Календарно – тематичне планування з географії для 7 класу на 2024 — 2025 навчальний рік за модельною навчальною програмою “Географія 6 — 9 класи” для закладів загальної середньої

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з географії для 7 класу на 2024 — 2025 навчальний рік за модельною навчальною програмою “Географія 6 — 9 класи” для закладів загальної середньої освіти (автори Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р., Гільберг Т. Г., Даценко Л. М..) Наказ Міністерство освіти і науки України від 12. 07. 2021 № 795., за підручником Географія 7 клас, закладів загальної середньої освіти В.В. Безуглий, Г. О. Лисичарова — Київ Генеза. 2023- ...
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з географії для 7 класу на 2024 — 2025 навчальний рік за  модельною навчальною програмою “Географія 6 — 9 класи” для закладів загальної середньої освіти ( автори Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р., Гільберг Т. Г., Даценко Л. М.,) Наказ Міністерство освіти і науки України від 12. 07. 2021 № 795., за підручником Географія 7 клас, закладів загальної середньої освіти В.В. Безуглий, Г. О. Лисичарова— Київ Генеза. 2023- ...

 

 № уроку

                               Тема уроку

примітка

дата

1

Первинний інструктаж з техніки безпеки. Материки та океани як об’єкти вивчення регіональної географії. Практична робота № 1 Позначення на контурній карті материків,  частин світу, різних за походженням островів. Співвідношення площ материків та океанів (побудова секторних діаграм).  Навчальний проєкт “Як материки отримали свої назви”.

 

 

2

Джерела географічної інформації про материки. Навчальний  проєкт “Імена видатних особистостей на географічній карті”.

 

 

3

Походження материків. Геологічні ери та епохи горотворення.

 

 

4

Тектонічні структури. Форми рельєфу материків. Практична робота № 2 Виявлення закономірностей поширення основних форм рельєфу материків на основі аналізу тектонічної та фізичної карти світу.  Навчальний проєкт “Реконструкція давніх материків”.

 

 

5

Кліматотвірні чинники. Закономірності зміни температури повітря на материках  Проєкт “Позитивні та негативні наслідки глобальних змін клімату для окремих регіонів і частин світу.” (складання географічного прогнозу).

 

 

6

Циркуляція атмосфери і повітряні маси. Атмосферні опади на материках

 

 

7

Кліматичні пояси та типи клімату. Глобальні зміни клімату. Практична робота № 3 Визначення закономірностей розподілу кліматичних показників в основних та перехідних кліматичних поясах.

 

 

8

Географічна оболонка її властивості та закономірності.-  Навчальний проєкт  «Складання прогнозів трансформації природних комплексів природними у результаті зміни їх компонентів».

 

 

9

Природні комплекси материків

 

 

10

Широтна зональність і висотна (вертикальна) поясність . Практична робота № 4 Виявлення за тематичними картами закономірностей змін природних зон материків ( за одним з мередіанів та за однією з паралелей помірного широтного поясу).

 

 

11

Підсумковий урок з тем “Вступ”, “ Закономірності формування природи материків”. Діагностична робота № 1.

 

 

12

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

13

Географічне положення Африки. Дослідженя та освоєння материка. Практична робота № 5 Визначення географічних координат, крайніх точок і протяжності материка з півночі на південь,   з заходу на схід. Навчальний проєкт “Давид Лівінгстон видатний дослідник Африки”.

 

 

14

Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Африки. Практична робота № 6 Позначення на контурній карті  назв основних  географічних об’єктів Африки. Навчальний проєкт “Вулкан Кіліманджаро — найвища точка Африки”.

 

 

15

Клімат Африки. Практична робота №  7 Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами.

 

 

16

Води суходолу Африки. Навчальний проєкт “Унікальні водойми Африки: річки  Ніл та Конго, озера: Вікторія, Танганьїка, Чад, водоспад Вікторія (Мосі - оа - Тунья)

 

 

17

Природні зони Африки.

