Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з геометрії
в 8 класі на І і II семестри 2020 /2021 н. р.
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Геометрія: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2016р
Календарне планування вивчення геометрії у 8 класі
(2 години на тиждень, всього 70 годин)
№ уроку |
Дата прове- дення |
Тема уроку |
Примітка |
|
1 |
02.09 |
Повторення вивченого в 7 класі |
|
|
2 |
02.09 |
Повторення вивченого в 7 класі |
|
|
3 |
09.09 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
Чотирикутники Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших |
||||
4 |
09.09 |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
|
5 |
16.09 |
Паралелограм і його властивості |
|
|
6 |
16.09 |
Паралелограм, його властивості й ознаки |
|
|
7 |
23.09 |
Прямокутник і його властивості |
|
|
8 |
23.09 |
Розв’язування задач. |
|
|
9 |
30.09 |
Ромб і його властивості |
|
|
10 |
30.09 |
Квадрат і його властивості |
|
|
11 |
07.10 |
Розв’язування задач. |
|
|
12 |
07.10 |
Урок узагальнення і систематизації знань |
зошит |
|
13 |
21.10 |
Тематична контрольна робота №1 ,, Чотирикутники. Паралелограм,, |
|
|
14 |
21.10 |
Аналіз контрольної роботи .Трапеція |
|
|
15 |
04.11 |
Трапеція |
|
|
16 |
04.11 |
Центральні і вписані кути |
|
|
17 |
11.11 |
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
18 |
11.11 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
19 |
18.11 |
Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції |
|
|
20 |
18.11 |
Розв’язування задач |
|
|
21 |
25.11 |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
22 |
25.11 |
Тематична контрольна робота №2 ,, Трапеція. Вписані й описані чотирикутники,, |
|
|
Подібність трикутників Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників;пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює:· теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;· означення подібних трикутників;· ознаки подібності трикутників;· узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники; обґрунтовує подібність трикутників;застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості Математична компетентність:Уміння прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач, використовувати знання у життєвих ситуаціях. Уміння вчитися впродовж життя:доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших |
||||
23 |
02.12 |
Аналіз контрольної роботи.Узагальнена теорема Фалеса |
|
|
24 |
02.12 |
Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників. |
|
|
25 |
09.12 |
Розв’язування задач |
|
|
26 |
09.12 |
Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику |
|
|
27 |
16.12 |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
28 |
16.12 |
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
|
29 |
23.12 |
Розв’язування задач. |
|
|
30 |
23.12 |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
31 |
30.12 |
Тематична контрольна робота № 3 ,, Подібність трикутників,, |
|
|
32 |
30.12 |
Підсумковий урок у І семестрі |
|
|
Розв′язування прямокутних трикутників Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює:· властивості перпендикуляра і похилої;· означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;· теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;доводить теорему Піфагора;розв’язує прямокутні трикутники;застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту Математична компетентність: Уміння прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач, використовувати знання у життєвих ситуаціях. Уміння вчитися впродовж життя:доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших |
||||
|
|
Теорема Піфагора |
|
|
|
|
Теорема Піфагора |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
|
|
Значення кутів |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
зошит |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 4 ,,Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників,, |
|
|
Многокутники. Площі многокутників Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині Соціальна і громадська компетентність: уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших
|
||||
|
|
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
|
|
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
|
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
|
|
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Площа паралелограма |
|
|
|
|
Площа паралелограма |
|
|
|
|
Площа трикутника |
|
|
|
|
Площа трикутника |
|
|
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Площа трапеції |
|
|
|
|
Площа трапеції |
|
|
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
|
|
Урок узагальнення і систематизації знань |
зошит |
|
|
|
Тематична контрольна робота № 5 ,, Многокутники. Площі многокутників,, |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||
|
|
Чотирикутники |
|
|
|
|
Подібність трикутників |
|
|
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
|
|
Многокутники вписані та описані |
|
|
|
|
Площі трикутника,паралелограма,трапеції |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|