Календарно тематичне планування з фізичної культури для 5- класу на 2023-2024 н.р.
Модулі :Дитяча легка атлетика; Петанк; Алтімат фризбі; Гімнастика; Рухливі ігри; Доджбол
№ з/п |
Тема |
Педагогічні завдання уроку |
Загальні результати |
Компетентність |
Дата |
1 |
Організовуючі вправи(ОВ). Фізична /рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним. Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. Відео дайджест пропонованих модулів. Вибір модулів на чверть. |
Формування уявлень про факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту в освітньому, соціокультурному та інформаційному середовищі |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Інформаційно-комунікаційна |
04.09 |
2 |
Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. ОВ. ЗРВ. Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Історія розвитку петанку. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця, Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Історія розвитку алтимат фризбі. Базові знання правил алтимату: розмітка поля, мета гри, як просувати диск в атаці, що може робити гравець з диском, перехід володіння, що може робити гравець захисту, «столл»-рахунок, початок гри (введення диску). |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Навчання впродовж життя |
05.09 |
3 |
ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Наслідки не дотримання техніки безпеки. Комплекс ЗРВ. Правила безпечної поведінки під час занять фризбі. Пересування різними способами: кроком, приставним кроком на напівзігнутих ногах, прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Місце занять, обладнання, інвентар. Правила гри у петанк. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
07.09 |
4 |
ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Зустрічні колонки». Прийом диску: на місці та в русі. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
11.09 |
5 |
ОВ. ПБП. Хто така вольова людина? Особливості формування вольових якостей у шкільному віці. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м. Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Рухливі ігри для розвитку швидкісносилових здібностей: «Вовк і кози», «У довгої лози». Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Кидки бекхендом на гравця який рухається. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
12.09 |
6 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Базове уявлення про дух гри: самоконтроль, повага до суперника, обговорення порушень. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Спеціальні вправи для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей у петанку: «Класики», «Сміхота» |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
14.09 |
7 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Фізичний розвиток, фізична підготовленість. Стрибки з ноги на ногу; скоки на одній нозі; стрибки через фішки, встановлені на різній відстані. Стрибки в довжину з місця. Біг 60м. Метання м’яча з місця на дальність. Спеціальні вправи у петанку для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Гречка», «Півник». Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом» |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
18.09 |
8 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см). Техніка передачі естафетної палички. Метання м’яча з місця на дальність. Мінімальні знання про важливість розігріву і вправ на гнучкість перед заняттям. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Рухливі вправи з диском: «Хліб з маслом», «Дальній пас». Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухливі ігри: «Сміхота», «Гречка» |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Інноваційність |
19.09 |
9 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Стрибки в довжину з місця. Стрибки через довгу скакалку. Метання м’яча з місця у горизонтальну ціль. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Гра по спрощених правилах у петанк. Прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Кидки з маркером») |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Інноваційність |
21.09 |
10 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Підбираємо потрібні вправи для розвитку різних фізичних якостей. Прискорення з різних вихідних положень. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Біг 60м. Човниковий біг 4x9 м. Гра по спрощених правилах у петанк. Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Математична |
25.09 |
11 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Рівномірний біг до 500 м. Метання м’яча з місця на дальність. Силові вправи для розвитку м’язів рук, тулуба і ніг. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас». Елементи гри у петанк. Рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Вовк і кози», «У річку, гоп», «Переправа через річку», «Півник». |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Екологічна |
26.09 |
12 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Багатоскоки), стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Човниковий біг 3x10 м. Метання м’яча з розбігу на дальність. Правила безпечної поведінки під час занять фізичними вправами та петанком. Гра по спрощених правилах у петанк. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Основні кидки: бекхенд і форхенд. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас». |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Екологічна |
28.09 |
13 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стартовий розгін. Біг 60 м. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 400 м Кидки бекхендом і форхендом в парах, трійках. Кидки бекхендом на влучність у ціль. Рухлива гра «Кидки з маркером». Елементи гри у петанк. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Математична |
02.10 |
14 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці міжучасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 500 м. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи, присідання. Прийом диску на місці та в русі. Кидки диску на дальність.Передача диску в четвірках в русі. Елементи гри в петанк. Тематична за вибрані модулі. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Громадянська та соціальна |
03.10 |
15 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Спеціально – бігові вправи. Повторний біг 2Х200 м. Стрибки через довгу скакалку. Базові знання правил алтимату: розмітка поля, перехід володіння. Естафета з оббіганням перешкоди. Кидки бекхендом і форхендом на дальність. Рухлива вправа з диском: «Дальній пас». Стратегія гри. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухлива гра «Вуж» |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Громадянська та соціальна |
05.10 |
16 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Метання в ціль через перешкоду. Біг на витривалість- 600 м. Кидки диска в парах на точність. Тактика захисту, поняття персональний захист. Елементи гри в петанк. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Математична |
09.10 |
17 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Стрибки в довжину з місця на точність приземлення, багатоскоки. Техніка передачі естафетної палички. Естафети з елементами бігу. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом». Кидки бекхендом і форхендом на вказану дистанцію .Гра 5Х5. Гра в петанк. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
10.10 |
18 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Спеціально – бігові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Рівномірний біг до 400 м. Командні естафета з оббіганням перешкоди з кидком диска. Передача диска під час руху в четвірках. Кидок на дальність. Гра 5Х5. Гра в петанк. |
Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Громадянська та соціальна |
12.10 |
19 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з «ходу», стартовий розгін. Естафетний біг з передачею естафетної палички. Стрибок у довжину з місця. Стрибки через довгу скакалку. Гра у петанк. Кидки диску у групах - кидки інсайд аут та аутсайд ін. Вправи з диском “зустрічні колони”. Гра 5Х5. |
Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
16.10 |
20 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Дії у разі настання нещасного випадку. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. Повторний біг 4×30 .Гра в петанк. Вправи зі стрибками – намагання ловити диск у стрибку. ”. Гра 5Х5. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Громадянська та соціальна |
17.10 |
21 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Елементи “Духу Ігри”: знання правил, уникання контакту, справедливість. Гра 5Х5. Гра в петанк |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
19.10 |
22 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Порушення та вирішування порушень в процесі гри: фол внаслідок контакту (зіткнення). Гра по спрощеним правилам в алтимат. Гра в петанк |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
30.10 |
23 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання , квести, челенджі за вибором. Вправи на розслаблення. Тематична за вибрані модулі |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Культурна |
31.10 |
24 |
Організовуючі вправи(ОВ). ПБП. Комплекс ЗРВ. Відео дайджест пропонованих модулів. Вибір модулів на чверть. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна |
02.11 |
25 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Історія виникнення і розвитку гімнастики. Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком. Переступання, перекат (з п’ятки на носок).Стрибки на скакалці. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці: в різних напрямках (вертикальному, горизонтальному та по діагоналі) однойменним способом, різнойменним. Рухливі ігри як передумова розвитку Олімпійських та Всесвітніх ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор.Рухлива гра «Боротьба в квадратах». Історія розвитку українського доджболу. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна |
06.11 |
26 |
ОВ. ПБП. Про необхідність поваги до суперника, суддів, уболівальників, здобуття перемоги завдяки наполегливим тренуванням, а не за будь-яку ціну та ін. Загальнорозвивальні вправи біля гімнастичної стінки. Вправи з обертанням скакалки: стрибки на двох, на правій (лівій). Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком, швидкі кроки, переступання через предмети (кубики), повороти на 90 і 180 на носках. Перекат назад з упору присівши, перекат вперед в упор присівши. Рухливі ігри у системі фізичного виховання та історичні аспекти їх розвитку. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Пінгвіни з м’ячем», «По вітряний міст». Загальна характеристика гри доджбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Навчання впродовж життя |
07.11 |
27 |
ОВ. ПБП. Чому допінг це порушення етичних норм у спорті і руховій діяльності? Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи з обертанням скакалки:стрибки на двох, на правій (лівій). Вправи з рівноваги: Ходьба по гімнастичній колоді на носках, з високим підніманням стегна, приставними кроками правим (лівим) боком, швидкі кроки, переступання через предмети (кубики), поворотина 90 і 180 на носках. Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Класифікація рухливих ігор. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафети-паровозики», «Канат». Правила безпеки на ігровому майданчику. Санітарно-гігієнічні вимоги до інвентарю. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Навчання впродовж життя |
09.11 |
28 |
ОВ. ПБП. Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. Комплекси загальнорозвиваючих вправ без предметів. Вправи з обертанням скакалки: подвійний підскок. Стрибки на час на двох (30 секунд). Вправи з рівноваги: повторити раніше вивчені, присід, випад, рівновага («ластівка»). Акробатичні вправи: перекиди, «міст» з положення лежачи на спині. Організація та проведення рухливих ігор, естафет, розваг. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст:« «Переправа в обручах», «Принеси м’яч». Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. Рухлива гра «Вибивний». Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Громадянська та соціальна |
13.11 |
29 |
ОВ. ПБП. Стройові вправи: Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням. Комплекс ЗРВ. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Акробатичні вправи: стійка на лопатках, стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); хлопці: підтягування з вису. Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Бар’єрний біг», «Хто далі стрибне?». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі», «Снайпери». Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. |
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Культурна |
14.11 |
30 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: рух уперед з кроку на місці. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Акробатичні вправи: стійка на лопатках, стійка на голові і руках з допомогою вчителя, перекиди вперед, назад. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Вистрибування з напівприсіду та присіду. Дівчата: підтягування з вису лежачи на низькій перекладині (висота 95 см); хлопці: підтягування з вису. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Естафета зі скакалками», «Снайпери». Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Кидки м’яча в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «М’яч ведучому»
|
Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Навчання впродовж життя |
16.11 |
31 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Вчимося відчувати власне тіло, емоції, відчуття здоров’я та задоволення після фізичної активності. Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та присіду. Комбінація видів стрибків зі скакалкою. Комбінація акробатичних елементів. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від підлоги. Піднімання тулуба з положення лежачи. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Організація та проведення сюжетно-рольових ігор «Зайчик», «У ведмедя у бору» . Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «М’яч у кільце», «Баскетбольний слалом». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра. |
Розширення знань та розуміння сутності руху, позитивного ставлення до рухової активності. |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Громадянська та соціальна |
20.11 |
32 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ в парах. Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Комбінація акробатичних елементів. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Вправи з власною вагою - вис на зігнутих руках на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Хто швидше?», «Парні перегони», «Стоноги». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі» |
Формування прагнення і здатності займатися різними видами рухової активності протягом життя
|
Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4] |
Інноваційність |
21.11 |
33 |
ОВ. ПБП. Захоплюючий світ спорту. Комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Комбінація акробатичних елементів. Виси на гімнастичній драбині. Вправи з власною вагою – відтискання від підлоги, піднімання тулуба з положення лежачи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Білки, жолуді, горіхи», «Виклик номерів», «Вище землі». Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол. |
Формування свідомого ставлення до тренувальних і оздоровчих ефектів фізичних вправ. |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Громадянська та соціальна |
23.11 |
34 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ в парах. Стройові вправи: перешикування з колони по одному в колону по чотири дробленням і зведенням. Комбінація акробатичних елементів. Комбінація вправ на гімнастичній колоді (або гімнастичній лаві). Комбінація видів стрибків зі скакалкою. Вправи з власною вагою – відтискання від підлоги, піднімання тулуба з положення лежачи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Гопак», «Їжак», «Земля, вода, вогонь, повітря». Кидки м’яча в парах, в зустрічних колонах. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол. |
Формування стійкої мотивації до занять фізичною культурою і фізкультурно-спортивної діяльності |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Навчання впродовж життя |
27.11 |
35 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Досягнення видатних гімнастів України. Стройові вправи: рух уперед з кроку на місці. Перешикування із однієї шеренги у дві. Комбінація акробатичних елементів. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Потяг», « Садіння та збір картоплі», «Силачі». Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Навчальна гра в доджбол. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей. |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Культурна |
28.11 |
36 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання , квести, челенджі за вибором. Вправи на розслаблення. Тематична за вибрані модулі. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Культурна |
30.11 |
37 |
ОВ. ПБП. Ходьба «змійкою». Танцювальні кроки. Стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані. Човниковий біг 4х9м. Вправи з використанням власної сили: нахил тулуба до ніг, згинання ніг до грудей. Опорний стрибок: настрибування в упор присівши. Статичні вправи на гімнастичній колоді: присід, випад, рівновага («ластівка»). Стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Виси на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Спритний м'яч», «Тягачі», «Човник». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Культурна |
04.12 |
38 |
ОВ. ПБП. Українці на олімпійських і параолімпійських іграх, спортивній світовій арені. Комплекс ЗРВ. Стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та присіду. Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. після приземлення (гімнастичний козел в ширину, висота 80-90 см, розбіг 5-7 кроків). Підтягування з вису лежачи на низькій перекладині(дів), високій (хл). Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Штандер», «Кривенька качечка», «Естафета звичайна». Пересування в стійці доджболіста приставним кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Формування уявлень про факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту в освітньому, соціокультурному та інформаційному середовищі |
Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] |
Інформаційно-комунікаційна |
05.12 |
39 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Багатоскоки. Човниковий біг 3Х10 м. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Піднімання тулуба з положення лежачи. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета з паличками (малими м'ячами)», «Зустрічна естафета», «Зустрічна естафета з перешкодами». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Формування здатності до моделювання рухової діяльності з врахуванням фізичної підготовленості і функціональних можливостей організму |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Культурна |
07.12 |
40 |
ОВ. ПБП. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: повороти на місці, розмикання уступом. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Стрибки на скакалці на двох ногах(без врахування часу). Акробатичні вправи: перекид вперед, перекид назад. Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета з обміном», «Естафета з веденням м'яча», «Естафета «Передача м'яча над головою». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Створення умов для формування особистісних якостей та когнітивних властивостей учнів та учениць |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Навчання впродовж життя |
11.12 |
41 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стройові вправи: повороти на місці, розмикання уступом. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Акробатичні вправи: стійка на лопатках, стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Підтягування з вису лежачи на низькій перекладині(дів), високій(хл).Вис на зігнутих руках на поперечині. Піднімання зігнутих ніг у висі на гімнастичній стінці. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета математична», «Естафета «Альпіністи», « Естафета раків». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Розвиток природних здібностей під час виконання фізичних вправ, ігрової та змагальної діяльності |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Математична |
12.12 |
42 |
ОВ. ПБП. Стройові вправи: перешикування із однієї шеренги у дві, три. Комплекс ЗРВ з гімнастичними палицями. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Підтягування на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Комбінована естафета»,«Естафета «Скакалка під ногами», «Індійська естафета». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Формування здатності дотримуватися здорового способу життя, а також правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності. |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Екологічна |
14.09 |
43 |
ОВ. ПБП. Правила здорового способу життя. Комплекс ЗРВ в русі. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с. Акробатичні вправи: стійка на голові і руках з допомогою вчителя. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Переповзання по гімнастичній лаві. Силові вправи на гімнастичній лаві. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Човникова естафета», «Естафета «Кенгуру», «Естафета «Листоноші». Навчальна гра в доджбол(за спрощеними правилами) |
Формування здатності до контролю фізичного і психоемоційного стану у процесі рухової діяльності |
Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [ФІО 3.3] |
Культурна |
18.12 |
44 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи: стрибки з ноги на ногу; стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані; стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та присіду. Лазіння і перелізання по гімнастичній стінці. Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с.. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Підтягування на поперечині. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст: «Естафета «Футбольний слалом», « Естафета «Біатлон» «Естафета футбольна». Гра в доджбол за правилами. |
Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Культурна |
19.12 |
45 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи: стрибки з ноги на ногу; стрибки на одній нозі; стрибки через набивні м’ячі, встановлені на різній відстані; стрибки (ліворуч – праворуч) через гімнастичну лаву з просуванням вперед; вистрибування з напівприсіду та присіду. Стрибки на скакалці час на двох ногах (30 секунд). Опорний стрибок: Настрибування в упор присівши – зістрибування прогнувшись з утриманням о.с.. Підтягування на поперечині. Піднімання тулуба з положення лежачи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами. |
Формування мети, ціннісних орієнтацій та етичних норм, щодо використання фізичних вправ, систематичної рухової діяльності і здорового способу життя |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
21.12 |
46 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Підтягування на поперечині. Піднімання тулуба з положення лежачи. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Вправи з власною вагою на гімнастичній драбині. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами |
Формування здатності дотримуватися здорового способу життя, а також правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності. |
Дотримується здорового способу життя через фізкультурно-оздоровчу діяльність [ФІО 3.4] |
Громадянська та соціальна |
25.12 |
47 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Піднімання тулуба з положення лежачи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами |
Формування здатності до моделювання рухової діяльності з врахуванням фізичної підготовленості і функціональних можливостей організму |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Культурна |
26.12 |
48 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Вправи з гімнастичнею лавою. Силові вправи з партнером. Вправи на гнучкість: нахили тулуба вперед із положення сидячи. Елементи рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави. Гра в доджбол за правилами Тематична за вибрані модулі. |
Розширення особистого соціального, культурного і навчального досвіду учнів та учениць в тому числі й під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Культурна |
28.12 |