Календарно-тематичне планування з
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
(для дітей з інтелектуальними порушеннями )
4 клас
18 год. (0,5 год. на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Руховий режим дня учня 4-го класу. Правильна постава, її значення для здоров’я людини. Загальні відомості про профілактику порушень постави. |
|
|
|
Повне дихання у спокої. Динамічні дихальні вправи. Махи ногами (вперед, назад, вбік) у в.п. сидячи, лежачи, стоячи біля опори. Прогинання тулуба з в.п. лежачи на животі. |
|
|
|
Загально розвиваючі і корегуючи вправи із положення сидячі на підлозі, повороти тулуба праворуч і ліворуч з нахилом у той же бік. |
|
|
|
Ходьба з поворотом за орієнтирами, «змійкою». Перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки (за розподілом). |
|
|
|
Ритмопластичні вправи. Дотримання ритму і темпу рухів. Виконання приставного кроку |
|
|
|
Вправи з використанням гімнастичних предметів і приладів. Виконання елементів баскетболу, волейболу, футболу. |
|
|
|
Кистьова та пальчикова гімнастика. |
|
|
|
Імітаційні вправи. |
|
|
|
Повзання по гімнастичній лаві довільне. Пролізання через гімнастичний обруч. |
|
|
|
Травматизм і способи його запобігання. Здоров’я та здоровий спосіб життя. Значення легкоатлетичних вправ для попередження порушень постави. |
|
|
|
Ходьба: приставним кроком (вперед, вбік, назад); обминаючи перешкоди |
|
|
|
Біг: зі зміною напряму за сигналом; обминаючи перешкоди; з високим підніманням стегна; слабо пересіченою місцевістю; з прискоренням; «човниковий біг» 4 x 10 м. |
|
|
|
Стрибки. Стрибки у довжину з місця поштовхом обох ніг. |
|
|
|
Метання м’яча в горизонтальне та вертикальну ціль. Метання м’яча на дальність відскоку від стіни. |
|
|
|
Ігри. Теоретичні відомості. Сюжет ігор та правила їх проведення. |
|
|
|
Народні обряди, традиції, українські народні ігри. «Вибий м’яч» |
|
|
|
Рухливі ігри.Естафети. |
|
|
|
Підсумковий урок. Рухливі ігри |
|
|
1