Календарно-тематичне планування з громадянської освіти 6 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з громадянської освіти до модельної програми «Громадянська освіта. 6–9 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Васильків І. Д., Кравчук В. М., Танчин І. З.)«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 19.12.2024 № 1768)
Перегляд файлу

Громадянська освіта                                                                                                6 клас                                                                                                                      (19 годин)

 

Дата

Тема

Примітки

1.

 

Вступ. Знайомство з громадянською освітою. Що таке громадянська освіта і для чого вона потрібна? Як ми можемо берегти і розвивати державні цінності? Як бути добрим громадянином?

 

Розділ І. Людина – частина природи і суспільства

2.

 

Хто я? Самопізнання, індивідуальність, гідність і честь. Мої інтереси і світогляд. Я бережу природу

 

3.

 

Хто ми? Родина, клас, громада, держава. Я вдома, у класі, у громаді, у державі. Ввічливість і взаємоповага. Основи шкільного етикету

 

4.

 

Що навколо нас? Загальнолюдські цінності. Різноманітність і рівність. Норми і правила. Права і обов’язки

 

Розділ ІІ. Мистецтво жити в суспільстві

5-6.

 

Що таке суспільство? Як суспільство впливає на нас? Як ми впливаємо на суспільство? Сфери життя суспільства: політична, економічна, соціальна, духовна

 

7.

 

Взаємодія в суспільстві. Що таке права і обов’язки? Дружба, командна робота. Співпраця і конкуренція. Як дотримуватися академічної доброчесності

 

8.

 

Моральні основи поведінки в суспільстві. Добро і зло. Повага. Відповідальність. Чесність. Справедливість. Як ухвалювати етичні рішення

 

9.

 

Урок узагальнення знань

 

Розділ ІІІ. Мистецтво жити в державі

10-11.

 

Для чого людям потрібна держава? Що таке держава? Якими є ознаки держави? Як здійснюється державна влада? Що таке адміністративний устрій? Якими є цінності держави Україна?

 

12- 13.

 

Що означає мати громадянство? Поняття «громадянин» в давнину і в сьогоденні. Чим різняться громадяни держави і її населення? Чому громадяни мають не лише права, а й обов’язки? Якою має бути громадянська поведінка шкільного колективу?

 

Розділ ІV. Мистецтво спілкування

14-15.

 

Що таке спілкування? Стилі спілкування (дружнє, сімейне, ділове) та їхні особливості. Види спілкування. Слова, жести, міміка. Роль державної мови в спілкуванні

 

16.

 

Як бути добрим співрозмовником? Як розпочати і підтримувати розмову, як завершити розмову ввічливо? Як показати, що ви слухаєте? Як правильно запитувати?

 

17.

 

Як спілкуватися без конфліктів? Довіра і взаємоповага у спілкуванні. Мова ворожнечі. Розпізнавання і вираження своїх емоцій. Значення емпатії у спілкуванні

 

18.

 

Урок узагальнення знань

 

19.

 

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сіліверстова Олена Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 січня
Переглядів
1755
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку