Урок №
Тема уроку:
|
Веб-квест «Повторення матеріалу геометрії за 9 клас»
|
Мета уроку:
|
Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у 9 класі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.
|
Тип уроку:
|
Урок застосування знань, вмінь та навичок
|
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).
- Вибір капітанів команд та вибір назви команди.
- Ознайомлення з правилами квесту:
- Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);
- Команди знаходять завдання:
- Знаходження координат центра кола
- Знаходження суми векторів
- Знаходження площі трикутника
- Знаходження кількості сторін правильного многокутника
- Знайти координати точки, симетричної даній .
- Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).
- Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)
- Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.
- Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.
ІІІ. Підсумок гри.
- Вчитель оголошує результати гри;
- Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;
- Визначає кращого капітана.
IV. Рефлексія
Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:
- Сформулюйте теорему синусів.
- Сформулюйте теорему косинусів.
- Які елементи трикутника можна знайти за теоремою синусів?
- Які елементи трикутника можна знайти за теоремою косинусів?
- Що означає розв’язати трикутник?
- Які формули для знаходження площі трикутника ви знаєте?
- Який многокутник називається правильним?
- Як знайти радіус описаного многокутника?
- Як знайти відстань між двома точками?
- Як знайти координати середини відрізка?
- Який вигляд має рівняння кола?
- Який вигляд має рівняння прямої?
- Дайте означення вектора.
- Які вектори називаються рівними?
- Які вектори називаються колінеарними?
- Як знайти координати вектора, якщо знаємо координати початку та кінця?
- Як додати два вектора, які задані координатами?
- Як відняти два вектора, які задані графічно?
- Як додати два вектора, які задані графічно?
- Як відняти два вектора, які задані координатами?
- Як помножити вектор на число скалярно?
- Як знайти кут між векторами?
- Які перетворення фігур ви знаєте?
Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.
V. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок за урок.