Календарно тематичне планування з фізичної культури для 5- класу на 2023-2024 н.р.

Про матеріал
Календарний план для 5 класу (Дитяча легка атлетика, Петанк, Алтимат-фризбі, Гімнастика, Рухливі ігри, Доджбол)
Перегляд файлу

Календарно тематичне планування з фізичної культури для 5- класу на 2023-2024 н.р.

 

Модулі :Дитяча легка атлетика; Петанк; Алтімат фризбі; Гімнастика; Рухливі ігри; Доджбол

 

№ з/п

Тема

Педагогічні завдання уроку

Загальні результати

Компетентність

Дата

1

Організовуючі вправи(ОВ). Фізична /рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним.

Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. Відео дайджест пропонованих модулів. Вибір модулів на чверть.

Формування уявлень про факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту в освітньому, соціокультурному та інформаційному середовищі

Визначає мету систематичної рухової діяльності

[ФІО 1.1]

Інформаційно-комунікаційна

04.09

2

Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. ОВ. ЗРВ. Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Історія розвитку  петанку. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи,

Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця,  Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Історія розвитку алтимат фризбі.

Базові знання правил алтимату: розмітка поля, мета гри, як просувати диск в атаці, що може робити гравець з диском, перехід володіння, що може робити гравець захисту, «столл»-рахунок, початок гри (введення диску).

Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Демонструє техніку фізичних вправ

[ФІО 2.1]

Навчання впродовж життя

05.09

3

ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Наслідки не дотримання техніки безпеки. Комплекс ЗРВ. Правила безпечної поведінки під час занять фризбі. Пересування різними способами: кроком, приставним кроком на напівзігнутих ногах, прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Місце занять, обладнання, інвентар. Правила гри у петанк. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця

Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Демонструє техніку фізичних вправ

[ФІО 2.1]

Екологічна

07.09

4

ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Зустрічні колонки». Прийом диску: на місці та в русі. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету).

Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Демонструє техніку фізичних вправ

[ФІО 2.1]

Екологічна

11.09

5

ОВ. ПБП. Хто така вольова людина? Особливості формування вольових якостей у шкільному віці. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м. Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Рухливі ігри для розвитку швидкісносилових здібностей: «Вовк і кози», «У довгої лози». Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Кидки бекхендом  на гравця який рухається.

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя

Демонструє техніку фізичних вправ

[ФІО 2.1]

Екологічна

12.09

6

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Базове уявлення про дух гри: самоконтроль, повага до суперника, обговорення порушень. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Спеціальні вправи для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей у петанку: «Класики», «Сміхота»

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя

Дотримується етичних норм у руховій діяльності

[ФІО 1.5]

Культурна

14.09

7

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Фізичний розвиток, фізична

підготовленість. Стрибки з ноги на ногу; скоки на одній нозі; стрибки через фішки, встановлені на різній відстані. Стрибки в довжину з місця. Біг 60м. Метання м’яча з місця на дальність. Спеціальні вправи у петанку для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Гречка», «Півник». Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом»

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

Визначає мету систематичної рухової діяльності

[ФІО 1.1]

Навчання впродовж життя

18.09

8

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см). Техніка передачі естафетної палички. Метання м’яча з місця на дальність. Мінімальні знання про важливість розігріву і вправ на гнучкість перед заняттям. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Рухливі вправи з диском: «Хліб з маслом», «Дальній пас». Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухливі ігри: «Сміхота», «Гречка»

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності

[ФІО 3.2]

Інноваційність

19.09

9

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Стрибки в довжину з місця. Стрибки через довгу скакалку. Метання м’яча з місця у горизонтальну ціль. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Гра по спрощених правилах у петанк. Прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Кидки з маркером»)

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного  з головних чинників здорового  способу життя

Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання

[ФІО 1.3]

Інноваційність

21.09

10

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Підбираємо потрібні вправи для розвитку різних фізичних якостей. Прискорення з різних вихідних положень. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Біг 60м. Човниковий біг 4x9 м. Гра по спрощених правилах у петанк. Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі.

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного  з головних чинників здорового  способу життя

Моделює рухову діяльність

[ФІО 2.2]

Математична

25.09

11

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Рівномірний біг до 500 м. Метання м’яча з місця на дальність. Силові вправи для розвитку м’язів рук, тулуба і ніг. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас». Елементи гри у петанк. Рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Вовк і кози», «У річку, гоп», «Переправа через річку», «Півник».

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного  з головних чинників здорового  способу життя

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Екологічна

26.09

12

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Багатоскоки), стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Човниковий біг 3x10 м. Метання м’яча з розбігу на дальність. Правила безпечної поведінки під час занять фізичними вправами та петанком. Гра по спрощених правилах у петанк. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Основні кидки: бекхенд і форхенд. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас».

