Календарно-тематичне планування з геометрії для 10 класу (рівень стандарту)

Про матеріал
Календарне планування з геометрії для 10 класу за рівнем стандарту розраховано на 51 годину (2 години в першому семестрі та 1 година - в другому). Може бути використано для підручників з геометрії різних авторів.
Перегляд файлу

Календарне планування з математики. 10 клас. Вчитель Чусов С.Є.

Геометрія, 10 клас. Рівень стандарту.  /51 година/

 

 (I семестр — 32 год., 2 год. на тиждень, II семестр — 19 год., 1 год. на тиждень)

з/п

№ур

Тема уроку

Год

Дата

Прим

Вступ і повторення  /02 години/

1

1

Повторення опорних фактів планіметрії.

1

 

 

2

2

Розв’язування базових задач курсу планіметрії.

1

 

 

Тема 1. Паралельність прямих і площин в просторі /17 годин/

3

1

Основні поняття і аксіоми стереометрії.

1

 

 

4

2

Найпростіші наслідки з аксіом стереометрії.

1

 

 

5

3

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

6

4

Взаємне розміщення прямих у просторі.

1

 

 

7

5

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

8

6

Взаємне розміщення прямої та площини у просторі. Паралельність прямої та площини.

1

 

 

9-10

7,8

Розв’язування вправ і задач.

2

 

 

11

9

Взаємне розміщення двох площин у просторі. Паралельність площин. Ознака паралельності площин.

1

 

 

12

10

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

13

11

Властивості паралельних площин.

1

 

 

14

12

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

15

13

Паралельне проектування і його властивості.

1

 

 

16

14

Зображення фігур у стереометрії.

1

 

 

17

15

Узагальнення і систематизація знань.

1

 

 

18

16

Паралельність прямих і площин в просторі.

Контрольна робота №1.

1

 

 

19

17

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин в просторі /22 години/

2.1. Перпендикулярність прямих, прямої і площини в просторі /13 годин/

20

1

Кут між прямими. Перпендикулярність прямих.

1

 

 

21

2

Перпендикулярність прямої і площини.

1

 

 

22,23

3,4

Розв’язування вправ і задач.

2

 

 

24

5

Перпендикуляр і похила до площини.

1

 

 

25

6

Вимірювання відстаней від точки до площини.

1

 

 

26

7

Теорема про три перпендикуляри.

1

 

 

27,28

8,9

Розв’язування вправ і задач.

2

 

 

29

10

Перпендикулярність прямих, прямої і площини в просторі. Контрольна робота №2.

1

 

 

30

11

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

з/п

№ур

Тема уроку

Год.

Дата

Прим

31

12

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

32

13

Підсумковий урок першого семестру.

1

 

 

2.2. Перпендикулярність площини в просторі /09 годин/

33

1

Вимірювання кутів між прямою і площиною.

1

 

 

34

2

Двогранний кут. Кут між площинами.

1

 

 

35,36

3,4

Перпендикулярність площин.

2

 

 

37

5

Вимірювання відстаней від прямої до площини.

1

 

 

38

6

Вимірювання відстаней між площинами.

1

 

 

39

7

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

40

8

Перпендикулярність площин в просторі.

Контрольна робота №3.

1

 

 

41

9

Аналіз контрольної роботи.

1

 

 

Тема 3. Координати та вектори в просторі /10 годин/

42

1

Прямокутні координати в просторі.

1

 

 

43

2

Формула для обчислення відстані між двома точками.

1

 

 

44

3

Координати середини відрізка.

1

 

 

45

4

Вектори у просторі.

1

 

 

46

5

Операції над векторами.

1

 

 

47

6

Операції над векторами, що задані координатами.

1

 

 

48

7

Розв’язування задач.

1

 

 

49

8

Симетрія відносно початку координат та координатних площин.

1

 

 

50

9

Координати та вектори. Контрольна робота №4.

1

 

 

51

10

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок.

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крупник Людмила Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Планування
Додано
28 серпня 2020
Переглядів
4863
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку