Календарно-тематичне планування з французької мови. 8 клас (друга іноземна мова)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з французької мови як другої іноземної мови для 8 класуза підручником «Французька мова (Français 8)» для 8 класу закладів загальної середньої освіти, автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім «Освіта», 2021
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з французької мови

     8-й клас  (друга іноземна мова)

 

(70 год, 2 год. на тиждень)

 

(за підручником «Французька мова (Français 8)» для 8 класу закладів загальної середньої освіти,

 автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Київ, Видавничий дім  «Освіта», 2021)

 

за/п

Дата

Тема.

Підтема

Лексика

Граматика

Письмо

Аудіювання/

Фонетика

Говоріння

Читання

Примітка

 

       Тема. Шкільне життя          (8 годин)

 

 

1

 

Навчальні предмети

Les matières scolaires

Interrogation

 Ex. 5, p.6

Intonation

 Ex. 1-2, p.5

Ex. 6, p.7

P.5-7

 

2

 

Початок навчального року. Організація роботи учня

L’emploie du temps

Interrogation

Ex.9, p.8

 

Poésie «Mathématiques»

p.10

Ex.7-8, p.8

Poésie «Mathéma-tiques»

p.10

 

3

 

Школа у Франції

Le lycée, le collège, terminale, seconde, remplir le tableau

Interrogation

Ex.6, p.7

 

Rubrique «Communi-cation», p.9

Ex.11, p.10

Rubrique «Communi-cation»,

p. 9

 

 

4

 

Школа в Україні

Les classes en Ukraine commence à 8h30

Les verbes irrégulier apprendre et comprendre

Ex.4, p.12

Dialogue, p.209

Ex.1-3, p.11

Dialogue, p.209

 

5

 

Урок французької мови. Види діяльності на уроці іноземної мови

lire et comprendre des textes, des annonces, des publicités, écouter et comprendre des messages, des chansons, des émissions, écrire des lettres

Les verbes irrégulier apprendre et comprendre

Ex.6, p.13

[ã]

Ex.14, p.17

Ex.7-9, p.14

Rubrique «Lexique», p.13-14

 

6

 

Улюблений шкільний предмет

Pause-déjeuner, récréation, temps libre, intéresser les jeunes, donner le goût pour l’apprentissage.

L’impératif

Ex.5, p.19

Ex.11, p.15

Ex.12, p.16

 

Ex.11, p.15

 

7

 

Розклад уроків

Mots appris

L’impératif

L’entrainne ment

 

Ex.13, p.17

 

 

8

 

Шкільне життя

Тест

 

 

 

Тема. Франція. Україна         (13 годин)

 

9

 

Великі міста Франції

Une emission établir

les noms des villes

Les pronoms relatifs qui, que

Ex.5, p.33

[oe]

Ex.12, p.37

Texte, p.211

Ex.1-3, p.32

Texte, p.211

 

10

 

Проживання у місті

Le bruit

 la pollution

le stresse la richesse des divertissements culturels

Les pronoms relatifs qui, que

Ex.6, p.34

Texte «Quitter la ville pour vivre à la campagne», p.35

Rubrique «Communi-cation», p.35

Texte «Quitter la ville pour vivre à la campagne», p.35

 

11

 

Географічне положення Франції

Un debouche

 les frontières communes

Les verbes en -dre

Ex.4, p.61

Texte, p.213

Ex.1-2, p.60

Texte, p.213

 

12

 

Клімат, населення, національності, географічні об’єкти  Франції

Le climat

tempéré

 la population

Les verbes en -dre

Ex.7, p.62

Chanson «Voyage», p.66

Rubrique «Communication», p.64

 

13

 

Франція – засновник Євросоюзу

Un membre fondateur l’Union Européenne

Les verbes en -dre

Ex.8, p.63

Texte, p.64

Ex.11-12, p.65

Texte, p.64

 

14

 

Подорож до Франції

Voyager en avion

le depart en train

Les preposition en, à, avec

Ex.6, p.68

Dialogue, p.213

Ex.1-2, p.67

Dialogue, p.213

 

15

 

Місто

Un quartier

un arrondissement

Rubrique «Lexique», p.40

La place des adjectifs

Ex.5, p.40

Texte, p.211

Ex.1-3, p.38 Ex.,10-11, p.43

Texte, p.42

 

16

 

Моє рідне село

Rubrique «Lexique», p.47

La negation: ne…rien, ne…personne

Ex.5, p.46

Texte, p.212

Ex.1-2, p.45

Texte, p.212

 

17

 

Візит до Львова

Rubrique «Lexique», p.54

La negation: ne…rien, ne…personne

Ex.6, p.47

Dialogue, p.212

Ex.1-2, p.52

Texte «La ville de Lviv», p.57

 

18

 

Географічне положення України, клімат, населення, національності, географічні об’єкти

Rubrique «Lexique», p.78

Le gérondif

Ex.Ex.8, p.77

Texte, p.214

Ex.1-2, p.75

Texte, p.214

 

19

 

Подорож Україною

Reserver

 louer

un hôtel

L’adjectif indéfini

Ex.6, p.82

Dialogue, p.214

Rubrique «Communi-cation», p.85

Dialogue, p.214

 

20

 

Франція.

Україна

Тест

 

 

 

Тема. Засоби масової інформації         (7 годин)

 

21

 

Інтернет

Correspondre

 faire connaissance

jouer en ligne

La tournure impersonnelle

Ex.4, p.91

Texte, p.215

Ex.1-2, p.90

Texte, p.215

 

22

 

Значення Інтернету в житті людини

Mots appris

La tournure impersonnelle

Entrainement

Ex.5, p.92

Ex.6, p.92

Ex.5, p.92

 

23

 

Соціальні мережі

Rubrique «Lexique», p.98

Les adverbs en -ment

Ex.5, p.97

Dialogue, p.214

Ex.1-2, p.96

Dialogue, p.214

 

24

 

 

Захист проєктів з теми «Комп’ютер у житті школяра»

 

25

 

Радіо, телебачення

Rubrique «Lexique», p.104

Participe passé

Ex.6. p.103

Texte, p.216

Ex.1-2, p.101

Texte, p.216

 

26

 

Преса

La presse

Participe passé

Ex.7. p.103

Texte «La presse»

Réponces aux questions

Texte «La presse»

 

27

 

Засоби масової інформації

Тест

 

28

 

Контроль  аудіювання

 

 

29

 

Контроль  письма

 

 

30

 

Контроль  читання

 

 

31

 

Контроль говоріння

 

 

32

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

ІІ семестр

 

за/п

Дата

Тема.

Підтема

Лексика

Граматика

Письмо

Аудіювання/

Фонетика

Говоріння

Читання

Примітка

 

       Тема. Спорт          (8 годин)

 

 

33

 

Види спорту

les sports

Faire de

Pratiquer le …

Ex. 2, p.9

Poèsie “Pour être fort…”

Ex. 6, p.14

Ex. 6, p.14

За підручником О.О.Мар’єнко

34

 

Спортивні розваги

s’amuser           une distraction   se détendre

Faire de

Pratiquer le …

Entrainement

Dialogue, p. 6

Ex. 2, p.7

Ex.3, p.7

 

35

 

Французька молодь та спорт

costaut mince dépendre

Types de questions

Ex.4, p. 9

Texte “Les jeunes et le sport en France”, p. 11

Ex.1-2,

p.11-12

Texte “Les jeunes et le sport en France”, p. 11

 

36

 

Заняття спортом

les sports

une épreuve

en tenue de sport

Types de questions

Ex.5, p.17

Texte “Qui est le plus sportif?”, p.228

Ex.6, p.14

Ex.1-3, p.16

Ex.4, p.17

Texte “Qui est le plus sportif?”, p.228

 

37

 

Спортивні змагання

mots appris

Types de questions

Composition des questions

Ex.4, p.13

Ex.5, p.13

„L’opinion des jeunes Français“, p.13

 

38

 

Улюблений вид спорту

Rubrique “Boite à trucs”, p.21

Les verbes pronominaux

Ex.1-2, p.22

Dialogue “Plus vite, plus haut, plus fort!”, p.19

Ex.1-2, 4-5, p.20

Dialogue “Plus vite, plus haut, plus fort!”, p.19

 

 

39

 

Відомі спортсмени

Les sportifs

Les articles après les verbes faire et pratiquer

Ex.6, p.28

Dialogue “Être célèbre”, p.229

Ex.1-2, p.29

Texte “Les sportifs fsrançais”, p.27

 

40

 

Спорт

Тест

 

 

 

Тема. Харчування         (9 годин)

 

41

 

Продукти харчування

Rubrique «Lexique», p.140

Les articles et la négation

Ex. 4, p.139

Les citations, p.141

Rubrique “Communi-cation”, p.141

Ex.6, p.140

 

42

 

Традиції харчування

Le nutritonniste démontrer

L’accord des adjectifs qualificatifs de couleur

E.6, p.144

Dialogue, p.218

Ex.1-3, p.143

Dialogue, p.218

 

43

 

Назви страв.