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Моделює рухову діяльність

[ФІО 2.2]

Екологічна

28.09

13

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стартовий розгін. Біг 60 м. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 400 м Кидки бекхендом і форхендом в парах, трійках. Кидки бекхендом на влучність у ціль. Рухлива гра «Кидки з маркером». Елементи гри у петанк.

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Математична

02.10

14

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці міжучасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 500 м. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи, присідання. Прийом диску на місці та в русі. Кидки диску на дальність.Передача диску в четвірках в русі. Елементи гри в петанк. Тематична за вибрані модулі.

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного  з головних чинників здорового  способу життя

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Громадянська та соціальна

03.10

15

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової)

діяльності. Спеціально – бігові вправи. Повторний біг 2Х200 м. Стрибки через довгу скакалку. Базові знання правил алтимату: розмітка поля, перехід володіння. Естафета з оббіганням перешкоди. Кидки бекхендом і форхендом на дальність. Рухлива вправа з диском: «Дальній пас». Стратегія гри. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухлива гра «Вуж»

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Громадянська та соціальна

05.10

16

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Метання в ціль через перешкоду. Біг на витривалість- 600 м. Кидки диска в парах на точність. Тактика захисту, поняття персональний захист. Елементи гри в петанк.

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Математична

09.10

17

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ.  Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності.  Стрибки в

довжину з місця на точність приземлення, багатоскоки. Техніка передачі естафетної палички. Естафети з елементами бігу. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом». Кидки бекхендом і форхендом на вказану дистанцію .Гра 5Х5. Гра в петанк.

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Дотримується етичних норм у руховій діяльності

[ФІО 1.5]

Культурна

10.10

18

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Спеціально – бігові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Рівномірний біг до 400 м. Командні

естафета з оббіганням перешкоди з кидком диска. Передача диска під час руху в четвірках. Кидок на дальність. Гра 5Х5. Гра в петанк.

Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними  вправами та проведення активного відпочинку

Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності

[ФІО 1.4]

Громадянська та соціальна

12.10

19

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з «ходу», стартовий розгін. Естафетний біг з передачею естафетної палички. Стрибок у довжину з місця. Стрибки через довгу скакалку. Гра у петанк. Кидки диску у групах - кидки інсайд аут та аутсайд ін. Вправи з диском “зустрічні колони”. Гра 5Х5.

Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними  вправами та проведення активного відпочинку

Демонструє техніку фізичних вправ

[ФІО 2.1]

Екологічна

16.10

20

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Дії у разі настання нещасного випадку. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. Повторний біг 4×30 .Гра в петанк. Вправи зі стрибками – намагання ловити диск у стрибку. ”. Гра 5Х5.

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності

[ФІО 3.5]

Громадянська та соціальна

17.10

21

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Елементи  “Духу Ігри”: знання правил, уникання контакту, справедливість. Гра 5Х5. Гра в петанк

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Дотримується етичних норм у руховій діяльності

[ФІО 1.5]

Культурна

19.10

22

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Порушення та вирішування порушень в процесі гри: фол внаслідок контакту (зіткнення). Гра по спрощеним правилам в алтимат. Гра в петанк

Формування високого рівня розвитку моральних якостей

Дотримується етичних норм у руховій діяльності

[ФІО 1.5]

Культурна

30.10

23

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання , квести, челенджі за вибором. Вправи на розслаблення. Тематична за вибрані модулі

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Культурна

31.10

24

Організовуючі вправи(ОВ). ПБП. Комплекс ЗРВ. Відео дайджест пропонованих модулів. Вибір модулів на чверть.

Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного  з головних чинників здорового  способу життя

Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту

[ФІО 3.1]

Інформаційно-комунікаційна

02.11

25

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Історія виникнення і розвитку гімнастики. Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком. Переступання, перекат (з п’ятки на носок).Стрибки на скакалці. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці: в різних напрямках (вертикальному,

горизонтальному та по діагоналі) однойменним способом, різнойменним. Рухливі ігри як передумова розвитку

Олімпійських та Всесвітніх ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор.Рухлива гра «Боротьба в квадратах».

Історія розвитку українського доджболу. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту

[ФІО 3.1]

Інформаційно-комунікаційна

06.11

26

ОВ. ПБП. Про необхідність поваги до суперника, суддів,

уболівальників, здобуття перемоги завдяки наполегливим тренуванням, а не за будь-яку ціну та ін. Загальнорозвивальні вправи  біля гімнастичної стінки. Вправи з обертанням скакалки: стрибки на двох, на правій (лівій). Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком, швидкі кроки,

переступання через предмети (кубики), повороти на 90 і 180 на носках. Перекат назад з упору присівши, перекат вперед

в упор присівши. Рухливі ігри у системі фізичного виховання та історичні аспекти їх розвитку. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Пінгвіни з м’ячем», «По вітряний міст». Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.

Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку

Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту

[ФІО 3.1]

Навчання впродовж життя

07.11

27

ОВ. ПБП. Чому допінг це порушення етичних норм у

спорті і руховій діяльності? Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи з обертанням скакалки:стрибки на двох, на правій (лівій). Вправи з рівноваги: Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними

кроками правим (лівим) боком, швидкі кроки, переступання через предмети (кубики), поворотина 90 і 180 на носках. Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Класифікація рухливих ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафети-паровозики», «Канат». Правила безпеки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання

[ФІО 1.3]

Навчання впродовж життя

09.11

28

ОВ. ПБП. Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. Комплекси загальнорозвиваючих вправ без предметів. Вправи з обертанням скакалки: подвійний підскок. Стрибки на час на двох (30 секунд). Вправи з рівноваги: повторити раніше вивчені, присід, випад, рівновага («ластівка»). Акробатичні вправи: перекиди, «міст»

з положення лежачи на спині. Організація та проведення рухливих ігор, естафет, розваг. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст:« «Переправа в обручах», «Принеси м’яч». Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. Рухлива гра «Вибивний». Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.

Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Громадянська та соціальна

13.11

29

ОВ. ПБП. Стройові вправи: Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням. Комплекс ЗРВ.  Комбінація вправ на гімнастичній

колоді (або гімнастичній лаві). Акробатичні вправи: стійка на

лопатках, стійка на голові і руках з допомогою

вчителя. Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій

перекладині (висота 95 см); хлопці: підтягування з вису. Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Бар’єрний біг», «Хто далі стрибне?». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі», «Снайпери».  Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості.

Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку

Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності

[ФІО 1.4]

Культурна

14.11

30

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: рух уперед з кроку на місці. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Акробатичні вправи: стійка на лопатках, стійка на голові і руках з допомогою вчителя, перекиди вперед, назад. Стрибки на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Вистрибування з напівприсіду та присіду. Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); хлопці: підтягування з вису. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Естафета зі скакалками», «Снайпери». Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «М’яч ведучому»

 

Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Навчання впродовж життя

16.11

31

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та

присіду. Комбінація видів стрибків зі скакалкою. Комбінація акробатичних елементів. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від підлоги. Піднімання тулуба з положення лежачи. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик», «У ведмедя у бору» . Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «М’яч у кільце», «Баскетбольний слалом». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних

колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра.

Розширення знань та  розуміння сутності руху, позитивного ставлення до рухової активності.

Дотримується етичних норм у руховій діяльності

[ФІО 1.5]

Громадянська та соціальна

20.11

32

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ в парах. Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Комбінація акробатичних елементів. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Вправи з власною вагою - вис на зігнутих руках на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Хто швидше?», «Парні перегони», «Стоноги». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі»

Формування прагнення і здатності займатися різними видами рухової активності протягом життя

 

Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність

[ФІО 3.4]

Інноваційність

21.11

33

ОВ. ПБП. Захоплюючий світ спорту. Комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями. Стрибки  на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Комбінація акробатичних елементів. Виси на гімнастичній драбині. Вправи з власною вагою – відтискання від підлоги, піднімання тулуба з положення лежачи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Білки, жолуді, горіхи», «Виклик номерів», «Вище землі». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол.

Формування свідомого ставлення до тренувальних і оздоровчих ефектів фізичних вправ.

Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності

[ФІО 3.5]

Громадянська та соціальна

23.11

34

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ в парах. Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням. Комбінація акробатичних елементів. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Комбінація видів стрибків зі скакалкою. Вправи з власною вагою – відтискання від підлоги, піднімання тулуба з положення лежачи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Гопак», «Їжак», «Земля, вода, вогонь, повітря». Кидки м’яча в парах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол.

Формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою і фізкультурно-спортивної діяльності

Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності

[ФІО 3.2]

Навчання впродовж життя

27.11

35

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Досягнення видатних гімнастів України. Стройові вправи: рух уперед з кроку на місці. Перешикування із однієї шеренги у дві. Комбінація акробатичних елементів. Стрибки  на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Потяг», « Садіння та збір картоплі», «Силачі». Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол.

Формування високого рівня розвитку моральних якостей.

Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання

[ФІО 1.3]

Культурна

28.11

36

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання , квести, челенджі за вибором. Вправи на розслаблення. Тематична за вибрані модулі.

Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Культурна

30.11

37

ОВ. ПБП. Ходьба «змійкою». Танцювальні кроки. Стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані. Човниковий біг 4х9м. Вправи з використанням

власної сили: нахил тулуба до ніг, згинання ніг до грудей. Опорний стрибок: настрибування в упор присівши. Статичні вправи на гімнастичній колоді: присід, випад, рівновага («ластівка»). Стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави.