 

 

18

Стихійні явища природи та екологічні проблеми Африки.  Навчальний проєкт “Найвідоміші природні об’єкти Африки, що віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО”.

 

 

19

Населення та держави Африки.

 

 

20

Підсумковий урок з теми Африка. Діагностична робота № 2.

 

 

21

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

22

Географічне положення Південної Америки. Відкриття та дослідження.  Навчальний проєкт “Відкриття, дослідження та освоєння Південної Америки”. Практична робота № 8 Позначення на контурній карті назв основних  географічних об’єктів Південної Америки.

 

 

23

Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Південної Америки. Навчальний проєкт “Анди — найдовші гори світу”

 

 

24

Клімат Південної Америки. Практична робота № 9 Визначення типів клімату за кліматичними діаграмами.

 

 

25

Води суходолу Південної Америки.  Навчальний проєкт“Унікальні об’єкти Південної Америки: річка Амазонка, озеро Тітікака, водоспад Анхель, Ігуасу”.

 

 

26

Природні зони Південної Америки.

 

 

27

Сучасні екологічні проблеми та природна всесвітня спадщина ЮНЕСКО Південної Америки. Навчальний  проєкт “Найвідоміші природні  та культурні об’єкти Південної Америки, що віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО”.

 

 

28

Населення та держави Південної Америки.

 

 

29

Підсумковий урок з теми Південна Америка. Діагностична робота № 3.

 

 

30

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

31

Географічне положення материка Австралія. Практична робота. №  10 Складання порівняльної характеристики географічного положення Австалії, Африки та Південної Америки за типовим планом.

 

 

32

Відкриття та дослідження Австралії. Практична робота №  11 Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії.  Навчальний проєкт  “Як була відкрита Австралія. Походження географічних назв материка”.

 

 

33

Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Австралії.

 

 

34

Клімат Австралії. Практична робота. №  12 Визначення типів клімату Австравлії за кліматичними діаграмами.

 

 

35

Води суходолу Австралії.  Навчальний проєкт “Унікальні водойми Австралії, австралійські крики, озеро Ейр, Великий Артезіанський басейн.”

 

 

36

Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії. Природні зони. Навчальний проєкт “Найвідоміші природні  та культурні об’єкти Австралії, що віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО”.

 

 

37

Населення та держава — материк Австралія.

 

 

38

Океанія — найбільше у світі скупчення островів. Їхнє походження та особливості природи. Проєкт “ Походження географічних назв островів Океанії.”

 

 

39

Підсумковий урок з теми Австралія. Діагностична робота № 4.

 

 

40

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

41

Географічне положення материка Антарктида. Відкриття та дослідження полярного материка. Проєкт виявлення за географічними картами особливостей фізико — географівчного положення Антарктиди та його вплив на природу материка”.

 

 

42

Природа та екологічні проблеми материка Антарктида.  Навчальні роєкти “Основні дірки над Антарктидою”, “Унікальний органічний світ Антарктиди”, “ Практичне значення знань про природу Антарктиди для різних областей людської діяльності”.

 

 

43

Географічне положення Північної Америки. Відкриття та дослідженя материка. Практична робота № 13 Позначення на контурній карті  основних назв географічних об’єктів Північної Америки. Навчальні проєкти  “Доколумбові цивілізації Північної Америки”, “Багаторазові відкриття Північної Америки, як були відкриті різні частини Північної Америки”, Сучасні дослідження Північної Америки”.

 

 

44

Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Північної Америки. Навчальний  проєкт “Унікальні форми рельєфу в Кордильєрах та вулкани Мексиканського нагір’я.

 

 

45

Клімат Північної Америки.  Навчальний проєкт “Оцінка кліматичних умов окремих частин Північної Америки для життя і господарської діяльності людини.” Практична робрта № 14 Опис одного з типів клімату Північної Ам ерики за кліматичними картами та кліматичними діаграмами.

 

 

46

Води суходолу Північної Америки. Навчальний проєкт “Унікальні водойми материка річка Міссісіпі, Великі Американські озера, Ніагарський водоспад, Великий каньйон Колорадо”.

 

 

47

Природні зони Північної Америки.

 

 

48

Сучасні екологічні проблеми та охорона материка Північна Америка. Навчальний проєкт “Найвідоміші природні  та культурні об’єкти Північної Америки, що віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО”.

 

 

49

Населеня та держави Північної Америки.

 

 

50

Підсумковий урок з теми Північна  Америка. Діагностична робота № 5

 

 

51

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

52

Географічне положеня. Дослідження материка Євразія. Практична робота № 15 Позначення на контурній карті назв  основних географічних об’єктів материка Євразія.  Навчальні проєкти “З історії дослідженя та освоєння різних частин Євразії”. “ Імена дослідників на карті Євразіїх”. “Сучасні дослідженя материка Євразія”.

 

 

53

Тектонічна будова, рельєф та корисні копалини Євразії.

 

 

54

Клімат Євразії. Практична робота № Визначення типів клімату помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. Навчальний  проєкт “Оймякон — полюс холоду північної півкулі”. “Черапунджі — місто дощів”.

 

 

55

Практична робота № 16 Визначення типів клімату помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.  Навчальний проєкт “Оймякон — полюс холоду північної півкулі”. “Черапунджі — місто дощів”.

 

 

56

Води суходолу Євразії. Навчальний проєкт “Унікальні водойми Євразії: річки Янцзи, Хуанхе, Лена, Дунай, Ганг; озеро Байкал, Каспійське море, Мертве море. ”

 

 

57

Природні зони Євразії.

 

 

58

Сучасні екологічні проблеми та охорона природи Євразії.  Навчальний проєкт “Найвідоміші природні  та культурні об’єкти Євразії, що віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО”.

 

 

59

Населення та політична карта Євразії. Навчальний проєкт “ Можливості подорожі країнами Євразії з оформлення картосхеми мапшруту, описом сучасних ландшафтів і відмінностей в  характері основоєння території.

 

 

60

Підсумковий урок з теми Євразія. Діагностична робота № 6

 

 

61

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

62

Загальна характеристика і межі океанів. Тектонічна будова та рельєф дна океанів. Практична робота  № 17 Позначення на контурній карті основних форм рельєфу Світового океану.Навчальні  проєкти “Як виникли сучасні океани”, “Куди подівся давній океан Тетіс”.

 

 

63

Гіпсометричний профіль уявний вертикальний розріз рельєфу. Практична робота № 17 Побудува гіпсометричного профіля Океану за однією з парпалелей. Навчальний проєкт “Серединно океанічний хребет — найдовша на планеті гірська система”

 

 

64

Острови в Океанах. Мінеральні ресурси Світового океану.

 

 

65

Характеристика водних мас океанів.

 

 

66

Течії та припливи в океані. Енергетичні та водні ресурси океану. Практична робота. № 18 Складання та аналіз схеми “Система океанічних течій у Світовому океані”.  Навчальні проєкти “Де в океані приховані енергетичні ресурси”, “Чи розв’яже океан проблему  глобального водного дефіциту”.

 

 

67

Органічний світ та біологічні ресурси океанів. Проєкт “Природні особливості одного з океанів”. Практичне використання Північного Льодовитого в різних сферах людської діяльності.”

 

 

68

Екологічні проблеми та охорона природи океанів. Прєкт “Написання листа жителям Землі від імені Світового океану”.

 

 

69

Підсумковий урок “Закономірності формування природи океанів”. Діагностична робота № 7

 

 

70

Корекція досягнень очікуваних результатів навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                      

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стожок Алла Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Гринько Любов
Пов’язані теми
Географія, 7 клас, Планування
Додано
4 вересня
Переглядів
3440
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку