Календарно тематичне планування з фізичної культури для 6- класу на 2023-2024 н.р.
(вересень-л
Модулі : Алтімат фризбі, Дитяча легка атлетика; Петанк;
№ з/п |
Тема |
Педагогічні завдання уроку |
Загальні результати |
Компетентність |
Дата |
1 |
Організовуючі вправи(ОВ). Фізична рухова активність робить життя людини цікавим, насиченим, змістовним. Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. Відео дайджест пропонованих модулів. Вибір модулів на чверть. |
Формування уявлень про факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту в освітньому, соціокультурному та інформаційному середовищі |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Інформаційно-комунікаційна |
05.09 |
2 |
Інструктаж з техніки безпеки на уроці, під час занять обраними варіативними модулями. ОВ. ЗРВ. Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Історія розвитку петанку. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця, Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Історія розвитку алтимат фризбі. Базові знання правил алтимату: розмітка поля, мета гри, як просувати диск в атаці, що може робити гравець з диском, перехід володіння, що може робити гравець захисту, «столл»-рахунок, початок гри (введення диску). |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Навчання впродовж життя |
06.09 |
3 |
ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Наслідки не дотримання техніки безпеки. Комплекс ЗРВ. Правила безпечної поведінки під час занять фризбі. Пересування різними способами: кроком, приставним кроком на напівзігнутих ногах, прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Місце занять, обладнання, інвентар. Правила гри у петанк. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Стрибки в довжину з місця |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
07.09 |
4 |
ОВ. Правила безпечної поведінки на уроці(ПБП). Згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм і чому модно бути здоровим. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Зустрічні колонки». Прийом диску: на місці та в русі. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). |
Розширення рухового режиму, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
12.09 |
5 |
ОВ. ПБП. Хто така вольова людина? Особливості формування вольових якостей у шкільному віці. Комплекс ЗРВ. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м. Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Поняття: Ставити кулю, вибивати кулю. Рухливі ігри для розвитку швидкісносилових здібностей: «Вовк і хорт», «Шило». Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Кидки бекхендом на гравця який рухається. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
13.09 |
6 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Розвиток фізичних якостей – основа твого успіху. Спеціальні бігові вправи. Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м. Рівномірний біг до 300 м. Базове уявлення про дух гри: самоконтроль, повага до суперника, обговорення порушень. Два види кидків. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Спеціальні вправи для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей у петанку: «Класики», «Сміхота» |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
14.09 |
7 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Фізичний розвиток, фізична підготовленість. Стрибки з ноги на ногу; скоки на одній нозі; стрибки через фішки, встановлені на різній відстані. Стрибки в довжину з місця. Біг 60м. Метання м’яча з місця на дальність. Спеціальні вправи у петанку для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Кузьмарики», «Панас». Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом». Тематична за вибрані модулі. |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] |
Навчання впродовж життя |
19.09 |
8 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з перешкодами (бар’єрами- висота 20 -30 см). Техніка передачі естафетної палички. Метання м’яча з місця на дальність. Мінімальні знання про важливість розігріву і вправ на гнучкість перед заняттям. Базові знання про основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску. Виконання кидків. Кидок з верхньою траєкторією. Рухливі вправи з диском: «Хліб з маслом», «Дальній пас». Стратегія гри. Ігрова стійка петанкиста. Захват кулі. Кидки стоячи та сидячи.Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухливі ігри: «Панас», «Жук». |
Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереження та зміцнення здоров’я, фізичного розвитку |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [ФІО 3.2] |
Інноваційність |
20.09 |
9 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Стрибки через довгу скакалку. Метання м’яча з місця у горизонтальну ціль. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Гра по спрощених правилах у петанк. Прискорення зі зміною напрямку руху, зупинки, зупинка перед здійсненням передачі диску. Прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Кидки з маркером») |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [ФІО 1.3] |
Інноваційність |
21.09 |
10 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Правила безпеки під час занять фізичними вправами та петанком. Прискорення з різних вихідних положень. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Біг 60м. Човниковий біг 4x9 м. Гра по спрощених правилах у петанк. Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Математична |
26.09 |
11 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Естафети з елементами бігу. Рівномірний біг до 500 м. Метання м’яча з місця на дальність. Силові вправи для розвитку м’язів рук, тулуба і ніг. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас». Кидок з верхньою, середньою та низькою траєкторією. Рухливі ігри для розвитку швидкісно-силових здібностей: «Вовк і кози», «У річку, гоп», «Переправа через річку», «Півник». |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Екологічна |
27.09 |
12 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Права, обов’язки, соціальні ролі учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Багатоскоки), стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Човниковий біг 3x15 м. Метання м’яча з розбігу в горизонтальну ціль. Правила безпечної поведінки під час занять фізичними вправами та петанком. Гра по спрощених правилах у петанк. Зупинка перед здійсненням передачі диску. Основні кидки: бекхенд і форхенд. Рухливі вправи з диском: «Зустрічні колонки», «Дальній пас». |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Моделює рухову діяльність [ФІО 2.2] |
Екологічна |
28.09 |
13 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Стартовий розгін. Біг 60 м. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 400 м Кидки бекхендом і форхендом в парах, трійках. Кидки бекхендом на влучність у ціль. Рухлива гра «Кидки з маркером». Елементи гри у петанк. Рухливі ігри для розвитку спритності: «Море», «Рак-неборак» |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Математична |
03.10 |
14 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Метання м’яча з розбігу на дальність. Рівномірний біг до 500 м. Згинання-розгинання рук в упорі лежачи, присідання. Прийом диску на місці та в русі. Кидки диску на дальність. Передача диску в четвірках в русі. Елементи гри в петанк. Рухливі ігри для розвитку спритності: «Вовк і хорт», «Шило», «У кужмірки». Тематична за вибрані модулі. |
Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Громадянська та соціальна |
04.10 |
15 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Значення взаємодопомоги і співпраці між учасниками рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Спеціально – бігові вправи. Повторний біг 2Х200 м. Стрибки через довгу скакалку. Базові знання правил алтимату: розмітка поля, перехід володіння. Естафета з оббіганням перешкоди. Кидки бекхендом і форхендом на дальність. Рухлива вправа з диском: «Дальній пас». Стратегія гри. Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету). Рухлива гра «Вуж» |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Громадянська та соціальна |
05.10 |
16 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Швидкісно-силові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Метання в ціль через перешкоду. Біг на витривалість- 600 м. Кидки диска в парах на точність. Тактика захисту, поняття персональний захист. Елементи гри в петанк. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [ФІО 1.2] |
Математична |
10.10 |
17 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Етичні норми взаємодії і співпраці учасників рухової (спортивно-ігрової) діяльності. Стрибки в довжину з місця на точність приземлення, багатоскоки. Техніка передачі естафетної палички. Естафети з елементами бігу. Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом». Кидки бекхендом і форхендом на вказану дистанцію .Гра 5Х5. Гра в петанк. |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
11.10 |
18 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Спеціально – бігові вправи. Човниковий біг 4x9 м. Рівномірний біг до 400 м. Командні естафета з оббіганням перешкоди з кидком диска. Передача диска під час руху в четвірках. Кидок на дальність. Гра 5Х5. Гра в петанк. |
Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [ФІО 1.4] |
Громадянська та соціальна |
12.10 |
19 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Біг з «ходу», стартовий розгін. Естафетний біг з передачею естафетної палички. Стрибок у довжину з місця. Стрибки через довгу скакалку. Гра у петанк. Кидки диску у групах - кидки інсайд аут та аутсайд ін. Вправи з диском “зустрічні колони”. Гра 5Х5. |
Формування практичних навичок до самостійних занять фізичними вправами та проведення активного відпочинку |
Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] |
Екологічна |
17.10 |
20 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Дії у разі настання нещасного випадку. Вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. Повторний біг 4×30 .Гра в петанк. Вправи зі стрибками – намагання ловити диск у стрибку. ”. Гра 5Х5. |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [ФІО 3.5] |
Громадянська та соціальна |
18.10 |
21 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Елементи “Духу Ігри”: знання правил, уникання контакту, справедливість. Гра 5Х5. Гра в петанк |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
19.10 |
22 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Порушення та вирішування порушень в процесі гри: фол внаслідок контакту (зіткнення). Гра по спрощеним правилам в алтимат. Гра в петанк |
Формування високого рівня розвитку моральних якостей |
Дотримується етичних норм у руховій діяльності [ФІО 1.5] |
Культурна |
31.10 |
23 |
ОВ. ПБП. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри, змагання , квести, челенджі за вибором. Вправи на розслаблення. Тематична за вибрані модулі |
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності |
Виконує фізичні вправи під час ігрової та змагальної діяльності [ФІО 2.3] |
Культурна |
01.11 |