Виси на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Спритний м'яч», «Тягачі», «Човник». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі

рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання

[ФІО 1.3]

Культурна

04.12

38

ОВ. ПБП. Українці на олімпійських і параолімпійських іграх, спортивній світовій арені. Комплекс ЗРВ.  Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та присіду. Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Стрибки  на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. після приземлення (гімнастичний козел в ширину, висота 80-90 см, розбіг 5-7 кроків). Підтягування з вису лежачи на низькій перекладині(дів), високій (хл). Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Штандер», «Кривенька качечка», «Естафета звичайна». Пересування в стійці доджболіста приставним кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Формування уявлень про факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту в освітньому, соціокультурному та інформаційному середовищі

Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту

[ФІО 3.1]

Інформаційно-комунікаційна

05.12

39

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Багатоскоки. Човниковий біг 3Х10 м. Стрибки  на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Піднімання тулуба з положення лежачи. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета з паличками (малими м'ячами)», «Зустрічна естафета», «Зустрічна естафета з перешкодами». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Формування здатності до моделювання рухової діяльності з врахуванням фізичної підготовленості і функціональних можливостей

організму

Моделює рухову діяльність

[ФІО 2.2]

Культурна

07.12

40

ОВ. ПБП. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних

якостей та оздоровлення організму. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: повороти на місці, розмикання уступом. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Стрибки  на скакалці  на двох ногах(без врахування часу). Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета з обміном», «Естафета з веденням м'яча», «Естафета «Передача м'яча над головою». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Створення умов для формування особистісних якостей та когнітивних властивостей учнів та учениць

Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ

[ФІО 1.2]

Навчання впродовж життя

11.12

41

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: повороти на місці, розмикання уступом. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Акробатичні вправи: стійка на лопатках, стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Підтягування з вису лежачи на низькій перекладині(дів), високій(хл).Вис на зігнутих руках на поперечині. Піднімання зігнутих ніг у висі на гімнастичній стінці. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета математична», «Естафета «Альпіністи», « Естафета раків». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Розвиток природних здібностей під час виконання фізичних вправ, ігрової та змагальної діяльності

Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання

[ФІО 1.3]

Математична

12.12

42

ОВ. ПБП. Стройові вправи: перешикування із однієї шеренги у дві, три. Комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Підтягування на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Комбінована естафета»,«Естафета «Скакалка під ногами», «Індійська естафета». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Формування здатності дотримуватися здорового способу життя, а також правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності.

Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності

[ФІО 3.5]

Екологічна

14.09

43

ОВ. ПБП. Правила здорового способу життя. Комплекс ЗРВ в русі. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Акробатичні вправи: стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Переповзання по гімнастичній лаві. Силові вправи на гімнастичній лаві. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Човникова естафета»,

«Естафета «Кенгуру», «Естафета «Листоноші». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами)

Формування здатності до контролю фізичного і психоемоційного стану у процесі рухової діяльності

Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності

[ФІО 3.3]

Культурна

18.12

44

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи: стрибки з ноги на ногу; стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані; стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед;

вистрибування з напівприсіду та присіду. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с.. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Підтягування на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета «Футбольний слалом», « Естафета «Біатлон»

«Естафета футбольна». Гра в доджбол за правилами.

Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі

рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Культурна

19.12

45

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи: стрибки з ноги на ногу; стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані; стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед;

вистрибування з напівприсіду та присіду. Стрибки  на скакалці  час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с.. Підтягування на поперечині. Піднімання тулуба з положення лежачи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами.

Формування мети, ціннісних орієнтацій та етичних норм, щодо використання фізичних вправ, систематичної рухової діяльності і

здорового способу життя

Визначає мету систематичної рухової діяльності

[ФІО 1.1]

Навчання впродовж життя

21.12

46

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Підтягування на поперечині. Піднімання тулуба з положення лежачи. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами

Формування здатності дотримуватися здорового способу життя, а також правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої

діяльності.

Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність

[ФІО 3.4]

Громадянська та соціальна

25.12

47

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Піднімання тулуба з положення лежачи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами

Формування здатності до моделювання рухової діяльності з врахуванням фізичної підготовленості і функціональних можливостей

організму

Моделює рухову діяльність

[ФІО 2.2]

Культурна

26.12

48

ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Вправи з гімнастичнею лавою. Силові вправи з партнером. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами

Тематична за вибрані модулі.

Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі

рухової (спортивно-ігрової) діяльності

Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності

[ФІО 2.3]

Культурна

28.12

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку