Складено до підручника:.Географія підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Гільберт Т.Г. Совенко В.В. – К.:УОВЦ «ОРІОН», 2017, 288 ст..іл
Згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді та спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06. 2017 № 804.)
ПОГОДЖЕНО Заступник директора __________ Бомба Л.Р. «___» вересня 2017р.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор школи _________ Ямнич Р.І. «___» вересня 2017р.
|
Календарно-тематичне планування
з географії
для 9 класу
на 2017- 2018 н.р.
Вчителя географії
Станьківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Богдан Іванни Іванівни
Розглянуте на засіданні методичного об`єднання вчителів природничого циклу.
Протокол № 1 від 22 серпня 2017р.
Складено до підручника:.Географія підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Гільберт Т.Г. Совенко В.В. – К.:УОВЦ «ОРІОН», 2017, 288 ст..іл
Згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді та спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06. 2017 № 804.)
Форма проведення тематичного оцінювання (усно або письмово): тести, різнорівневі завдання, описові завдання та ін.
Метою вивчення наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» є формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, щоб вони зберігали і захищали довкілля і усвідомлювали сталий розвиток, були готові брати участь у вирішенні питань довкілля і розвитку суспільства.
Учнів 9 класів орієнтують на формування:
Метою вивчення наскрізної змістової лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також важливість національної ініціативи; спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку держави.
Учнів 9 класів орієнтують на:
Вивченням наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека» прагнуть сформувати учня духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінним членом суспільства, який здатний вести здоровий спосіб життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища.
Учнів 9 класів орієнтують на:
ГЕОГРАФІЯ
«УКРАЇНА І СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
9 КЛАС
(52 год; 1,5 год на тиждень)
Оч. результати навч-пізнав. дія-сті учнів |
№ п\п |
Дата
|
Зміст уроку |
Д\З |
Прим. |
ВСТУП ( 1 год.) |
|||||
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обгрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті. |
1 |
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії. |
|
|
Розділ І. Національна економіка та світове господарство (10 год.) |
|||||
Тема 1. Національна економіка |
|||||
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт», «індекс людського розвитку»; розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний), форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо); аналізує секторальну модель економіки України та порівнює її з іншими державами. Ціннісний компонент: уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності. |
2 |
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники. |
|
|
3 |
|
Секторальна модель економіки країни. Форми суспільної організації виробництва |
|
|
|
4 |
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки |
|
|
|
5 |
|
Чинники розміщення виробництва. Форми просторової організації національної економіки |
|
|
|
Тема 2. Світове господарство |
|||||
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок», типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН), ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції), багаторівневість світового господарства; пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20); уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку. Ціннісний компонент оцінює вплив глобалізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
6 |
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці» |
|
|
7 |
|
Економічні системи та їх типи. Практична робота № 2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку |
|
|
|
8 |
|
Багаторівневість світового господарства, його просторова структура за концепцією «Центр – периферія» |
|
|
|
9 |
|
Сучасні тенденції розвитку світового господарства. |
|
|
|
10 |
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки |
|
|
|
11 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: «Вступ» , «Національна економіка та світове господарство» |
|
|
|
Виставляється тематична оцінка |
|||||
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства (11 год.)
|
|||||
Тема 1. Сільське господарство |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві, види сільськогосподарських угідь; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує особливості розміщення рослинництва й тваринництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні. |
12 |
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі. |
|
|
13 |
|
Сільське господарство України. Рослинництво. |
|
|
|
14 |
|
Сільське господарство України. Тваринництво. |
|
|
|
15 |
|
Сільське господарство світу. Рослинництво. Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному, субтропічному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей |
|
|
|
16 |
|
Сільське господарство світу. Тваринництво. |
|
|
|
Тема 2. Лісове господарство |
|||||
Знаннєвий компонент: називає основні лісові пояси світу; пояснює розміщення лісових поясів світу, лісових масивів в Україні. Діяльнісний компонент: показує на карті світу ліси помірного поясу, вологі екваторіальні й тропічні ліси, райони лісового господарства у світі та в Україні; порівнює лісозабезпеченість України, світу й окремих його регіонів. Ціннісний компонент: усвідомлює відповідальність громадянина, місцевих громад, держави за збереження лісових ресурсів. |
17 |
|
Лісове господарство. Основні лісові пояси світу. Лісове господарство в Україні |
|
|
Тема 3. Добувна промисловість |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види мінеральних ресурсів за використанням; наводить приклади найбільших країн-експортерів та країн-імпортерів нафти, природного газу, кам’яного вугілля; розуміє закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; пояснює лідерство окремих країн на світових ринках мінеральної сировини за сукупністю природних і суспільних чинників, зміщення добувної промисловості до районів зі складними природними умовами, на шельф Світового океану. Діяльнісний компонент: Знаходить і показує на картах різного масштабу найбільші басейни нафти і природного газу – Перської затоки, Західносибірський, Зондський, Сахарський, Гвінейської затоки, Техаський, Мексиканської затоки, Західноканадський, Північноморський, основні райони видобування нафти і природного газу в Україні; найбільші басейни та райони видобування вугілля – Верхньосілезький (Польща), Кузнецький (Росія), Карагандинський (Казахстан), Північно-Східний (Китай), Східний (Індія), Аппалацький (США), Південно-Східний (Австралія), Донецький та Львівсько-Волинський (Україна); країни з найбільшими обсягами видобування залізних руд – Бразилія, Австралія, Канада, Китай, Індія, Україна, басейни та райони видобування залізних та марганцевих руд в Україні; найбільші райони видобування руд кольорових металів – Кордильєри-Анди, «вольфрамово-олов’яний пояс» Азії, «мідний пояс» Африки; основні родовища руд кольорових металів, що їх розробляють в Україні; основні центри видобування кам’яної солі в Україні. Ціннісний компонент: оцінює місце України на світових ринках нафти, природного газу, вугілля, руд чорних і кольорових металів; усвідомлює суспільну значущість раціонального використання |
18 |
|
Мінеральні ресурси та їх класифікація. Поширення мінеральних ресурсів у світі. |
|
|
19 |
|
Видобування вугілля, нафти і природного газу. Практична робота № 4. Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти і природного газу Дослідження Проблеми й перспективи освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського морів.
|
|
|
|
20 |
|
Добувна промисловість України.
|
|
|
|
21 |
|
Видобуток металевих руд.
|
|
|
|
22 |
|
Узагальнення та систематизація знань з розділу «Первинний сектор господарства» |
|
|
|
Виставляється тематична оцінка |
|||||
Розділ ІІІ. Вторинний сектор господарства (18 год.)
|
|||||
Тема 1. Виробництво та постачання електроенергії |
|||||
Знаннєвий компонент: називає типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження; наводить приклади найбільших країн-виробників та країн-споживачів електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС або АЕС; пояснює розміщення енергогенерувальних потужностей в Україні.. Діяльнісний компонент: Знаходить і показує на картах різного масштабу: ГЕС (ГАЕС) – каскад ГЕС на Дніпрі, Дністровська, Ташлицька; АЕС – Запорізька, Південноукраїнська, Рівненська, Хмельницька; ТЕС – Запорізька, Придніпровська, Трипільська, Зміївська, Слов’янська, Ладижинська, Бурштинська; порівнює структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу. Ціннісний компонент: оцінює перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів у світі, Україні та своєму регіоні; виявляє переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних |
23 |
|
Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення. |
|
|
24 |
|
Електроенергетика України. Практична робота № 5 (на вибір учителя) Позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення. |
|
|
|
25 |
|
Електроенергетика світу. Практична робота № 5 (на вибір учителя) Побудова та аналіз діаграм виробництва електроенергії на електростанціях різних типів в Україні, країнах Європи та світу |
|
|
|
Тема 2. Металургійне виробництво |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види чорних і кольорових металів; наводить приклади найбільших країн-виробників чавуну, сталі, що забезпечені сировиною або орієнтуються на значні обсяги споживання; країн, що виплавляють найбільше в світі та Європі алюмінію, титану, міді; розуміє вплив сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів, місце України у світовому виробництві алюмінію з природної сировини; пояснює розміщення підприємств чорної і кольорової металургії в Україні. Діяльнісний компонент: Знаходить і показує на картах різного масштабу: центри чорної металургії в Україні – Кривий Ріг, Дніпро, Кам’янське, Запоріжжя, Нікополь, Маріуполь, Краматорськ, Алчевськ; центри кольорової металургії в Україні – Миколаїв, Запоріжжя, Іршанськ, Київ, Побузьке, Бахмут, Кам’янське; аналізує статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції в Україні та світі. Ціннісний компонент: оцінює наслідки впливу металургійного виробництва на довкілля та здоров’я населення; оцінює вплив приватного капіталу на розвиток металургійного виробництва в Україні. |
26 |
|
Значення металургійного виробництва в господарстві.
|
|
|
27 |
|
Виробництво чавуну, сталі, прокату в Україні: домінуючі технології, Основні центри виробництва кольорових металів в Україні Практична робота № 6. Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні
|
|
|
|
28 |
|
Металургійне виробництво світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі чорних металів. |
|
|
|
Тема 3. Хімічне виробництво. Виробництво деревини, паперу. Виробництво будівельних матеріалів |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види мінеральних добрив, види хімічної продукції; наводить приклади найбільших у світі країн-виробників мінеральних добрив та полімерів, деревини та паперу; пояснює вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, деревини й паперу. Діяльнісний компонент показує на карті найбільші центри виробництва мінеральних добрив, виробів з гуми, побутової хімії, ліків в Україні – Костянтинівка, Сєверодонецьк, Кам’янське, Черкаси, Суми, Запоріжжя, Одеса, Яни Капу (Красноперекопськ), Біла Церква, Харків, Київ, Умань, центри виробництва деревини й паперу в Україні; характеризує сировинну базу виробництва хімічної продукції, паперу; аналізує зв’язки між хімічними, металургійними та іншими видами виробництв. Ціннісний компонент оцінює вплив виробництва хімічної продукції й паперу на довкілля та здоров’я населення; оцінює вплив хімічного виробництва на рівень соціально-економічного розвитку країни |
29 |
|
Хімічна промисловість та її значення.
|
|
|
30 |
|
Хімічна промисловість України.
|
|
|
|
31 |
|
Виробництво деревини й паперу. Виробництво будівельних матеріалів в Україні
|
|
|
|
32 |
|
Узагальнення знань з тем «Виробництво та постачання електроенергії. Металургійне виробництво. Хімічне виробництво. Виробництво деревини, паперу. Виробництво будівельних матеріалів» |
|
|
|
Тема 4. Виробництво машин та устаткування |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види продукції машинобудівних підприємств, чинники розміщення окремих виробництв машин та устаткування; наводить приклади найбільших країн-виробників легкових автомобілів, літаків, морських суден, верстатів, електроніки; пояснює розміщення виробництв транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, електротехнічної та електронної продукції побутового призначення; розуміє причини виникнення проблем у виробництві машин та устаткування в Україні. Діяльнісний компонент: показує на карті найбільші країни-виробники машин та устаткування – США, Канада, країни ЄС, Японія, Китай, Нові індустріальні країни, найбільші центри машинобудування в Україні; характеризує сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування. Ціннісний компонент оцінює роль машинобудування у розвитку світового господарства та господарства України. |
33 |
|
Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність підприємств та чинники їхнього розміщення. |
|
|
34 |
|
Машинобудування в Україні. Найбільші центри виробництва. Практична робота № 7. Позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення
|
|
|
|
35 |
|
Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни й рівнем розвитку машинобудування. |
|
|
|
Тема 5. Виробництво тканин, одягу, взуття |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види тканин та сировини для їх виробництва; наводить приклади найбільших у світі та Європі країн-виробників та країн-експортерів тканин, одягу, взуття; розуміє вплив працересурсного та споживчого чинників на розвиток текстильного, швейного, взуттєвого виробництва. Діяльнісний компонент: показує на карті найбільші центри текстильного, швейного, взуттєвого виробництва в Україні; центри найвідоміших народних промислів; аналізує карту легкої промисловості України. Ціннісний компонент: оцінює перспективи розвитку виробництва тканин, одягу та взуття в Україні. |
36 |
|
Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств легкої промисловості.
|
|
|
37 |
|
Народні промисли в Україні Дослідження Малі і середні міста України — центри швейного виробництва |
|
|
|
Тема 6. Виробництво харчових продуктів, напоїв |
|||||
Знаннєвий компонент: називає складові харчової промисловості; наводить приклади традиційних виробництв харчових продуктів різних країн світу; розуміє вплив спеціалізації сільського господарства, споживчого чинника та ТНК на розвиток харчової промисловості; пояснює розміщення в Україні підприємств харчової промисловості у малих містах, селищах міського типу і великих селах; знає права споживача на якісні товари і послуги. Діяльнісний компонент: показує на карті найбільші центри виробництва харчових продуктів і напоїв в Україні; характеризує особливості виробництва окремих видів продукції харчової промисловості; аналізує карту харчової промисловості України. Ціннісний компонент: оцінює місце України на світовому та європейському ринках продовольства; надає перевагу продуктам харчування українського виробництва над іншими під час планування покупок для родини. |
38 |
|
Харчова промисловість в Україні. |
|
|
39 |
|
Виробництво продуктів харчування в світі. Дослідження
|
|
|
|
40 |
|
Узагальнення та систематизація знань з тем «Виробництво машин та устаткування. Виробництво тканин, одягу та взуття. Виробництво харчових продуктів, напоїв» |
|
|
|
Виставляється тематична оцінка |
|||||
Розділ ІV. Третинний сектор господарства (10 год.)
|
|||||
Тема 1. Транспорт |
|||||
Знаннєвий компонент називає види транспорту, істотні ознаки понять «транспортний вузол», «транспортна магістраль», «обсяг перевезень», «вантажообіг»; розуміє особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні, домінуючу роль транспорту в експорті послуг Україною; наводить приклади найбільших транспортних вузлів в Україні. Діяльнісний компонент: показує на карті: найбільші за вантажообігом морські порти Східної Азії, Європи; морські судноплавні канали – Панамський, Суецький, Кільський;
найбільші за пасажирообігом аеропорти світу; країни з надшвидкісними залізницями; країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів; основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні. Ціннісний компонент: оцінює транзитне значення транспортних магістралей в Україні; оцінює вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров’я населення; уміє раціонально використовувати різні види транспорту під час планування поїздок. |
41 |
|
Транспорт, його роль у національній економіці.
|
|
|
42 |
|
Транспорт України. Міжнародні транспортні коридори на території України Дослідження Міські види транспорту свого обласного центру
|
|
|
|
43 |
|
Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку транспортої мережі. Міжнародні транспортні коридори |
|
|
|
Тема 2. Торгівля |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі. Діяльнісний компонент: показує на карті головні регіони світової торгівлі. Ціннісний компонент: обґрунтовує залежність обсягів торгівлі між країнами від рівня їхнього економічного розвитку та інтеграційних процесів у світі; оцінює роль малого підприємництва у розвитку ринку товарів і послуг. |
44 |
|
Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Торгівля в Україні. Світовий ринок товарів і послуг.
|
|
|
Тема 3. Туризм |
|||||
Знаннєвий компонент: називає види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму»; розуміє вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму. Діяльнісний компонент: характеризує особливості основних туристичних регіонів світу; показує на карті основні райони туризму в Україні. Ціннісний компонент: обґрунтовує рівень розвитку туризму в окремих регіонах, країнах, районах України. |
45 |
|
Туризм як складник національної економіки, його види. Туризм в Україні.
|
|
|
46 |
|
Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу.
|
|
|
|
Тема 4. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я |
|||||
Знаннєвий компонент: розуміє вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні. Діяльнісний компонент: обґрунтовує рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров’я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; показує на карті найвідоміші центри освіти та науки в Україні і світі. Ціннісний компонент: оцінює роль освіти у формуванні громадянського суспільства в Україні; аналізує вплив географічного середовища на здоров’я населення; аналізує умови для створення технополісів в Україні та прогнозує їх розвиток. |
47 |
|
Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої діяльності. |
|
|
Тема 5. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування |
|||||
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «кредит», «фінансовий центр», «офшор», «аутсорсинг»; розуміє взаємозв’язок між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні; пояснює значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини. Діяльнісний компонент: показує на карті найбільші міжнародні фінансові центри – Лондон, Нью-Йорк, Сингапур, Сянган (Гонконг), Токіо, Шанхай, Мумбаї, Франкфурт-на-Майні, Чикаго; країни-офшори, країни-лідери на ринку програмного забезпечення. Ціннісний компонент: обґрунтовує особливості розміщення аутсорсингу в світі, прискорений розвиток аутсорсингу інформаційних технологій в Україні. |
48 |
|
Фінансові послуги.
|
|
|
49 |
|
Комп'ютерне програмування, консультування та пов'язана з ними діяльність.
|
|
|
|
50 |
|
Контрольна робота з розділу «Третинний сектор господарства» |
|
|
|
Розділ V. Глобальні проблеми людства (2 год.) |
|||||
Знаннєвий компонент: називає глобальні проблеми людства; наводить приклади конфліктонебезпечних регіонів Європи та світу; характеризує поширення глобальних проблем та їх прояв на території України, складники та основні положення концепції сталого розвитку. Діяльнісний компонент: аналізує сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем; показує на карті країни, що володіють ядерною зброєю, найбільші в світі райони екологічної катастрофи. Ціннісний компонент: оцінює наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів і країн світу, роль |
51 |
|
Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення. Взаємозв’язок глобальних проблем. Дослідження Прояв глобальних проблем у своєму регіоні
|
|
|
52 |
|
Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття. |
|
|
|
Виставляється тематична оцінка |
Виконання плану
|
К-сть тематичних |
К-сть практичних |
К-сть контрольних робіт |
І семестр |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Рік |
|
|
|