Національні страви

Les plats

L’accord des adjectifs qualificatifs de couleur

L’entraine-ment

Poésie “Pomme et poire”, p.148

Ex.12, p.148

Texte “Cuisse de grenouille et escargot”, p.148

 

44

 

Приготування їжі. Види обробки продуктів харчування

Rubrique «Lexique», p.145

La quantité

L’entraine-ment

Ex.1, 7, p.146

Parler de la preparation du plat

Ex.1, p.146

 

45

 

Захист проєктів з теми «Улюблена страва моєї родини» / “Le plat préféré de ma famille”

 

46

 

Види закладів харчування

Le serveur

Le client

La quantité

L’entraine-ment

Dialogue, p.147

Rubrique “Communi-cation”, p.147

 

47

 

Відвідування закладів харчування

Mots appris

La quantité

L’entraine-ment

Composition du dialogue

 

48

 

Напої

Rubrique «Lexique», p.151

Les pronoms relatifs

Ex.6, p.150

Texte, p.152

Rubrique “Communi-cation”, p.152

Texte, p.152

 

 

49

 

Харчування

Тест

 

 

Тема. Одяг     (8 годин)

 

50

 

Предмети одягу

Le vêtements

Le verbe offrir au présent

Ex.4, p.155

Les mots et les expressions

Parler du vêtements

 

 

51

 

Види одягу

Les styles vestimentaires

Le verbe offrir au passé composé

L’entraine-ment

Rubrique «Lexique», p.156

Parler des styles vestimen-taires

Rubrique «Lexique», p.156

 

52

 

Відвідування магазинів одягу

Régler

profiter

chercher la carte

la carte de fidelité

Le verbe offrir au futur simple

L’entraine-ment

Les annonces, p.218

E.1-2, p.154

Ex.3, p.155

 

53

 

Покупка одягу

Les mots appris

Le verbe offrir

Ex. 6, p.155

Les dialogues, p.157

Rubrique “Communication”, p.157

 

54

 

Догляд за одягом

Repassage au feu

indiquer

le lavage

 

Ex.11, p.159

Texte “Comment lire les etiquettes textiles?”, p.158

Ex.9, p.159

Texte “Comment lire les etiquettes textiles?”, p.158

 

55

 

Шкільна форма

Les mots appris

Les temps des verbes

L’entraine-ment

Les expressions appris

Ex. 10, p.159

 

56

 

Молодіжний стиль одягу

Une “tribu”

le look

 

 

Texte “Les ados en “tribu”, p.127

Ex.1-2, p.128

Texte “Les ados en “tribu”, p.127 (Marjenko)

 

57

 

Одяг

Тест

 

 

 

Тема. Я, моя родина і друзі        (8 годин)

 

58

 

Родина

Rubrique «Lexique», p. 163

Le pronom neutre

Ex.3-4, p.162

Poème “Mère”, p.165

 

Ex. 10-11, p.166

Texte “La famille Curie”, p.165

 

59

 

Родинні зв’язки

Les relations interpersonnelles

Le pronom neutre

Ex.5, p.162

Dialogue, p.219

Ex.1-2, p.161

Ex.6, p.163

Dialogue, p.219

 

60

 

Стосунки у родині

Gronder

punir 

se mettre en colère

Les adverbs d’intensité

Ex.6. p.168

Poème “Familiale”, p.170

Ex.8, p.169

Ex.10-11, p.172

Texte “Mère et fille autour du monde”, p.171

 

61

 

Щоденні справи

Rubrique «Lexique», p. 175

Le passé récent

Ex.5, p.174

Dialogue, p.219

Ex.1-3, p.173

Dialogue, p.219

 

62

 

Обов’язки у родині

Rubrique «Lexique», p. 175

Le passé récent

L’entraine-ment

Poème “Dictionnaire”, p.177

 

Texte

 

63

 

Розпорядок дня

Les mots appris

Le passé récent

L’entraine-ment

Poème «Dictionnaire”, p.177

Ex.10-11, p.178

Texte, p.177

 

64

 

Спілкування з друзями (Інтернет, телефон)

Rubrique «Lexique», p. 181

L’orthographe grammaticale

Ex. 6, p.180

Dialogue, p.220

Ex. 1-2, p.179

Dialogue, p.220

 

65

 

Я, моя родина

і друзі

Тест

 

66

 

Контроль  аудіювання

 

 

67

 

Контроль  письма

 

 

68

 

Контроль  читання

 

 

69

 

Контроль говоріння

 

 

70

 

Узагальнюючий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондарчук Богдан Борисович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0