Календарно-тематичне планування з геометрії для 8 класу розроблено за програмою педагогічної технології "Росток". Календарно-тематичне планування розраховане на 2 години на тиждень, разом за рік 70 годин
Календарне планування з математики. 8 клас. Росток. Вчитель Чусов С.Є.
Геометрія, 8 клас /70 годин, 2 години на тиждень/
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Чотирикутники /26 години/ |
|||||
1.1. Види чотитрикутників /13 годин/ |
|||||
1 |
1 |
Чотирикутник та його елементи. |
1 |
|
|
2 |
2 |
Паралелограм та його властивості. |
1 |
|
|
3 |
3 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
4-6 |
4-6 |
Ознаки паралелограма. |
3 |
|
|
7 |
7 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
8 |
8 |
Прямокутник та його властивості. |
1 |
|
|
9 |
9 |
Ромб та його властивості. |
1 |
|
|
10 |
10 |
Квадрат та його властивості. |
1 |
|
|
11 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
12 |
12 |
Чотирикутники та іх види. Контрольна робота №1. |
1 |
|
|
13 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. Теорема Фалеса. |
1 |
|
|
2.1. Середня лінія трикутника. Трапеція /13 годин/ |
|||||
14 |
1 |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
1 |
|
|
15 |
2 |
Трапеція, її елементи. |
1 |
|
|
16 |
3 |
Властивості рівнобедреної трапеції. |
1 |
|
|
17 |
4 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
18 |
5 |
Середня лінія трапеції та її властивості. |
1 |
|
|
19 |
6 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
20 |
7 |
Центральні та вписані кути. |
1 |
|
|
21 |
8 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
22 |
9 |
Вписані та описані чотирикутники. |
1 |
|
|
23 |
10 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
24 |
11 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
25 |
12 |
Трапеція. Контрольна робота №2. |
1 |
|
|
26 |
13 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 2. Подібність трикутників /12 годин/ |
|||||
27 |
1 |
Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники. |
1 |
|
|
28 |
2 |
Перша ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
29 |
3 |
Друга ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
30 |
4 |
Третя ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
31,32 |
5,6 |
Розв'язування задач. |
2 |
|
|
33 |
7 |
Властивість бісектриси трикутника. |
1 |
|
|
34 |
8 |
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику. |
1 |
|
|
35 |
9 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
36 |
10 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
37 |
11 |
Подібність трикутників. Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
№з/п |
№ур |
Тема уроку |
Год. |
Дата |
Прим |
38 |
12 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників / 15 годин/ |
|||||
39 |
1 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
40 |
2 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
41 |
3 |
Теорема Піфагора. |
1 |
|
|
42 |
4 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
43 |
5 |
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів. |
1 |
|
|
44 |
6 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості. |
1 |
|
|
45 |
7 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
46 |
8 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
47 |
9 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
48,49 |
10,11 |
Розв’язування прямокутних трикутників. |
2 |
|
|
50 |
12 |
Розв'язування прикладних задач. |
1 |
|
|
51 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
52 |
14 |
Розв’язування прямокутних трикутників. Контрольна робота №4. |
1 |
|
|
53 |
15 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників / 17 годин/ |
|||||
54 |
1 |
Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. |
1 |
|
|
55 |
2 |
Поняття площі многокутника. Площа квадрата. |
1 |
|
|
56 |
3 |
Площа прямокутника. |
1 |
|
|
57 |
4 |
Площа паралелограма. |
1 |
|
|
58 |
5 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
59 |
6 |
Площа ромба. |
1 |
|
|
60 |
7 |
Площа трикутника. |
1 |
|
|
61 |
8 |
Формула для знаходження площі трикутника за двома сторонами і кутом між ними. |
1 |
|
|
62 |
9 |
Формула Герона. |
1 |
|
|
63 |
10 |
Площа трапеції. |
1 |
|
|
64,65 |
11,12 |
Розв'язування задач. |
2 |
|
|
66 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
|
|
67 |
14 |
Площі многокутників. Контрольна робота №5. |
1 |
|
|
68 |
15 |
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
69 |
16 |
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
70 |
17 |
Підсумковий урок. |
1 |
|
|