Громадянська освіта 6 клас (19 годин)
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
1. |
|
Вступ. Знайомство з громадянською освітою. Що таке громадянська освіта і для чого вона потрібна? Як ми можемо берегти і розвивати державні цінності? Як бути добрим громадянином? |
|
Розділ І. Людина – частина природи і суспільства |
|||
2. |
|
Хто я? Самопізнання, індивідуальність, гідність і честь. Мої інтереси і світогляд. Я бережу природу |
|
3. |
|
Хто ми? Родина, клас, громада, держава. Я вдома, у класі, у громаді, у державі. Ввічливість і взаємоповага. Основи шкільного етикету |
|
4. |
|
Що навколо нас? Загальнолюдські цінності. Різноманітність і рівність. Норми і правила. Права і обов’язки |
|
Розділ ІІ. Мистецтво жити в суспільстві |
|||
5-6. |
|
Що таке суспільство? Як суспільство впливає на нас? Як ми впливаємо на суспільство? Сфери життя суспільства: політична, економічна, соціальна, духовна |
|
7. |
|
Взаємодія в суспільстві. Що таке права і обов’язки? Дружба, командна робота. Співпраця і конкуренція. Як дотримуватися академічної доброчесності |
|
8. |
|
Моральні основи поведінки в суспільстві. Добро і зло. Повага. Відповідальність. Чесність. Справедливість. Як ухвалювати етичні рішення |
|
9. |
|
Урок узагальнення знань |
|
Розділ ІІІ. Мистецтво жити в державі |
|||
10-11. |
|
Для чого людям потрібна держава? Що таке держава? Якими є ознаки держави? Як здійснюється державна влада? Що таке адміністративний устрій? Якими є цінності держави Україна? |
|
12- 13. |
|
Що означає мати громадянство? Поняття «громадянин» в давнину і в сьогоденні. Чим різняться громадяни держави і її населення? Чому громадяни мають не лише права, а й обов’язки? Якою має бути громадянська поведінка шкільного колективу? |
|
Розділ ІV. Мистецтво спілкування |
|||
14-15. |
|
Що таке спілкування? Стилі спілкування (дружнє, сімейне, ділове) та їхні особливості. Види спілкування. Слова, жести, міміка. Роль державної мови в спілкуванні |
|
16. |
|
Як бути добрим співрозмовником? Як розпочати і підтримувати розмову, як завершити розмову ввічливо? Як показати, що ви слухаєте? Як правильно запитувати? |
|
17. |
|
Як спілкуватися без конфліктів? Довіра і взаємоповага у спілкуванні. Мова ворожнечі. Розпізнавання і вираження своїх емоцій. Значення емпатії у спілкуванні |
|
18. |
|
Урок узагальнення знань |
|
19. |
|
Підсумковий урок |
|