Урок французької мови в 8 класі на тему :
«La vie et les aventures des explorateurs français»
Підготував:
Мета уроку: Практична:Узагальнення і систематизація знань «Les explorateurs francais». Формування уміння проводити міні-дослідження з опорою на тексти з теми уроку .
Освітня:Розвиток логічного мислення, уміння класифікації, дедуктивного аналізу. Розвиток умінь групової взаємодії
Розвивальна: Розвиток уміння використовувати додаткову інформацію з Інтернету, розвиток навиків аудіювання, контроль навичок говоріння з опорою на текст
Виховна:Виховання вольових якостей особистості на прикладі біографій відомих французьких дослідників
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Використані технології: дослідницького підходу у навчанні, поетапного формування розумової діяльності, розвиток критичного мислення, проблемного навчання.
Методи навчання:
Наочність: презентація слайдів з фотографіями відомих дослідників, комп’ютери, мульти проектор.
Форми роботи з дітьми: індивідуальна, групова, фронтальна.
Хід уроку
І.Організаційний момент.
1.Привітання вчителя, мотивація роботи.
Bonjour, chers amis! Je suis ravi de vous voir. Comment ça va? Nous continuons à parler aujourd’hui des aventures et des explorateurs célèbres français.
2. Повідомлення теми і мети уроку. Повторення опорних знань з теми.
La vie et les aventures des explorateurs font nous rêver des grandes découvertes. Etes-vous d’accord ?
ІІ. Основна частина уроку
1. Фонетична розминка.
Prof: Prononcez les proverbes avec l’intonation interrogative, exclamative, etc.
Qui cherche, trouve.
L`espoir fait vivre.
Au danger on connaît les braves.
Прогнозування і усунення фонетичних труднощів по темі . «Les explorateurs français»
2.Актуалізація опорних знань. Бесіда за темою «Les explorateurs français».
Vous avez lu beaucoup de textes à propos des aventures et des découvertes des explorateurs français. Répondez à mes questions: quels explorateurs français connaissez –vous ? Intéressez-vous à la vie de ces hommes illustres français ? Par quoi est connu chacun d’eux ?
3. Систематизація отриманої інформації з теми ( самостійне виконання на комп’ютері завдання на встановлення відповідності між дослідником і його родом заняття)
Jacques Cartier Cosmonaute,
Jean Mermoz
Jacques-Yves Cousteau
Alain Bombard
Benoit Chamoux
Michel Tognini
Jean-Pierre Haignere
Jean- Francois Clervoy
Claudie Andre-Deshays
Bertrand Picard et Brian Jones
Jilles Elqueme
pilote d'avion, glacièriste, aéraunaute, navigateur-découvreur du Canada, cosmonaute, cosmonaute, aéraunaute, navigateur, voyageur à pied, explorateur de la mer, cosmonaute.
4. Узагальнення відомостей про французьких дослідників.
4.1. Розвиток вмінь учнів сприймання на слух:
а) Ecoutez les proverbes, trouvez l’équivalent ukrainien et dites, quel proverbe sera comme le credo de vie pour Alain Bombard, Jean Mermoz, Jacques-Yves Cousteau ? (послухайте приказки, знайдіть український еквівалент; подумайте, яке із цих прислів’їв використав би в якості життєвого кредо А. Бомбар, Ж. Кусто і Ж. Мермоз): Qui cherche, trouve. L`espoir fait vivre. Au danger on connaît les braves
б) Apres avoir écouté les textes remplissez la table (на основі прослуханих виступів заповніть таблицю).
4.2. Розвиток вмінь учнів усної взаємодії: повідомлення учнів про французьких дослідників.
4.3. Самостійна робота на комп’ютері ( заповнення таблиці )
En utilisant ces mots remplissez la table :
Nom |
Profession, hobby |
transport |
Trajet |
découverte |
Credo |
Alain Bombard |
|
|
|
|
|
Jean Mermoz |
|
|
|
|
|
Jacques-Yves Cousteau |
|
|
|
|
|
Quelles qualités faut-il avoir pour être un bon explorateur ?
Choisissez parmi celles – ci:
charitable, un bon professionnel, responsable, instruit, énergique, modeste, sévère, courageux, méchant, intelligent, fier, brave, gai, avide, brutal, joyeux, curieux (индивидуальная работа)
Choisissez les 3 qualités les plus typiques pour un explorateur.
Створення рейтингу трьох найбільш типових якостей дослідника ( робота в малих групах – по 3 чол.)
ІІІ. Заключна частина
1.Домашнє завдання
2.Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок