людини, ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, усвідомлення важливості бережливого природокористування.

Навчальні ресурси:туристичні мандрівки, фізичні вправи на свіжому повітрі, засоби загартовування, сучасні фітнес-технології.

77

2

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Досягнення видатних гімнастів України. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Лазіння по   вертикальному канатах у три прийоми

2. Футбол. Правила гри у футбол.  Різновиди пересувань .Рухлива гра «День і ніч»

3. Сквош.  Загальна характеристика гри (розміщення гравців, основні правила гри).

 

78

3

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Загальнорозвивальні вправи з  обтяженням. Лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми. Вправи на брусах.

2. Футбол. Різновиди пересувань . Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча. Рухлива гра «Виштовхни з кола»

3. Сквош.  Історія розвитку українського сквошу. Імітаційні вправи. Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

79

4

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи  з мячами.  Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми. Вправи на перекладині

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча Рух. ігри з ел. футболу.

3. Сквош.  Правила здорового способу життя. Стрибкові вправи. Імітаційні вправи. Пересування в стійці сквошиста приставними кроками.

 

80

5

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи з  гімнастичними палицями. Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча

3. Сквош.  Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук.  Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

81

6

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2), петлею (4), схресно правою (4), на двох (2), схресно лівою (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча. Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча.

 

82

7

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2), петлею (4), схресно правою (4), на двох (2), схресно лівою (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча

3. Сквош.  Удари м’яча на місці та в русі .Рухлива гра   «Хто найвлучніший?»  

 

83

8

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Опорний стрибок:

Настрибування в упор присівши –зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. після приземлення (гімнастичний козел в ширину, висота 80-90 см, розбіг 5-7 кроків).

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  передача, прийом, зупинка, ведення м’яча.   Рухлива гра « Виштовхни з кола»

3. Сквош. Вправи для розвитку спритності. Розміщення гравців на             майданчику. Естафети.

 

84

9

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Опорний стрибок:

Настрибування в упор присівши –зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. після приземлення (гімнастичний козел в ширину, висота 80-90 см, розбіг 5-7 кроків).

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  зупинка м’яча, удари по воротам ногою. Гра воротаря.

3. Сквош.  Пересування в стійці сквошиста (праворуч, ліворуч, вперед, назад), вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча.

 

85

10

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Опорний стрибок : опорний стрибок способом «зігнувши ноги» з утриманням о.с. після приземлення.

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  зупинка м’яча, удари по воротам ногою. Гра воротаря.

3. Сквош.  Удари м’яча на місці та в русі.  Прийоми м’яча  від стіни.

 

86

11

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи з рівноваги:

Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком, швидкі кроки, переступання через предмети (кубики), повороти на 90 і 180 на носках.

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  зупинка м’яча, удари по воротам ногою. Гра воротаря. Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Вправи для розвитку швидкості. Удари м’яча на місці та в русі.  Прийоми м’яча  від стіни.

 

 

87

12

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми

2. Футбол. Тактико-технічні дії –  зупинка м’яча, удари по воротам ногою. Гра воротаря

3. Сквош.  Удари м’яча   в парах. Прийоми м’яча від стіни.

 

88

13

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи з рівноваги .Статичні вправи на гімнастичній колоді: Присід, випад, рівновага («ластівка»).

2. Футбол. Тактико-технічні дії – удари по м’ячу ногами, головою. , відволікальні дії(фінти), відбирання м’яча, вкидання з ауту. Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Удари м’яча   в парах, в колонах  Прийоми м’яча від стіни. Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

 

89

14

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Комбінація вправ на гімнастичній            колоді (або гімнастичній лаві): Вхід на колоду з додатковою опорою (без опори на низьку колоду чи гімнастичну лаву), стійка на носках, руки на пояс – 4 кроки на носках – 4 кроки з високим підніманням стегна, руки в сторони – присід, руки на пояс стійка поворот ліворуч (праворуч) – 3 приставних

кроки лівим (правим) боком стійка схресно правою (лівою) – поворот кругом – три приставних кроки правим (лівим) боком – поворот праворуч (ліворуч) – рівновага, руки в сторони («ластівка») поворот кругом на носках

– 5-6 швидких кроків на носках, руки на пояс – випад правою (лівою), руки в сторони – ходьба до кінця колоди – зістрибування з утриманням основної стійки після приземлення

2. Футбол. Тактико-технічні дії – удари по м’ячу ногами, головою. , відволікальні дії(фінти), відбирання м’яча, вкидання з ауту. Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Удари м’яча     в колонах, в зустрічних колонах. Прийоми м’яча                          від стіни. Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

 

90

15

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи у парах; опорний стрибок способом «ноги нарізно» через  гімнастичного козла (  з утриманням основної стійки (о. с.) після приземлення; вправи на колоді: зв’язку елементів: вхід з додатковою опорою на кінець колоди – 3–4 швидких кроки на носках, руки в сторони – мах правою, руки вперед, мах лівою, руки вперед – поворот направо на носках у напівприсіді на 180° – присід, руки вниз – упор стоячи на коліні, руки в сторони – стійка впоперек – зіскок з утриманням о.с.

2. Футбол.   Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Вправи для розвитку витривалості. Вибір вихідного положення для ударів  та прийому м’яча.

 

 

 

91

16

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Гімнастика. Акробатичні вправи: перекати та перекиди.

2. Футбол. Тактико-технічні дії – удари по м’ячу ногами, головою. , відволікальні дії(фінти)

3. Сквош.  Рухлива гра «  «Хто найвлучніший?»

 

 

 

92

17

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Акробатичні вправи: перекати та перекиди.

2. Футбол.  Вкидання з ауту. Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Імітаційні вправи. Рухливі ігри з ел. сквошу.

 

 

 

93

18

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Загальнорозвивальні вправи з обтяженням. Акробатичні вправи:  "Міст", стійка на лопатках.

2. Футбол.  Удари по м’ячу ногами, головою. Гра воротаря.   

3. Сквош.  Удари м’яча   в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Прийоми м’яча  від стіни.

 

 

 

 

94

19

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці; Акробатичні вправи:  "Міст", стійка на лопатках

2. Футбол.  Ведення мяча. Удари по м’ячу ногами, головою. Гра воротаря

3. Сквош.  Удари м’яча   на місці та в русі.Прийоми м’яча  від стіни.

 

 

 

 

95

20

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Стійка на голові і руках з допомогою вчителя

2. Футбол.   Ведення, відбирання м'яча. Фінти.

3. Сквош.  Рухливі ігри з ел. гри в сквош.

 

 

 

 

96

21

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Акробатичні вправи:

хлопці стійка на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою)

«міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши; два перекиди вперед злито.

  •   комбінації елементів вправ:

хлопці : в. п. – о. с. – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» – перехід в упор присівши – о. с.

Дівчата: два перекиди вперед злито; «міст» із положення стоячи (з допомогою) – перехід в упор присівши;

  • комбінації елементів вправ:

дівчата: в. п. – о. с – упор присівши – два перекиди уперед – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши – випрямитися – «міст» (з допомогою) – перехід в упор присівши (з допомогою) – о. с.

2. Футбол.   Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Елементи навчальної гри в сквош.

 

 

 

 

97

22

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці. Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми

2. Футбол.   Ведення ,удари по м’ячу ногами, головою. , відволікальні дії(фінти). Гра воротаря.

3. Сквош.  Імітаційні вправи. Елементи  гри в сквош.

 

 

 

 

98

23

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи у висах і упорах:

Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Хлопці: підтягування з вису;  комбінація: вис стоячи махом однієї, поштовхом  другої підйом переворотом в упор – махом назад  зістрибування о.с. після приземлення

2. Футбол.   Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Пересування в стійці сквошиста приставними кроками, вибір вихідного положення для ударів                     та прийому м’яча. Елементи   гри в сквош.

 

 

 

 

99

24

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи у висах і упорах:

Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Хлопці: підтягування з вису;   комбінація:

вис стоячи махом однієї, поштовхом другої                     підйом переворотом в упор – махом назад

зістрибування о.с. після приземлення

2. Футбол.  Рухливі ігри з ел футболу.

3. Сквош.  Прийоми м’яча від стіни. Рухлива гра «Мисливець і звірі»

 

 

 

 

100

25

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи у висах і упорах:

Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Хлопці: підтягування з вису;   комбінація:

вис стоячи махом однієї, поштовхом другої                     підйом переворотом в упор – махом назад

зістрибування о.с. після приземлення

2. Футбол.   Навчальна гра за спрощеними правилами.

3. Сквош.  Імітаційні вправи. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Елементи   гри в сквош.

 

 

 

 

101

26

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці; опорний стрибок способом «ноги нарізно» через  гімнастичного козла

2. Футбол.   Командні дії в нападі та захисті.

3. Сквош.  Стрибкові вправи. Рухлива гра  «М’яч ведучому.

 

 

 

 

102

27

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці. Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми

2. Футбол.  Індивідуальні дії в нападі та захисті.

3. Сквош.  Імітаційні вправи.  Вправи на гнучкість. Елементи   гри в сквош.

 

 

 

 

103

28

 ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці. Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми

2. Футбол.  Індивідуальні та командні дії в нападі та захисті.

3. Сквош.  Імітаційні вправи.  Вправи  для розвитку спритності.. Елементи   гри в сквош.

 

 

 

 

104

29

ОВ.ЗРВ.СФП.

1.Гімнастика. Вправи на гімнастичній стінці. Лазіння по   вертикальному канату у три прийоми

2. Футбол.  Індивідуальні та командні дії в нападі та захисті. Навчальна гра.

3. Сквош.   Елементи   гри в сквош. Рухлива гра   «Хто найвлучніший?»

 

 

 

 

105

30

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Alekcandr Ostapenko
    А де перший семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дудник Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Гаркуша Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Коляда Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Буба Юлія
Додано
16 січня 2023
Переглядів
24862
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку