Календарно-тематичне планування з фізики 9 клас 2017-2018 н.р. за новою програмою до підручника «Фізика 9 клас»; В.Г.Бар'яхтар, С.О.Довгий. - Харьків: «Ранок» , 2017 р.
9 клас
Фізика
105 годин
(3 год. на тиждень)
Програма : затверджено наказом МОН України від 07.06.2017 р. № 804.
Підручник: «Фізика 9 клас»; В.Г.Бар’яхтар, С.О.Довгий. Харьків: «Ранок» , 2017 р.
|
Всього годин |
Контрольні роботи |
Лабораторні роботи |
Тематичне оцінювання |
Рік |
105 |
5 |
7 |
10 |
I семестр |
48 |
2 |
6 |
5 |
II семестр |
57 |
3 |
1 |
5 |
№ з/п |
Тема уроку |
Кіл-ть годин |
Дата провед. |
Прим. |
І семестр (3 година на тиждень) |
||||
Магнітне поле (19 год.) |
||||
1. |
Правила ТБ в кабінеті фізики. Постійні магніти. Магнітні лінії. Теми навчальних проектів. |
1 |
|
|
2. |
Магнітне поле Землі. Експериментальна робота. Спостереження магнітних спектрів. Правила ТБ. |
1 |
|
|
3. |
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля. |
1 |
|
|
4. |
Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика. |
1 |
|
|
5. |
Сила Ампера. |
1 |
|
|
6. |
Розв´язування задач |
1 |
|
|
7. |
Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера.Розв´язування задач. |
1 |
|
|
8. |
Електромагніти. Магнітна левітація. |
1 |
|
|
9. |
Л.Р.№1. Виготовлення та випробування електромагніта. Правила ТБ. |
1 |
|
|
10. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
11. |
Електродвигуни. |
1 |
|
|
12. |
Електровимірювальні прилади. |
1 |
|
|
13. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
14. |
Досліди Фарадея. Явище е.м.і. Індукційний електричний струм. |
1 |
|
|
15. |
Л.Р.№2. Спостереження явища е.м.і. Правила ТБ. |
1 |
|
|
16. |
Узагальнення. Систематизація. |
1 |
|
|
17. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
18. |
Самостійна робота |
1 |
|
|
19. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
Світлові явища. (19 год.) |
||||
20. |
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Теми навчальних проектів. |
|
|
|
21. |
Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
1 |
|
|
22. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
23. |
Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало. |
1 |
|
|
24. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
25. |
Л.Р.№3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. Правила ТБ. |
1 |
|
|
26. |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закони заломлення світла. |
1 |
|
|
27. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
28. |
Л.Р.№4.Дослідження заломлення світла. Правила ТБ. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
29. |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. |
1 |
|
|
30. |
Лінзи. Оптична сила лінзи. |
1 |
|
|
31. |
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи. |
1 |
|
|
32. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
33. |
Л.Р. №5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Правила ТБ. |
1 |
|
|
34. |
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція. |
1 |
|
|
35. |
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
36. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
37. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
38. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
Механічні та електромагнітні хвилі (11 год.) |
||||
39. |
Повторення. Механічні коливання. Теми навчальних проектів. |
1 |
|
|
40. |
Механічні хвилі. Фізичні величини, які характеризують хвилі. |
1 |
|
|
41. |
Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук. |
1 |
|
|
42. |
Л.Р.№6 Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. Правила ТБ. |
1 |
|
|
43. |
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі. |
1 |
|
|
44. |
Шкала електромагнітних хвиль. |
1 |
|
|
45. |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку. Радіолокація. |
1 |
|
|
46. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
47. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
48. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
ІІ семестр (3 години на тиждень ) |
||||
Фізика атома та атомного ядра. (13 год.) |
||||
49. |
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили.Ізотопи. Теми навчальних проектів. |
|
|
|
50. |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання. |
1 |
|
|
51. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
52. |
Період піврозпаду радіонукліда. Застосування радіоактивних ізотопів. |
1 |
|
|
53. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
54. |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. |
1 |
|
|
55. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
56. |
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. |
1 |
|
|
57. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
58. |
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. |
1 |
|
|
59. |
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
60. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
62. |
Самостійна робота |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (39 год.) |
||||
Рух та взаємодія. (12 год.) |
||||
63. |
Повторення. Механічний рух та його види. Теми навчальних проектів. |
1 |
|
|
64. |
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість ПРПР. |
1 |
|
|
65. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
66. |
Переміщення під час ПРПР. |
1 |
|
|
67. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
68. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
69. |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. |
1 |
|
|
70. |
Другий закон Ньютона |
1 |
|
|
71. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
72. |
Третій закон Ньютона |
1 |
|
|
73. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
74. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
Рух та взаємодія. (13 год.) |
||||
75. |
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Теми навчальних проектів. |
1 |
|
|
76. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
77. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
78. |
Рух тіла під силою дії тяжіння. |
1 |
|
|
79. |
Розв´язування задач. Вертикальний рух. |
1 |
|
|
80. |
Розв´язування задач. Горизонтальний рух. |
1 |
|
|
81. |
Повторення. Сили. |
1 |
|
|
82. |
Рух тіла під дією кількох сил.. |
1 |
|
|
83. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
84. |
Розв´язування задач. Рух похилою площиною. |
1 |
|
|
85. |
Узагальнення та систематизація знань |
1 |
|
|
86. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
87. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
Закони збереження (14 год.) |
||||
88. |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закони збереження імпульсу. Теми навчальних проектів. |
1 |
|
|
89. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
90. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
91. |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
1 |
|
|
92. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
93. |
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. |
1 |
|
|
94. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
95. |
Розв´язування задач. |
1 |
|
|
96. |
Л.Р.№7. Вивчення закону збереження механічної енергії. |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
97. |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження. |
1 |
|
|
98. |
Узагальнення та систематизація знань Розв´язування задач. |
1 |
|
|
99. |
Контрольна робота |
1 |
|
|
100. |
Захист навчальних проектів. |
1 |
|
|
Фізика та НТП. Фізика та екологія (4 год.) |
||||
101. |
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес. |
1 |
|
|
102. |
Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. |
1 |
|
|
103. |
Альтернативні джерела енергії. |
1 |
|
|
104. |
Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі. |
1 |
|
|
105. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|
Тематична атестація |
|
|
ТА |
Вчитель І.Ю.Гнененко
Перевірено
_____ вересня 2017 р. ЗДНВР С.А.Колєснікова
_____ січня 2018 р. ЗДНВР С.А.Колєснікова